Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Σε πρώτο πρόσωπο...


Θέμης Χαλκιάς

Σε πρώτο πρόσωπο...
Φέτος στο Ράλλυ Ακρόπολις ζήσαμε ένα όνειρο. Με τον Λεωνίδα Μαχαίρα συμμετείχαμε στον εθνικό μας αγώνα με ένα αυτοκίνητο προδιαγραφών R5. Παρά τη μικρή διάρκεια προσαρμογής, καταφέραμε να κινηθούμε σε ένα γρήγορο ρυθμό, να προσφέρουμε θέαμα και να πετύχουμε ένα αξιοπρεπές αποτέλεσμα. Κατακτήσαμε την 11η θέση της Γενικής, αλλά κυρίως την 1η θέση ανάμεσα στα ελληνικά πληρώματα που συμμετείχαν για το ERC, αλλά και για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ.

Η δυσάρεστη εξέλιξη...
Κατά τη διάρκεια του τελικού τεχνικού ελέγχου, διαπιστώθηκε τεχνική παρατυπία στο ρεζερβουάρ του Skoda Fabia R5. Παρατυπία συνδεδεμένη με την ασφάλεια του αυτοκινήτου και, δυστυχώς για όλους, δεν εντοπίστηκε ούτε στη διαδικασία έκδοσης της τεχνικής ταυτότητας, ούτε στη διαδικασία του τεχνικού ελέγχου πριν από την αφετηρία. Πρόκειται για αμέλεια των τεχνικών μας, που όμως δεν επηρεάζει στο παραμικρό την απόδοση του αυτοκινήτου και η οποία δε μας έδωσε κανένα συγκριτικό πλεονέκτημα σε σχέση με τους υπόλοιπους συναθλητές μας. Ως αποτέλεσμα, όμως, η συμμετοχή μας αποκλείστηκε από την τελική κατάταξη, και τα χαμόγελα και οι πανηγυρισμοί στη ράμπα μετατράπηκαν σε μια τεράστια απογοήτευση.
Είναι υπερβολή, αλλά πρέπει να τονιστεί ότι δε γνωρίζαμε για τη συγκεκριμένη παρατυπία στο αγωνιστικό αυτοκίνητο, το οποίο και είχαμε νοικιάσει από τη Motorsport Italia. Εταιρεία με τεράστια εμπειρία στα ράλλυ σε παγκόσμιο επίπεδο. Άλλωστε, στα 35 χρόνια που η οικογένεια Χαλκιά συμμετέχει σε αγώνες, ουδέποτε έχει συμβεί ή υπονοηθεί η οποιαδήποτε τεχνική παρατυπία. Πάντα όλα μας τα αυτοκίνητα ήταν, είναι και θα είναι σύννομα με τους κανονισμούς.
Μετά την ανακοίνωση της απόφασης, θεωρήσαμε δίκαιο και ζητήσαμε από τους τεχνικούς εφόρους του αγώνα να τιμωρηθεί η ομάδα που μας παρείχε το αυτοκίνητο, και όχι η συμμετοχή, και ειδικά το πλήρωμα, αφού ως επιβαίνοντες είναι αδύνατο να γνωρίζουμε τέτοιες τεχνικές λεπτομέρειες. Το αίτημά μας δεν έγινε δεκτό, ενώ πρέπει να αναφέρουμε με λύπη ότι κανείς από την Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος (ΟΜΑΕ) και τους
Έλληνες τεχνικούς εφόρους δεν έδειξε ενδιαφέρον, ώστε να υποστηρίξουν τις θέσεις των αθλητών τους.


Σκέψεις, αντί επιλόγου...
Τα ερωτηματικά που μας βασανίζουν είναι πολλά. Άλλα συνδεδεμένα με υποθέσεις και άλλα με γεγονότα, που σχετίζονται και με ανθρώπινες συμπεριφορές, ακόμα και στη διαδικασία της τελετής τερματισμού.
Πανηγυρίσαμε πάντως δεόντως, έχοντας δίπλα μας τις οικογένειές μας και τους φίλους μας, και είναι ό,τι κρατάμε από το φετινό αγώνα, όπως εξελίχθηκε για τη συμμετοχή μας.
Σημαντικό ότι, σε συνδυασμό με τις επιδόσεις μας, ο αποκλεισμός μας αντιμετωπίστηκε με ευγένεια, συμπάθεια και στήριξη από τους συναθλητές μας, ακόμα και από όσους βαθμολογικά ευνοούνται. Είναι σαφές πως τα αρνητικά επακόλουθα αφορούν βεβαίως το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Χώματος 2018, όπου η συγκεκριμένη απόφαση αφήνει την ομάδα εκτός της διεκδίκησής του, καθώς και το οικονομικό κομμάτι της προσπάθειας, με όλα τα έξοδα τα οποία έγιναν για τον αγώνα δίχως αντίκρισμα.
Είμαστε σίγουροι ότι οι φίλοι των αγώνων ράλλυ καταλαβαίνουν ποιος έχει την ευθύνη για ό,τι συνέβη, κάτι που ήδη έχουν αποδείξει με την τεράστια υποστήριξη που μας προσφέρουν και μετά τον αποκλεισμό μας. Ευχαριστούμε, με την υπόσχεση ότι θα επιστρέψουμε στις ειδικές διαδρομές, αφότου όμως λύσουμε το σημαντικό θέμα που προέκυψε, και αποζημιωθούμε για αυτό υλικά και ηθικά, το οποίο για εμάς είναι το πλέον σημαντικό.

Με αγωνιστικούς χαιρετισμούς
Θέμης Χαλκιάς

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...