Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Σε πρώτο πρόσωπο...


Θέμης Χαλκιάς

Σε πρώτο πρόσωπο...
Φέτος στο Ράλλυ Ακρόπολις ζήσαμε ένα όνειρο. Με τον Λεωνίδα Μαχαίρα συμμετείχαμε στον εθνικό μας αγώνα με ένα αυτοκίνητο προδιαγραφών R5. Παρά τη μικρή διάρκεια προσαρμογής, καταφέραμε να κινηθούμε σε ένα γρήγορο ρυθμό, να προσφέρουμε θέαμα και να πετύχουμε ένα αξιοπρεπές αποτέλεσμα. Κατακτήσαμε την 11η θέση της Γενικής, αλλά κυρίως την 1η θέση ανάμεσα στα ελληνικά πληρώματα που συμμετείχαν για το ERC, αλλά και για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ.

Η δυσάρεστη εξέλιξη...
Κατά τη διάρκεια του τελικού τεχνικού ελέγχου, διαπιστώθηκε τεχνική παρατυπία στο ρεζερβουάρ του Skoda Fabia R5. Παρατυπία συνδεδεμένη με την ασφάλεια του αυτοκινήτου και, δυστυχώς για όλους, δεν εντοπίστηκε ούτε στη διαδικασία έκδοσης της τεχνικής ταυτότητας, ούτε στη διαδικασία του τεχνικού ελέγχου πριν από την αφετηρία. Πρόκειται για αμέλεια των τεχνικών μας, που όμως δεν επηρεάζει στο παραμικρό την απόδοση του αυτοκινήτου και η οποία δε μας έδωσε κανένα συγκριτικό πλεονέκτημα σε σχέση με τους υπόλοιπους συναθλητές μας. Ως αποτέλεσμα, όμως, η συμμετοχή μας αποκλείστηκε από την τελική κατάταξη, και τα χαμόγελα και οι πανηγυρισμοί στη ράμπα μετατράπηκαν σε μια τεράστια απογοήτευση.
Είναι υπερβολή, αλλά πρέπει να τονιστεί ότι δε γνωρίζαμε για τη συγκεκριμένη παρατυπία στο αγωνιστικό αυτοκίνητο, το οποίο και είχαμε νοικιάσει από τη Motorsport Italia. Εταιρεία με τεράστια εμπειρία στα ράλλυ σε παγκόσμιο επίπεδο. Άλλωστε, στα 35 χρόνια που η οικογένεια Χαλκιά συμμετέχει σε αγώνες, ουδέποτε έχει συμβεί ή υπονοηθεί η οποιαδήποτε τεχνική παρατυπία. Πάντα όλα μας τα αυτοκίνητα ήταν, είναι και θα είναι σύννομα με τους κανονισμούς.
Μετά την ανακοίνωση της απόφασης, θεωρήσαμε δίκαιο και ζητήσαμε από τους τεχνικούς εφόρους του αγώνα να τιμωρηθεί η ομάδα που μας παρείχε το αυτοκίνητο, και όχι η συμμετοχή, και ειδικά το πλήρωμα, αφού ως επιβαίνοντες είναι αδύνατο να γνωρίζουμε τέτοιες τεχνικές λεπτομέρειες. Το αίτημά μας δεν έγινε δεκτό, ενώ πρέπει να αναφέρουμε με λύπη ότι κανείς από την Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος (ΟΜΑΕ) και τους
Έλληνες τεχνικούς εφόρους δεν έδειξε ενδιαφέρον, ώστε να υποστηρίξουν τις θέσεις των αθλητών τους.


Σκέψεις, αντί επιλόγου...
Τα ερωτηματικά που μας βασανίζουν είναι πολλά. Άλλα συνδεδεμένα με υποθέσεις και άλλα με γεγονότα, που σχετίζονται και με ανθρώπινες συμπεριφορές, ακόμα και στη διαδικασία της τελετής τερματισμού.
Πανηγυρίσαμε πάντως δεόντως, έχοντας δίπλα μας τις οικογένειές μας και τους φίλους μας, και είναι ό,τι κρατάμε από το φετινό αγώνα, όπως εξελίχθηκε για τη συμμετοχή μας.
Σημαντικό ότι, σε συνδυασμό με τις επιδόσεις μας, ο αποκλεισμός μας αντιμετωπίστηκε με ευγένεια, συμπάθεια και στήριξη από τους συναθλητές μας, ακόμα και από όσους βαθμολογικά ευνοούνται. Είναι σαφές πως τα αρνητικά επακόλουθα αφορούν βεβαίως το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Χώματος 2018, όπου η συγκεκριμένη απόφαση αφήνει την ομάδα εκτός της διεκδίκησής του, καθώς και το οικονομικό κομμάτι της προσπάθειας, με όλα τα έξοδα τα οποία έγιναν για τον αγώνα δίχως αντίκρισμα.
Είμαστε σίγουροι ότι οι φίλοι των αγώνων ράλλυ καταλαβαίνουν ποιος έχει την ευθύνη για ό,τι συνέβη, κάτι που ήδη έχουν αποδείξει με την τεράστια υποστήριξη που μας προσφέρουν και μετά τον αποκλεισμό μας. Ευχαριστούμε, με την υπόσχεση ότι θα επιστρέψουμε στις ειδικές διαδρομές, αφότου όμως λύσουμε το σημαντικό θέμα που προέκυψε, και αποζημιωθούμε για αυτό υλικά και ηθικά, το οποίο για εμάς είναι το πλέον σημαντικό.

Με αγωνιστικούς χαιρετισμούς
Θέμης Χαλκιάς

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

19ο Grand Prix Όστιν ...

Το 19ο Grand Prix του φετινού Παγκόσμιου Πρωταθλήματος, έρχεται στην πίστα «Circuit of the Americas» στο Όστιν των ΗΠΑ, και θα μεταδοθεί την Κυριακή, 20 Οκτωβρίου, στις 22:00, ζωντανά, αποκλειστικά στο ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ) και ετεροχρονισμένα στις 23:30 στον ΑΝΤ1. Οι λάτρεις της Formula 1, θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν τις ελεύθερες και τις κατατακτήριες δοκιμές των μονοθέσιων, την Παρασκευή 18 Οκτωβρίου και το Σάββατο 19 Οκτωβρίου, αποκλειστικά από το ΑΝΤ1+. Το ταξίδι στην Αμερική ξεκινά από το Όστιν του Τέξας και την πίστα «Circuit of the Americas» (COTA), η οποία θα φιλοξενήσει τον 19ο αγώνα της φετινής σεζόν στη Formula 1. Το COTA σηματοδοτεί την αρχή μιας τριπλέτας συνεχόμενων αγώνων στη Βόρεια και Νότια Αμερική, με την πορεία να συνεχίζεται στο Μεξικό στις 27 Οκτωβρίου και στη Βραζιλία στις 3 Νοεμβρίου. Μετά από μια σύντομη ανάπαυλα, το θέαμα θα μεταφερθεί στο Λας Βέγκας στις 23 Νοεμβρίου. Αξίζει να σημειωθεί, πως τόσο στο Austin όσο και στο Ιντερλάγος

Πανελλήνιο Σώμα Κριτών Μηχανοκίνητου Αθλητισμού

Το Πανελλήνιο Σώμα Κριτών Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (ΠΑ.Σ.Κ.Μ.Α.) ανακοινώνει στους κριτές-χρονομέτρες σε όλη την Ελλάδα οτι θα πρέπει να γίνουν όλοι μέλη του καθώς -βάσει του καταστατικού του- είναι το αρμόδιο σωματείο για την τήρηση και ανανέωση της λίστας όλων των στελεγχών (πτυχιούχων ή μη) κάθε μορφής μηχανοκίνητου αθλητισμού στη χώρα. Για το λόγο αυτό, παρακαλούμε όπως επικοινωνήσετε στα κάτωθι τηλέφωνα. Το προσωρινό διοικητικό συμβούλιο του ΠΑ.Σ.Κ.Μ.Α. Πρόεδρος: Λεμονής Αθανάσιος (6977741950) Αντιπρόεδρος: Μαντζίνος Ευθύμιος (6997008766) Γεν. Γραμματέας: Σάσσαλος Κων/νος (6974558311) Ταμίας: Τούμπανης Νίκος (6932111791) Δημόσιες Σχέσεις: Πολύζος Αθανάσιος (6977680402) Υπεύθυνος Κριτών: Γιαννούσης Πέτρος (6944985545) Υπεύθ. Κριτών Περιφ. Κρήτης: Λουκά Ειρήνη (6944228252)

Μαζί σχεδιάζουμε ...

Ένα καθοριστικό βήμα για την αναδιαμόρφωση των Συγκοινωνιών στην Αττική αποτέλεσε η Ημερίδα με θέμα «Μαζί σχεδιάζουμε τον Νέο Συγκοινωνιακό Χάρτη της Αττικής», που πραγματοποιήθηκε σήμερα στο Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, με τη συνεργασία του Υπουργείου, του ΟΑΣΑ και του «Growthfund», του Εθνικού Επενδυτικού Ταμείου. Καθημερινά, εκατοντάδες χιλιάδες πολίτες μετακινούνται στην Αττική χρησιμοποιώντας τις αστικές συγκοινωνίες. Αυτή την περίοδο εκπονείται το Στρατηγικό Σχέδιο Μεταφορών Αττικής για τα επόμενα είκοσι χρόνια, το οποίο περιλαμβάνει ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα δράσεων που στοχεύει στην αναβάθμιση της ποιότητας ζωής, την προώθηση της βιώσιμης κινητικότητας και την ενίσχυση των «πράσινων» μεταφορών. Ο ΟΑΣΑ καταγράφει την υπάρχουσα κατάσταση των μεταφορών στην Αττική μέσω εκτεταμένης έρευνας, που πραγματοποιείται σε όλους τους Δήμους της Αττικής, σε νοικοκυριά, μετακινούμενους σε σταθμούς μετρό, τραμ, λεωφορείων και τρόλεϊ, σε λιμάνια και αεροδρόμια, ενώ συμμετέχουν οδηγοί ταξ