Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Σε πρώτο πρόσωπο...


Θέμης Χαλκιάς

Σε πρώτο πρόσωπο...
Φέτος στο Ράλλυ Ακρόπολις ζήσαμε ένα όνειρο. Με τον Λεωνίδα Μαχαίρα συμμετείχαμε στον εθνικό μας αγώνα με ένα αυτοκίνητο προδιαγραφών R5. Παρά τη μικρή διάρκεια προσαρμογής, καταφέραμε να κινηθούμε σε ένα γρήγορο ρυθμό, να προσφέρουμε θέαμα και να πετύχουμε ένα αξιοπρεπές αποτέλεσμα. Κατακτήσαμε την 11η θέση της Γενικής, αλλά κυρίως την 1η θέση ανάμεσα στα ελληνικά πληρώματα που συμμετείχαν για το ERC, αλλά και για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ.

Η δυσάρεστη εξέλιξη...
Κατά τη διάρκεια του τελικού τεχνικού ελέγχου, διαπιστώθηκε τεχνική παρατυπία στο ρεζερβουάρ του Skoda Fabia R5. Παρατυπία συνδεδεμένη με την ασφάλεια του αυτοκινήτου και, δυστυχώς για όλους, δεν εντοπίστηκε ούτε στη διαδικασία έκδοσης της τεχνικής ταυτότητας, ούτε στη διαδικασία του τεχνικού ελέγχου πριν από την αφετηρία. Πρόκειται για αμέλεια των τεχνικών μας, που όμως δεν επηρεάζει στο παραμικρό την απόδοση του αυτοκινήτου και η οποία δε μας έδωσε κανένα συγκριτικό πλεονέκτημα σε σχέση με τους υπόλοιπους συναθλητές μας. Ως αποτέλεσμα, όμως, η συμμετοχή μας αποκλείστηκε από την τελική κατάταξη, και τα χαμόγελα και οι πανηγυρισμοί στη ράμπα μετατράπηκαν σε μια τεράστια απογοήτευση.
Είναι υπερβολή, αλλά πρέπει να τονιστεί ότι δε γνωρίζαμε για τη συγκεκριμένη παρατυπία στο αγωνιστικό αυτοκίνητο, το οποίο και είχαμε νοικιάσει από τη Motorsport Italia. Εταιρεία με τεράστια εμπειρία στα ράλλυ σε παγκόσμιο επίπεδο. Άλλωστε, στα 35 χρόνια που η οικογένεια Χαλκιά συμμετέχει σε αγώνες, ουδέποτε έχει συμβεί ή υπονοηθεί η οποιαδήποτε τεχνική παρατυπία. Πάντα όλα μας τα αυτοκίνητα ήταν, είναι και θα είναι σύννομα με τους κανονισμούς.
Μετά την ανακοίνωση της απόφασης, θεωρήσαμε δίκαιο και ζητήσαμε από τους τεχνικούς εφόρους του αγώνα να τιμωρηθεί η ομάδα που μας παρείχε το αυτοκίνητο, και όχι η συμμετοχή, και ειδικά το πλήρωμα, αφού ως επιβαίνοντες είναι αδύνατο να γνωρίζουμε τέτοιες τεχνικές λεπτομέρειες. Το αίτημά μας δεν έγινε δεκτό, ενώ πρέπει να αναφέρουμε με λύπη ότι κανείς από την Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος (ΟΜΑΕ) και τους
Έλληνες τεχνικούς εφόρους δεν έδειξε ενδιαφέρον, ώστε να υποστηρίξουν τις θέσεις των αθλητών τους.


Σκέψεις, αντί επιλόγου...
Τα ερωτηματικά που μας βασανίζουν είναι πολλά. Άλλα συνδεδεμένα με υποθέσεις και άλλα με γεγονότα, που σχετίζονται και με ανθρώπινες συμπεριφορές, ακόμα και στη διαδικασία της τελετής τερματισμού.
Πανηγυρίσαμε πάντως δεόντως, έχοντας δίπλα μας τις οικογένειές μας και τους φίλους μας, και είναι ό,τι κρατάμε από το φετινό αγώνα, όπως εξελίχθηκε για τη συμμετοχή μας.
Σημαντικό ότι, σε συνδυασμό με τις επιδόσεις μας, ο αποκλεισμός μας αντιμετωπίστηκε με ευγένεια, συμπάθεια και στήριξη από τους συναθλητές μας, ακόμα και από όσους βαθμολογικά ευνοούνται. Είναι σαφές πως τα αρνητικά επακόλουθα αφορούν βεβαίως το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Χώματος 2018, όπου η συγκεκριμένη απόφαση αφήνει την ομάδα εκτός της διεκδίκησής του, καθώς και το οικονομικό κομμάτι της προσπάθειας, με όλα τα έξοδα τα οποία έγιναν για τον αγώνα δίχως αντίκρισμα.
Είμαστε σίγουροι ότι οι φίλοι των αγώνων ράλλυ καταλαβαίνουν ποιος έχει την ευθύνη για ό,τι συνέβη, κάτι που ήδη έχουν αποδείξει με την τεράστια υποστήριξη που μας προσφέρουν και μετά τον αποκλεισμό μας. Ευχαριστούμε, με την υπόσχεση ότι θα επιστρέψουμε στις ειδικές διαδρομές, αφότου όμως λύσουμε το σημαντικό θέμα που προέκυψε, και αποζημιωθούμε για αυτό υλικά και ηθικά, το οποίο για εμάς είναι το πλέον σημαντικό.

Με αγωνιστικούς χαιρετισμούς
Θέμης Χαλκιάς

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Are you SEIRIOS ? ...

Ο εμβληματικός Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών ΣΕΙΡΙΟΣ θα αποτελέσει τον τόπο συνάντησης θεατών και αγωνιζομένων του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στις 7 Σεπτεμβρίου, με μια υπερειδική διαδρομή πρωτόγνωρη για τα παγκόσμια δεδομένα. Πλατεία Συντάγματος, ΟΑΚΑ, Πλατεία Νερού. Τρία εμβληματικά σημεία της Ελλάδας που χαρακτήρισαν τα πρόσφατα ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έρχονται να δώσουν τη σκυτάλη σε ακόμα μία πρωτοποριακή όσο και απρόσμενη τοποθεσία για την υπερειδική διαδρομή του 2024. Την αποκάλυψη του σημείου της EKO Super Special Stage έκανε μέσα από την πασίγνωστη γέφυρα του ΣΕΑ Σείριος ο Αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού. Ο κ. Γιάννης Βρούτσης, καλωσορίζοντας τους παρευρισκομένους, επεσήμανε: «Σε μια χρονιά που ο Αθλητισμός αναβαθμίστηκε από τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, τοποθετώντας το Υπουργείο Αθλητισμού στη φιλόξενη “οικογένεια” της Παιδείας, δεν εφησυχάσαμε». Αξίζει να αναφερθεί ότι εγχείρημα ανάλογο της φετινής EKO Super Special Stage δεν έχει επιχειρηθεί από καμία διοργανώτρια χώρα σε α

Στην Δημητσάνα με τον φακό ...

 

Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις 2024 ...

Έπειτα από την περσινή διοργάνωση, η οποία απέσπασε θετικά σχόλια από την Παγκόσμια Ομοσπονδία Αυτοκινήτου, το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις, αναβάθμισε τη θέση του στο καλεντάρι του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων, όντας ένας από τους δύο αγώνες του προγράμματος που προσφέρουν αυξημένους βαθμούς στους συμμετέχοντες. Ο αγώνας θα αποτελέσει και φέτος τον ένατο και τελευταίο γύρο του θεσμού και θα πραγματοποιηθεί το τριήμερο από τις 8 έως τις 10 Νοεμβρίου. Περιλαμβάνεται, επίσης, στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων  με αυξημένο συντελεστή, ενώ όπως συνέβη και στις δύο προηγούμενες χρονιές, εκτός από τους αγώνες Sporting και Regularity, θα διεξαχθεί και αγώνας Legends, ο οποίος απευθύνεται σε πιο σύγχρονες κατασκευές. Μπορεί να μας χωρίζουν σχεδόν 4 μήνες από το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις του 2024, ωστόσο η Οργανωτική Επιτροπή βρίσκεται σε εγρήγορση, ώστε να προετοιμάσει έναν αγώνα, αντάξιο της ιστορίας του. Η Πανηγυρική Εκκίνηση του αγώνα θα λάβει χώρα κάτ