Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Πέρασε μπροστά ο Alexey Lukyanuk ...


Ο Alexey Lukyanuk ξεπέρασε πολύ γρήγορα την ατυχία του νωρίτερα στην Υπερειδική Διαδρομή του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2018, με μια εντυπωσιακή επίδοση στη μεγαλύτερη Ειδική του αγώνα, τη Θήβα των 30,53 χλμ.
O Ρώσος επικεφαλής του πρωταθλήματος ήταν 44,5 δευτ. ταχύτερος του Eyvind Brynildsen και πήρε την πρωτοπορία της γενικής κατάταξης με διαφορά 33,5 δευτ. από τον Νορβηγό. Τρίτος στην ΕΔ και στη γενική θα διανυκτερεύσει ο νεαρός Φινλανδός Juuso Nordgren, μετά την πρώτη αγωνιστική ημέρα της καριέρας του στο ERC.
Στην Ειδική της Θήβας, τη μεγαλύτερη του αγώνα (μήκους 30,53 χλμ.), υπήρξαν δύο εγκαταλείψεις για τον αγώνα του ERC: του Lukasz Habaj από έξοδο -χωρίς σοβαρές συνέπειες- στο 18ο χλμ., καθώς και των Βασίλη και Παναγιώτη Δρυμούση εξαιτίας μηχανικής βλάβης. Επίσης, με μια σύντομη έξοδο από το δρόμο ο Paulo Nobre προκάλεσε ζημιά στο εμπρός μέρος του Skoda Fabia R5, με αποτέλεσμα να χάσει πάνω από 2,5 λεπτά. Στο μεταξύ, στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ επικεφαλής της γενικής κατάταξης πέρασαν οι Γιώργος Κεχαγιάς και Βασίλης Μπασιούκας, που ήταν στη Θήβα 9,8 δευτ. ταχύτεροι από τους Μπαντούνα-Σούκουλη.

No1: LUKYANUK Alexey - ARNAUTOV Alexey
«Είναι μεγάλη έκπληξη. Κάναμε κάποια λάθη. Ο δρόμος ήταν πραγματικά καθαρός για εμάς, καλύτερα από τους οδηγούς μπροστά μας.»

Νο2: MAGALHAES Bruno – MAGALHAES Hugo
«Ω Θεέ μου, εντελώς τρελή Ειδική, απολύτως καθόλου πρόσφυση. Χτύπησα σχεδόν δύο ή τρεις φορές στην αρχή, οπότε στη συνέχεια οδήγησα πιο επιφυλακτικά.»

Νο3: HERCZIG Norbert – FERENCZ Ramon
«Μου άρεσε αυτό η Ειδική. Μερικές τμήματα γλιστρούσαν πολύ. Είχα καλή αίσθηση αλλά γλιστρούσαμε πολύ.»

Νο4: GRZYB Grzegorz – WROBEL Jakub
«Η ειδική ήταν πάρα πολύ δύσκολη, δεν είχαμε καθόλου πρόσφυση. Δεν ξέρω αν το πρόβλημα είναι με τη ρύθμιση. Αλλά είμαστε εδώ, αύριο είναι εντελώς διαφορετική μέρα.»

Νο5: HABAJ Lukasz – DYMURSKI Daniel
Σχόλιο: Βγήκαν εκτός δρόμου, το πλήρωμα είναι καλά.

Νο6: BRYNILDSEN Eyvind – ENGAN Veronica
«Πολύ καλή Ειδική αλλά είχαμε ένα τετακέ σε μια στροφή. Είχαμε καλό ρυθμό, είμαι χαρούμενος.»

Νο7: TSOULOFTAS Alexandros – CHRYSOSTOMOU Antonis
«Είχαμε πρόβλημα με τον επιλογέα των ταχυτήτων. Σε μία φουρκέτα βγήκαμε λίγο εκτός και χτυπήσαμε λίγο το αυτοκίνητο. Οδηγούσαμε για 20 χιλιόμετρα με αυτό το πρόβλημα.»

Νο8: VON THURN UND TAXIS Albert – CHRISTIAN Frank
«Καταπληκτική Ειδική. Πραγματικά απίστευτη. Κάναμε ένα λάθος. Δεν περίμενα ότι θα ήταν τόσο ολισθηρό, αλλά ήταν πολύ διασκεδαστικό.»

Νο15: SERDERIDIS Jourdan – MICLOTTE Frederic
«Αισθάνομαι σαν τον Ogier, ‘καθαρίζουμε’ τον δρόμο. Δεν ήταν κακή οδήγηση για εμάς, αλλά ‘καθαρίζαμε’ πολύ.»

Νο16: GALATARIOTIS Simos - IOANNOU Antonios
«Ήταν ζεστά πολύ και με πολλή σκόνη. Οδηγούσαμε στη σκόνη των προηγούμενων αυτοκινήτων.»

Νο22: PANTELI Petros – «Q8»
«Ήταν πολύ καλά αλλά είχαμε προβλήματα με τα φρένα.»

Νο26: KARELLIS Chrysostomos – PANAYIOTOUNIS Elias
«Ήταν πολύ δύσκολη Ειδική. Δεν μπορώ να οδηγήσω, ήταν πολύ σκληρό και πολύ μαλακό, δυσκολευόμουν να μείνω στο δρόμο.»

Νο33: “EL NAK Jr” – VIGOS Andreas
«Οδηγήσαμε πολύ φυλαγμένα. Δε μας έχει φύγει ακόμα το άγχος. Αύριο είναι μία άλλη ημέρα.»

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Σ.Ο.Α.Α. 2024 ...

 

Ανάβαση Ψάθας - Δοκιμές ...

  Ομαλά κύλησε η διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών στην Ανάβαση Ψάθας που έλαβε χώρα το Σάββατο. Οι οδηγοί πραγματοποίησαν και τα 3 προγραμματισμένα ανεβάσματα και πλέον είναι έτοιμοι να ριχτούν στη μάχη με το χρόνο στη δεύτερη πρωταθληματική Ανάβαση της χρονιάς. Διοργανωτής του αγώνα είναι το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.), με την αμέριστη συμπαράσταση του Δήμου Μάνδρας-Ειδυλλίας. Χορηγός του αγώνα είναι η Seajets και το il Desto Group. Ο Μάριος Ηλιόπουλος χωρίς να πιέσει ιδιαίτερα ήταν ο ταχύτερος στη διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών στη Formula Saloon , οδηγώντας ένα Ford Fiesta και την Κυριακή θα κινηθεί με στόχο να προσφέρει θέαμα στους φίλους του αθλήματος που θα βρεθούν στις στροφές της Ανάβασης Ψάθας. Τον περσινό πρωταθλητή της κατηγορίας ακολούθησαν οι «Κανέλλος» (Peugeot 106) και Θανάσης Κοράκης (Nissan Silvia). Αίτημα για να αγωνιστεί την Κυριακή στον αγώνα έκανε ο Καλαματιανός Νικόλαος Παπαδόπουλος (Ford Escort MKII) που δεν σ

1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου ...

Λιγότερο από ένας μήνας απομένει για το 1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου που θα διοργανωθεί στην περιοχή της επαρχίας Αγιάς. Οι αγώνες ράλλυ επιστρέφουν μετά από χρόνια στο νομό Λάρισας και οι διοργανωτές έχουν ξεκινήσει από την αρχή της χρονιάς τις προετοιμασίες για να προσφέρουν ένα άρτιο αποτέλεσμα. Την ευθύνη έχει αναλάβει η Λέσχη Αυτοκινήτου Μοτοσυκλέτας Καλλιθέας Ελασσόνας (Λ.Α.Μ.Κ.Ε.) με συνδιοργανωτή το Δήμο Αγιάς ενώ τελεί και υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Κέντρο του αγώνα θα είναι η πόλη της Αγιάς. Το Σάββατο 18 Μαΐου θα διεξαχθεί ο τεχνικός έλεγχος και η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της πόλης ενώ στο δημοτικό Parking θα εγκατασταθεί το Service Park. Την Κυριακή 19 Μαΐου τα πληρώματα θα αγωνιστούν στην ειδική διαδρομή των 12.3 χιλιομέτρων η οποία θα επαναληφθεί τρεις φορές, φτάνοντας έτσι συνολικά τα 36.9 χιλιόμετρα. Αντίστοιχα το σύνολο των απλών διαδρομών 61,2 χιλιόμετρα (20,4 Χ 3). Η απονομή των κυπέλλων θα γίνει στην κεντρική πλατεία της Μελιβοίας, ένα πρ