Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

8ο «ΠΥΡΓΟΣ Cafe-Bar» Rally Sprint Αιγίου - Επίλογος ...


Με επιτυχία ολοκληρώθηκε το 8ο ΠΥΡΓΟΣ CAFE-BAR RALLY SPRINT ΑΙΓΙΟΥ από την ΑΛΜΑ Αιγίου. Ένας διήμερος αγώνας όπου τερμάτισαν τα 21 από τα 28 πληρώματα που εκκίνησαν. Η ειδική διαδρομή ήταν η απαιτητική κατηφορική ΦΤΕΡΗ η οποία έγινε για πρώτη φορά στην ιστορία της, νυχτερινή. Οι αγωνιζόμενοι τερματίσαντες και μη, δήλωσαν γοητευμένοι από τον αγώνα όπου τα τρία περάσματα ήταν απολύτως χορταστικά και το διήμερο ήταν γεμάτο δράση και ένταση.
Τον απόλυτο χρόνο της ΕΔ σημείωσαν, οι αθλητές του ΑΟΠ Αυγερόπουλος – Γιαβάσης με Peugeot 106 S16, κατακτώντας την 1η θέση της Γενικής Κατάταξης, της F2 και της Κατηγορίας C5/A6. Οδήγησαν γρήγορα και σταθερά την νύχτα αποκτώντας ένα προβάδισμα 10 δευτερολέπτων, καθώς εμπιστεύθηκαν το αναβαθμισμένο τους αυτοκίνητο.
Στη δεύτερη θέση της Γενικής Κατάταξης συναντάμε τους Κοπανάκη – Φαρμάκη με όπλο τους το Corsa C S1600. Κινήθηκαν γρήγορα στην νυχτερινή ΕΔ-Φτέρη πίσω από τον Αυγερόπουλο, επιτέθηκαν την Κυριακή στη ΕΔ-ΦΤΕΡΗ 2 σημειώνοντας ταχύτερο χρόνο, όμως δεν κατάφεραν να καλύψουν την διαφορά έως το τέλος του αγώνα. Παράλληλα όμως κατέκτησαν την πρώτη θέση στη C4/S1600 και την δεύτερη στην F2.
Στην τρίτη θέση της Γενικής και στην F2 το τοπικό γρήγορο πλήρωμα των Ροϊδόπουλου – Παπανδρέου, δεν μπόρεσαν να κινηθούν τόσο γρήγορα όσο θα ήθελαν το Σάββατο. Την Κυριακή στο πρώτο πέρασμα έκαναν την αντεπίθεσή τους, όμως η βροχή στα πρώτα χιλιόμετρα της ΕΔ-ΦΤΕΡΗ 3 τους στοίχισε σε χρόνο και δεν μάζεψαν τα χαμένα δευτερόλεπτα με το Peugeot 205 MAXI. Κατετάγησαν δεύτεροι στην Κατηγορία C4/E10.
Στην τέταρτη θέση Γενικής τερμάτισαν οι Κονδύλης – Τσολάκης, αθλητές της ΑΛΜΑ, που δείχνουν να εξοικειώνονται με το Peugeot 106 S16. Στην C5/A6 ήταν δεύτεροι και τέταρτοι και στην Κατάταξη της F2.
Οι Πλακουτσής – Παναγιωτακόπουλος με το Peugeot 206 RC GTi τερμάτισαν στην Πέμπτη θέση της Γενικής κάνοντας έναν σταθερό αγώνα. Στην έκτη θέση Γενικής οι Κορνελάκης – Καραθανάσης έκαναν για ακόμη μία φορά έναν πολύ γρήγορο αγώνα καθώς το Peugeot 106 S16 ήταν άπιαστο στην Κατηγορία του C6/N2.


Μέγας χορηγός του φετινού αγώνα ήταν το ΠΥΡΓΟΣ Cafe-Bar στην Πλατεία Υψηλών Αλωνίων στο Αίγιο. Κύριοι υποστηρικτές του αγώνα ήταν η BKP Cars and Racing Team στο Ίλιον, το πρατήριο καυσίμων ΚΑΛΑΝΤΖΗΣ στο Αίγιο και το ΡΕΚΤΙΦΙΕ ΟΤΕΜ στην Αθήνα. Πάντα δίπλα μας επίσης ο Δήμος Αιγιαλείας και το ΝΠΔΔ του Δήμου Αιγιαλείας. 
Τους ευχαριστούμε για την στήριξή τους στην υλοποίηση του αγώνα μας.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ρυμουλκούμενα - Τρέιλερ ...

Μια τελευταία ρύθμιση στο ζήτημα έκδοσης στοιχείων κυκλοφορίας για χρήση οχημάτων κατηγορίας Ο1 και Ο2 (ρυμουλκούμενα - τρέιλερ), συμπεριλαμβανομένων και των ειδικής χρήσεως ειδικού σκοπού μη μεταφοράς εμπορευμάτων, ενεργοποιεί το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, με σχετική τροπολογία. Με τη νέα νομοθετική διάταξη παρέχεται η δυνατότητα στους ιδιοκτήτες ρυμουλκούμενων – τρέιλερ, που είχαν παλαιότερα τεθεί νόμιμα σε κυκλοφορία με ειδικά σημειώματα ρυμούλκησης (Ε.Σ.Ρ.) και δεν είχαν εκδώσει στοιχεία κυκλοφορίας εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας  που προέβλεπε η υπ’ αρ. 2805/2021 Υπουργική Απόφαση (δηλαδή, μέχρι 29/12/2023), να εκδώσουν στοιχεία κυκλοφορίας (άδεια και πινακίδες), κατόπιν καταβολής παραβόλου, ύψους 200 ευρώ και εντός αποκλειστικής προθεσμίας πέντε μηνών, μετά τη δημοσίευσή της σε ΦΕΚ. Επιπλέον, με σκοπό τη διευκόλυνση της ομαλής και απρόσκοπτης διεκπεραίωσης των εργασιών των πολιτών, παρέχεται η δυνατότητα τουλάχιστον έως τέλος Σεπτεμβρίου 2024, να  τίθενται νομίμως σε κ

Ευχές Α.Λ.Α.Κ. ...

 

Διαδρομή για δυνατούς λύτες ...

Μέσα από μια διαδρομή σημαντικά διαφοροποιημένη συγκριτικά με εκείνες των προηγούμενων ετών θα εξελιχθεί το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις από τις 5 έως τις 8 Σεπτεμβρίου, ως ο δέκατος γύρος του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ της FIA για το 2024. Απέναντι σε μια νέα πρόκληση θα βρεθούν τα πληρώματα που θα συμμετάσχουν στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024, καθώς η σημαντικά τροποποιημένη χάραξη της διαδρομής του αγώνα συνεπάγεται και νέα προσέγγιση ως προς τη διαχείριση δυνάμεων, υλικών και βέβαια ελαστικών. Στο ωράριο του αγώνα περιλαμβάνονται ειδικές διαδρομές ταυτόσημες με τον σκληρό χαρακτήρα του, όπως οι Ταρζάν, Ρεγκίνι, Άγιοι Θεόδωροι κ.ά., ενώ έχουν επανέλθει ε.δ. που «αγκαλιάστηκαν» από τους θεατές. Άλλες παλιότερα, όπως το Οινοχώρι στη Φωκίδα, μέρος του οποίου στις αρχές του 2000 χρησιμοποιήθηκε ως Shakedown, και άλλες έως και πρόσφατα, όπως η Θήβα. Μεταξύ των αλλαγών σε επίπεδο ε.δ. είναι η προσθήκη της Άνω Παύλιανης, που θα ξεκινάει από το Κουμαρίτσι και θα τερματίζει στην αφετηρία της γνωστής