Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΕΚΟ Ακρόπολις Ράλλυ - Μέρος 3ο ...


Ο Juuso Nordgren και ο Alexey Lukyanuk επέστρεψαν μετά τις χθεσινές τους εγκαταλείψεις και σημείωσαν τους δύο πρώτους χρόνους της εναρκτήριας Ειδικής του 3ου Σκέλους του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2018, «ΕΚΟ Γραμμένη 1». Όμως, η μάχη για τη νίκη απέκτησε νέο ενδιαφέρον, καθώς ο επικεφαλής της γενικής Bruno Magalhaes απώλεσε 21 δευτερόλεπτα από τον Norbert Herczig, με αποτέλεσμα η διαφορά του Πορτογάλου από τον Ούγγρο στην κορυφή του αγώνα να μειωθεί στα 43,5 δευτ.
Στη μάχη του Πανελληνίου Πρωταθλήματος, ο Γιώργος Κεχαγιάς και ο Βασίλης Μπασιούκας ολοκλήρωσαν την πρώτη Ειδική της ημέρας με τον πρώτο χρόνο, με διαφορά 10 δευτερολέπτων από τους Θέμη Χαλκιά και Λεωνίδα Μαχαίρα - οι οποίοι έχουν και το μειονέκτημα να εκκινούν πρώτοι και να χρονοτριβούν καθαρίζοντας το δρόμο.


Ανεβάζοντας την ταχύτητά του και χωρίς να έχει πια τίποτα να χάσει, ο Alexey Lukyanuk ήταν στη δεύτερη Ειδική («Δίβρη 2») της τρίτης ημέρας του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2018 ταχύτερος κατά 18 δευτερόλεπτα από τους Lukasz Habaj και Eyvind Brylindsen, που χωρίστηκαν από μόλις ένα δέκατο του δευτερολέπτου.  Στη μάχη της νίκης, σε αντίθεση με την πρώτη σημερινή Ειδική, ο Bruno Magalhaes κατάφερε να μπει στο ρυθμό που ήθελε για να συντηρήσει το σημαντικό του προβάδισμα στην κορυφή, ενώ ταυτόχρονα ο διώκτης του Norbert Herczig είχε μια σύντομη έξοδο από το δρόμο. Ο Ούγγρος έχασε λίγα δευτερόλεπτα για να επανεκκινήσει τον κινητήρα του, κι έτσι η υστέρησή του από τον Πορτογάλο αυξήθηκε στα 50,9 δευτ. στην κορυφή της γενικής κατάταξης.
Στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα, οι Χαλκιάς-Μαχαίρας έκαναν τον ταχύτερο χρόνο με διαφορά 2,9 δευτ. από τους Αλυγιζάκη-Βαρδάκη, ενώ τρίτοι ήταν οι Γιώργος Κεχαγιάς και Βασίλης Μπασιούκας που διατηρούν τη δεύτερη θέση της ελληνικής γενικής κατάταξης. Στην κατηγορία F2 συνεχίζει να προηγείται ο «El Nak Jr.» με τον Ανδρέα Βίγκο, ενώ εξαιρετικά ενδιαφέρουσα είναι η μάχη μεταξύ των Μποζιονέλου-Παναρίτη και Λευκαδίτη-Κόντου για τη δεύτερη θέση.


Με το οδόστρωμα να βρίσκεται σε σαφώς καλύτερη κατάσταση σε σχέση με το πρωί, οι χρόνοι κατά το δεύτερο πέρασμα από την ειδική ΕΚΟ Γραμμένη βελτιώθηκαν αισθητά. Ταχύτερος ήταν και πάλι ο Alexey Lukyanuk που ισοπέδωσε τον ανταγωνισμό τερματίζοντας 26,9" μπροστά από τον δεύτερο Juuso Nordgren. Ο Norbert Herczig "έκοψε" 14,7" από τον πρωτοπόρο Bruno Magalhaes, με τη διαφορά τους να "κλείνει" στα 36,2" μια ειδική πριν την ολοκλήρωση του αγώνα. Η μάχη του Θέμη Χαλκιά με τον Tibor Erdi για την 10η θέση έχει πάρει φωτιά, με τον Έλληνα οδηγό να είναι ταχύτερος κατά 14,1" του Ούγγρου και να μειώνει στα 7" τη διαφορά τους στη γενική κατάταξη. Στα highlights της ειδικής το ατύχημα που είχε ο Juan Carlos Alonso, με το Mitsubishi Lancer Evo που οδηγούσε ο Αργεντίνος οδηγός να τουμπάρει. Τόσο αυτός όσο και ο συνοδηγός του είναι καλά στην υγεία τους.
Στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα, ο Χαλκιάς σημείωσε τον καλύτερο χρόνο με τον Μπαντούνα να ακολουθεί 5,1" πίσω του. Τρίτος ήταν ο Κεχαγιάς. Στη γενική, ο Χαλκιάς προηγείται με διαφορά άνω του ενός λεπτού του Κεχαγιά. Στην F2, o «El Nak Jr.» διατηρεί σημαντική διαφορά από τον Μποζιονέλο που με τη σειρά του αύξησε τη διαφορά του από τον Λευκαδίτη.


Την πρώτη του νίκη στο Ράλλυ Ακρόπολις σημείωσε ο Bruno Magalhaes. O 37χρονος οδηγός από τη Λισσαβόνα δεν αντιμετώπισε ιδιαίτερες δυσκολίες και κάνοντας μυαλωμένο αγώνα έφτασε στην κατάκτηση της νίκης, πραγματοποιώντας το όνειρό του. Παράλληλα, αυτή είναι η πρώτη νίκη του τρεις φορές Πρωταθλητή Πορτογαλίας στο φετινό ERC. Δεύτερος γενικής ήταν ο Ούγγρος Norbert Herczig που διεκδίκησε μέχρι τέλους τις όποιες πιθανότητες είχε για ανατροπή της κατάστασης.  Το τελικό αποτέλεσμα, πάντως, κάθε άλλο παρά δυσαρεστημένο τον αφήνει, αφού όπως είπε πριν τον αγώνα ούτε που περνούσε από το μυαλό του ότι θα μπορούσε να ανέβει στο βάθρο του Ακρόπολις. Την τριάδα των νικητών συμπλήρωσε ο Πολωνός Hubert Ptaszek. Ο Νορβηγός Eyvind Brynildsen βρέθηκε στην τέταρτη θέση, με τον Κύπριο Σίμο Γαλαταριώτη να ακολουθεί. Στην έκτη θέση τερμάτισε ο Πολωνός Grzyb, ενώ έβδομος ήταν ο Ιορδάνης Σερδερίδης. Με εντυπωσιακό τρόπο ολοκλήρωσε τον αγώνα ο Τούρκος Avcioglu που με αντεπίθεση διαρκείας κατάφερε να σκαρφαλώσει στην όγδοη θέση της γενικής, από την 11η που βρισκόταν στο τέλος του 2ου Σκέλους. Συναρπαστική ήταν η μάχη του Θέμη Χαλκιά με τον Erdi για την είσοδο στη δεκάδα, με τον Ούγγρο να επικρατεί τελικά με μόλις 3" διαφορά.  Για την ιστορία, νικητής και αυτής της ειδικής ήταν ο Alexey Lukyanuk που πήρε τις τρεις από τις τέσσερις ειδικές του 3ο Σκέλους.
Νικητές του ελληνικού αγώνα ήταν οι Κύπριοι Σίμος Γαλαταριώτης - Αντώνης Ιωάννου, ενώ τους βαθμούς της νίκης του 3ου γύρου του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Χώματος πήραν οι Θέμης Χαλκιάς - Λεωνίδας Μαχαίρας, εμπρός από τους Γιώργο Κεχαγιά - Βασίλη Μπασιούκα και Γιάννη Μπαντούνα - Κωνσταντίνο Σούκουλη.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευχές Α.Λ.Α.Κ. ...

 

Διαδρομή για δυνατούς λύτες ...

Μέσα από μια διαδρομή σημαντικά διαφοροποιημένη συγκριτικά με εκείνες των προηγούμενων ετών θα εξελιχθεί το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις από τις 5 έως τις 8 Σεπτεμβρίου, ως ο δέκατος γύρος του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ της FIA για το 2024. Απέναντι σε μια νέα πρόκληση θα βρεθούν τα πληρώματα που θα συμμετάσχουν στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024, καθώς η σημαντικά τροποποιημένη χάραξη της διαδρομής του αγώνα συνεπάγεται και νέα προσέγγιση ως προς τη διαχείριση δυνάμεων, υλικών και βέβαια ελαστικών. Στο ωράριο του αγώνα περιλαμβάνονται ειδικές διαδρομές ταυτόσημες με τον σκληρό χαρακτήρα του, όπως οι Ταρζάν, Ρεγκίνι, Άγιοι Θεόδωροι κ.ά., ενώ έχουν επανέλθει ε.δ. που «αγκαλιάστηκαν» από τους θεατές. Άλλες παλιότερα, όπως το Οινοχώρι στη Φωκίδα, μέρος του οποίου στις αρχές του 2000 χρησιμοποιήθηκε ως Shakedown, και άλλες έως και πρόσφατα, όπως η Θήβα. Μεταξύ των αλλαγών σε επίπεδο ε.δ. είναι η προσθήκη της Άνω Παύλιανης, που θα ξεκινάει από το Κουμαρίτσι και θα τερματίζει στην αφετηρία της γνωστής

Στην Λιβαδειά ...

Στην ιδιαίτερα φιλόξενη περιοχή της Λιβαδειάς ολοκληρώθηκε ο δεύτερος γύρος του Κυπέλλου Ράλλυ Χώματος και το Κυπέλλου Ράλλυ Χώματος Ιστορικών Αυτοκινήτων. Το Α.Σ.Σ.Ο.Α.Α. σχεδίασε, οργάνωσε και εκτέλεσε, για πρώτη φορά στην ιστορία του, χωμάτινο Rally Sprint. Όλα τα μέλη και τα στελέχη του Σωματείου, μαζί με στελέχη του Σωματείου Α.Λ.Φ.Α.Λ. έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό για την επιτυχή διεξαγωγή του αγώνα. Οι συνεχείς προσπάθειες για την καλύτερη δυνατή κατάσταση του τερέν, η άψογη συνεργασία των στελεχών μεταξύ τους, η ευχαρίστηση και τα σχόλια των πληρωμάτων μετά τον  τερματισμό ήταν για μας η καλύτερη ανταμοιβή. Σε αγωνιστικό επίπεδο οι αδελφοί μας από την Κύπρο, έδωσαν μία παράσταση που κράτησε τους πολλούς θεατές στις μύτες των ποδιών τους. Οι Τσουλόφτας- Ιλία σε ρυθμούς ‘’παγκοσμίου’’ απέκτησαν πολλούς φανατικούς οπαδούς στην Λιβαδειά. Άτυχοι οι δικοί μας Κεχαγιάς- Κουζιώνης, που είχαν μια μικροέξοδο που τους στέρησε ένα καλό αποτέλεσμα. Ακολούθησαν οι σταθερά γρήγοροι Παντελή-