Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΕΚΟ Ακρόπολις Ράλλυ - Μέρος 2ο ...


Ο Alexey Lukyanuk και ο Eyvind Brynildsen ξεκίνησαν μια μάχη στα δέκατα του δευτερολέπτου στην εναρκτήρια Ειδική Διαδρομή του 2ου σκέλους του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2018, «ΕΚΟ Νέα Άμφισσα 1». Ο Ρώσος ήταν μόλις 2 δέκατα του δευτερολέπτου ταχύτερος από τον Νορβηγό, ενώ ο τρίτος Bruno Magalhaes έμεινε 13,3 δευτ. πίσω. Το Ακρόπολις, στο μεταξύ, άρχισε να επιβεβαιώνει τη φήμη του για τη φθορά των ελαστικών, καθώς o Juuso Nordgren και ο Orhan Avcioglou είχαν από ένα κλατάρισμα - αλλά συνέχισαν.
Ο Bruno Magalhaes τέθηκε επικεφαλής του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2018 καθώς ο Alexey Lukyanuk, ο Eyvind Brynildsen και ο Juuso Nordgren έχασαν πολύ χρόνο με προβλήματα που αντιμετώπισαν στα 25 χιλιόμετρα της 4 ης ΕΔ του αγώνα, και δεύτερης της σημερινής ημέρας, «Δροσοχώρι 1». Ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας του ERC Lukyanuk ολοκλήρωσε την Ειδική έχοντας χάσει 19 λεπτά, καθώς στο μέσον της Ειδικής μιας πρόσκρουση τον άφησε με σπασμένο ημιαξόνιο και κατεστραμμένο τον εμπρός αριστερό τροχό. Ο Nordgren είχε δύο κλαταρίσματα, ενώ ο Brynildsen έχασε 3 λεπτά για να αλλάξει έναν τροχό έπειτα από κλατάρισμα. Ως αποτέλεσμα, ο Magalhaes ηγείται του αγώνα, με διαφορά 43,3 δευτ. από τον Norbert Herczig. Κλατάρισμα είχε, επίσης, και ο Yuriy Protasov, όπως και ο πρωταγωνιστής του ERC2 Sergei Remennik, ενώ από τους Έλληνες ο Γιώργος Βασιλάκης (Ford Fiesta R5) ολοκλήρωσε την Ειδική με τρεις τροχούς.
Μετά τα προβλήματα τριών βασικών αντιπάλων του στην προηγούμενη Ειδική, ο Bruno Magalhaes δεν δυσκολεύτηκε να διατηρήσει την πρωτοπορία στην κορυφή της γενικής κατάταξης του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2018 στην 5η Ειδική της ημέρας, «Παλαιοχώρι-Μενδενίτσα».



Στο μεταξύ, ο Alexey Lukyanuk επέστρεψε στο Service Park και εγκατέλειψε, έχοντας σπασμένο εμπρός αριστερό ημιαξόνιο από το συμβάν στο Δροσοχώρι. Ο επικεφαλής της βαθμολογίας του ERC θα επιστρέψει για να αγωνιστεί στις τέσσερις Ειδικές Διαδρομές της Κυριακής. Παράλληλα, εγκατέλειψε και ο Juuso Nordgren, μετά από τα δύο κλαταρίσματά του επίσης στο Δροσοχώρι - εξαιτίας της έλλειψης εφεδρικών τροχών.
Μετά από αυτά, στη δεύτερη θέση ανέβηκε ο Grzegorz Grzyb, αλλά με διαφορά μόλις 4,8 δευτ. από τον Norbert Herczig - ενώ άλλα 5,8’’ πίσω είναι ο νεαρός Hubert Ptaszek. Ακολουθούν οι δύο Κύπριοι πρωταγωνιστές του αγώνα, Σίμος Γαλαταριώτης και Ανδρέας Τσουλόφτας.
Για το ελληνικό πρωτάθλημα, ο Θέμης Χαλκιάς και ο Λεωνίδας Μαχαίρας τελείωσαν το πρώτο loop επικεφαλής, περνώντας τους Γιώργο Κεχαγιά-Βασίλη Μπασιούκα και Γιάννη Μπαντούνα-Κωνσταντίνο Σούκουλη. Στα δικίνητα, προηγείται ο «El Nak Jr», και μάλιστα σε επίπεδο ERC!
Ο Eyvind Brynildsen σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στο δεύτερο πέρασμα από την ΕΔ Νέα Άμφισσα, πρώτη του απογευματινού loop, πριν την ακύρωση της Ειδικής για λόγους ασφαλείας. Συγκεκριμένα, το Skoda Fabia R5 του Albert von Thurn und Taxis έμεινε ακινητοποιημένο με σπασμένο κιβώτιο και ανάρτηση -μετά από πρόσκρουση σε μεγάλη πέτρα- στο κέντρο του δρόμου, και δεν ήταν εφικτό να μετακινηθεί σε σημείο που θα επέτρεψε την ασφαλή διέλευση των επόμενων αυτοκινήτων.
Έτσι, ο Αλυτάρχης του αγώνα αποφάσισε την ακύρωση της Ειδικής Διαδρομής. Τα οκτώ πληρώματα που ολοκλήρωσαν την Ειδική θα κρατήσουν τους χρόνους τους, ενώ σε όλους τους υπόλοιπους θα δοθεί θεωρητικός χρόνος. Μετά από αυτό το συμβάν, το υπόλοιπο του δεύτερου Σκέλους θα διεξαχθεί με καθυστέρηση 50 λεπτών
Μετά την 50λεπτη καθυστέρηση της προηγούμενης Ειδικής, το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2018 συνεχίστηκε με το δεύτερο πέρασμα από το Δροσοχώρι. Αυτή τη φορά οι κορυφαίοι συνδυασμοί απέφυγαν τα προβλήματα, καθώς ο Norbert Herczig σημείωσε τον πρώτο χρόνο, ενώ ο Bruno Magalhaes συντήρησε με άνεση τη διαφορά του στην κορυφή της γενικής κατάταξης. Ο Αλέξανδρος Τσουλόφτας στάθηκε άτυχος, καθώς είχε έξοδο που τον οδήγησε σε εγκατάλειψη με ένα σπασμένο ημιαξόνιο του 0Citroen DS3 R5.
Στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα, ο Θέμης Χαλκιάς με το Λεωνίδα Μαχαίρα εξακολουθούν να οδηγούν την κούρσα, με τους Κεχαγιά-Μπασιούκα να ακολουθούν σε απόσταση 15,5 και τους Μπαντούνα-Σούκουλη στην 3η, σχεδόν ένα λεπτό πίσω από τον Χαλκιά.



Παρά το άνετο προβάδισμά του στην κορυφή του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2018, ο Bruno Magalhaes κέρδισε την τελευταία Ειδική Διαδρομή του 2ου Σκέλους, την επανάληψη της διαδρομής από το Παλαιοχώρι στην Μενδενίτσα, κι έτσι η διαφορά του από τον δεύτερο Norbert Herczig ξεπέρασε το ένα λεπτό. Ο νεαρός Πολωνός Hubert Ptaszek κλείνει την πρώτη τριάδα, καθώς ο Grzegorz Grzyb ολοκλήρωσε την Ειδική με σπασμένο εμπρός αριστερό τροχό και απώλεσε 3,5 λεπτά, όπως και την τρίτη θέση. Στα 34,4 δευτ. πίσω από τον Ptaszek, ο Κύπριος Σίμος Γαλαταριώτης έχει ελπίδες στη διεκδίκηση μιας θέσης στο βάθρο στις 4 Ειδικές της Κυριακής.
Ο Θέμης Χαλκιάς και ο Λεωνίδας Μαχαίρας πραγματοποίησαν την καλύτερή τους επίδοη ως τώρα στον, σημειώνοντας τον 9ο χρόνο της Ειδικής - και μπαίνοντας έτσι στη δεκάδα της γενικής. Παράλληλα διεύρυναν το προβάδισμά τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα από τους Κεχαγιά-Μπασιούκα στα 51,1’’, ενώ οι Μπαντούνας-Σούκουλης έχασαν χρόνο λόγω κλαταρίσματος, με αποτέλεσμα η διαφορά τους από τον Κεχαγιά να ανοίξει στα 1:55".



Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...