Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΑ ΕΔ: Ταχύτερος ο Nordgren, αποσύρθηκε ο Φιλιππίδης ...


Ο Juuso Nordgren ήταν ταχύτερος κατά μόλις 21 χιλιοστά του δευτερολέπτου από τον Alexey Lukyanuk στην Κατατακτήρια Ειδική που άνοιξε την αγωνιστική δραστηριότητα του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2018, 3ου αγώνα του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ.
Την ίδια στιγμή, ο πρωταθλητής Ελλάδας του 2016 Γιώργος Φιλιππίδης δεν συμμετείχε στην Κατατακτήρια Ειδική και έκανε γνωστό ότι αποσύρει τη συμμετοχή του από το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2018, για προσωπικούς λόγους.
Στον πρώτο του μόλις αγώνα στο ERC ο 21χρονος Φινλανδός έκανε αμέσως σαφή την ταχύτητά του, και ο κορυφαίος του χρόνος του έδωσε τη δυνατότητα να επιλέξει πρώτος τη θέση εκκίνησής του το ίδιο απόγευμα στο Σέρβις Παρκ. Ο Nordgren επέλεξε την 12η θέση, ενώ, αμέσως μετά, ο Lukyanuk διάλεξε την 15η.
Η Κατατακτήρια Ειδική, επτά χιλιόμετρα ανατολικά της Λαμίας, κύλησε χωρίς απρόοπτα, με εξαίρεση την ανατροπή του Peugeot 208 R2 του Ρώσου Artur Muradian, o οποίος επέστρεψε στο Service Park μόνο με μικρές υλικές ζημιές.

No1: LUKYANUK Alexey - ARNAUTOV Alexey
«Σε ένα γρήγορο τμήμα άνοιξε λίγο περισσότερο η τροχιά μας. Καθόλου άσχημα σήμερα.»

Νο2: MAGALHAES Bruno – MAGALHAES Hugo
«Έχασα σε ένα σημείο τα φρένα και σε μία φουρκέτα ήμασταν εκτός γραμμής. Θέλουμε να βελτιώσουμε την οδήγησή μας και τις ρυθμίσεις του αυτοκινήτου. Εκτός από το λάθος όλα πήγαν καλά.»

Νο3: HERCZIG Norbert – FERENCZ Ramon
«Ήταν εντάξει, όλα ήταν εντάξει. Είχα καλή αίσθηση, δεν ξέρω το χρόνο ακόμα, αλλά η αίσθηση ήταν εντάξει.»

Νο4: GRZYB Grzegorz – WROBEL Jakub
«Έκανα πολλά λάθη, πρέπει να οδηγώ με καλύτερες γραμμές.»

Νο5: HABAJ Lukasz – DYMURSKI Daniel
«Κάναμε ένα λάθος, χάσαμε λίγο χρόνο. Πρώτη φορά εδώ, πρέπει να μάθω αυτό το Ράλλυ. Αλλά μου άρεσε, πραγματικά ωραία Ειδική.»

Νο6: BRYNILDSEN Eyvind – ENGAN Veronica
«Πολύ ωραία αλλά το αυτοκίνητο δεν πήρε την τέταρτη ταχύτητα σε ένα γρήγορο τμήμα και χάσαμε πολύ χρόνο. Δεν είχαμε άλλα λάθη, αλλά ο χρόνος είναι κακός.»

Νο7: TSOULOFTAS Alexandros – CHRYSOSTOMOU Antonis
«Όλα εντάξει, ξεκινήσαμε με σκληρά ελαστικά και χάσαμε λίγο χρόνο αλλά είναι εντάξει.»

Νο10: PHILIPPEDES George – HARRYMAN Allan
Δεν εκκίνησε τον αγώνα για προσωπικούς λόγους του οδηγού.

Νο15: SERDERIDIS Jourdan – MICLOTTE Frederic
«Προσπαθήσαμε να πιέσουμε λίγο περισσότερο για να πάρουμε καλή θέση εκκίνησης στο Top 15.»

Νο16: GALATARIOTIS Simos – IOANNOU Antonios
«Γλίστραγε αρκετά, αλλά λιγότερο από πριν. Είχαμε μια μικρή στιγμή καθώς πιέζαμε και σηκώσαμε το αυτοκίνητο στους δύο τροχούς.

Νο22: PANTELI Petros – «Q8»
«Αυτή η Ειδική ήταν πολύ γρήγορη και καλή. Κανένα πρόβλημα.»

Νο23: DRYMOUSSIS Vassilios – DRYMOUSSIS Panayiotis
«Στόχος μας είναι ο τερματισμός. Θέλουμε όμως να πάμε γρήγορα.»

Νο26: KARELLIS Chrysostomos – PANAYIOTOUNIS Elias
«Πρώτη φορά στο χώμα με το νέο μας αυτοκίνητο (Citroen DS3 R3T), θέλουμε να πάμε γρήγορα και να εκπροσωπήσουμε τα ελληνικά χρώματα.»

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

60 χρόνια Opel Design Centre...

Το 2024 είναι μία επετειακή χρονιά για την Opel, αφού η Γερμανική εταιρεία γιορτάζει 125 χρόνια στην κατασκευή αυτοκινήτων. Από το 1899, η μάρκα με έμβλημα τον Κεραυνό έχει καταστήσει την κινητικότητα προσιτή σε εκατομμύρια ανθρώπους, ενώ την ίδια στιγμή, συνεχίζει να εμπνέει το κοινό με τα καινοτόμα μοντέλα της. Σήμερα, το έμβλημα της Opel εκφράζει τη συναρπαστική πλευρά της μάρκας, καθώς και τον δρόμο της προς τον εξηλεκτρισμό. Το design είναι αυτό που ευθύνεται κατά κύριο λόγο για το πώς ένα αυτοκίνητο μπορεί να συναρπάσει από την πρώτη ματιά. Και εδώ, η Opel έθεσε γερές βάσεις, ακριβώς 60 χρόνια πριν. Το 1964, ξεκινά τη λειτουργία του στο Rüsselsheim το Opel Design Studio, το πρώτο κέντρο σχεδιασμού αυτοκινήτων στην Ευρώπη. Από τότε, είναι υπεύθυνο για τη συνεχώς εξελισσόμενη σχεδιαστική φιλοσοφία των μοντέλων παραγωγής της Opel. Οι σχεδιαστές έχουν επίσης δημιουργήσει πρωτοποριακά πρωτότυπα οχήματα, που δίνουν μια γεύση από το μέλλον της μάρκας, από το θρυλικό Opel Experimental GT

1000 Miglia ...

Από τις 11 έως και τις 15 Ιουνίου 2024 διεξάγεται στην Ιταλία και την κλασική πλέον διαδρομή Μπρέσια-Ρώμη-Μπρέσια, το 42ο “1000 Miglia” όπου πάνω από 400 κλασικά αυτοκίνητα λαμβάνουν μέρος. Περισσότερες από 50 Alfa Romeo συμμετέχουν στον «Πιο όμορφο αγώνα του κόσμου», όπως τον αποκαλούσε ο Enzo Ferrari. Η πιο ιδιαίτερη αφορά σε μια εξαιρετικά σπάνια 1900 Sport Spider του 1954, η οποία φέρει τον αριθμό «289». Πρόκειται για ένα ανοιχτό αγωνιστικό με 4κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα που απέδιδε 138 HP, κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων και πίσω άξονα De Dion. Χάρη στο βάρος των μόλις 880 kg και την εξαιρετική αεροδυναμική, μπορούσε να αναπτύξει ταχύτητα έως και 220 km/h ενώ τα δυναμικά χαρακτηριστικά της ήταν κορυφαία. Πίσω από το τιμόνι της βρίσκεται ο Nicola Larini, ο θρυλικός πιλότος που στη δεκαετία του 1990 μεσουράνησε στο DTM και το 1993 στέφθηκε πρωταθλητής με την Alfa Romeo 155 V6 TI. Ακόμα μια πολύ σπάνια παρουσία είναι μια 1900 Super Sprint του 1956 που συμμετέχει στον αγώνα με τ

20ο Ράλλυ Κορίνθου ...

Το Ράλλυ Κορίνθου στην επιστροφή του στο 60ό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ έπειτα από δύο χρόνια απουσίας, συγκέντρωσε 48 συμμετοχές! Ο αγώνας θα πραγματοποιηθεί από την Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Κορινθίας (ΑΛΑΚ) στις 15 και 16 Ιουνίου και πεδίο δράσης θα είναι δύο αγαπημένες «ακροπολικές» Ειδικές Διαδρομές, οι Άγιοι Θεόδωροι και τα Πίσια. Οι συμμετοχές χαρακτηρίζονται τόσο από την ποσότητα, όσο και από την ποιότητα, με τους πρωταγωνιστές του πρωταθλήματος να δίνουν το παρών στην Κόρινθο, σε ένα κρίσιμο σημείο για το θεσμό. Πρώτοι στον αγώνα θα εκκινήσουν οι Jourdan Serderidis-Frederic Miclotte με το ολοκαίνουριο Skoda Fabia RS Rally2 του οδηγού, οι οποίοι θα αγωνιστούν στο Ράλλυ Κορίνθου προκειμένου να κάνουν μια καλή προπόνηση ενόψει του εθνικού μας αγώνα, στον οποίο θα οδηγήσουν ένα Ford Puma της κορυφαίας κατηγορίας. Να αφήσουν πίσω τους τις ατυχίες που αντιμετώπισαν στους δύο πρώτους πρωταθληματικούς αγώνες θα επιδιώξουν οι Ιωάννης Παπαδημητρίου-Χρήστος Κουζιώνης, οι οποίοι θα κ