Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΑ ΕΔ: Ταχύτερος ο Nordgren, αποσύρθηκε ο Φιλιππίδης ...


Ο Juuso Nordgren ήταν ταχύτερος κατά μόλις 21 χιλιοστά του δευτερολέπτου από τον Alexey Lukyanuk στην Κατατακτήρια Ειδική που άνοιξε την αγωνιστική δραστηριότητα του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2018, 3ου αγώνα του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ.
Την ίδια στιγμή, ο πρωταθλητής Ελλάδας του 2016 Γιώργος Φιλιππίδης δεν συμμετείχε στην Κατατακτήρια Ειδική και έκανε γνωστό ότι αποσύρει τη συμμετοχή του από το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2018, για προσωπικούς λόγους.
Στον πρώτο του μόλις αγώνα στο ERC ο 21χρονος Φινλανδός έκανε αμέσως σαφή την ταχύτητά του, και ο κορυφαίος του χρόνος του έδωσε τη δυνατότητα να επιλέξει πρώτος τη θέση εκκίνησής του το ίδιο απόγευμα στο Σέρβις Παρκ. Ο Nordgren επέλεξε την 12η θέση, ενώ, αμέσως μετά, ο Lukyanuk διάλεξε την 15η.
Η Κατατακτήρια Ειδική, επτά χιλιόμετρα ανατολικά της Λαμίας, κύλησε χωρίς απρόοπτα, με εξαίρεση την ανατροπή του Peugeot 208 R2 του Ρώσου Artur Muradian, o οποίος επέστρεψε στο Service Park μόνο με μικρές υλικές ζημιές.

No1: LUKYANUK Alexey - ARNAUTOV Alexey
«Σε ένα γρήγορο τμήμα άνοιξε λίγο περισσότερο η τροχιά μας. Καθόλου άσχημα σήμερα.»

Νο2: MAGALHAES Bruno – MAGALHAES Hugo
«Έχασα σε ένα σημείο τα φρένα και σε μία φουρκέτα ήμασταν εκτός γραμμής. Θέλουμε να βελτιώσουμε την οδήγησή μας και τις ρυθμίσεις του αυτοκινήτου. Εκτός από το λάθος όλα πήγαν καλά.»

Νο3: HERCZIG Norbert – FERENCZ Ramon
«Ήταν εντάξει, όλα ήταν εντάξει. Είχα καλή αίσθηση, δεν ξέρω το χρόνο ακόμα, αλλά η αίσθηση ήταν εντάξει.»

Νο4: GRZYB Grzegorz – WROBEL Jakub
«Έκανα πολλά λάθη, πρέπει να οδηγώ με καλύτερες γραμμές.»

Νο5: HABAJ Lukasz – DYMURSKI Daniel
«Κάναμε ένα λάθος, χάσαμε λίγο χρόνο. Πρώτη φορά εδώ, πρέπει να μάθω αυτό το Ράλλυ. Αλλά μου άρεσε, πραγματικά ωραία Ειδική.»

Νο6: BRYNILDSEN Eyvind – ENGAN Veronica
«Πολύ ωραία αλλά το αυτοκίνητο δεν πήρε την τέταρτη ταχύτητα σε ένα γρήγορο τμήμα και χάσαμε πολύ χρόνο. Δεν είχαμε άλλα λάθη, αλλά ο χρόνος είναι κακός.»

Νο7: TSOULOFTAS Alexandros – CHRYSOSTOMOU Antonis
«Όλα εντάξει, ξεκινήσαμε με σκληρά ελαστικά και χάσαμε λίγο χρόνο αλλά είναι εντάξει.»

Νο10: PHILIPPEDES George – HARRYMAN Allan
Δεν εκκίνησε τον αγώνα για προσωπικούς λόγους του οδηγού.

Νο15: SERDERIDIS Jourdan – MICLOTTE Frederic
«Προσπαθήσαμε να πιέσουμε λίγο περισσότερο για να πάρουμε καλή θέση εκκίνησης στο Top 15.»

Νο16: GALATARIOTIS Simos – IOANNOU Antonios
«Γλίστραγε αρκετά, αλλά λιγότερο από πριν. Είχαμε μια μικρή στιγμή καθώς πιέζαμε και σηκώσαμε το αυτοκίνητο στους δύο τροχούς.

Νο22: PANTELI Petros – «Q8»
«Αυτή η Ειδική ήταν πολύ γρήγορη και καλή. Κανένα πρόβλημα.»

Νο23: DRYMOUSSIS Vassilios – DRYMOUSSIS Panayiotis
«Στόχος μας είναι ο τερματισμός. Θέλουμε όμως να πάμε γρήγορα.»

Νο26: KARELLIS Chrysostomos – PANAYIOTOUNIS Elias
«Πρώτη φορά στο χώμα με το νέο μας αυτοκίνητο (Citroen DS3 R3T), θέλουμε να πάμε γρήγορα και να εκπροσωπήσουμε τα ελληνικά χρώματα.»

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Σ.Ο.Α.Α. 2024 ...

 

Ανάβαση Ψάθας - Δοκιμές ...

  Ομαλά κύλησε η διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών στην Ανάβαση Ψάθας που έλαβε χώρα το Σάββατο. Οι οδηγοί πραγματοποίησαν και τα 3 προγραμματισμένα ανεβάσματα και πλέον είναι έτοιμοι να ριχτούν στη μάχη με το χρόνο στη δεύτερη πρωταθληματική Ανάβαση της χρονιάς. Διοργανωτής του αγώνα είναι το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.), με την αμέριστη συμπαράσταση του Δήμου Μάνδρας-Ειδυλλίας. Χορηγός του αγώνα είναι η Seajets και το il Desto Group. Ο Μάριος Ηλιόπουλος χωρίς να πιέσει ιδιαίτερα ήταν ο ταχύτερος στη διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών στη Formula Saloon , οδηγώντας ένα Ford Fiesta και την Κυριακή θα κινηθεί με στόχο να προσφέρει θέαμα στους φίλους του αθλήματος που θα βρεθούν στις στροφές της Ανάβασης Ψάθας. Τον περσινό πρωταθλητή της κατηγορίας ακολούθησαν οι «Κανέλλος» (Peugeot 106) και Θανάσης Κοράκης (Nissan Silvia). Αίτημα για να αγωνιστεί την Κυριακή στον αγώνα έκανε ο Καλαματιανός Νικόλαος Παπαδόπουλος (Ford Escort MKII) που δεν σ

1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου ...

Λιγότερο από ένας μήνας απομένει για το 1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου που θα διοργανωθεί στην περιοχή της επαρχίας Αγιάς. Οι αγώνες ράλλυ επιστρέφουν μετά από χρόνια στο νομό Λάρισας και οι διοργανωτές έχουν ξεκινήσει από την αρχή της χρονιάς τις προετοιμασίες για να προσφέρουν ένα άρτιο αποτέλεσμα. Την ευθύνη έχει αναλάβει η Λέσχη Αυτοκινήτου Μοτοσυκλέτας Καλλιθέας Ελασσόνας (Λ.Α.Μ.Κ.Ε.) με συνδιοργανωτή το Δήμο Αγιάς ενώ τελεί και υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Κέντρο του αγώνα θα είναι η πόλη της Αγιάς. Το Σάββατο 18 Μαΐου θα διεξαχθεί ο τεχνικός έλεγχος και η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της πόλης ενώ στο δημοτικό Parking θα εγκατασταθεί το Service Park. Την Κυριακή 19 Μαΐου τα πληρώματα θα αγωνιστούν στην ειδική διαδρομή των 12.3 χιλιομέτρων η οποία θα επαναληφθεί τρεις φορές, φτάνοντας έτσι συνολικά τα 36.9 χιλιόμετρα. Αντίστοιχα το σύνολο των απλών διαδρομών 61,2 χιλιόμετρα (20,4 Χ 3). Η απονομή των κυπέλλων θα γίνει στην κεντρική πλατεία της Μελιβοίας, ένα πρ