Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

EKO Ράλλυ Ακρόπολις - Συμμετοχές ...


Η ράμπα αφετηρίας κάτω από τον Παρθενώνα θα υποδεχθεί σε λίγες μέρες, το πρωί της Παρασκευής 1ης Ιουνίου 2018, τις πιο εντυπωσιακές συμμετοχές της πενταετίας που προσμετρά το Ράλλυ Ακρόπολις στο Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα Ράλλυ (ERC). Ανάμεσα σε αυτές περιλαμβάνονται τα πληρώματα 19 αυτοκινήτων προδιαγραφών R5.
Στην κορυφή των 34 αγωνιζόμενων -από 17 χώρες- που θα συμμετάσχουν στον 3ο φετινό αγώνα του ERC βρίσκεται ο νικητής των δύο πρώτων φετινών αγώνων -στις Αζόρες και στα Κανάρια νησιά- Alexey Lukyanuk. Ο φαντασμαγορικός Ρώσος της Russian Performance Motorsport, που έχασε το περσινό Ακρόπολις λόγω τραυματισμού του σε δοκιμές στη χώρα του λίγες μέρες νωρίτερα, επιστρέφει φέτος για να προσθέσει στο ενεργητικό του μια νίκη στην Ελλάδα.
Θα έχει να αντιμετωπίσει τον τρις πρωταθλητή Πορτογαλίας Bruno Magalhaes και μια σειρά εθνικών πρωταθλητών: τον τετράκις πρωταθλητή Ουγγαρίας Norbert Herczig, τον τετράκις πρωταθλητή Σλοβακίας, Πολωνό Grzegorz Grzyb, καθώς και τον πρωταθλητή Πολωνίας Lukasz Habaj, κυρίαρχο του ERC3 το 2016. Ο πρωταθλητής και περσινός νικητής του Ακρόπολις Kajetan Kajetanowicz, θυμίζουμε, απουσιάζει φέτος από το ERC καθώς αναζητά την τύχη του στο WRC.
Την ίδια στιγμή, έξι πληρώματα θα κρατήσουν τις σημαίες του ελληνισμού με αυτοκίνητα προδιαγραφών R5: ο πρωταθλητής Ελλάδας του 2016 Γιώργος Φιλιππίδης επιστρέφει φέτος με το Skoda Fabia R5 και συνοδηγό τον Allan Harryman για να κερδίσει όσα η ατυχία του στέρησε πέρσι, ενώ ο 26χρονος Κύπριος Ανδρέας Τσουλόφτας με τον Αντώνη Χρυσοστόμου, φιλοδοξεί να κάνει ένα βήμα παραπάνω από πέρσι και να ανέβει στο βάθρο του ERC με το Citroen DS3 R5.
Ο καταγόμενος από την Καβάλα Ιορδάνης Σερδερίδης, παγκόσμιος πρωταθλητής του WRC Trophy 2017, μπορεί να τρέχει με βέλγικη αγωνιστική άδεια αλλά έχει βάψει το Skoda Fabia R5 στα χρώματα της ελληνικής σημαίας, ενώ ο Θέμης Χαλκιάς πραγματοποιεί ένα «όνειρο ζωής», όπως είπε, συμμετέχοντας με κορυφαίων προδιαγραφών αυτοκίνητο στο Ράλλυ Ακρόπολις - με ένα Skoda Fabia R5 και τον Λεωνίδα Μαχαίρα στο δεξί του μπάκετ. Με ίδιο αυτοκίνητο θα αγωνιστούν οι Κύπριοι Σίμος Γαλαταριώτης και Αντώνης Ιωάννου, ενώ στα μπάκετ ενός Ford Fiesta R5 θα βρεθεί ο Γιώργος Βασιλάκης με τον Επαμεινώντα Καρανικόλα.
Στη μάχη της κατηγορίας ERC2, με τα νορμάλ προδιαγραφών NR4, δηλαδή τα Mitsubishi Lancer EvoX και Subaru Impreza WRX, τις πέντε διακεκριμένες ξένες συμμετοχές θα αντιμετωπίσουν αρκετοί ταχύτατοι ελληνικοί συνδυασμοί, ενώ οι κατηγορίες R2-R3 (κατηγορία ERC3 για το θεσμό του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ) έχουν τρεις ξένες συμμετοχές και δύο ελληνικές.
Όσο για το «εγχώριο» Ακρόπολις, τα Πανελλήνια Πρωταθλήματα Ράλλυ Χώματος και Ράλλυ Χώματος Ιστορικών συγκέντρωσαν συνολικά 33 συμμετοχές για τον 3ο και 1ο φετινό γύρο του κάθε θεσμού αντίστοιχα. Επικεφαλής των 25 συμμετοχών του πρώτου είναι ο Γιάννης Μπαντούνας με τον Κωνσταντίνο Σούκουλη και το κόκκινο Mitsubishi Lancer EvoVI, νικητές των δύο πρώτων φετινών αγώνων στον Πύργο και στη Λαμία. Συνολικά η κατηγορία C2 έχει συγκεντρώσει οκτώ συμμετοχές, επτά έχει η C3 και από πέντε οι C5 και C6.

Συμμετοχές ERC
Συμμετοχές Πανελλήνιων Πρωταθλημάτων Ράλλυ

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Σ.Ο.Α.Α. 2024 ...

 

Ανάβαση Ψάθας - Δοκιμές ...

  Ομαλά κύλησε η διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών στην Ανάβαση Ψάθας που έλαβε χώρα το Σάββατο. Οι οδηγοί πραγματοποίησαν και τα 3 προγραμματισμένα ανεβάσματα και πλέον είναι έτοιμοι να ριχτούν στη μάχη με το χρόνο στη δεύτερη πρωταθληματική Ανάβαση της χρονιάς. Διοργανωτής του αγώνα είναι το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.), με την αμέριστη συμπαράσταση του Δήμου Μάνδρας-Ειδυλλίας. Χορηγός του αγώνα είναι η Seajets και το il Desto Group. Ο Μάριος Ηλιόπουλος χωρίς να πιέσει ιδιαίτερα ήταν ο ταχύτερος στη διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών στη Formula Saloon , οδηγώντας ένα Ford Fiesta και την Κυριακή θα κινηθεί με στόχο να προσφέρει θέαμα στους φίλους του αθλήματος που θα βρεθούν στις στροφές της Ανάβασης Ψάθας. Τον περσινό πρωταθλητή της κατηγορίας ακολούθησαν οι «Κανέλλος» (Peugeot 106) και Θανάσης Κοράκης (Nissan Silvia). Αίτημα για να αγωνιστεί την Κυριακή στον αγώνα έκανε ο Καλαματιανός Νικόλαος Παπαδόπουλος (Ford Escort MKII) που δεν σ

1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου ...

Λιγότερο από ένας μήνας απομένει για το 1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου που θα διοργανωθεί στην περιοχή της επαρχίας Αγιάς. Οι αγώνες ράλλυ επιστρέφουν μετά από χρόνια στο νομό Λάρισας και οι διοργανωτές έχουν ξεκινήσει από την αρχή της χρονιάς τις προετοιμασίες για να προσφέρουν ένα άρτιο αποτέλεσμα. Την ευθύνη έχει αναλάβει η Λέσχη Αυτοκινήτου Μοτοσυκλέτας Καλλιθέας Ελασσόνας (Λ.Α.Μ.Κ.Ε.) με συνδιοργανωτή το Δήμο Αγιάς ενώ τελεί και υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Κέντρο του αγώνα θα είναι η πόλη της Αγιάς. Το Σάββατο 18 Μαΐου θα διεξαχθεί ο τεχνικός έλεγχος και η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της πόλης ενώ στο δημοτικό Parking θα εγκατασταθεί το Service Park. Την Κυριακή 19 Μαΐου τα πληρώματα θα αγωνιστούν στην ειδική διαδρομή των 12.3 χιλιομέτρων η οποία θα επαναληφθεί τρεις φορές, φτάνοντας έτσι συνολικά τα 36.9 χιλιόμετρα. Αντίστοιχα το σύνολο των απλών διαδρομών 61,2 χιλιόμετρα (20,4 Χ 3). Η απονομή των κυπέλλων θα γίνει στην κεντρική πλατεία της Μελιβοίας, ένα πρ