Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

EKO Ακρόπολις Ράλλυ 2018: Δεύτερη ημέρα δοκιμών ...


Την πρώτη του οδηγική εμπειρία με το νέο Skoda Fabia R5 απέκτησε ο Θέμης Χαλκιάς με το συνοδηγό του Λεωνίδα Μαχαίρα, ενόψει του πρώτου τους Ράλλυ Ακρόπολις με αυτοκίνητο προδιαγραφών R5.
Το ελληνικό πλήρωμα βρέθηκε σε κλειστή διαδρομή κοντά στη Λαμία μαζί με τον Paulo Nobre, καθώς και οι δύο αγωνίζονται στην «ομπρέλα» της ομάδας Motorsport Italia. Για τον Βραζιλιάνο οδηγό, αυτή είναι μια επιστροφή στο Ράλλυ Ακρόπολις μετά από έξι χρόνια.
Στην προσπάθεια εξοικείωσής του με το αυτοκίνητο, ο Θέμης Χαλκιάς τόνισε ότι στόχος του είναι να προσφέρει θέαμα σε όσους βρεθούν στο βουνό. Ο Γιώργος Φιλιππίδης που ήταν προγραμματισμένο να συμμετάσχει στις δοκιμές με το δικό του Fabia R5, μετέθεσε το δικό του τεστ για τις επόμενες μέρες.




Νο14: NOBRE Paulo - MORALES Gabriel
«Έχω αγωνιστεί ξανά στο Ακρόπολις το 2010 και το 2012 και θυμάμαι ότι είναι ένας πολύ σκληρός αγώνας με αρκετές πέτρες, με πολλές στροφές και αρκετά δύσκολος. Οι σημειώσεις σε κάθε ράλλυ είναι σημαντικές, εδώ όμως είναι πάρα πολύ απαραίτητες καθώς σε κάθε στροφή μπορεί να εγκαταλείψεις. Είναι ένας αγώνας που ξεχωρίζει τα παιδιά από τους άντρες. Στόχος μας είναι να φτάσουμε στον τερματισμό όσο πιο γρήγορα μας επιτρέπει το επίπεδό μας. Θα ήθελα να κερδίσουμε, όμως θα πρέπει να είμαστε ρεαλιστές. Έχουμε κάνει μόλις δύο αγώνες με R5 στο χώμα και οι υπόλοιποι συνδυασμοί στην κορυφή είναι πολύ πιο έμπειροι».


Νο30: HALKIAS Efthimios - MAHAERAS Leonidas
«Ένα όνειρο ζωής πραγματοποιείται, με ένα κορυφαίο αυτοκίνητο. Μου φαίνονται αρκετά περίεργα τα πράγματα και κυρίως γρήγορα, κάτι βεβαίως που είναι φυσιολογικό. Όμως έχω την αίσθηση ότι θα προσαρμοστώ. Έχουμε τρεις ημέρες αγώνα, θα το διασκεδάσω και θα προσφέρω όσο πιο πολύ θέαμα μπορώ στον κόσμο. Για τον αγώνα μπορώ να σας πω ότι δε με ενδιαφέρει τίποτα, κοιτάω να κάνω την τρέλα μου».

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ρυμουλκούμενα - Τρέιλερ ...

Μια τελευταία ρύθμιση στο ζήτημα έκδοσης στοιχείων κυκλοφορίας για χρήση οχημάτων κατηγορίας Ο1 και Ο2 (ρυμουλκούμενα - τρέιλερ), συμπεριλαμβανομένων και των ειδικής χρήσεως ειδικού σκοπού μη μεταφοράς εμπορευμάτων, ενεργοποιεί το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, με σχετική τροπολογία. Με τη νέα νομοθετική διάταξη παρέχεται η δυνατότητα στους ιδιοκτήτες ρυμουλκούμενων – τρέιλερ, που είχαν παλαιότερα τεθεί νόμιμα σε κυκλοφορία με ειδικά σημειώματα ρυμούλκησης (Ε.Σ.Ρ.) και δεν είχαν εκδώσει στοιχεία κυκλοφορίας εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας  που προέβλεπε η υπ’ αρ. 2805/2021 Υπουργική Απόφαση (δηλαδή, μέχρι 29/12/2023), να εκδώσουν στοιχεία κυκλοφορίας (άδεια και πινακίδες), κατόπιν καταβολής παραβόλου, ύψους 200 ευρώ και εντός αποκλειστικής προθεσμίας πέντε μηνών, μετά τη δημοσίευσή της σε ΦΕΚ. Επιπλέον, με σκοπό τη διευκόλυνση της ομαλής και απρόσκοπτης διεκπεραίωσης των εργασιών των πολιτών, παρέχεται η δυνατότητα τουλάχιστον έως τέλος Σεπτεμβρίου 2024, να  τίθενται νομίμως σε κ

Ευχές Α.Λ.Α.Κ. ...

 

Διαδρομή για δυνατούς λύτες ...

Μέσα από μια διαδρομή σημαντικά διαφοροποιημένη συγκριτικά με εκείνες των προηγούμενων ετών θα εξελιχθεί το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις από τις 5 έως τις 8 Σεπτεμβρίου, ως ο δέκατος γύρος του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ της FIA για το 2024. Απέναντι σε μια νέα πρόκληση θα βρεθούν τα πληρώματα που θα συμμετάσχουν στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024, καθώς η σημαντικά τροποποιημένη χάραξη της διαδρομής του αγώνα συνεπάγεται και νέα προσέγγιση ως προς τη διαχείριση δυνάμεων, υλικών και βέβαια ελαστικών. Στο ωράριο του αγώνα περιλαμβάνονται ειδικές διαδρομές ταυτόσημες με τον σκληρό χαρακτήρα του, όπως οι Ταρζάν, Ρεγκίνι, Άγιοι Θεόδωροι κ.ά., ενώ έχουν επανέλθει ε.δ. που «αγκαλιάστηκαν» από τους θεατές. Άλλες παλιότερα, όπως το Οινοχώρι στη Φωκίδα, μέρος του οποίου στις αρχές του 2000 χρησιμοποιήθηκε ως Shakedown, και άλλες έως και πρόσφατα, όπως η Θήβα. Μεταξύ των αλλαγών σε επίπεδο ε.δ. είναι η προσθήκη της Άνω Παύλιανης, που θα ξεκινάει από το Κουμαρίτσι και θα τερματίζει στην αφετηρία της γνωστής