Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Οι απόψεις των οδηγών για τις Ειδικές Διαδρομές ...


Τα πληρώματα του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2018 συμπλήρωσαν ένα διήμερο Αναγνωρίσεων των Ειδικών Διαδρομών του αγώνα -πλην της Υπερειδικής του Ιπποδρόμου- και η πλειοψηφία τους τις βρήκε άκρως ενδιαφέρουσες, ενώ αρκετοί οδηγοί τόνισαν ότι υπάρχουν πολλά «πονηρά» και σκληρά σημεία που χρειάζονται προσοχή.
Αγαπημένες Ειδικές μεταξύ των πληρωμάτων αποδείχθηκαν η Θήβα και η Νέα Άμφισσα. Η δράση ξεκινά αύριο, Πέμπτη 31 Μαΐου στις 16:18, με την διεξαγωγή της Κατατακτήριας Ειδικής Διαδρομής (3.70 χλμ.) που θα κρίνει και τη σειρά εκκίνησης των 15 πρώτων του ERC. Ακολουθούν οι δηλώσεις των πληρωμάτων μετά τις Αναγνωρίσεις.

No1: LUKYANUK Alexey - ARNAUTOV Alexey
«Οι Ειδικές είναι πολύ εντυπωσιακές. Σκληρές όπως πάντα, αλλά υπάρχουν κομμάτια γρήγορα και πολύ καλά προετοιμασμένα. Περιμένουμε την εκκίνηση.»

Νο2: MAGALHAES Bruno – MAGALHAES Hugo
«Υπάρχουν μερικές Ειδικές Διαδρομές που είναι αρκετά σκληρές. Κάποιες είναι σε καλή κατάσταση άλλες όμως έχουν αρκετές πέτρες. Θα δούμε πως θα πρέπει να κινηθούμε. Είμαστε αισιόδοξοι ότι θα κάνουμε καλή δουλειά αλλά θα πρέπει να προφυλάξουμε αυτοκίνητο και ελαστικά.»

Νο3: HERCZIG Norbert - FERENCZ Ramon
«Πιστεύω ότι είμαστε έτοιμοι για τον αγώνα. Μου άρεσαν οι Ειδικές Διαδρομές καθώς κάποιες είναι αρκετά όμοιες με ειδικές που έχω αγωνιστεί σε ράλλυ της Ουγγαρίας.»

Νο4: GRZYB Grzegorz - WROBEL Jakub
«Ο αγώνας είναι πολύ δύσκολος. Έχουμε τρέξει βέβαια κάποιες Ειδικές ξανά, αλλά με αντίθετη φορά. Θα πρέπει να αποφύγουμε τις μεγάλες πέτρες στους αρκετά ανώμαλους δρόμους. Η ειδική της Θήβας είναι πολύ ενδιαφέρουσα και με ωραίο οδόστρωμα, ενώ δίνει τη δυνατότητα στους θεατές να απολαύσουν τα αυτοκίνητα για μεγάλο χρονικό διάστημα.»

Νο6: BRYNILDSEN Eyvind - ENGAN Veronica
«Τελειώσαμε με τις αναγνωρίσεις των Ειδικών. Η Θήβα είναι αρκετά πονηρή αν και όχι τόσο σκληρή, αλλά οι υπόλοιπες ειδικές είναι αρκετά σκληρές. Δεν είναι σίγουρο ότι ο ταχύτερος θα είναι και ο νικητής του αγώνα.»

Νο7: TSOULOFTAS Alexandros - CHRYSOSTOMOU Antonis
«Πολύ ενδιαφέρον αγώνας, θα είναι ένα παραδοσιακό Ράλλυ Ακρόπολις. Θα παιχτούν πολλά στα ελαστικά καθώς ο αγώνας μαζί με την Κατατακτήρια Ειδική είναι τέσσερις ημέρες και τα χιλιόμετρα αρκετά. Μου άρεσε περισσότερο το Δροσοχώρι καθώς είναι πολύ τεχνική Ειδική. Ο συναγωνισμός θα είναι μεγάλος με πολλά πληρώματα να παλεύουν για τη νίκη.»

Νο8: VON THURN UND TAXIS Albert - CHRISTIAN Frank
«Ο αγώνας έχει πολύ ωραίες Ειδικές Διαδρομές, μεγάλες, ενδιαφέρουσες και δύσκολες. Είναι ένα πραγματικό Ράλλυ Ακρόπολις και ανυπομονώ να ξεκινήσει ο αγώνας. Πιο ωραία ειδική διαδρομή είναι η Θήβα.»

Νο9: PTASZEK Hubert – SZCZEPANIAK Maciej
«Η ΕΔ Θήβα είναι πάρα πολύ ωραία. Αντιθέτως το Δροσοχώρι και το Παλαιοχώρι-Μενδενίτσα είναι πολύ δύσκολες Ειδικές για τα αυτοκίνητα. Μπορεί να έχουμε κάποιο πρόβλημα σε αυτές.»

Νο12: AVCIOGLOU Orhan – KORKMAZ Burcin
«Ζω το όνειρό μου, καθώς ήθελα να αγωνιστώ στο Ράλλυ Ακρόπολις από παιδί. Οι Ειδικές του Σαββάτου είναι ωραίες, αλλά θα χρειαστεί προσοχή καθώς έχουν πολλές πέτρες. Η αγαπημένη μου Eιδική Dιαδρομή είναι η Νέα Άμφισσα, όπου θα προσπαθήσω να το διασκεδάσω πηγαίνοντας γρήγορα.»

Νο16: GALATARIOTIS Simos – IOANNOU Antonios
«Οι Ειδικές για εμάς είναι κάτι καινούργιο. Είναι αρκετά μεγάλες και έχουν αρκετά διαφορετικά είδη οδοστρώματος. Είναι μία πρόκληση αλλά γενικά μας αρέσουν πολύ. Θα απολαύσουμε να οδηγήσουμε στον αγώνα. Η μεγαλύτερη ειδική του αγώνα (Θήβα) είναι μία πρόκληση που πιστεύω θα μας αρέσει όπως επίσης και οι ειδικές της Κυριακής (Γραμμένη, Δίβρη).»

Νο18: ALONSO Juan-Carlos – MONASTEROLO Juan Pablo
«Οι Ειδικές είναι πολύ όμορφες αλλά αρκετά απαιτητικές. Ξέρουμε όμως ότι αυτό είναι το πνεύμα του Ράλλυ Ακρόπολις. Μας θυμίζουν λίγο τις Ειδικές που έχουμε στην Αργεντινή. Νομίζω ότι έχουμε μία καλή ευκαιρία να κατακτήσουμε την πρώτη θέση στην κατηγορία μας.»

Νο28: PROTASOV Yurii – CHEREPIN Pavlo
«Έχω αγωνιστεί ξανά στο Ακρόπολις. Μου αρέσουν πολύ οι Ειδικές Διαδρομές του φετινού αγώνα καθώς έχουν μεγάλη διάρκεια. Πιο ωραία είναι η ειδική της Θήβας.»

Νο29: NORDGREN Juuso – SUOMINEN Tapio
«Δύσκολες οι ειδικές με πολλές πέτρες. Είμαστε έτοιμοι για τον αγώνα.»

Νο30: HALKIAS Efthimios – MAHAERAS Leonidas
«Οι Ειδικές είναι σε καλή κατάσταση. Η Θήβα και οι Καρούτες (σ.σ.: Νέα Άμφισσα) είναι εξαιρετικές. Λίγη προσοχή θέλει το Δροσοχώρι σε κάποια σημεία.»

Νο31: ROUSTEMIS Panagiotis - KAPELLAS George
«Οι Ειδικές Διαδρομές προσφέρουν τα πάντα. Άλλες είναι γρήγορες, άλλες τεχνικές ενώ σε άλλες πρέπει να προφυλάξεις το αυτοκίνητο. Το Παλαιοχώρι-Μενδενίτσα χρειάζεται προσοχή, Νέα Άμφισσα και Θήβα είναι οι πλέον θεαματικές και απολαυστικές. Εμείς θέλουμε έναν καλό τερματισμό καθώς αυτό είναι μόλις το δεύτερο Ράλλυ μας.»

Νο33: "EL NAK Jr" - VIGOS Andreas
«Οι Ειδικές της Κυριακής είναι υπέροχες. Αντιθέτως για του Σαββάτου θα δανειστώ τη δήλωση ενός ξένου συναθλητή μου και θα πω ότι this is not a rally, this is rock climbing (σ.σ.: ‘αυτό δεν είναι ράλλυ, αλλά αναρρίχηση σε βράχους’). Η Θήβα είναι πάρα πολύ ωραία Ειδική αλλά προβλέπω αρκετές εγκαταλείψεις σε αυτήν. Θέλει προσοχή. Εμείς θέλουμε να αποβάλουμε το άγχος που προέκυψε από την κακιά μας στιγμή στο προηγούμενο ράλλυ, να ευχαριστηθούμε την οδήγηση και όλα τα υπόλοιπα θα έρθουν.»

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Σ.Ο.Α.Α. 2024 ...

 

Ανάβαση Ψάθας - Δοκιμές ...

  Ομαλά κύλησε η διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών στην Ανάβαση Ψάθας που έλαβε χώρα το Σάββατο. Οι οδηγοί πραγματοποίησαν και τα 3 προγραμματισμένα ανεβάσματα και πλέον είναι έτοιμοι να ριχτούν στη μάχη με το χρόνο στη δεύτερη πρωταθληματική Ανάβαση της χρονιάς. Διοργανωτής του αγώνα είναι το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.), με την αμέριστη συμπαράσταση του Δήμου Μάνδρας-Ειδυλλίας. Χορηγός του αγώνα είναι η Seajets και το il Desto Group. Ο Μάριος Ηλιόπουλος χωρίς να πιέσει ιδιαίτερα ήταν ο ταχύτερος στη διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών στη Formula Saloon , οδηγώντας ένα Ford Fiesta και την Κυριακή θα κινηθεί με στόχο να προσφέρει θέαμα στους φίλους του αθλήματος που θα βρεθούν στις στροφές της Ανάβασης Ψάθας. Τον περσινό πρωταθλητή της κατηγορίας ακολούθησαν οι «Κανέλλος» (Peugeot 106) και Θανάσης Κοράκης (Nissan Silvia). Αίτημα για να αγωνιστεί την Κυριακή στον αγώνα έκανε ο Καλαματιανός Νικόλαος Παπαδόπουλος (Ford Escort MKII) που δεν σ

1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου ...

Λιγότερο από ένας μήνας απομένει για το 1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου που θα διοργανωθεί στην περιοχή της επαρχίας Αγιάς. Οι αγώνες ράλλυ επιστρέφουν μετά από χρόνια στο νομό Λάρισας και οι διοργανωτές έχουν ξεκινήσει από την αρχή της χρονιάς τις προετοιμασίες για να προσφέρουν ένα άρτιο αποτέλεσμα. Την ευθύνη έχει αναλάβει η Λέσχη Αυτοκινήτου Μοτοσυκλέτας Καλλιθέας Ελασσόνας (Λ.Α.Μ.Κ.Ε.) με συνδιοργανωτή το Δήμο Αγιάς ενώ τελεί και υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Κέντρο του αγώνα θα είναι η πόλη της Αγιάς. Το Σάββατο 18 Μαΐου θα διεξαχθεί ο τεχνικός έλεγχος και η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της πόλης ενώ στο δημοτικό Parking θα εγκατασταθεί το Service Park. Την Κυριακή 19 Μαΐου τα πληρώματα θα αγωνιστούν στην ειδική διαδρομή των 12.3 χιλιομέτρων η οποία θα επαναληφθεί τρεις φορές, φτάνοντας έτσι συνολικά τα 36.9 χιλιόμετρα. Αντίστοιχα το σύνολο των απλών διαδρομών 61,2 χιλιόμετρα (20,4 Χ 3). Η απονομή των κυπέλλων θα γίνει στην κεντρική πλατεία της Μελιβοίας, ένα πρ