Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Κυρίαρχοι οι Μπαντούνας και Σούκουλης ...


Στο άκρως επιτυχημένο εγχείρημα των δύο αγώνων των Πανελλήνιων Πρωταθλημάτων Ράλλυ Ασφάλτου και Χώματος της ΑΛΑΛ στο ίδιο διήμερο, ο Γιάννης Μπαντούνας και ο συνοδηγός του Κωνσταντίνος Σούκουλης με το κόκκινο Mitsubishi EvoV/VI κέρδισαν το χωμάτινο Ράλλυ Φθιώτιδος και διπλασίασαν τις νίκες τους σε ισάριθμους αγώνες φέτος.
Οι νικητές μοιράστηκαν από δύο νίκες στις τέσσερις Ειδικές Διαδρομές με τον Ιορδάνη Σερδερίδη και τον συνοδηγό του Frederic Miclotte, που ανέβασαν λίγο το ρυθμό τους με το εντυπωσιακό Skoda Fabia R5 στο πλαίσιο της προετοιμασίας τους για το Ράλλυ Ακρόπολις, σε λιγότερες από είκοσι μέρες.
Παρόλα αυτά, με τη σταθερή τους απόδοση σε όλες τις Ειδικές, στο δεύτερο σκαλί του βάθρου του χωμάτινου Ράλλυ Φθιώτιδος 2018 ανέβηκαν ο Θέμης Χαλκιάς με τον Λεωνίδα Μαχαίρα (Mitsubishi EvoΧ / C2/Ν4), αφήνοντας στην τρίτη θέση τους Σερδερίδη-Miclotte.
Οι Μπαντούνας-Σούκουλης κέρδισαν τα δύο περάσματα από τη Γραμμένη - το δεύτερο εκ των οποίων μειώθηκε κατά 7,52 χιλιόμετρα (στα 14,45 χλμ.) στο ξεκίνημά της, εξαιτίας της κυκλοφορίας μέσα στην Ειδική μεγάλων ζώων κοντινής κτηνοτροφικής μονάδας. Αντίστοιχα, ο Σερδερίδης πέτυχε τον πρώτο χρόνο στις δύο Ειδικές της «Δίβρης», στην πρώτη εκ των οποίων οι Σερδερίδης, Χαλκιάς και Μπαντούνας χωρίστηκαν από 4,56 δευτερόλεπτα. Όμως, η σημαντική διαφορά με την οποία ο Μπαντούνας επικράτησε στις δύο Ειδικές της Γραμμένης δεν άφησε στους αντιπάλους του περιθώρια αντίδρασης.
Ο Γιώργος Κεχαγιάς και ο Βασίλης Μπασιούκας βγήκαν νικητές στη μάχη των Mitsubishi EvoΙΧ με τους Γιώργο Φιλιππίδη και «Huffy», ενώ πολύ εντυπωσιακές ήταν οι επιδόσεις του ταχύτατου Γιάννη Αναγνωστάκου, ο οποίος με τον συνοδηγό του Χρήστο Μπακλωρή και το Citroen C2 GT της C5 κέρδισε την κατηγορία F2 θέτοντας εαυτόν επικεφαλής από την πρώτη κιόλας Ειδική, και κατακτώντας την 6η θέση της γενικής!
Οι «EL NAK Jr» και Ανδρέας Βίγκος (Renault Clio Sport) στερήθηκαν την ευκαιρία να ακολουθήσουν τη μάχη της κατηγορίας, αφού μετά το δεύτερο χρόνο στην πρώτη Ειδική, στην επόμενη είχαν έξοδο από το δρόμο. Το αυτοκίνητο ανετράπη, αλλά το πλήρωμα δεν υπέστη τραυματισμούς και δεν υπήρξαν σοβαρές συνέπειες πλην μικρών υλικών ζημιών.
Εξίσου εντυπωσιακός ήταν και ο Θεόδωρος Τσάκαλος με την πλοήγηση του Δημήτρη Φαρακλιώτη, καθώς με το Toyota Yaris όχι μόνο κέρδισε τη C6, αλλά και ανέβηκε στην 8η θέση της γενικής κατάταξης! Πίσω τους, στην 9η, οι Κωνσταντίνος και Γιώργος Αντωνίου (Ford Escort RS2000 / C3/E11) ήταν οι ταχύτεροι μεταξύ των αυτοκινήτων προδιαγραφών C3.
Ατυχώς, ο αγώνας είχε συνολικά 12 εγκαταλείψεις, εκ των οποίων τέσσερις με εξόδους από το δρόμο - αλλά καμία από αυτές δεν είχε σοβαρές συνέπειες. Άλλα 8 πληρώματα στερήθηκαν τη σημαία του τερματισμού λόγω μηχανικών προβλημάτων.
Η Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Λαμίας θέλει να ευχαριστήσει τους αγωνιζόμενους που τίμησαν και τους δύο αγώνες, τους θεατές που βρέθηκαν στο Service Park, στην πλατεία Ελευθερίας της Λαμίας και φυσικά στο βουνό, καθώς και τους πολύτιμους υποστηρικτές του Ράλλυ Φθιώτιδος 2018. Οι δύο αγώνες δεν θα ήταν εφικτοί χωρίς την αμέριστη συμπαράσταση και φιλοξενία του Δήμου Λαμιέων, την πολύτιμη βοήθεια της Περιφερειακής Ενότητας Φθιώτιδας της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας, καθώς και τις δυνάμεις του Επιμελητηρίου Φθιώτιδας, των όμορων Δήμων Δελφών και Μακρακώμης, και φυσικά των χορηγών -της αντιπροσωπείας και Service αυτοκινήτων «Ford Ντουλάκης»,  της εταιρείας κατασκευών «Ntelis» και της «Pontikas Marble»- και των υποστηρικτών «Vento Café», του νερού «Ιόλη» και των συστημάτων πλοήγησης MyTrack.


Γιάννης Μπαντούνας / 1ος γενικής (Mitsubishi EvoV/VI / C2/A8)
«Ήταν ένας πάρα πολύ ωραίος αγώνας. Οι Ειδικές ήταν σε πολύ καλή κατάσταση, η οργάνωση δούλεψε πάρα πολύ για να τις φτιάξει μετά τις κακές καιρικές συνθήκες των προηγούμενων ημερών. Όλα πήγαν για εμάς κατ’ ευχήν, κινηθήκαμε γρήγορα στην πρώτη Ειδική που μας ταίριαζε περισσότερο οδηγικά, φυλαχτήκαμε λίγο στη δεύτερη και όλα καλά.»


Θέμης Χαλκιάς / 2ος γενικής (Mitsubishi EvoΧ / C2/Ν4)
«Πολύ όμορφος αγώνας. Μας έκανε το κέφι ο καιρός, και είμαστε ευτυχείς που ήρθαμε πίσω σώοι, και σε καλή θέση.»


Ιορδάνης Σερδερίδης / 3ος γενικής (Skoda Fabia R5 / C1/R5)
«Ήταν μία από τις καλύτερες εμπειρίες μου σε χωμάτινη επιφάνεια. Απόλαυσα το αυτοκίνητο και ο πρώτος μου χωμάτινος αγώνας με αυτό ήταν αληθινά καλός. Οι Ειδικές είναι καλές, η οργάνωση είναι καλή, ο καιρός είναι καλός, οπότε ήταν ένα πολύ καλό διήμερο για μένα και το διασκέδασα πολύ. Ήταν επίσης μια καλή προπόνηση για μένα πριν το Ακρόπολις. Δεν ξέρω τους συμμετέχοντες ακόμα, αλλά το καλύτερο αποτέλεσμα για μένα στο Ακρόπολις ήταν η 10η θέση το 2015 κι ελπίζω σε κάτι καλύτερο φέτος.»


Γιάννης Αναγνωστάκος / 1ος κατηγορίας F2 (Citroen C2 GT / C5/R2B)
«Η ημέρα κύλησε μια χαρά. Στις πρώτες Ειδικές δεν είχαμε κανένα πρόβλημα, αλλά παρουσιάστηκε ένα στη δεύτερη Δίβρη, στην τελευταία Ειδική - κάτι με το αμορτισέρ, που προκαλούσε αστάθεια ακόμα και στην ευθεία. Μιας και ήμασταν αρκετά μπροστά, είπαμε να πάμε για τον τερματισμό. Οδηγούσα για πρώτη φορά αυτό το [Citroen] C2, είναι ένα πολύ καλό αυτοκίνητο, δυνατό, και θεωρώ ότι αν πας καλά με αυτό το αυτοκίνητο μπορείς να είναι ψηλά στη γενική.»


Θεόδωρος Τσάκαλος / 1ος κατηγορίας C6 (Toyota Yaris C6/A5)
«Είχαμε κάποια προβληματάκια στο πρώτο σκέλος - στο δεύτερο πήγαμε καλύτερα, και βγήκε το αποτέλεσμα. Το καλό είναι ότι κράτησε ο καιρός, και το ευχαριστηθήκαμε.»

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Με Ελληνικό άρωμα ...

Για πρώτη φορά στην εννιάχρονη ιστορία του το Πρωτάθλημα Tour European Rally (TER) περιλαμβάνει αγώνα στην Ελλάδα. Το 41o Ράλλυ Φθιώτιδος είναι ο τέταρτος γύρος αυτού του διεθνούς πρωταθλήματος που δημιουργήθηκε το 2016 και έχει αγκαλιάσει μερικούς από τους πιο ονομαστούς αγώνες της Ευρώπης με αίγλη και ιστορία. Εκτός από τον αγώνα της Φθιώτιδας, στο Tour European Rally περιλαμβάνονται φέτος ένας από τους θεμέλιους λίθους του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος, το Rally Antibes, το επίσης ονομαστό, χωμάτινο, Rally Azores, αλλά και τα νέα και ανερχόμενα Ράλλυ Λισαβώνας στην Πορτογαλία, Rally Sierra Morena στην Ισπανία και Rally Terra Sarda στη Σαρδηνία. Στο Tour European Rally μετέχουν καταξιωμένοι οδηγοί με διακρίσεις σε τοπικό και διεθνές επίπεδο. Πολυνίκης του θεσμού με δύο πρωταθλήματα είναι ο Πρωταθλητής Ιταλίας και Ευρώπης Giandomenico Basso, ενώ πρωταθλητές έχουν αναδειχθεί και ο Πρωταθλητής Ευρώπης Hayden Paddon, o Πρωταθλητής Βρετανίας Osian Pryce κι ο Πρωταθλητής JWRC Simone Tempestini.

Alfa Romeo Junior Veloce ...

Ολοκληρώνοντας τις ιδιαίτερα απαιτητικές δοκιμές εξέλιξης της Junior, του ολοκαίνουργιου B-SUV της Alfa Romeo, οι μηχανολόγοι της μάρκας κατάφεραν να αυξήσουν τη μέγιστη ισχύ της κορυφαίας έκδοσης Veloce στους 280 CV και την ροπή στα 345 Nm. Η συγκεκριμένη εκδοχή του ηλεκτρικού κινητήρα έχει δεχτεί τη φροντίδα της Alfa Romeo και κάνει ντεμπούτο στην Junior που εξελίχθηκε στις εγκαταστάσεις του Balocco Proving Ground. Εκεί δηλαδή όπου οι καλύτεροι μηχανολόγοι και οδηγοί της μάρκας ρυθμίζουν με πάθος ακόμα και την παραμικρή λεπτομέρεια θρυλικών μοντέλων όπως οι 4C, 8C, Giulia & Stelvio Quadrifoglio, Giulia GTA και 33 Stradale. Μεταξύ των διαδρομών του Ιταλικού οδηγικού παραδείσου είναι και η χάραξη “Langhe” που ξεπερνά τα 20 km σε μήκος και προσομοιάζει τέλεια τις πλέον απαιτητικές συνθήκες που μπορεί να συναντήσει κάποιος στο δρόμο. Μάλιστα, δημοσιογράφοι από ολόκληρο τον κόσμο θα έχουν σε λίγες ημέρες τη δυνατότητα για πρώτη φορά να οδηγήσουν στη συγκεκριμένη διαδρομή, παράλληλα με

Λίγο πριν το GO ...

Η εκκίνηση του διεθνούς Ράλλυ Φθιώτιδος απέχει μόλις 10 ημέρες! Ο αγώνας, που φέτος συμπληρώνει 41 χρόνια ζωής, περιλαμβάνεται για πρώτη φορά στο καλεντάρι του Tour European Rally (TER) και θα διεξαχθεί με επίκεντρο την Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας το τριήμερο από τις 28 έως τις 30 Ιουνίου. Η προσωρινή λίστα συμμετοχών περιλαμβάνει και αγωνιζόμενους από το εξωτερικό, γεγονός που θα προσδώσει ιδιαίτερη λάμψη στον αγώνα, ο οποίος εκτός από το TER και το TER Historic, προσμετράει και στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ασφάλτου, όντας ο δεύτερος γύρος του θεσμού. Παράλληλα, αποτελεί τον δεύτερο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων (συντελεστής 2), τον δεύτερο γύρο του  Κυπέλλου  αυτοκινήτων Legends (συντελεστής 2) και τον δεύτερο γύρο του Κυπέλλου Ασφάλτου Ιστορικών αυτοκινήτων (συντελεστής 2). Ο αγώνας είναι διήμερος και αποτελείται από 138 αγωνιστικά χιλιόμετρα, έτοιμα να προσφέρουν ισχυρές δόσεις αδρεναλίνης σε συμμετέχοντες και θεατές. Αξίζει να σημειωθεί πως η περίο