Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

25ος Γύρος Αττικής - Αποτελέσματα ...


Το Σάββατο 28 Απριλίου διεξήχθη για 25η συνεχόμενη χρονιά o «Γύρος Αττικής», ένα από τα παραδοσιακότερα και δημοφιλέστερα ράλλυ του ΣΙΣΑ.
Στις 14:45 έδωσε εκκίνηση σε 57 πληρώματα ο Δήμαρχος Μαραθώνα Ηλίας Ψινάκης από την αφετηρία του Κλασσικού Μαραθωνίου Δρόμου για την “μαραθώνια” διαδρομή των 180 χιλιομέτρων και 22 χρονομετρήσεων, που διερχόταν από παραθαλάσσιες & ορεινές τοποθεσίες της βορειοανατολικής Αττικής. Για αυτούς που επιθυμούσαν πιο χαλαρούς ρυθμούς με λιγότερες ειδικές διαδρομές, υπήρχε η κατηγορία «MasterTrophy», χωρίς όμως την βοήθεια πρόσθετων οργάνων μέτρησης της απόστασης, γεγονός που δυσκολεύει σε πλοήγηση και χρονομέτρηση.
Τα πληρώματα, αφού πρώτα εκτέλεσαν τις συνεχόμενες ειδικές διαδρομές “Σέσι”, Βαρνάβα” και “Λιμνιώνα” ανέβηκαν προς Καπανδρίτι μέσω της δύσκολης ειδικής “Κορέλκο” για να κάνουν την τελευταία ειδική του 1ου σκέλους, την “Δροσοπηγή”. Στη συνέχεια κατευθύνθηκαν προς το ωραίο λιμανάκι του Καλάμου για σύντομη ξεκούραση και ανασυγκρότηση.
Στις 18:00 επανεκκίνησαν για το 2ο σκέλος και ακολούθησαν οι απαιτητικές ειδικές διαδρομές “Αγκώνα“, “Βαρνάβας 2” και “Σέσι 2”, η πλοήγηση της οποίας δυσκόλεψε αρκετά πληρώματα, Τέσσερις ώρες μετά την εκκίνηση τα κουρασμένα πληρώματα άρχισαν να τερματίζουν στη Νέα Μάκρη, όπου ακολούθησε πλούσιο δείπνο στο φιλόξενο Marathon Beach Resort. Τελικά τερμάτισαν 49 πληρώματα.


Ο αγώνας στέφθηκε απο απόλυτη επιτυχία μιάς και οι υπέροχες διαδρομές συνδιάστηκαν με απόλυτη οδηγική απόλαυση και έξυπνη πλοήγηση. Επισης άλλο ένα στοιχείο που έκανε την διαφορά ήταν οι πολλαπλές μετρήσεις με το καινούργιο ιδιόκτητο ηλεκτρονικό σύστημα του ΣΙΣΑ, μοναδικό μέχρι στιγμής στην Ελλάδα, που είχε σαν αποτέλεσμα να ανεβάσει την ένταση και την αδρεναλίνη, χωρίς να θυσιάσει την αγωνιστική ασφάλεια.


Ακριβέστεροι όλων υπήρξαν οι Δημητρης Αρβανίτης - Πετρος Αρβανιτης με Toyota Celica ST, δεύτεροι τερμάτισαν οι Γιάννης Κουβέλης - Νίκη Ζαχαράκη με Peugeot 304 και την τριάδα της Γενικής ολοκλήρωσαν οι Γιάννης Χόλης - Σωτήρης Δογανης με Alfa Romeo Alfetta 1.8. Μπορείτε να δείτε αναλυτικά τα αποτελέσματα των επί μέρους κατηγοριών στο σύνδεσμο ΕΔΩ!


Ο ΣΙΣΑ ευχαριστεί θερμά τα μέλη & τους φίλους του που τον στηρίζουν σε κάθε εκδήλωση, τις λέσχες που συμμετείχαν, το Δήμο Μαραθώνα, τους χορηγούς Lukoil & SP Tableware, τους χορηγούς επικοινωνίας, καθώς και τους ακούραστους κριτές & χρονομέτρες που συνετέλεσαν στην επιτυχημένη διεξαγωγή της εκδήλωσης.

foto:John Marinis

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Lamia Fm1 - Live ...

Live!   ΕΔΩ!

35ο Rally Sprint Καλαμάτας ...

Στις 21 & 22 Σεπτεμβρίου η Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Καλαμάτας διοργανώνει το 35ο Ράλλυ Σπριντ, τον δεύτερο αγώνα του Πανελληνίου Κυπέλλου Χώματος, σε μία ειδική διαδρομή περίπου 12,5 χιλιομέτρων στην οποία τα πληρώματα θα πραγματοποιήσουν 3 περάσματα. Να σημειώσουμε πως η συνολική απλή διαδρομή είναι μικρότερη των 10 χιλιομέτρων. Την ερχόμενη εβδομάδα μηχανήματα του δήμου Μεσσήνης θα πραγματοποιήσουν παρεμβάσεις στην διαδρομή,έτσι ώστε να έχουμε μία άριστη ειδική.Το οδόστρωμα ακόμη και πριν τις παρεμβάσεις είναι σε αρίστη κατάσταση στο 80%, ικανό να φιλοξενήσει αγώνα. Ο αγώνας θα διεξαχθεί στον Δήμο Μεσσήνης Μεσσηνίας και συγκεκριμένα στην δημοτική ενότητα του Πεταλιδίου. Οι δηλώσεις συμμετοχής έχουν ανοίξει και λήγουν την Παρασκευή 13/09 Οι 6 αναγνωρίσεις της διαδρομής που επιβάλει ο κανονισμός θα πραγματοποιηθούν τις κάτωθι ημερομηνίες: Σάββατο 14/09 10,00 εώς 18,00 Κυριακή 15/09 08,00 εώς 16,00 Παρασκευή 20/09 10,00 εώς 18,00, Σαββάτο 21/09 08,00 εώς 14,00 Επιπλέον να αναφέρ

Ολοκλήρωση αναγνωρίσεων ...

Για ένα πολύ σκληρό ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις κάνουν λόγο τα πληρώματα μετά την ολοκλήρωση των αναγνωρίσεων των ειδικών διαδρομών. Ακολουθούν οι δηλώσεις των πρωταγωνιστών, λίγο πριν την πρώτη πραγματική επαφή τους με τις συνθήκες του αγώνα, που θα ξεκινήσει αύριο στις 09:01, με το Shakedown. #11 Thierry NEUVILLE / Martijn WYDAEGHE «Οι ειδικές είναι πολύ σκληρές, παντού έχει πέτρες. Θα είναι δύσκολο για τα αυτοκίνητα και τα ελαστικά. Γενικά οι διαδρομές είναι πιο κλειστές σε σχέση με το παρελθόν, στοιχείο που θα αποτελέσει μία πρόκληση για εμάς. Περιμένω ότι θα είναι πιο δύσκολος και απαιτητικός αγώνας σε σχέση με πέρυσι». #17 Sébastien OGIER / Vincent LANDAIS «Ειλικρινά, δεν έχω δει άλλη εκδοχή του Ράλλυ Ακρόπολις που να είναι τόσο σκληρή! Οι συνθήκες είναι κακές, όσον αφορά το οδόστρωμα. Θα είναι ένα δύσκολο τριήμερο για όλους». #8 Ott TÄNAK / Martin JÄRVEOJA «Τουλάχιστον φέτος οι ειδικές είναι στεγνές! Ο αγώνας είναι πιο αργός σε σχέση με πέρυσι. Υπάρχουν πολλές πέτρες στο δρόμο, αλλά δεν