Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Στις αφετηρίες με 22+26 Συμμετοχές ...


Η ανοιξιάτικη ύπαιθρος της Λαμίας και της Στερεάς Ελλάδας θα υποδεχθεί το προσεχές τριήμερο 48 συμμετέχοντες στις δύο αγωνιστικές ημέρες του Ράλλυ Φθιώτιδος -22 στον ασφάλτινο αγώνα του Σαββάτου 12/5 και 26 στο χωμάτινο της Κυριακής 13/5- που διοργανώνει η Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Λαμίας (ΑΛΑΛ).
Στην κορυφή των συμμετοχών και των δύο αγώνων φιγουράρει ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής WRC Trophy του 2017, Ιορδάνης Σερδερίδης, που επιφυλάσσει συναρπαστικό θέαμα με το μοναδικό προδιαγραφών R5 αυτοκίνητο του διημέρου, το Skoda Fabia R5 της SXM Competition.
O Σερδερίδης, που κατάγεται από την Καβάλα και ζει και εργάζεται μόνιμα στο Βέλγιο, θα λάβει εκκίνηση -με το συνοδηγό του Frederic Miclotte- και στους δύο αγώνες του φετινού Ράλλυ Φθιώτιδος. Το ίδιο θα κάνει και ο πρωταθλητής Ελλάδας του 2016 Γιώργος Φιλιππίδης, με το συνοδηγό του «Huffy» στο δεξί μπάκετ του Mitsubishi Lancer EvoIX.


Στους δύο αγώνες, καθώς κάθε ημέρα του Ράλλυ Φθιώτιδος 2018 ξεχωριστά αποτελεί τον 2ο γύρο των φετινών Πανελλήνιων Πρωταθλημάτων Ράλλυ Ασφάλτου και Χώματος αντίστοιχα, τα δύο παραπάνω πληρώματα θα αντιμετωπίσουν ορισμένους από τους πρωταγωνιστές των τελευταίων ετών στα ράλλυ. 
Ανάμεσά σε αυτούς βρίσκονται και τα δύο πληρώματα που κέρδισαν τον πρώτο φετινό «πρωταθληματικό» αγώνα κάθε θεσμού, ο Γ. Αναπολιοτάκης με τον Θ. Τσιούκα που κατέκτησαν με το Seat Ibiza Kit Car (C1) το ασφάλτινο Ράλλυ Κρήτης, και ο Γ. Μπαντούνας με τον Κ. Σουκούλη που επικράτησαν στο χωμάτινο Ολυμπιακό Ράλλυ οδηγώντας το Mitsubishi Lancer EvoV/VI.


Οι παραπάνω είναι λίγοι από τους εκλεκτούς αγωνιζόμενους της κορυφαίας κατηγορίας. Οι κατηγορίες C1(R5) και C2(Α8/Ν4) έχουν συγκεντρώσει συνολικά 7 συμμετοχές στον ασφάλτινο αγώνα και 9 πληρώματα στον χωμάτινο. Αντίστοιχα, πολλοί από τους πρωταγωνιστές της F2 περιλαμβάνονται στις 6 συμμετοχές της C3 στην άσφαλτο και τις 9 στο χωμάτινο αγώνα.
Στα μικρότερα κυβικά, πολύ ενδιαφέρουσα μάχη αναμένεται στη C6 στο χώμα μεταξύ επτά αγωνιζόμενων -ενώ υπάρχει και μία C5- ενώ στην άσφαλτο οι αγωνιζόμενοι είναι μοιρασμένοι: δύο στη C4, τέσσερις στη C5 και τρεις στη C6. 


Η οικοδέσποινα πόλη της Λαμίας είναι έτοιμη να φιλοξενήσει τους αγωνιζόμενους που τίμησαν το Ράλλυ Φθιώτιδος, ενώ η Περιφερειακή Ενότητα Φθιώτιδας της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας θα βρίσκεται στο πλευρό τους και δίπλα στον αγώνα με όλες τις δυνάμεις της. Πολύτιμη είναι και η αρωγή του Επιμελητηρίου Φθιώτιδας και των Δήμων Δελφών και Μακρακώμης, ενώ η στήριξη των χορηγών του αγώνα είναι αναμφισβήτητη: της αντιπροσωπείας και Service αυτοκινήτων «Ford Ντουλάκης»,  της εταιρείας κατασκευών «Ntelis», καθώς και της «Pontikas Marble».


Τρεις μέρες πριν την εκκίνηση του πρώτου, ασφάλτινου Ράλλυ Φθιώτιδος, το απόγευμα της Παρασκευής 11/5 από την κεντρική πλατεία Ελευθερίας στη Λαμία, η θερμοκρασία ανεβαίνει με μια λίστα σπουδαίων οδηγών, και εκρηκτικών αυτοκινήτων. 

H Λαμία, η Στερεά Ελλάδα και η ΑΛΑΛ σας περιμένουν!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Are you SEIRIOS ? ...

Ο εμβληματικός Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών ΣΕΙΡΙΟΣ θα αποτελέσει τον τόπο συνάντησης θεατών και αγωνιζομένων του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στις 7 Σεπτεμβρίου, με μια υπερειδική διαδρομή πρωτόγνωρη για τα παγκόσμια δεδομένα. Πλατεία Συντάγματος, ΟΑΚΑ, Πλατεία Νερού. Τρία εμβληματικά σημεία της Ελλάδας που χαρακτήρισαν τα πρόσφατα ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έρχονται να δώσουν τη σκυτάλη σε ακόμα μία πρωτοποριακή όσο και απρόσμενη τοποθεσία για την υπερειδική διαδρομή του 2024. Την αποκάλυψη του σημείου της EKO Super Special Stage έκανε μέσα από την πασίγνωστη γέφυρα του ΣΕΑ Σείριος ο Αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού. Ο κ. Γιάννης Βρούτσης, καλωσορίζοντας τους παρευρισκομένους, επεσήμανε: «Σε μια χρονιά που ο Αθλητισμός αναβαθμίστηκε από τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, τοποθετώντας το Υπουργείο Αθλητισμού στη φιλόξενη “οικογένεια” της Παιδείας, δεν εφησυχάσαμε». Αξίζει να αναφερθεί ότι εγχείρημα ανάλογο της φετινής EKO Super Special Stage δεν έχει επιχειρηθεί από καμία διοργανώτρια χώρα σε α

Στην Δημητσάνα με τον φακό ...

 

Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις 2024 ...

Έπειτα από την περσινή διοργάνωση, η οποία απέσπασε θετικά σχόλια από την Παγκόσμια Ομοσπονδία Αυτοκινήτου, το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις, αναβάθμισε τη θέση του στο καλεντάρι του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων, όντας ένας από τους δύο αγώνες του προγράμματος που προσφέρουν αυξημένους βαθμούς στους συμμετέχοντες. Ο αγώνας θα αποτελέσει και φέτος τον ένατο και τελευταίο γύρο του θεσμού και θα πραγματοποιηθεί το τριήμερο από τις 8 έως τις 10 Νοεμβρίου. Περιλαμβάνεται, επίσης, στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων  με αυξημένο συντελεστή, ενώ όπως συνέβη και στις δύο προηγούμενες χρονιές, εκτός από τους αγώνες Sporting και Regularity, θα διεξαχθεί και αγώνας Legends, ο οποίος απευθύνεται σε πιο σύγχρονες κατασκευές. Μπορεί να μας χωρίζουν σχεδόν 4 μήνες από το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις του 2024, ωστόσο η Οργανωτική Επιτροπή βρίσκεται σε εγρήγορση, ώστε να προετοιμάσει έναν αγώνα, αντάξιο της ιστορίας του. Η Πανηγυρική Εκκίνηση του αγώνα θα λάβει χώρα κάτ