Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Επίλογος ...


Με μεγάλη επιτυχία διεξήχθη το 39ο Ολυμπιακό Ράλλυ από την ΑΟΛΑΠ το σαββατοκύριακο που μας πέρασε, 14-15 Απριλίου 2018. Το 54ο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ ξεκίνησε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, με πλήθος κόσμου να κατακλύζει την φαντασμαγορική Πανηγυρική Εκκίνηση στην Κεντρική Πλατεία του Πύργου καθώς και τις δύο επαναλαμβανόμενες Ειδικές Διαδρομές του Δούκα και της Αχλαδινής. Είναι γνωστή η αγάπη των κατοίκων της Ηλείας για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, αλλά η προσέλευση του κόσμου ξεπέρασε κάθε προηγούμενο δίνοντας θετικά μηνύματα για το μέλλον. 
 Στα καθαρά αγωνιστικά, ένα Ράλλυ που τα είχε όλα, θέαμα, σκόνη, ζέστη, μια πραγματικά μεγάλη πρόκληση για πληρώματα και μηχανικούς. Οι τεχνικές ειδικές διαδρομές δοκίμασαν τους αγωνιζόμενους και νικητές στην γενική κατάταξη για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά αναδείχθηκαν ο Γιάννης Μπαντούνας της ΑΟΛΑΠ με συνοδηγό τον Κώστα Σούκουλη της ΑΛΑ Κορινθίας και το γνωστό κόκκινο Mitsubishi EVO VI. Έχτισαν τη διαφορά τους σταθερά σε όλο τον αγώνα και οδήγησαν γρήγορα και θεαματικά. Μεγάλοι άτυχοι της ημέρας, οι Γιώργος Κεχαγιάς του ΑΣΣΟΑΑ με τον Βασίλη Μπασιούκα της Start Line στο δεξί μπάκετ του Mitsubishi EVO IX. Με την εκπληκτική τους απόδοση, κερδίζοντας δύο ειδικές διαδρομές, έδειξαν ότι μπορούν ακόμα και να πιέσουν για τη νίκη και την έκπληξη. Στην 5η Ειδική Διαδρομή όμως το αυτοκίνητο είχε άλλη άποψη και δυστυχώς ο αγώνας τους τελείωσε εκεί. Έτσι δημιουργήθηκε και μια καθυστέρηση καθώς το αυτοκίνητο βρισκόταν σε στενό σημείο, η οποία όμως αντιμετωπίστηκε γρήγορα και ο αγώνας συνεχίστηκε κανονικά. Άτυχοι και οι Διονύσης Σπανός της ΑΛΑ Κορινθίας και Σωτήρης Γκοτοβός της ΕΛΕΤΑ, με το πανέμορφο Subaru Impreza N14, εγκατέλειψαν από πρόβλημα στη τροφοδοσία 400 μέτρα πριν τον τερματισμό της δεύτερης ειδικής και δόθηκε πρόωρο τέλος στη προσπάθεια τους.
Στη Δεύτερη θέση της γενικής, με Mitsubishi EVO X οι Θέμης Χαλκιάς-Λεωνίδας Μαχαίρας του ΑΣΣΟΑΑ αμφότεροι, έδειξαν γιατί είναι Κυπελλούχοι Χώματος. Με έναν σταθερό αγώνα χωρίς προβλήματα κρατήθηκαν στην 2η θέση. Στέλιος Λαϊνόπουλος-Τάσος Παπαδόπουλος της ΑΟΛΑΠ συμπλήρωσαν το βάθρο, με πρόβλημα στα φρένα από την αρχή του αγώνα, έχοντας εντυπωσιάσει όμως με τα περάσματα τους. Το νέο αίμα στους αγώνες, που το έχουν τόσο ανάγκη, ο Παναγιώτης Ρουστέμης της ΦΙΜΑ, με συνοδηγό τον πολύπειρο Γιώργο Κάπελλα, έδειξε ωριμότητα και ταλέντο με το Mitsubishi EVO X. Ένα λάθος δυστυχώς τους έριξε πίσω στη κατάταξη αλλά αυτό δεν ακυρώνει την πολύ καλή εμφάνιση. 


Στην F2, το πλήρωμα φαβορί με το πανέμορφο Renault Clio R3 Maxi των El-Nak Jr.-Αντρέα Βίγκου δέθηκαν άμεσα με το νέο τους αυτοκίνητο και κατάφεραν τη νίκη με σχετική άνεση. Ακολούθησαν οι δικοί μας της ΑΟΛΑΠ, Αντώνης Αγγελόπουλος-Χρήστος Δίπλας με Toyota Yaris οι οποίοι όπως αναμενόταν, εντυπωσίασαν με τους χρόνους τους, που κάποιες φορές πλησίαζαν ακόμα και του Clio. Τρίτοι στη κατηγορία οι Γιάννης Μποζιονέλος-Βαγγέλης Παναρίτης της ΑΛΜΑ 4x4 Ναυπλίου και το φοβερό Ford Escort RS2000. Ξεσήκωσαν όλους τους θεατές αν και με πρόβλημα στη μετάδοση, που σίγουρα όμως τους κόστισε μια καλύτερη θέση. 
Στον απολογισμό του αγώνα, τα πληρώματα δήλωσαν ενθουσιασμένα με την οργάνωση καθώς και με τις Ειδικές Διαδρομές. Το βασικότερο που ανέφεραν ήταν ότι ο κόσμος είχε κατακλείσει το βουνό, δίνοντας δύναμη στους αγωνιζόμενους για τις προσπάθειες τους. Με πρώτο μέλημα την ασφάλεια, ο αγώνας διεξήχθη χωρίς το παραμικρό πρόβλημα. Κριτές, εθελοντές, τροχαία και τοπικοί φορείς έδωσαν τον καλύτερο τους εαυτό και συνέβαλαν τα μέγιστα στην επιτυχία του αγώνα. 

Σας ευχαριστούμε όλους και σας περιμένουμε του χρόνου στο επετειακό 40ο Ολυμπιακό Ράλλυ!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

60 χρόνια Opel Design Centre...

Το 2024 είναι μία επετειακή χρονιά για την Opel, αφού η Γερμανική εταιρεία γιορτάζει 125 χρόνια στην κατασκευή αυτοκινήτων. Από το 1899, η μάρκα με έμβλημα τον Κεραυνό έχει καταστήσει την κινητικότητα προσιτή σε εκατομμύρια ανθρώπους, ενώ την ίδια στιγμή, συνεχίζει να εμπνέει το κοινό με τα καινοτόμα μοντέλα της. Σήμερα, το έμβλημα της Opel εκφράζει τη συναρπαστική πλευρά της μάρκας, καθώς και τον δρόμο της προς τον εξηλεκτρισμό. Το design είναι αυτό που ευθύνεται κατά κύριο λόγο για το πώς ένα αυτοκίνητο μπορεί να συναρπάσει από την πρώτη ματιά. Και εδώ, η Opel έθεσε γερές βάσεις, ακριβώς 60 χρόνια πριν. Το 1964, ξεκινά τη λειτουργία του στο Rüsselsheim το Opel Design Studio, το πρώτο κέντρο σχεδιασμού αυτοκινήτων στην Ευρώπη. Από τότε, είναι υπεύθυνο για τη συνεχώς εξελισσόμενη σχεδιαστική φιλοσοφία των μοντέλων παραγωγής της Opel. Οι σχεδιαστές έχουν επίσης δημιουργήσει πρωτοποριακά πρωτότυπα οχήματα, που δίνουν μια γεύση από το μέλλον της μάρκας, από το θρυλικό Opel Experimental GT

1000 Miglia ...

Από τις 11 έως και τις 15 Ιουνίου 2024 διεξάγεται στην Ιταλία και την κλασική πλέον διαδρομή Μπρέσια-Ρώμη-Μπρέσια, το 42ο “1000 Miglia” όπου πάνω από 400 κλασικά αυτοκίνητα λαμβάνουν μέρος. Περισσότερες από 50 Alfa Romeo συμμετέχουν στον «Πιο όμορφο αγώνα του κόσμου», όπως τον αποκαλούσε ο Enzo Ferrari. Η πιο ιδιαίτερη αφορά σε μια εξαιρετικά σπάνια 1900 Sport Spider του 1954, η οποία φέρει τον αριθμό «289». Πρόκειται για ένα ανοιχτό αγωνιστικό με 4κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα που απέδιδε 138 HP, κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων και πίσω άξονα De Dion. Χάρη στο βάρος των μόλις 880 kg και την εξαιρετική αεροδυναμική, μπορούσε να αναπτύξει ταχύτητα έως και 220 km/h ενώ τα δυναμικά χαρακτηριστικά της ήταν κορυφαία. Πίσω από το τιμόνι της βρίσκεται ο Nicola Larini, ο θρυλικός πιλότος που στη δεκαετία του 1990 μεσουράνησε στο DTM και το 1993 στέφθηκε πρωταθλητής με την Alfa Romeo 155 V6 TI. Ακόμα μια πολύ σπάνια παρουσία είναι μια 1900 Super Sprint του 1956 που συμμετέχει στον αγώνα με τ

20ο Ράλλυ Κορίνθου ...

Το Ράλλυ Κορίνθου στην επιστροφή του στο 60ό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ έπειτα από δύο χρόνια απουσίας, συγκέντρωσε 48 συμμετοχές! Ο αγώνας θα πραγματοποιηθεί από την Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Κορινθίας (ΑΛΑΚ) στις 15 και 16 Ιουνίου και πεδίο δράσης θα είναι δύο αγαπημένες «ακροπολικές» Ειδικές Διαδρομές, οι Άγιοι Θεόδωροι και τα Πίσια. Οι συμμετοχές χαρακτηρίζονται τόσο από την ποσότητα, όσο και από την ποιότητα, με τους πρωταγωνιστές του πρωταθλήματος να δίνουν το παρών στην Κόρινθο, σε ένα κρίσιμο σημείο για το θεσμό. Πρώτοι στον αγώνα θα εκκινήσουν οι Jourdan Serderidis-Frederic Miclotte με το ολοκαίνουριο Skoda Fabia RS Rally2 του οδηγού, οι οποίοι θα αγωνιστούν στο Ράλλυ Κορίνθου προκειμένου να κάνουν μια καλή προπόνηση ενόψει του εθνικού μας αγώνα, στον οποίο θα οδηγήσουν ένα Ford Puma της κορυφαίας κατηγορίας. Να αφήσουν πίσω τους τις ατυχίες που αντιμετώπισαν στους δύο πρώτους πρωταθληματικούς αγώνες θα επιδιώξουν οι Ιωάννης Παπαδημητρίου-Χρήστος Κουζιώνης, οι οποίοι θα κ