Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Επίλογος ...


Με μεγάλη επιτυχία διεξήχθη το 39ο Ολυμπιακό Ράλλυ από την ΑΟΛΑΠ το σαββατοκύριακο που μας πέρασε, 14-15 Απριλίου 2018. Το 54ο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ ξεκίνησε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, με πλήθος κόσμου να κατακλύζει την φαντασμαγορική Πανηγυρική Εκκίνηση στην Κεντρική Πλατεία του Πύργου καθώς και τις δύο επαναλαμβανόμενες Ειδικές Διαδρομές του Δούκα και της Αχλαδινής. Είναι γνωστή η αγάπη των κατοίκων της Ηλείας για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, αλλά η προσέλευση του κόσμου ξεπέρασε κάθε προηγούμενο δίνοντας θετικά μηνύματα για το μέλλον. 
 Στα καθαρά αγωνιστικά, ένα Ράλλυ που τα είχε όλα, θέαμα, σκόνη, ζέστη, μια πραγματικά μεγάλη πρόκληση για πληρώματα και μηχανικούς. Οι τεχνικές ειδικές διαδρομές δοκίμασαν τους αγωνιζόμενους και νικητές στην γενική κατάταξη για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά αναδείχθηκαν ο Γιάννης Μπαντούνας της ΑΟΛΑΠ με συνοδηγό τον Κώστα Σούκουλη της ΑΛΑ Κορινθίας και το γνωστό κόκκινο Mitsubishi EVO VI. Έχτισαν τη διαφορά τους σταθερά σε όλο τον αγώνα και οδήγησαν γρήγορα και θεαματικά. Μεγάλοι άτυχοι της ημέρας, οι Γιώργος Κεχαγιάς του ΑΣΣΟΑΑ με τον Βασίλη Μπασιούκα της Start Line στο δεξί μπάκετ του Mitsubishi EVO IX. Με την εκπληκτική τους απόδοση, κερδίζοντας δύο ειδικές διαδρομές, έδειξαν ότι μπορούν ακόμα και να πιέσουν για τη νίκη και την έκπληξη. Στην 5η Ειδική Διαδρομή όμως το αυτοκίνητο είχε άλλη άποψη και δυστυχώς ο αγώνας τους τελείωσε εκεί. Έτσι δημιουργήθηκε και μια καθυστέρηση καθώς το αυτοκίνητο βρισκόταν σε στενό σημείο, η οποία όμως αντιμετωπίστηκε γρήγορα και ο αγώνας συνεχίστηκε κανονικά. Άτυχοι και οι Διονύσης Σπανός της ΑΛΑ Κορινθίας και Σωτήρης Γκοτοβός της ΕΛΕΤΑ, με το πανέμορφο Subaru Impreza N14, εγκατέλειψαν από πρόβλημα στη τροφοδοσία 400 μέτρα πριν τον τερματισμό της δεύτερης ειδικής και δόθηκε πρόωρο τέλος στη προσπάθεια τους.
Στη Δεύτερη θέση της γενικής, με Mitsubishi EVO X οι Θέμης Χαλκιάς-Λεωνίδας Μαχαίρας του ΑΣΣΟΑΑ αμφότεροι, έδειξαν γιατί είναι Κυπελλούχοι Χώματος. Με έναν σταθερό αγώνα χωρίς προβλήματα κρατήθηκαν στην 2η θέση. Στέλιος Λαϊνόπουλος-Τάσος Παπαδόπουλος της ΑΟΛΑΠ συμπλήρωσαν το βάθρο, με πρόβλημα στα φρένα από την αρχή του αγώνα, έχοντας εντυπωσιάσει όμως με τα περάσματα τους. Το νέο αίμα στους αγώνες, που το έχουν τόσο ανάγκη, ο Παναγιώτης Ρουστέμης της ΦΙΜΑ, με συνοδηγό τον πολύπειρο Γιώργο Κάπελλα, έδειξε ωριμότητα και ταλέντο με το Mitsubishi EVO X. Ένα λάθος δυστυχώς τους έριξε πίσω στη κατάταξη αλλά αυτό δεν ακυρώνει την πολύ καλή εμφάνιση. 


Στην F2, το πλήρωμα φαβορί με το πανέμορφο Renault Clio R3 Maxi των El-Nak Jr.-Αντρέα Βίγκου δέθηκαν άμεσα με το νέο τους αυτοκίνητο και κατάφεραν τη νίκη με σχετική άνεση. Ακολούθησαν οι δικοί μας της ΑΟΛΑΠ, Αντώνης Αγγελόπουλος-Χρήστος Δίπλας με Toyota Yaris οι οποίοι όπως αναμενόταν, εντυπωσίασαν με τους χρόνους τους, που κάποιες φορές πλησίαζαν ακόμα και του Clio. Τρίτοι στη κατηγορία οι Γιάννης Μποζιονέλος-Βαγγέλης Παναρίτης της ΑΛΜΑ 4x4 Ναυπλίου και το φοβερό Ford Escort RS2000. Ξεσήκωσαν όλους τους θεατές αν και με πρόβλημα στη μετάδοση, που σίγουρα όμως τους κόστισε μια καλύτερη θέση. 
Στον απολογισμό του αγώνα, τα πληρώματα δήλωσαν ενθουσιασμένα με την οργάνωση καθώς και με τις Ειδικές Διαδρομές. Το βασικότερο που ανέφεραν ήταν ότι ο κόσμος είχε κατακλείσει το βουνό, δίνοντας δύναμη στους αγωνιζόμενους για τις προσπάθειες τους. Με πρώτο μέλημα την ασφάλεια, ο αγώνας διεξήχθη χωρίς το παραμικρό πρόβλημα. Κριτές, εθελοντές, τροχαία και τοπικοί φορείς έδωσαν τον καλύτερο τους εαυτό και συνέβαλαν τα μέγιστα στην επιτυχία του αγώνα. 

Σας ευχαριστούμε όλους και σας περιμένουμε του χρόνου στο επετειακό 40ο Ολυμπιακό Ράλλυ!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ρυμουλκούμενα - Τρέιλερ ...

Μια τελευταία ρύθμιση στο ζήτημα έκδοσης στοιχείων κυκλοφορίας για χρήση οχημάτων κατηγορίας Ο1 και Ο2 (ρυμουλκούμενα - τρέιλερ), συμπεριλαμβανομένων και των ειδικής χρήσεως ειδικού σκοπού μη μεταφοράς εμπορευμάτων, ενεργοποιεί το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, με σχετική τροπολογία. Με τη νέα νομοθετική διάταξη παρέχεται η δυνατότητα στους ιδιοκτήτες ρυμουλκούμενων – τρέιλερ, που είχαν παλαιότερα τεθεί νόμιμα σε κυκλοφορία με ειδικά σημειώματα ρυμούλκησης (Ε.Σ.Ρ.) και δεν είχαν εκδώσει στοιχεία κυκλοφορίας εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας  που προέβλεπε η υπ’ αρ. 2805/2021 Υπουργική Απόφαση (δηλαδή, μέχρι 29/12/2023), να εκδώσουν στοιχεία κυκλοφορίας (άδεια και πινακίδες), κατόπιν καταβολής παραβόλου, ύψους 200 ευρώ και εντός αποκλειστικής προθεσμίας πέντε μηνών, μετά τη δημοσίευσή της σε ΦΕΚ. Επιπλέον, με σκοπό τη διευκόλυνση της ομαλής και απρόσκοπτης διεκπεραίωσης των εργασιών των πολιτών, παρέχεται η δυνατότητα τουλάχιστον έως τέλος Σεπτεμβρίου 2024, να  τίθενται νομίμως σε κ

Ανάβαση Ψάθας - Δοκιμές ...

  Ομαλά κύλησε η διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών στην Ανάβαση Ψάθας που έλαβε χώρα το Σάββατο. Οι οδηγοί πραγματοποίησαν και τα 3 προγραμματισμένα ανεβάσματα και πλέον είναι έτοιμοι να ριχτούν στη μάχη με το χρόνο στη δεύτερη πρωταθληματική Ανάβαση της χρονιάς. Διοργανωτής του αγώνα είναι το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.), με την αμέριστη συμπαράσταση του Δήμου Μάνδρας-Ειδυλλίας. Χορηγός του αγώνα είναι η Seajets και το il Desto Group. Ο Μάριος Ηλιόπουλος χωρίς να πιέσει ιδιαίτερα ήταν ο ταχύτερος στη διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών στη Formula Saloon , οδηγώντας ένα Ford Fiesta και την Κυριακή θα κινηθεί με στόχο να προσφέρει θέαμα στους φίλους του αθλήματος που θα βρεθούν στις στροφές της Ανάβασης Ψάθας. Τον περσινό πρωταθλητή της κατηγορίας ακολούθησαν οι «Κανέλλος» (Peugeot 106) και Θανάσης Κοράκης (Nissan Silvia). Αίτημα για να αγωνιστεί την Κυριακή στον αγώνα έκανε ο Καλαματιανός Νικόλαος Παπαδόπουλος (Ford Escort MKII) που δεν σ

1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου ...

Λιγότερο από ένας μήνας απομένει για το 1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου που θα διοργανωθεί στην περιοχή της επαρχίας Αγιάς. Οι αγώνες ράλλυ επιστρέφουν μετά από χρόνια στο νομό Λάρισας και οι διοργανωτές έχουν ξεκινήσει από την αρχή της χρονιάς τις προετοιμασίες για να προσφέρουν ένα άρτιο αποτέλεσμα. Την ευθύνη έχει αναλάβει η Λέσχη Αυτοκινήτου Μοτοσυκλέτας Καλλιθέας Ελασσόνας (Λ.Α.Μ.Κ.Ε.) με συνδιοργανωτή το Δήμο Αγιάς ενώ τελεί και υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Κέντρο του αγώνα θα είναι η πόλη της Αγιάς. Το Σάββατο 18 Μαΐου θα διεξαχθεί ο τεχνικός έλεγχος και η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της πόλης ενώ στο δημοτικό Parking θα εγκατασταθεί το Service Park. Την Κυριακή 19 Μαΐου τα πληρώματα θα αγωνιστούν στην ειδική διαδρομή των 12.3 χιλιομέτρων η οποία θα επαναληφθεί τρεις φορές, φτάνοντας έτσι συνολικά τα 36.9 χιλιόμετρα. Αντίστοιχα το σύνολο των απλών διαδρομών 61,2 χιλιόμετρα (20,4 Χ 3). Η απονομή των κυπέλλων θα γίνει στην κεντρική πλατεία της Μελιβοίας, ένα πρ