Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Karting-Έκτακτη ανακοίνωση ...


Μετά την απόρριψη της προσωρινής διαταγής της μισθώτριας εταιρίας “ΚΑΜΙΤΣΑΚΗΣ-ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ ΕΠΕ” με διακριτικό τίτλο “ATHENS KART ΕΠΕ” η οποία αφορούσε την απόφαση της Περιφέρειας για την μη αδειοδότηση της πίστας “Καρτόδρομο” Αφιδνών και λαμβάνοντας υπόψη ότι:
• Το μεγαλύτερο ποσοστό των αγωνιζομένων αθλητών κατοικεί στην Αττική,
• Η  πίστα “Καρτόδρομο” θα λειτουργήσει ξανά μετά από 4-5 μήνες, κατά την εκτίμηση των νομικών της  “Καρτόδρομο”,
• Το συνολικό πρόγραμμα των αγώνων καρτ πρωταθλήματος, κυπέλλου και επάθλων ROTAX και IAME είναι ιδιαίτερα πιεσμένο συνυπολογισμένου και του κενού των σχολικών εξετάσεων, 
• Ο  πρώτος αγώνας πρωταθλήματος έχει ήδη αναβληθεί και πρέπει να εξευρεθεί η ημερομηνία διεξαγωγής του, και δεδομένου ότι όλα τα ανωτέρω συνθέτουν ανωτέρα βία, η ΕΠΑ δικαιολογεί απόλυτα -σύμφωνα με τον ΕΑΚ (2.1) την κατά παρέκκλιση του άρθρου 4  της προκήρυξης- την αλλαγή του τόπου διεξαγωγής του πρώτου αγώνα RMC από την πίστα “Καρτόδρομο” των Αφιδνών στην πίστα καρτ του αυτοκινητοδρομίου Μεγάρων την Κυριακή 11 Μαρτίου 2018.
Παρατείνεται δε η λήξη συμμετοχών του αγώνα από Παρασκευή 02/03 σε Δευτέρα 05/03 και η λήξη των εκπρόθεσμων συμμετοχών σε Τρίτη 06/03/2018.
Σημειώνουμε ότι τις συνεννοήσεις για την εξασφάλιση της πίστας καρτ Μεγάρων έχει αναλάβει η Rotax Hellas και τα αθλητικά σωματεία ΣΦΙΚΑ και START LINE.
Άμεσα θα ακολουθήσει ανακοίνωση για την ημερομηνία και τόπο διεξαγωγής του αναβληθέντος αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Karting.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Επικό "Μολών Λαβέ" ...

Ο πρώτος χωμάτινος αγώνας για το 2025 πέρασε στις αναμνήσεις μας. Πολύ θέαμα, ειδικά στο γνωστό άλμα, γρήγορα περάσματα με τεχνική για καλύτερο χρόνο και για να αποφύγεις τις κακοτοπιές αλλά και πολλές εγκαταλείψεις, αφού η διαδρομή φέτος έδειξε τα δόντια της σε όσους είτε δεν εκτίμησαν κάτι σωστά, είτε υπερπροσπάθησαν για την καλύτερη επίδοση. Η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της Σπάρτης γεμάτη ασφυκτικά από κόσμο υποδέχτηκε και χειροκρότησε τα πληρώματα, εγκαινιάζοντας το ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ 2025. Άτομα κάθε ηλικίας ήρθαν για να θαυμάσουν και να περιεργαστούν από κοντά τα αγωνιστικά αυτοκίνητα σε μια πετυχημένη για άλλη μια χρονιά εκδήλωση. Η συνέχεια στον όμορφο Πάρνωνα που η προετοιμασία της διαδρομής ικανοποίησε τα πληρώματα τα οποία μετά τα έξι περάσματα των αναγνωρίσεων ξεκίνησαν τον αγώνα σε μια ηλιόλουστη μέρα με πλήθος θεατών, περισσότεροι από πέρσι, που θαύμασαν τα δυναμικά περάσματα των συμμετεχόντων. Στα αποτελέσματα τώρα ξεκινάμε με τα ιστορικά με πρώτους γενικής τους ...

Heritage Classic Cup – Spring Edition ...

Η Επίσημη εκδήλωση του ΣΦΙΠΟΠ για το 2025 έρχεται στις 29-30/3/2025 και οι συμμετοχές συνεχίζονται μέχρι τη Πέμπτη 27/3/2025. Με την αμέριστη υποστήριξη και τη συνδιοργάνωση του Δήμου Αρχαίας Ολυμπίας η φετινή εκδήλωση του ΣΦΙΠΟΠ θα αναδείξει τις ομορφιές και θα δώσει πνοή σε όλα σχεδόν τα χωριά του Δήμου Αρχαίας Ολυμπίας με τη διέλευση των αγωνιζομένων με τα πανέμορφα κλασσικά οχήματα του περασμένου αιώνα. Η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας συμβάλει στη συνδιοργάνωση με την αθλοθέτηση των νικητών και ο Δήμος Πύργου (όπου εδρεύει ο ΣΦΙΠΟΠ) βοηθάει σημαντικά με επιχορήγηση για την επιτυχή ολοκλήρωση της. Η Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ περιλαμβάνει το Heritage Classic Cup – Spring Edition στο ετήσιο πρόγραμμα κλασσικών και ιστορικών οχημάτων με αποτέλεσμα να προσελκύει μεγάλο ενδιαφέρον από πληρώματα όλης της Ελλάδος. Μετά την επιτυχία από το προηγούμενο Heritage Classic Cup, έρχεται η φετινή εκδήλωση για αυτοκίνητα και για  μοτοσικλέτες με δύο αγωνιστικές μέρες και περισσότερα από 180 οδηγικά χλμ και 14 ει...

51ο Rally Θερμαϊκού ...

Σε λίγες μέρες διοργανώνεται το 51ο ράλι Θερμαϊκού. Ας πούμε λίγα λόγια για την ιστορία αυτού του αγώνα, για να θυμηθούν οι παλιοί και να μάθουν οι πιο νέοι. Η ιστορία του ράλι Θερμαϊκού ξεκινάει από πολύ παλιά. Μόνιμος διοργανωτής ήταν ο Α.Ο.Θ. Στις 2 Μαρτίου 1969 έγινε το πρώτο ράλι Θερμαϊκού. Ένας αγώνας μεικτός σε χώμα και άσφαλτο, με 30 συμμετοχές. Νικητές ήταν οι Μιχάλης και Παύλος Πετρίδης με B.M.W. 1600. Το ίδιο μοτίβο χώμα - άσφαλτος συνεχίζει και τα δυο επόμενα χρόνια με τον Γάκη Καλεμτζάκη να είναι ο νικητής το 1970 με συνοδηγό τον Παπαδημητρίου με ένα Ford και το 1971 με τον Λάμπρο Γκράσσο με μια Toyota Corolla. Απο το 1972 ο αγώνας γίνεται καθαρά χωμάτινος μέχρι και το 1976. Οι Σταύρος Σταυριανίδης - Λάμπρος Γράσσος θα είναι οι νικητές το 1972 με Opel Kadett Rallye, με τους Γιώργο Γεωργούλα - Σταυριανίδη να κερδίζουν το 1973 με ίδιο αυτοκίνητο. Τα επόμενα χρόνια 1975 - 1978, απόλυτοι κυρίαρχοι του ράλι Θερμαικού θα είναι οι Γιώργος Σωτηριάδης - Γιάννης Κέπετζης, αφού θα π...