Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

2ο ΑΤΤΙΚΟ Regularity Trail Ride 4X4 ...


Με απόλυτη επιτυχία στέφθηκε το 2ο ΑΤΤΙΚΟ Regularity Trail Ride 4X4 2018 «Τα Μυστικά της Ραμνουσίας», αγώνας που διοργανώθηκε από την Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου (Α.Λ.Α).
Το εναρκτήριο λάκτισμα δόθηκε την Κυριακή, 10/3, στις 10.00, στον Άγιο Στέφανο στο Πάρκινγκ του «Χωριάτικου» (Πρώην «Goodys»), με μια ευρεία γκάμα πληρωμάτων να αγκαλιάζουν το μαγικό ταξίδι μέσω 9 Ειδικών Διαδρομών.
Συγκεκριμένα, οι αγωνιζόμενοι δοκίμασαν τις αντοχές των 4κίνητων οχημάτων τους –χωρίς να λείπουν και κάποιες δικίνητες «πεισματάρικες» εξαιρέσεις- στις εξής μοναδικές Ε.Δ: 
1. Καπανδρίτι
2. Μαραθώνας
3. Γραμματικό
4. Ραμνουσία 
5. Σέσι 
6. Αγκώνα
7. Καμένο Δάσος
8. Βαρνάβας
9. Άγιος Στέφανος
Παρά την αναγκαία δυσκολία των προαναφερθεισών Ε.Δ, η ανεξίτηλη ομορφιά του φυσικού τοπίου της Ανατολικής και Βορειοανατολικής Αττικής, καθώς και το αστείρευτο πείσμα και κέφι όλων των πληρωμάτων προλείαναν το έδαφος για μια αξέχαστη εμπειρία.
Οι αγωνιζόμενοι, άδραξαν την ευκαιρία που προσέφερε τόσο ο ηλιόλουστος καιρός όσο και οι περαιτέρω ιδανικές καιρικές συνθήκες και, έπειτα από έναν σκληρό αγώνα, επέστρεψαν στο σημείο εκκίνησης, προκειμένου να μοιραστούν τις εμπειρίες τους, αλλά και να … δρέψουν τους καρπούς των κόπων τους μέσω της απονομής των κυπέλλων.
Ακολουθούν τα διακριθέντα πληρώματα του 2ου ΑΤΤΙΚΟ Regularity Trail Ride 4X4 2018 «Τα Μυστικά της Ραμνουσίας»: 


ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ

1η ΘEΣΗ: ΣΩΤΗΡΗΣ ΚΑΡΥΔΗΣ (ΚΙΑ Sportage, έτος: 2000, κυβικά: 2000) ΝΙΚΗΤΑΣ ΜΑΡΚΟΥΛΗΣ ΜΑΡΙΑ ΣΑΚΕΛΛΑΡΙΟΥ ΟΛΓΑ ΠΑΡΟΤΣΙΔΟΥ

2WD
1η ΘΕΣΗ: ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΚΛΗΡΟΝΟΜΟΣ (ΒΜW 318 iS, έτος: 1994, κυβικά: 1800)
ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΔΕΠΑΣΤΑΣ

J3/J4
1η ΘΕΣΗ: ΣΩΤΗΡΗΣ ΚΑΡΥΔΗΣ (ΚΙΑ Sportage, έτος: 2000, κυβικά: 2000) ΝΙΚΗΤΑΣ ΜΑΡΚΟΥΛΗΣ ΜΑΡΙΑ ΣΑΚΕΛΛΑΡΙΟΥ ΟΛΓΑ ΠΑΡΟΤΣΙΔΟΥ
2η ΘΕΣΗ: ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΤΣΙΛΙΜΠΗΣ (ΚIA Sportage, έτος: 2000, κυβικά: 2000) ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΙΩΑΝΝΟΥ
3η ΘΕΣΗ: ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΓΕΡΑΚΗΣ (SUZUKI Vitara, έτος: 1999, κυβικά: 1600) ΤΟΝΙΑ ΠΑΥΛΙΔΗ

J5/J6
1η ΘΕΣΗ: ΝΑΚΟΣ ΣΠΥΡΟΣ (SUZUKI Jinmy, έτος: 2009, κυβικά: 1300) ΜΑΡΙΑ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
2η ΘΕΣΗ: ΓΙΑΝΝΗΣ- JOHN CAPA- ΚΑΠΛΑΝΤΖΗΣ (LADA Niva, έτος: 2006, κυβικά: 1700) ΝΙΚΟΛΕΤΤΑ- PRINCESS- ΝΤΑΒΑΚΟΥ

J7
1η ΘΕΣΗ: ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΚΑΠΠΗΣ (TOYOTA Hilux, έτος: 2015, κυβικά: 3000) ΑΓΓΕΛΟΣ ΟΡΦΑΝΟΥΔΑΚΗΣ
Κατά την απονομή, το χειροκρότημα απέσπασε, επίσης, και ο μικρός μας φίλος Νικόλαος Σκουλαρικάτης, ο οποίος έλαβε το βραβείο του «πρωτοεμφανιζόμενου συνοδηγού».


Το 2ο ΑΤΤΙΚΟ Regularity Trail Ride 4X4 2018 «Τα Μυστικά της Ραμνουσίας», που διοργανώθηκε από την Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου (Α.Λ.Α)  έλαβε, λοιπόν, τέλος, συνοδευόμενο με τις καλύτερες εντυπώσεις. Αδιάψευστο μάρτυρα αποτελούν όλοι οι διαγωνιζόμενοι οι οποίοι δεν έκρυψαν πως θα δώσουν δυναμικό «παρών» και σε αντίστοιχους μελλοντικούς αγώνες, ακολουθώντας πιστά τα ιδανικά που πρεσβεύει ο μηχανοκίνητος αθλητισμός.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευχές Α.Λ.Α.Κ. ...

 

Διαδρομή για δυνατούς λύτες ...

Μέσα από μια διαδρομή σημαντικά διαφοροποιημένη συγκριτικά με εκείνες των προηγούμενων ετών θα εξελιχθεί το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις από τις 5 έως τις 8 Σεπτεμβρίου, ως ο δέκατος γύρος του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ της FIA για το 2024. Απέναντι σε μια νέα πρόκληση θα βρεθούν τα πληρώματα που θα συμμετάσχουν στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024, καθώς η σημαντικά τροποποιημένη χάραξη της διαδρομής του αγώνα συνεπάγεται και νέα προσέγγιση ως προς τη διαχείριση δυνάμεων, υλικών και βέβαια ελαστικών. Στο ωράριο του αγώνα περιλαμβάνονται ειδικές διαδρομές ταυτόσημες με τον σκληρό χαρακτήρα του, όπως οι Ταρζάν, Ρεγκίνι, Άγιοι Θεόδωροι κ.ά., ενώ έχουν επανέλθει ε.δ. που «αγκαλιάστηκαν» από τους θεατές. Άλλες παλιότερα, όπως το Οινοχώρι στη Φωκίδα, μέρος του οποίου στις αρχές του 2000 χρησιμοποιήθηκε ως Shakedown, και άλλες έως και πρόσφατα, όπως η Θήβα. Μεταξύ των αλλαγών σε επίπεδο ε.δ. είναι η προσθήκη της Άνω Παύλιανης, που θα ξεκινάει από το Κουμαρίτσι και θα τερματίζει στην αφετηρία της γνωστής

Στην Λιβαδειά ...

Στην ιδιαίτερα φιλόξενη περιοχή της Λιβαδειάς ολοκληρώθηκε ο δεύτερος γύρος του Κυπέλλου Ράλλυ Χώματος και το Κυπέλλου Ράλλυ Χώματος Ιστορικών Αυτοκινήτων. Το Α.Σ.Σ.Ο.Α.Α. σχεδίασε, οργάνωσε και εκτέλεσε, για πρώτη φορά στην ιστορία του, χωμάτινο Rally Sprint. Όλα τα μέλη και τα στελέχη του Σωματείου, μαζί με στελέχη του Σωματείου Α.Λ.Φ.Α.Λ. έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό για την επιτυχή διεξαγωγή του αγώνα. Οι συνεχείς προσπάθειες για την καλύτερη δυνατή κατάσταση του τερέν, η άψογη συνεργασία των στελεχών μεταξύ τους, η ευχαρίστηση και τα σχόλια των πληρωμάτων μετά τον  τερματισμό ήταν για μας η καλύτερη ανταμοιβή. Σε αγωνιστικό επίπεδο οι αδελφοί μας από την Κύπρο, έδωσαν μία παράσταση που κράτησε τους πολλούς θεατές στις μύτες των ποδιών τους. Οι Τσουλόφτας- Ιλία σε ρυθμούς ‘’παγκοσμίου’’ απέκτησαν πολλούς φανατικούς οπαδούς στην Λιβαδειά. Άτυχοι οι δικοί μας Κεχαγιάς- Κουζιώνης, που είχαν μια μικροέξοδο που τους στέρησε ένα καλό αποτέλεσμα. Ακολούθησαν οι σταθερά γρήγοροι Παντελή-