Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Στους δρόμους του Φειδιππίδη ...


Σε απόσταση αναπνοής από το κέντρο της Αθήνας μπορεί κανείς να βρει πολλές εκπλήξεις της φύσης. Από σκοτεινά δρομάκια μέσα στο πυκνό δάσος, μέχρι ποταμάκια επιπέδου Camel Trophy. Μια γεύση από αυτά είχαν την ευκαιρία να πάρουν τα 23 πληρώματα που ξεκίνησαν την σύγχρονη μηχανοκίνητη «μάχη του Μαραθώνα» την Κυριακή 11 Φεβρουαρίου από την Βαρυμπόμπη.
Έπειτα από 100 χιλιόμετρα γύρω από τη λίμνη του Μαραθώνα, τα οχήματα ολοκλήρωσαν το 1ο Αττικό Regularity 4Χ4, που αποδείχθηκε απαιτητικό ακόμα και για τα πιο έμπειρα πληρώματα. Στον αγώνα που διοργάνωσε η «Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής», με αρωγό την «Αξοτεχνική» και χορηγό επικοινωνίας το «www.Off-Road.gr», το ενδιαφέρον διατηρήθηκε αμείωτο, με πολλές αλλαγές στις πρώτες θέσεις κατά τη διάρκεια των 8 Ειδικών ακριβείας.
Το «χεράκι» του έβαλε και ο καιρός, προετοιμάζοντας κατάλληλα το έδαφος με βροχή όλο το προηγούμενο βράδυ αλλά και λαμπερό ήλιο το πρωινό του αγώνα. Η λάσπη, όπως ήταν φυσικό, ανέβασε τον πήχη - τόσο που ακόμα και απλές αγροτικές ανηφόρες έκρυβαν εκπλήξεις.


Η μεγαλύτερη απ' αυτές ήρθε από τους πρωτοεμφανιζόμενους Χαράλαμπο Καππή και Άγγελο Ορφανουδάκη: οδηγώντας χωρίς όργανα το Toyota Hilux, με βασικό όμως εργαλείο το νεανικό τους κέφι, κατάφεραν -κερδίζοντας κιόλας τη μεγαλύτερη Ειδική του αγώνα- να κατακτήσουν τη νίκη του αγώνα, τερματίζοντας με τους λιγότερους βαθμούς ποινής!
Την ίδια ώρα, ο Βασίλης Μαϊδώνης με την πολύπειρη «Soyki» Σούλα Καραμηνά ανέβηκαν με το Grand Cherokee στη δεύτερη θέση του αγώνα, ενώ το βάθρο συμπλήρωσαν με τρεις πρώτους χρόνους Ειδικών οι Γιώργος Κυπριανού και Ίαν Παπανικολάου, με Subaru Forester.
Σε αναπάντεχο φαβορί εξελίχθηκε το Renault4L με τους Μαρκαντωνάτο / Τσαπόγα: βρίσκονταν σταθερά μέσα στην πεντάδα της γενικής κατάταξης, κατακτώντας και μια πρωτιά, ώσπου το είδος του πετρώδους εδάφους και οι 12 (!) επαναλαμβανόμενες φουρκέτες δεν συνεργάστηκαν με την μπροστινή κίνηση του 4L. Έτσι, αναγκάστηκαν να «υποχωρήσουν» στον πιο βατό, κλασσικό δρόμο που είχε ακολουθήσει στην αρχαιότητα ο Φειδιππίδης. 


Αντίστοιχα, ο «Huffy» Δ. Σταυρόπουλος με τον  Γ. Σαρρή, στην πρώτη τους εμφάνιση στο χώμα, διατηρούσαν διαφορά ασφαλείας στην κορυφή - όμως η αντλία καυσίμου του Range Rover είχε διαφορετική άποψη.
«Γεύση» από τον αγώνα πήρε και ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος (ΟΜΑΕ), Δημήτρης Μιχελακάκης, που συμμετείχε δίπλα στον Αλέξη Λυχναρά, στα μπάκετ ενός Land Rover Defender.


Λίγα λόγια για τα Regularity Trail Ride

Παράλληλα με την αγωνιστική δραστηριότητα, στο 1o Αττικό Regularity Trail Ride 4Χ4 αρκετοί συμμετέχοντες δήλωσαν συμμετοχή σε μια φιλική οργάνωση δίπλα στη φύση, που απευθύνεται σε όλη την οικογένεια.
Πρόκειται για ένα παιχνίδι που δεν έχει στόχο την απόλυτη ταχύτητα, αλλά την ακρίβεια διατήρησής της Μέσης Ωριαίας Ταχύτητας, σύμφωνα με τις οδηγίες και σε συνδυασμό με την πλοήγηση. Είναι χαρακτηριστικό ότι το άθροισμα των απαιτούμενων Μ.Ω.Τ. για το σύνολο της διαδρομής δεν ξεπέρασε τα περίπου 25 χλμ/ώρα.
Στους αγώνες αυτούς, οι κατηγορίες εξαρτώνται από την ηλικία του αυτοκίνητου και μόνο, καθώς η ταχύτητες είναι μικρές, επιτρέποντας σε όλους να διακριθούν. Η πλοήγηση γίνεται από το κάθε πλήρωμα χρησιμοποιώντας το road book που λαμβάνει από την οργάνωση λίγο πριν την εκκίνηση. 
Το πλήρωμα παραλαμβάνει και οδηγίες σχετικά με τις μέσες ωριαίες ταχύτητες που πρέπει να ακολουθήσει στα διάφορα τμήματα της διαδρομής, και η κατάταξη προκύπτει από την απόκλιση της ιδανικής μέσης ωριαίας ταχύτητας που μετράται από την οργάνωση σε αρκετά κρυφά σημεία της χωμάτινης διαδρομής.


Φωτογραφίες: nikos@kakoliris.com
Αποτελέσματα: ΕΔΩ!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ρυμουλκούμενα - Τρέιλερ ...

Μια τελευταία ρύθμιση στο ζήτημα έκδοσης στοιχείων κυκλοφορίας για χρήση οχημάτων κατηγορίας Ο1 και Ο2 (ρυμουλκούμενα - τρέιλερ), συμπεριλαμβανομένων και των ειδικής χρήσεως ειδικού σκοπού μη μεταφοράς εμπορευμάτων, ενεργοποιεί το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, με σχετική τροπολογία. Με τη νέα νομοθετική διάταξη παρέχεται η δυνατότητα στους ιδιοκτήτες ρυμουλκούμενων – τρέιλερ, που είχαν παλαιότερα τεθεί νόμιμα σε κυκλοφορία με ειδικά σημειώματα ρυμούλκησης (Ε.Σ.Ρ.) και δεν είχαν εκδώσει στοιχεία κυκλοφορίας εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας  που προέβλεπε η υπ’ αρ. 2805/2021 Υπουργική Απόφαση (δηλαδή, μέχρι 29/12/2023), να εκδώσουν στοιχεία κυκλοφορίας (άδεια και πινακίδες), κατόπιν καταβολής παραβόλου, ύψους 200 ευρώ και εντός αποκλειστικής προθεσμίας πέντε μηνών, μετά τη δημοσίευσή της σε ΦΕΚ. Επιπλέον, με σκοπό τη διευκόλυνση της ομαλής και απρόσκοπτης διεκπεραίωσης των εργασιών των πολιτών, παρέχεται η δυνατότητα τουλάχιστον έως τέλος Σεπτεμβρίου 2024, να  τίθενται νομίμως σε κ

Ευχές Α.Λ.Α.Κ. ...

 

Τεχνητή Νοημοσύνη ...

Στο μέλλον, τα ψηφιακά προϊόντα που βασίζονται στην Τεχνητή Νοημοσύνη (ΤΝ ή AI) θα διαδραματίσουν καθοριστικό ρόλο για τον Όμιλο Volkswagen. Οι νέες εφαρμογές infotainment και πλοήγησης, η υψηλής απόδοσης αναγνώριση ομιλίας, οι εκτεταμένες λειτουργίες του αυτοκινήτου και η μεγάλη ενσωμάτωση των ψηφιακών συστημάτων σε αυτό θα εξασφαλίζουν σημαντικά οφέλη για τους πελάτες, βελτιώνοντας την εμπειρία από το προϊόν. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η Volkswagen έχει δημιουργήσει ένα εξειδικευμένο «Εργαστήριο Τεχνητής Νοημοσύνης» (AI Lab). Η εταιρεία αυτή θα λειτουργεί ως ένα παγκοσμίως δικτυωμένο κέντρο ικανοτήτων και εκκολαπτήριο ιδεών. Το AI Lab θα εντοπίζει νέες ιδέες προϊόντων για τον Όμιλο Volkswagen και θα τις συντονίζει εντός του Ομίλου. Όσο οι ανάγκες θα αυξάνονται θα υπάρχει συνεργασία με τον τομέα τεχνολογίας στην Ευρώπη, την Κίνα και τη Βόρεια Αμερική. Υιοθετώντας αυτήν την προσέγγιση, ο Όμιλος Volkswagen σκοπεύει να απλοποιήσει τη συνεργασία με τις εταιρείες τεχνολογίας με σκοπ