Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Peugeot 308 TCR ...


Πρόκειται για μία εξέλιξη του αγωνιστικού 308 Racing Cup που βασίζεται στο PEUGEOT 308 GTi και που προορίζεται για την συναρπαστική κατηγορία του Πρωταθλήματος Αυτοκινήτων Τουρισμού (TCR) και το πιο πρόσφατο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα WTCR. 
Το νέο PEUGEOT 308TCR τοποθετείται πάνω από τα PEUGEOT 208 Racing Cup και PEUGEOT 308 Racing Cup, τα οποία παραμένουν στην ενεργό δράση. Το πλαίσιο, ο κινητήρας, το κιβώτιο ταχυτήτων και η αεροδυναμική της σπορ έκδοσης του PEUGEOT 308 είναι σύμφωνα με τις προδιαγραφές του TCR και των αγώνων της παγκόσμιας διοργάνωσης που διεξάγεται στην Γερμανία (VLN), στην Ισπανία (CER), στο Βέλγιο (BGDC), στην Ιταλία (CITE) και σε άλλα 24H Series πρωταθλήματα. 
Οι παραγγελίες για το PEUGEOT 308TCR έχουν ξεκινήσει από τις 3 Ιανουαρίου 2018 και τα πρώτα αυτοκίνητα θα παραδοθούν τον Απρίλιο στην (προ φόρων) τιμή των €109.000 με εξαιρετικά χαμηλό λειτουργικό κόστος (περίπου στα 4,50€ ανά χιλιόμετρο). Το PEUGEOT 308TCR θα βρεθεί σε κοινή θέα στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης (8-18 Μαρτίου). 


Ασυναγώνιστο 

Το PEUGEOT 308TCR βασίζεται στο PEUGEOT 308 Racing Cup, αλλά με μία διαφορετική και πιο απαιτητική φιλοσοφία υψηλών επιδόσεων. Ο 1.6 THP κινητήρας αποτελεί πρότυπο αναλογίας και μετά από πολλές αναβαθμίσεις στην εισαγωγή, την εξαγωγή και το σύστημα υπερτροφοδότησης, το 4-κύλινδρο μοτέρ αποδίδει 350 hp και 420 Nm ροπής από τις 3.000 σ.α.λ. έχοντας την δυναμική για να καλύψει 5.000 χιλιόμετρα, σχεδόν τα διπλάσια από όσα απαιτεί μία σεζόν στο Πρωτάθλημα WTCR! 
Το PEUGEOT 308TCR εφοδιάζεται με ένα ειδικής σχεδίασης 6-τάχυτο σειριακό κιβώτιο με έλεγχο από διακόπτες στο τιμόνι και σε σχέση με το αντίστοιχο του PEUGEOT 308 Racing Cup διαθέτει υψηλότερη ανθεκτικότητα. Χάρη στα μεγαλύτερα μετατρόχια και την ειδική ρύθμιση της ανάρτησης, με ρυθμιζόμενες αντιστρεπτικές ράβδους μπροστά και πίσω, το PEUGEOT 308TCR έχει ένα ασυναγώνιστο αβαντάζ στις στροφές παρουσιάζοντας πολύ υψηλά περιθώρια πρόσφυσης. Παράλληλα, οι πολλαπλές ρυθμίσεις (χαμήλωμα αμαξώματος, μετατρόχια, κάμπερ κ.α.) γίνονται εύκολα και γρήγορα για προσαρμογή σε κάθε πίστα και σε κάθε οδηγικό στιλ. Το σύστημα πέδησης του PEUGEOT 308TCR αποτελείται αεριζόμενα δισκόφρενα μπροστά διάστασης O 378x34 χλστ. με 6-πίστονες δαγκάνες και δίσκους πίσω διάστασης O 270x12 χλστ. με 2-πιστονες δαγκάνες. 


TCR εμφάνιση 100% 

Το αμάξωμα του νέου PEUGEOT 308TCR ξεχωρίζει από την βέλτιστη αεροδυναμική του και την αθλητική του σιλουέτα που εξελίχθηκε με χρήση λογισμικών CFD. Το μπροστινό μέρος επιτρέπει την ιδανική ροή του αέρα από την γρίλια και τον εναλλάκτη θερμότητας, όταν το πίσω μέρος διασφαλίζει το μεγαλύτερο κάθετο αεροδυναμικό φορτίο. Πίσω ξεχωρίζει ένας μεγάλος διαχύτης για ακόμη μεγαλύτερο downforce όταν το εκρηκτικό σύνολο του PEUGEOT 308TCR συμπληρώνουν οι ειδικοί τροχοί 18’’ με ελαστικά διάστασης 27-65/18. 

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...