Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Συνάντηση Επιτροπής Σ.Ο.Α.Α. - ΕΠ.Α. ...


Ακολουθούν οι προτάσεις της επιτροπής που ορίστηκε από τον ΣΟΑΑ οι οποίες συζητήθηκαν στην συνάντηση με την ΕΠΑ την 11.01.18
Να σημειωθεί ότι:
Η συνάντηση με την ΕΠΑ έλαβε χώρα με 4 από τα μέλη της επιτροπής που ορίστηκε από την Γενική Συνέλευση του ΣΟΑΑ την 20 Δεκεμβρίου 2017 και συγκεκριμένα από τους:
Κουτσίκο Τάκη
Κύρκο Λεωνίδα
Καϊτατζή Γιώργο
Πολυζώη Γιώργο
Οι προτάσεις εγκρίθηκαν ομόφωνα από την Γενική Συνέλευση

Προτάσεις Ράλλυ:
Να δοθεί απόλυτη προτεραιότητα στην ασφάλεια των αγώνων.
(Εκτός της Εγκυκλίου 7 που θα δημοσιευτεί στους κανονισμούς του 2018 και περιγράφει αρκετές βελτιώσεις σε σχέση με την ασφάλεια, θα ορίζεται εκπρόσωπος του ΣΟΑΑ ανά αγώνα που θα συνεργάζεται ως Παρατηρητής με τον αντίστοιχο υπεύθυνο της ΕΠΑ.)
Τα Πρωταθλήματα να πάρουν τα ονόματα/σήματα χορηγών και τα χρήματα να διατεθούν στην προβολή των αντίστοιχων αγώνων. Φορέας ελέγχου θα είναι ο ΣΟΑΑ.
(Η Επιτροπή ενημερώθηκε ότι η ΕΠΑ σχεδιάζει  «Ταυτότητα» όλων των θεσμών και βρίσκεται σε αναζήτηση promoter επίσης ανά θεσμό. Η πρότασή της ΕΠΑ είναι καλοδεχούμενη και περιμένουμε γρήγορα, όπως επισημάνθηκε, τα αποτελέσματα των ενεργειών της. Ταυτόχρονα ο ΣΟΑΑ βαδίζει τον ίδιο δρόμο προς εξεύρεση χορηγών).
Να θεσπισθεί υποχρεωτικό έντυπο αξιολόγησης από τους συμμετέχοντες αγωνιζόμενους (οδηγό, συνοδηγό) σε κάθε αγώνα. Το έντυπο θα παραλαμβάνεται στον Τεχνικό Έλεγχο του αγώνα (με υπογραφή παραλαβής) και θα παραδίδεται υποχρεωτικά συμπληρωμένο από τον κάθε αγωνιζόμενο σε κλειστό φάκελο σε υπεύθυνο του Σωματίου. Το σύνολο των φακέλων θα παραδίδεται στον ΣΟΑΑ ο οποίος θα αναλύει τα αποτελέσματα. Αντίγραφο της τελικής βαθμολογίας, θα παραδίδεται στην ΕΠΑ ώστε να λαμβάνεται υπόψιν στην αξιολόγηση του Σωματείου για επιβράβευση, βελτίωση αλλά και πιθανή απώλεια μελλοντικού αγώνα.
(Θα συνταχθεί έντυπο με τις σχετικές ερωτήσεις από τον ΣΟΑΑ και σε συνεργασία με την ΕΠΑ θα οριστικοποιηθεί η διαδικασία με στόχο την αποτελεσματικότητά της. Το έντυπο αυτό, σε συνδυασμό με την έκθεση του παρατηρητή, θα λαμβάνεται υπόψιν στην αξιολόγηση του Σωματίου για διοργάνωση μελλοντικών αγώνων.)
Να θεσπιστούν τα παρακάτω Πρωταθλήματα
ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΓΕΝΙΚΗΣ
ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ Ν – R3 – R2
ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ F2
Τα κύπελλα να μείνουν ως έχουν
(Με δεδομένο ότι έχει ήδη ανακοινωθεί το Πρωτάθλημα Γενικής και το Πρωτάθλημα F2, η απάντηση είναι ότι θα θεσμοθετηθεί για το 2018 Κύπελο για την κατηγορία Ν και αφού γίνει αξιολόγηση, να γίνει Πρωτάθλημα το 2019.)
Να μην ισχύει η βαθμολογία της Power Stage παρά μόνο στην περίπτωση που υπάρχει τηλεοπτική ζωντανή κάλυψη.
(Η ΕΠΑ δεν το δέχτηκε)
Οι δέκα βαθμοί Bonus όπως αυτοί που έχουν ανακοινωθεί για το Ράλι Ακρόπολις, να μπορούν να μετρήσουν και για έναν μοναδικό αγώνα, εκτός Ακρόπολις, με την προϋπόθεση ότι ο αγωνιζόμενος θα τερματίσει στην 1η τριάδα.
(Σχετικά με το παραπάνω η Επιτροπή εξέλαβε ότι συμφωνήθηκε πως οι 10 βαθμοί θα αποδοθούν για το πρώτο σκέλος. Όπως αναφέρεται στα πρακτικά της ΕΠΑ το θέμα θα συζητηθεί ξανά.)

Προτάσεις Ταχύτητας:
Οι κατηγορίες στην Ταχύτητα να γίνουν ίδιες με των Αναβάσεων και να επανέλθει η σημαία.
(Με δεδομένο ότι ο κανονισμός της Ταχύτητας για το 2018 δεν έχει ακόμη ανακοινωθεί, άμεσα θα εκπονηθεί μελέτη από τον ΣΟΑΑ και θα συμφωνηθεί με την ΕΠΑ.) 
Τήρηση αυστηρών μέτρων ασφαλείας για οδηγούς και θεατές.
(Ισχύουν τα ίδια με Ράλλυ.)

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1η Ανάβαση Πηλίου ...

Με 45 συμμετοχές θα πραγματοποιηθεί η 1η Ανάβαση Πηλίου. Ο αγώνας θα διεξαχθεί πρώτη φορά σε αυτή τη διαδρομή στον επαρχιακό δρόμο Άνω Λεχωνίων-Μηλέων. Η εκκίνηση ξεκινά από την διασταύρωση του Αγ.Βλασιου και τερματίζει σε 3.2χλμ προς τον Άγιο Γεώργιο που είναι πριν το πέταλο και τη διασταύρωση της Ι.Μ Αγίων Ταξιαρχών. Το Σάββατο το πρωί θα γίνει ο τεχνικός έλεγχος των αγωνιστικών αυτοκινήτων στην παραλία του Βόλου στο Πανεπιστήμιο όπου το ωράριο είναι 9:00-12:00. Μετά τις 13:00 οι αγωνιζόμενοι θα έχουν την δυνατότητα να πάνε προς τη διαδρομή της Ανάβασης και να στήσουν τα service τους. Ο χώρος του σέρβις είναι μετά τη γέφυρα του Παλαιοκάστρου (Πέστροφες). Εκατό μέτρα μετά τα σέρβις αρχίζει το warm up για περίπου 800 μέτρα ώστε να φτάσει στην εκκίνηση. Τα δοκιμαστικά θα αρχίσουν στις 16:00 (Λόγω των εκκλησιαστικών εκδηλώσεων που γίνονται στην Ι.Μ.). Το Σάββατο το βράδυ στις 21:00 θα γίνει η πανηγυρική εκκίνηση στην Κάτω Γατζέα. Εκει θα εκκινήσουν όλα τα αγωνιστικά αυτοκίνητα με την παρ

Ανάβαση Πιτίτσας – Χρήστος Μπαντούνας ...

Ο 4ος γύρος για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων του 2024, θα διεξαχθεί στις 22 και 23 Ιουνίου από τον ΑΟΠ (Αυτοκινητιστικός Όμιλος Πατρών), με την Ανάβαση Πιτίτσας, να είναι για ακόμα μία χρονιά στο καλεντάρι, επιβεβαιώνοντας πως είναι μία από τις πιο αγαπημένες όλων των οδηγών. Ο Αγώνας προσμετρά στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων αλλά και στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων Ιστορικών Αυτοκινήτων. Για το 2024 η Ανάβαση Πιτίτσας θα ονομαστεί «Ανάβαση Πιτίτσας – Χρήστος Μπαντούνας», στην μνήμη του Χρήστου Μπαντούνα που η μοίρα τον πήρε από κοντά μας τόσο νωρίς και άδικα. Μία από τις ιστορικότερες Αναβάσεις της χώρας μας, ρίχνει σημαία εκκίνησης, με την Ανάβαση Πιτίτσας να διεξάγεται από το 1973 και ο τίτλος «στυλοβάτης» του Ελληνικού Πρωταθλήματος δεν είναι άδικος. Ξεκίνησε το 1973 με νικητή τον «Λεωνίδα» που οδηγούσε ένα Πόρσε Καρέρα RSR, με την απόσταση του πρώτου αυτού αγώνα να ήταν 3,8 χιλιόμετρα. Η ανάβαση Πιτίτσας είναι αγώνας του πανελλήνιου πρωταθλήματος αναβάσεων και ο παλα

Ανάβαση Βαντέ ...

Με 20 συμμετοχές θα διεξαχθεί το διήμερο 15 και 16 Ιουνίου η 3η Ανάβαση Βαντέ από την ΑΛΑΧανίων, αγώνας που προσμετράει στο Κύπελλο Αναβάσεων Κρήτης.