Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Συνάντηση Επιτροπής Σ.Ο.Α.Α. - ΕΠ.Α. ...


Ακολουθούν οι προτάσεις της επιτροπής που ορίστηκε από τον ΣΟΑΑ οι οποίες συζητήθηκαν στην συνάντηση με την ΕΠΑ την 11.01.18
Να σημειωθεί ότι:
Η συνάντηση με την ΕΠΑ έλαβε χώρα με 4 από τα μέλη της επιτροπής που ορίστηκε από την Γενική Συνέλευση του ΣΟΑΑ την 20 Δεκεμβρίου 2017 και συγκεκριμένα από τους:
Κουτσίκο Τάκη
Κύρκο Λεωνίδα
Καϊτατζή Γιώργο
Πολυζώη Γιώργο
Οι προτάσεις εγκρίθηκαν ομόφωνα από την Γενική Συνέλευση

Προτάσεις Ράλλυ:
Να δοθεί απόλυτη προτεραιότητα στην ασφάλεια των αγώνων.
(Εκτός της Εγκυκλίου 7 που θα δημοσιευτεί στους κανονισμούς του 2018 και περιγράφει αρκετές βελτιώσεις σε σχέση με την ασφάλεια, θα ορίζεται εκπρόσωπος του ΣΟΑΑ ανά αγώνα που θα συνεργάζεται ως Παρατηρητής με τον αντίστοιχο υπεύθυνο της ΕΠΑ.)
Τα Πρωταθλήματα να πάρουν τα ονόματα/σήματα χορηγών και τα χρήματα να διατεθούν στην προβολή των αντίστοιχων αγώνων. Φορέας ελέγχου θα είναι ο ΣΟΑΑ.
(Η Επιτροπή ενημερώθηκε ότι η ΕΠΑ σχεδιάζει  «Ταυτότητα» όλων των θεσμών και βρίσκεται σε αναζήτηση promoter επίσης ανά θεσμό. Η πρότασή της ΕΠΑ είναι καλοδεχούμενη και περιμένουμε γρήγορα, όπως επισημάνθηκε, τα αποτελέσματα των ενεργειών της. Ταυτόχρονα ο ΣΟΑΑ βαδίζει τον ίδιο δρόμο προς εξεύρεση χορηγών).
Να θεσπισθεί υποχρεωτικό έντυπο αξιολόγησης από τους συμμετέχοντες αγωνιζόμενους (οδηγό, συνοδηγό) σε κάθε αγώνα. Το έντυπο θα παραλαμβάνεται στον Τεχνικό Έλεγχο του αγώνα (με υπογραφή παραλαβής) και θα παραδίδεται υποχρεωτικά συμπληρωμένο από τον κάθε αγωνιζόμενο σε κλειστό φάκελο σε υπεύθυνο του Σωματίου. Το σύνολο των φακέλων θα παραδίδεται στον ΣΟΑΑ ο οποίος θα αναλύει τα αποτελέσματα. Αντίγραφο της τελικής βαθμολογίας, θα παραδίδεται στην ΕΠΑ ώστε να λαμβάνεται υπόψιν στην αξιολόγηση του Σωματείου για επιβράβευση, βελτίωση αλλά και πιθανή απώλεια μελλοντικού αγώνα.
(Θα συνταχθεί έντυπο με τις σχετικές ερωτήσεις από τον ΣΟΑΑ και σε συνεργασία με την ΕΠΑ θα οριστικοποιηθεί η διαδικασία με στόχο την αποτελεσματικότητά της. Το έντυπο αυτό, σε συνδυασμό με την έκθεση του παρατηρητή, θα λαμβάνεται υπόψιν στην αξιολόγηση του Σωματίου για διοργάνωση μελλοντικών αγώνων.)
Να θεσπιστούν τα παρακάτω Πρωταθλήματα
ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΓΕΝΙΚΗΣ
ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ Ν – R3 – R2
ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ F2
Τα κύπελλα να μείνουν ως έχουν
(Με δεδομένο ότι έχει ήδη ανακοινωθεί το Πρωτάθλημα Γενικής και το Πρωτάθλημα F2, η απάντηση είναι ότι θα θεσμοθετηθεί για το 2018 Κύπελο για την κατηγορία Ν και αφού γίνει αξιολόγηση, να γίνει Πρωτάθλημα το 2019.)
Να μην ισχύει η βαθμολογία της Power Stage παρά μόνο στην περίπτωση που υπάρχει τηλεοπτική ζωντανή κάλυψη.
(Η ΕΠΑ δεν το δέχτηκε)
Οι δέκα βαθμοί Bonus όπως αυτοί που έχουν ανακοινωθεί για το Ράλι Ακρόπολις, να μπορούν να μετρήσουν και για έναν μοναδικό αγώνα, εκτός Ακρόπολις, με την προϋπόθεση ότι ο αγωνιζόμενος θα τερματίσει στην 1η τριάδα.
(Σχετικά με το παραπάνω η Επιτροπή εξέλαβε ότι συμφωνήθηκε πως οι 10 βαθμοί θα αποδοθούν για το πρώτο σκέλος. Όπως αναφέρεται στα πρακτικά της ΕΠΑ το θέμα θα συζητηθεί ξανά.)

Προτάσεις Ταχύτητας:
Οι κατηγορίες στην Ταχύτητα να γίνουν ίδιες με των Αναβάσεων και να επανέλθει η σημαία.
(Με δεδομένο ότι ο κανονισμός της Ταχύτητας για το 2018 δεν έχει ακόμη ανακοινωθεί, άμεσα θα εκπονηθεί μελέτη από τον ΣΟΑΑ και θα συμφωνηθεί με την ΕΠΑ.) 
Τήρηση αυστηρών μέτρων ασφαλείας για οδηγούς και θεατές.
(Ισχύουν τα ίδια με Ράλλυ.)

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Σ.Ο.Α.Α. 2024 ...

 

Ανάβαση Ψάθας - Δοκιμές ...

  Ομαλά κύλησε η διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών στην Ανάβαση Ψάθας που έλαβε χώρα το Σάββατο. Οι οδηγοί πραγματοποίησαν και τα 3 προγραμματισμένα ανεβάσματα και πλέον είναι έτοιμοι να ριχτούν στη μάχη με το χρόνο στη δεύτερη πρωταθληματική Ανάβαση της χρονιάς. Διοργανωτής του αγώνα είναι το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.), με την αμέριστη συμπαράσταση του Δήμου Μάνδρας-Ειδυλλίας. Χορηγός του αγώνα είναι η Seajets και το il Desto Group. Ο Μάριος Ηλιόπουλος χωρίς να πιέσει ιδιαίτερα ήταν ο ταχύτερος στη διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών στη Formula Saloon , οδηγώντας ένα Ford Fiesta και την Κυριακή θα κινηθεί με στόχο να προσφέρει θέαμα στους φίλους του αθλήματος που θα βρεθούν στις στροφές της Ανάβασης Ψάθας. Τον περσινό πρωταθλητή της κατηγορίας ακολούθησαν οι «Κανέλλος» (Peugeot 106) και Θανάσης Κοράκης (Nissan Silvia). Αίτημα για να αγωνιστεί την Κυριακή στον αγώνα έκανε ο Καλαματιανός Νικόλαος Παπαδόπουλος (Ford Escort MKII) που δεν σ

1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου ...

Λιγότερο από ένας μήνας απομένει για το 1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου που θα διοργανωθεί στην περιοχή της επαρχίας Αγιάς. Οι αγώνες ράλλυ επιστρέφουν μετά από χρόνια στο νομό Λάρισας και οι διοργανωτές έχουν ξεκινήσει από την αρχή της χρονιάς τις προετοιμασίες για να προσφέρουν ένα άρτιο αποτέλεσμα. Την ευθύνη έχει αναλάβει η Λέσχη Αυτοκινήτου Μοτοσυκλέτας Καλλιθέας Ελασσόνας (Λ.Α.Μ.Κ.Ε.) με συνδιοργανωτή το Δήμο Αγιάς ενώ τελεί και υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Κέντρο του αγώνα θα είναι η πόλη της Αγιάς. Το Σάββατο 18 Μαΐου θα διεξαχθεί ο τεχνικός έλεγχος και η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της πόλης ενώ στο δημοτικό Parking θα εγκατασταθεί το Service Park. Την Κυριακή 19 Μαΐου τα πληρώματα θα αγωνιστούν στην ειδική διαδρομή των 12.3 χιλιομέτρων η οποία θα επαναληφθεί τρεις φορές, φτάνοντας έτσι συνολικά τα 36.9 χιλιόμετρα. Αντίστοιχα το σύνολο των απλών διαδρομών 61,2 χιλιόμετρα (20,4 Χ 3). Η απονομή των κυπέλλων θα γίνει στην κεντρική πλατεία της Μελιβοίας, ένα πρ