Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Διπλή αυλαία για το HTTC 2017 ...


Το Έπαθλο Ατομικής Χρονομέτρησης HTCC 2017 έκλεισε στην πίστα των Μεγάρων με τον διπλό αγώνα που αποτέλεσε τον 3ο και 4ο γύρο του φετινού θεσμού. Και τις δύο συναντήσεις κέρδισε ο Δημήτρης Γαζετάς (Subaru Impreza WRX STi) στην κατηγορία Extreme, ο αγωνιζόμενος με το ψευδώνυμο «0+» (Lotus Elise 111S) στην κατηγορία Stock και ο Μάνος Μηλιαράκης (Lotus Elise 111R) στην κατηγορία Sport. 
Από τις τέσσερις πεντάδες αγωνιστικών γύρων -ένα ζευγάρι για κάθε αγώνα- που κάλυψαν, οι αγωνιζόμενοι είχαν την τύχη η τελευταία να γίνει υπό βροχή, ή σε βρεγμένη πίστα που στέγνωνε. Με τον τρόπο αυτόν επιβεβαιώθηκε πλήρως η φιλοσοφία του θεσμού HTTC, που παράλληλα με την αγωνιστική ψυχαγωγία δίνει έμφαση και στην αναζήτηση των προσωπικών οδηγικών ορίων, πάντοτε με απόλυτη ασφάλεια.
Στην τελευταία αγωνιστική συνάντηση του HTTC για το 2017, που διοργάνωσε -όπως όλες, φέτος- το Αθλητικό Σωματείο ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α., δεν υπήρχε κανένα απρόοπτο πέραν κάποιων χρονοβόρων μηχανικών προβλημάτων. Όλοι οι αγωνιζόμενοι χειρίστηκαν εξαιρετικά την ελλιπή πρόσφυσης που ήταν αποτέλεσμα μιας βροχής ούτε αρκετής ούτε δυνατής, που θα ξέπλενε την πίστα.


Η κατηγορία Sport, που επιφύλασσε πολύ όμορφες μάχες στις δύο προηγούμενες συναντήσεις, ήταν αυτή τη φορά υπόθεση του Μάνου Μηλιαράκη. Ο οδηγός της Lotus Elise 111R και ο Σπύρος Γαζετάς είχαν μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα μάχη, κερδίζοντας και οι δύο από ένα σκέλος σε κάθε αγώνα! Ο Μηλιαράκης εντέλει κέρδισε με διαφορά 2,1 και 1,6 δευτερολέπτων τον πρώτο και το δεύτερο αγώνα αντίστοιχα, όμως βάσει αποτελεσμάτων και οι δύο οδηγοί αποκόμισαν 37 βαθμούς. 


Το βάθρο του πρώτου αγώνα έκλεισε ο Κωνσταντίνος Καδής (Mazda MX5) και του δεύτερου ο Τιμολέων Κουλουρίδης (Peugeot 106 Rallye). Ο Κολουρίδης ήταν φυσικά ο νικητής της κλάσης Sport Γ (ατμοσφαιρικών 1.4-1.6 λίτρου ή 1.4 Turbo) στον δεύτερο αγώνα της ημέρας, ενώ στον πρώτο με ίδιο αυτοκίνητο ο Σωκράτης Σταύρου επικράτησε του Κουλουρίδη με διαφορά 1,5 δευτερολέπτου.


Με παρεμφερή αυτοκίνητα αλλά με ελαστικά παραγωγής, στην κατηγορία Stock o αγωνιζόμενος «Ο+» με την κίτρινη Lotus Elise 111S, αθλητής του Σωματείου ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α., συνέχισε από εκεί που είχε μείνει στον προηγούμενο αγώνα, αποκομίζοντας το μέγιστο των 40 βαθμών στους δύο αγώνες. Ο Πάνος Κωνσταντάκος (Mazda RX-8) και ο Νίκος Κόκκιας (Honda Civic Type R E3) έκλεισαν το βάθρο στον πρώτο αγώνα, ενώ αντιστρόφως το συμπλήρωσαν στο δεύτερο. Ωστόσο, στον πρώτο ο Κωνσταντάκος κερδίζοντας και τα δύο σκέλη συγκέντρωσε 34 βαθμούς, ενώ στον δεύτερο αγώνα μοιράστηκε τις νίκες με τον Κόκκια και έτσι πήραν και οι δύο από 32 βαθμούς. Ο Κωνσταντάκος, φυσικά, ήταν και στις δύο περιπτώσεις ο ταχύτερος με αυτοκίνητα της Κλάσης Γ. Η κατηγορία Stock είχε αυτή τη φορά και μια θηλυκή παρουσία, τη Θεοδώρα Πασχαλίδου (Peugeot 208), την οποία ο θεσμός τίμησε στο τέλος του αγώνα με το Έπαθλο Γυναικών.
Με τα εκρηκτικά αυτοκίνητα της Κατηγορίας Extreme, ο Δημήτης Γαζετάς με το Impreza WRX STi της Κλάσης Extreme Turbo Slicks και ο Χαράλαμπος Μπαλιούσκας με το εξίσου εντυπωσιακό Nissan 350Ζ (Extreme N/A Slicks) κέρδισαν από ένα σκέλος στον πρώτο αγώνα και πήραν από 37 βαθμούς, αλλά νικητής με καλύτερο σύνολο χρόνων βγήκε ο Γαζετάς. Στη δεύτερη συνάντηση της ημέρας, ο Γαζετάς κέρδισε και τα δύο σκέλη, συγκεντρώνοντας έτσι 40 βαθμούς. Τρίτος ταχύτερος στον πρώτο αγώνα ήταν ο Τριαντάφυλλος Κούκας με την Ιδιοκατασκευή του (Extreme N/A Slicks), όμως ένα μηχανικό πρόβλημα του στέρησε τη συμμετοχή του στο δεύτερο αγώνα.
Όπως σε όλες τις συναντήσεις του φετινού HTTC, η TOYO TIRES, χορηγός του θεσμού, επέδωσε τρία έπαθλα στους ισάριθμους ταχύτερους οδηγούς που συμμετείχαν με ελαστικά της σε κάθε αγώνα: ελαστικά αξίας 700 Ευρώ για τον πρώτο, 500 Ευρώ για τον δεύτερο και 300 Ευρώ για τον τρίτο. Για το δεύτερο αγώνα της ημέρας, δεδομένου ότι ο χρονισμός της βροχής άφησε κάποιους αγωνιζόμενους σε μειονεκτική θέση, τα έπαθλα αποδόθηκαν στους αγωνιζόμενους έπειτα από κλήρωση. Θυμίζουμε, επίσης, ότι το θεσμό του HTTC υποστηρίζουν και οι εταιρείες Racecraft - NANKANG Motorsport και RSD Öhlins.

Αναλυτικά αποτελέσματα: ΕΔΩ!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...