Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Επιτυχίες Ο.Μ.Α.Θ. ...


Με τον καλύτερο τρόπο ολοκληρώθηκε η αγωνιστική χρονιά του 2017 με την συμμετοχή αλλά και τις διακρίσεις των αθλητών του Ομίλου Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας σε Σέρρες,Θήβα αλλά και στο Rally Κένταυρος.


Ξεκινώντας από τον αγώνα ταχύτητας του Βουλγαρικού Πρωταθλήματος στο αυτοκινητοδρόμιο Σερρών όπου συμμετείχε ο Βαγγέλης Γκουλιάκος με Citroen Saxo.Ο έμπειρος σε τέτοιου είδους αγώνες αθλητής διαγωνίστηκε στην κατηγορία Α6 και κατέφερε να κατακτήσει την τρίτη θέση παρά τα προβλήματα που αντιμετώπισε το Σάββατο στα δοκιμαστικά.


Συνεχίζουμε με τον αγώνα dragster στην Θήβα όπου και συμμετείχε για πρώτη φορά σε αγώνα ο Ηλίας Δραγούμης με Peugeot 106.Κάθε αρχή και δύσκολη είναι το ρητό που ταιριάζει για τον νεοεισερχόμενο αθλητή αφού το Σάββατο αντιμετώπισε αρκετά προβλήματα με αποτέλεσμα να αναγκαστεί να αλλάξει ριζικά το set-up του αυτοκινήτου του.Ακόμα κι έτσι κατάφερε να δει το πράσινο φως την Κυριακή με την ολοκλήρωση του αγώνα να είναι η μεγαλύτερη ανταμοιβή του.


Πλέον περνάμε στο Rally Κένταυρος όπου ούτε λίγο ούτε πολύ συμμετείχαν 11 αθλητές του σωματείου.
Ξεκινώντας από την κατηγορία C3 με τους Πλάγο-Ρέντη με το ανανεωμένο Honda Civic που έδειξαν αμέσως την ταχύτητα και την δυναμική τους στο shakedown αλλά ένα πρόβλημα με τα ηλεκτρικά δεν τους επέτρεψε να εκκινήσουν την Κυριακή.


Συνεχίζουμε με την κατηγορία C5 όπου οι Τσιτσιγιάννης-Κορίνθιος με Citroen Saxo που ήταν από την αρχή τα φαβορί της κατηγορίας αλλά και της κλάσης Α6 .Παρά τα προβλήματα που αντιμετώπισαν στο πρώτο loop κατάφεραν να γράψουν εντυπωσιακούς στο δεύτερο μισό του αγώνα κατακτώντας τελικά την τρίτη θέση στην C5 και την δεύτερη στην Α6. 


Mπροστά από τους Μαγγιδά-Μαγγιδά με Peugeot 106 που κατέκτησαν την τρίτη θέση στην Α6 με το νεαρό συνοδηγό να δείχνει αγώνα με τον αγώνα πως βρίσκει.


Συνεχίζουμε με την κατηγορία C6 και μία εξαιρετική μάχη ανάμεσα στους Βλάχο-Λεγαντή και Μιχαήλ-Μπαλωτή αμφότεροι με Peugeot 106 με τους πρώτους να έχουν να αντιμετωπίσουν μεταξύ άλλων την απειρία τους σε συγκεκριμένες συνθήκες ενώ οι δεύτεροι να λύσουν τα προβλήματα νεότητας του αυτοκινήτου τους.


Τελικά τερμάτισαν στην πρώτη και στην δεύτερη θέση αντίστοιχα τόσο στην C6 όσο και στη Ν2 αφήνοντας πίσω τους ταχύτατους συνδυασμούς.


Στην ίδια κατηγορία συμμετείχαν και οι Λεσιώτης-Μόσχος με Peugeot 106 με τον οδηγό να δείχνει να λύνετε αγώνα με τον αγώνα επιστρέφοντας στα παλιά καλά επίπεδα που είχε πριν την πολυετή αποχή του καταφέρνοντας να πλασαριστούν στην πέμπτη θέση της κατηγορία και στην πρώτη της Α5.


Aλλά και οι Πατατούκος-Χαλαστάρας με Suzuki Ignis στοχεύοντας σε μία αξιοπρεπή εμφάνιση σε ένα πλήρωμα που δένει ακόμα κάτι το οποίο το κατάφεραν.


Για το τέλος αφήσαμε τους Καμζίολη-Κλόκα στην μοναδική συμμετοχή του αγώνα με πισωκίνητο αυτοκίνητο .Στόχος ο τερματισμός αλλά και το θέαμα κάτι που κατάφερε ο αθλητής του ΟΜΑΘ έχοντας ενάμιση χρόνο αποχής.

Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας​ συγχαίρει όλους τους αθλητές του για τις επιδόσεις και τους εύχεται ένα δημιουργικό 2018.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Σ.Ο.Α.Α. 2024 ...

 

Ανάβαση Ψάθας - Δοκιμές ...

  Ομαλά κύλησε η διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών στην Ανάβαση Ψάθας που έλαβε χώρα το Σάββατο. Οι οδηγοί πραγματοποίησαν και τα 3 προγραμματισμένα ανεβάσματα και πλέον είναι έτοιμοι να ριχτούν στη μάχη με το χρόνο στη δεύτερη πρωταθληματική Ανάβαση της χρονιάς. Διοργανωτής του αγώνα είναι το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.), με την αμέριστη συμπαράσταση του Δήμου Μάνδρας-Ειδυλλίας. Χορηγός του αγώνα είναι η Seajets και το il Desto Group. Ο Μάριος Ηλιόπουλος χωρίς να πιέσει ιδιαίτερα ήταν ο ταχύτερος στη διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών στη Formula Saloon , οδηγώντας ένα Ford Fiesta και την Κυριακή θα κινηθεί με στόχο να προσφέρει θέαμα στους φίλους του αθλήματος που θα βρεθούν στις στροφές της Ανάβασης Ψάθας. Τον περσινό πρωταθλητή της κατηγορίας ακολούθησαν οι «Κανέλλος» (Peugeot 106) και Θανάσης Κοράκης (Nissan Silvia). Αίτημα για να αγωνιστεί την Κυριακή στον αγώνα έκανε ο Καλαματιανός Νικόλαος Παπαδόπουλος (Ford Escort MKII) που δεν σ

1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου ...

Λιγότερο από ένας μήνας απομένει για το 1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου που θα διοργανωθεί στην περιοχή της επαρχίας Αγιάς. Οι αγώνες ράλλυ επιστρέφουν μετά από χρόνια στο νομό Λάρισας και οι διοργανωτές έχουν ξεκινήσει από την αρχή της χρονιάς τις προετοιμασίες για να προσφέρουν ένα άρτιο αποτέλεσμα. Την ευθύνη έχει αναλάβει η Λέσχη Αυτοκινήτου Μοτοσυκλέτας Καλλιθέας Ελασσόνας (Λ.Α.Μ.Κ.Ε.) με συνδιοργανωτή το Δήμο Αγιάς ενώ τελεί και υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Κέντρο του αγώνα θα είναι η πόλη της Αγιάς. Το Σάββατο 18 Μαΐου θα διεξαχθεί ο τεχνικός έλεγχος και η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της πόλης ενώ στο δημοτικό Parking θα εγκατασταθεί το Service Park. Την Κυριακή 19 Μαΐου τα πληρώματα θα αγωνιστούν στην ειδική διαδρομή των 12.3 χιλιομέτρων η οποία θα επαναληφθεί τρεις φορές, φτάνοντας έτσι συνολικά τα 36.9 χιλιόμετρα. Αντίστοιχα το σύνολο των απλών διαδρομών 61,2 χιλιόμετρα (20,4 Χ 3). Η απονομή των κυπέλλων θα γίνει στην κεντρική πλατεία της Μελιβοίας, ένα πρ