Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Συνάντηση Σ.Ο.Α.Α. ...


Σε δύο βασικούς άξονες κινήθηκε η συνάντηση του Δ.Σ. του Συνδέσμου Οδηγών Αγώνων Αυτοκινήτου με τους οδηγούς των αγώνων ράλι και ταχύτητας. Στην  ενίσχυση της φωνής των οδηγών μέσω του Σ.Ο.Α.Α., γύρω από τα τεκταινόμενα στους ελληνικούς αγώνες και στις εφικτές προτάσεις για ένα καλύτερο μέλλον για τους αγώνες του ελληνικού μηχανοκίνητου αθλητισμού. 
Στα γραφεία του Συνδέσμου στον Πειραιά, βρέθηκαν περισσότεροι από 50 οδηγοί που δραστηριοποιούνται στους αγώνες ράλι και ταχύτητας, εκφράζοντας έτσι ένα σημαντικό κομμάτι των οδηγών και παράλληλα τονίζοντας χωρίς την παραμικρή διαφωνία, πως οι πρωταγωνιστές των αγώνων στη χώρα μας, θέλουν να είναι ενωμένοι με γνώμονα την ασφάλεια , τους ποιοτικούς αγώνες και την προσέλκυση νέων ανθρώπων και θεατών. 
Σε ό,τι έχει να κάνει με τους αγώνες ταχύτητας οι οδηγοί συμφώνησαν παμψηφεί να μεταφερθεί στην Ομοσπονδία η πρόταση να εναρμονιστούν οι κατηγορίες και κλάσεις με τους κανονισμούς των Αναβάσεων, προκειμένου οι αγώνες ταχύτητας να συγκεντρώνουν περισσότερες συμμετοχές. Παράλληλα να γίνονται μονοί αγώνες με περισσότερους γύρους (15-20), ενώ να υπάρξουν περισσότερα σεμινάρια εκπαίδευσης στελεχών των αγώνων, ώστε να διασφαλίζεται το ενδιαφέρον και η ασφάλεια στους αγώνες ταχύτητας με τον ανάλογο και απαιτούμενο σχεδιασμό. 
Το θέμα της ασφάλειας αλλά και βασικά θέματα που απασχολούν το Σύνδεσμο στο σύνολο των αγώνων συζητήθηκε και με τους οδηγούς ράλι. Εκεί το σώμα αποφάσισε σε πρώτη φάση να δημιουργηθεί ερωτηματολόγιο που θα απευθύνεται σε όλους τους οδηγούς ώστε να προκύψει ποια σημεία των ελληνικών αγώνων ράλι δεν ικανοποιούν τους οδηγούς και σε ποιο ποσοστό. Έτσι θα γίνει εφικτό να εξεταστούν αλλαγές και να προταθούν στην ΟΜΑΕ συγκροτημένα, εμπεριστατωμένα και σε ρεαλιστική βάση. Τις προτάσεις αυτές θα καταθέσει στην Ομοσπονδία, επιτροπή που προέκυψε κατά τη χθεσινή συνάντηση αποτελούμενη από τους Νικόλα Περατινό, Τάκη Κουτσίκο, Λεωνίδα Κύρκο, Γιώργο Καϊτατζή, Γιώργο Πολυζώη και Σάββα Ποτουρίδη. 


Τέλος ο Σ.Ο.Α.Α. ανακοινώνει το SEAJETS Ενιαίο Skoda Cup που θα περιλαμβάνει τέσσερις αγώνες ράλι και θα αφορά τους συμμετέχοντες με Skoda Fabia 1.2 TSI του ΣΟΑΑ Ενιαίου Skoda. Το συγκεκριμένο έπαθλο θα ξεκινήσει από το Αττικό Ράλι στις 18 Φεβρoυαρίου και θα περιλαμβάνει τέσσερις αγώνες συνολικά. 
Αναλυτικά το πρόγραμμά του SEAJETS Ενιαίο Skoda Cup είναι:
17-18 Φεβρουαρίου Ράλι Αττικό 
21-22 Απριλίου Άγιος Μερκούριος
12-13 Μαΐου Ράλι Λαμίας
24-25 Νεομβρίου Ράλι Παλάδιο

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...