Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Και έπεται συνέχεια ...


Μαζί με τo 2017 κλείνει και ο πρώτος χρόνος ζωής του Επάθλου Dirt Games. Από την πρώτη του χρονιά διεξαγωγής ο νεοσύστατος θεσμός κατάφερε να συγκεντρώσει τεράστιο ενδιαφέρον τόσο από πλευράς συμμετοχών, με αποκορύφωμα τον Τελικό των Μεγάρων με 102 συμμετοχές (30 Kartcross και 72 αγωνιστικά αυτοκίνητα!), όσο και από πλευράς θεάματος και προσέλευσης θεατών!
Εν αναμονή της επικύρωσης της τελικής βαθμολογίας από την Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος (ΟΜΑΕ), ας δούμε ποίοι επικράτησαν στα επιμέρους έπαθλα.



Στην κατηγορία των 600 κ.εκ. νικητής αναδείχθηκε ο Γιώργος Ζυμαρίδης, οδηγώντας ένα SR Kartcross 600. Στην πολυπληθέστερη κατηγορία του Dirt Games Challenge, όπου βαθμολογήθηκαν 18 οδηγοί, ο ίδιος, με δύο νίκες, μια δεύτερη και μία τέταρτη θέση, συγκέντρωσε 80 βαθμούς και επικράτησε του Κωνσταντίνου Χριστόπουλου (70 β.) και του Γιάννη Χεκιμιάν (63 β.) που τερμάτισαν στη 2η και την 3η θέση αντίστοιχα, οδηγώντας Speedcar 2 και Speedcar Greece Xtrem. Στην τέταρτη θέση βρέθηκε ο Κωνσταντίνος Σωτηρόπουλος με SR Kartcross, πέμπτος ο Βασίλης Παπαφιλίππου με Speedcar Xtrem και έκτος ο “Filon” με Semog Throphy.



Νικητής στην κατηγορία των 750 κ.εκ. ήταν και πάλι ο Γιώργος Ζυμαρίδης. Ο 37χρονος επιχειρηματίας, οδηγώντας το Speedcar Xtrem 750, κέρδισε τους τρεις από τους τέσσερις αγώνες της χρονιάς και κατέκτησε τον τίτλο με σχετική άνεση. Αυτός είναι ο τρίτος  τίτλος που κατακτά ο Γιώργος Ζυμαρίδης στην καριέρα του, μετά το 2004 και το Κύπελλο Ασφάλτου στο Yaris Cup και το έπαθλο των 600 κ.εκ. φέτος.
Δεύτερος τερμάτισε ο Χαράλαμπος Γαζετάς και τρίτος ο Μιχάλης Τακιδέλης, όλοι με Speedcar Xtrem 750.



O Επαμεινώνδας Καρανικόλας ήταν ο νικητής στην κατηγορία Open του Dirt Games Challenge 2017. Οδηγώντας ένα Custom Autocross, κέρδισε και τους τέσσερις αγώνες του επάθλου της κατηγορία Open, κατακτώντας έτσι τον πρώτο τίτλο στην καριέρα του!Γεννημένος στις 6 Ιουλίου του 1986, ο Καρανικόλας είναι Μηχανολόγος Μηχανικός με πτυχίο και στην Οικονομία και Διοίκηση. Ο πρώτος του αγώνας ήταν ως συνοδηγός το 2016 στο Rally Sprint Αγ. Μερκούρης, ενώ για πρώτη φορά αγωνίστηκε από τη θέση του οδηγού στον εναρκτήριο αγώνα του Dirt Games Challenge 2017 στην Κόρινθο.
Στη δεύτερη θέση της κατηγορίας Open τερμάτισε ο Παναγιώτης Αποστόλου με Speedcar 1000 κ.εκ και στην τρίτη ο Κοσμάς Βαρθαλίτης με Custom Kartcross 1000 κ.εκ.
H οργανωτική ομάδα των Dirt Games θα ήθελε να ευχαριστήσει την ΟΜΑΕ, που δέχτηκε την εισήγηση και προκήρυξε για πρώτη φορά το έπαθλο, τις λέσχες και τα στελέχη που διοργάνωσαν του αγώνες του επάθλου, όλους του αγωνιζόμενους με Kartcross και Αγωνιστικά Αυτοκίνητα, που συμμετείχαν στους αγώνες και όλους τους φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού που στήριξαν τον θεσμό.
Ιδιαίτερα θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τους χορηγούς που πίστεψαν και στήριξαν την προσπάθειά μας: την ENPO Hellas και τα λιπαντικά ENEOS, τη Subaru Πλειάδες Motors, τη USAG Greece, τη Racecraft, την Garmin Greece, την Παύλος Πέττας Επισκευές Ζαντών, την Ολυμπία Οδό, το περιοδικό 4Τροχοί και την Cosmote TV που κάλυψε τηλεοπτικά όλους τους αγώνες!

Ανανεώνοντας το ραντεβού μας για το Dirt Games 2018 με νέες προκλήσεις και εκπλήξεις, θα θέλαμε να ευχηθούμε σε όλους Καλά Χριστούγεννα και Ευτυχισμένο το 2018!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ρυμουλκούμενα - Τρέιλερ ...

Μια τελευταία ρύθμιση στο ζήτημα έκδοσης στοιχείων κυκλοφορίας για χρήση οχημάτων κατηγορίας Ο1 και Ο2 (ρυμουλκούμενα - τρέιλερ), συμπεριλαμβανομένων και των ειδικής χρήσεως ειδικού σκοπού μη μεταφοράς εμπορευμάτων, ενεργοποιεί το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, με σχετική τροπολογία. Με τη νέα νομοθετική διάταξη παρέχεται η δυνατότητα στους ιδιοκτήτες ρυμουλκούμενων – τρέιλερ, που είχαν παλαιότερα τεθεί νόμιμα σε κυκλοφορία με ειδικά σημειώματα ρυμούλκησης (Ε.Σ.Ρ.) και δεν είχαν εκδώσει στοιχεία κυκλοφορίας εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας  που προέβλεπε η υπ’ αρ. 2805/2021 Υπουργική Απόφαση (δηλαδή, μέχρι 29/12/2023), να εκδώσουν στοιχεία κυκλοφορίας (άδεια και πινακίδες), κατόπιν καταβολής παραβόλου, ύψους 200 ευρώ και εντός αποκλειστικής προθεσμίας πέντε μηνών, μετά τη δημοσίευσή της σε ΦΕΚ. Επιπλέον, με σκοπό τη διευκόλυνση της ομαλής και απρόσκοπτης διεκπεραίωσης των εργασιών των πολιτών, παρέχεται η δυνατότητα τουλάχιστον έως τέλος Σεπτεμβρίου 2024, να  τίθενται νομίμως σε κ

Ευχές Α.Λ.Α.Κ. ...

 

Τεχνητή Νοημοσύνη ...

Στο μέλλον, τα ψηφιακά προϊόντα που βασίζονται στην Τεχνητή Νοημοσύνη (ΤΝ ή AI) θα διαδραματίσουν καθοριστικό ρόλο για τον Όμιλο Volkswagen. Οι νέες εφαρμογές infotainment και πλοήγησης, η υψηλής απόδοσης αναγνώριση ομιλίας, οι εκτεταμένες λειτουργίες του αυτοκινήτου και η μεγάλη ενσωμάτωση των ψηφιακών συστημάτων σε αυτό θα εξασφαλίζουν σημαντικά οφέλη για τους πελάτες, βελτιώνοντας την εμπειρία από το προϊόν. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η Volkswagen έχει δημιουργήσει ένα εξειδικευμένο «Εργαστήριο Τεχνητής Νοημοσύνης» (AI Lab). Η εταιρεία αυτή θα λειτουργεί ως ένα παγκοσμίως δικτυωμένο κέντρο ικανοτήτων και εκκολαπτήριο ιδεών. Το AI Lab θα εντοπίζει νέες ιδέες προϊόντων για τον Όμιλο Volkswagen και θα τις συντονίζει εντός του Ομίλου. Όσο οι ανάγκες θα αυξάνονται θα υπάρχει συνεργασία με τον τομέα τεχνολογίας στην Ευρώπη, την Κίνα και τη Βόρεια Αμερική. Υιοθετώντας αυτήν την προσέγγιση, ο Όμιλος Volkswagen σκοπεύει να απλοποιήσει τη συνεργασία με τις εταιρείες τεχνολογίας με σκοπ