Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Κάθε χρόνο και καλύτερο ...


Το Σάββατο 21 Οκτωβρίου στις 9 το πρωί δόθηκε η εκκίνηση του 20ού Ράλλυ “24 Ώρες Ελλάδα”. 96 αποφασισμένα πληρώματα με τα γυαλισμένα αυτοκίνητα τους ξεκίνησαν από τους πρόποδες της Ακρόπολης για την 24ωρη περιπέτεια τους.
Οι πρώτες ειδικές διαδρομές έκαναν την εμφάνιση τους και μετά το Μελετάκι, την Ψάθα και τα Πίσσια τα αυτοκίνητα έφθασαν στον Ισθμό της Κορίνθου. Ακολούθησαν άλλα 150 απαιτητικά χιλιόμετρα και μέσα από Σουληνάρι, Γαλατά, Ψάρι, Καλλιανούς και Λυκούρια οι αγωνιζόμενοι έφθασαν στη φιλόξενη Κλειτορία για ανασυγκρότηση.
Είχε ήδη αρχίσει να σουρουπώνει όταν δόθηκε η επανεκκίνηση του αγώνα για Άνω Κλειτορία, Καλάβρυτα, Ζαχλωρού και Βιλιβίνια. Εδώ σημειώθηκε και η πρώτη μεγάλη εγκατάλειψη του αγώνα, όταν οι πολυνίκες του θεσμού, Κατσαούνης/Μανσόλας βγήκαν από το δρόμο με την Porsche τους και τραυματίσθηκαν, ευτυχώς ελαφρά, ενώ μέχρι αυτό το σημείο προηγούνταν στη γενική κατάταξη. Λίγο πριν τις 9 το βράδυ άρχισαν να καταφθάνουν τα πρώτα πληρώματα στην Πάτρα που τους επιφύλαξε υποδοχή ηρώων στην Πλατεία Γεωργίου. 9 πληρώματα αποφάσισαν να τερματίσουν το 12ωρο τους στην Πάτρα και να μην υπερβούν τις δυνάμεις τους. Μεταξύ αυτών και οι Κονταράτος/Ιατρίδης/Porsche 911 που κατέκτησαν και το έπαθλο “12 Ώρες Ελλάδα”.
Ακριβώς τα μεσάνυχτα και μετά από τρίωρη ανασυγκρότηση άρχισε το νυχτερινό κομμάτι που είναι και η πεμπτουσία του 24 Ώρες Ελλάδα! Πέρασμα από τη Γέφυρα “Χαρίλαος Τρικούπης” και οι προβολείς άρχισαν να σκίζουν το σκοτάδι μέσα από τις διαδρομές της Ορεινής Ναυπακτίας. Ευπάλιο, Τείχιο, Ποτιδανία, Στίλια και Μηλέα οδήγησαν τους μονομάχους μέχρι τα πιο γνώριμα εδάφη της Αγίας Ευθυμίας και της Ιτέας.
Στην Ιτέα μονόωρη ανασυγκρότηση για λίγη ξεκούραση & καφέ και στις 4 το πρωί ξεκίνησε η επιστροφή. Στείρι, Αρβανίτσα, Αγία Άννα και Σκούρτα έφεραν τα πληρώματα στην είσοδο της Φυλής. Δυστυχώς οι Δ. Παπανδρέου/Γ. Παπανδρέου/Alfa Romeo Giulia είχαν μια άτυχη στιγμή και δεν κατάφεραν να τερματίσουν την τελευταία ειδική διαδρομή, ευτυχώς χωρίς τραυματισμούς.


Η μοναδική αυτή περιπέτεια με το όνομα “20ο Ράλλυ 24 Ώρες Ελλάδα” τελείωσε με το πέρασμα κάτω από την αψίδα του τερματισμού στην Ακρόπολη. Νικητές αναδείχθηκαν οι Τρίκαρδος/Χατζής Porsche 944 ενώ το βάθρο συμπλήρωσαν οι περυσινοί νικητές Μπέντας/Γεωργακάς/Ford Escort, που τερμάτισαν μετά από βλάβες & ηρωική προσπάθεια και οι πάντα υπολογίσιμοι Ριζόπουλος/Αλ. Παπανδρέου/Toyota Starlet.


Τη Δευτέρα 23 Οκτωβρίου το Μουσείο Ελληνικού Αυτοκινήτου υποδέχθηκε τους συμμετέχοντες του 20ού Ράλλυ “24 Ώρες Ελλάδα” για τη λαμπερή δεξίωση απονομής επάθλων. Ο ιδρυτής του Μουσείου και νικητής του 1ου Ράλλυ “24 Ώρες Ελλάδα”, Θ Χαραγκίωνης, μας τίμησε με την παρουσία του, επιδεικνύοντας μάλιστα το βαρύτιμο τρόπαιο του 1998 και απονέμοντας τα κύπελλα των νικητών στους τρεις πρώτους της Γενικής Κατάταξης. Μεταξύ των επισήμων που έκαναν απονομές επάθλων ήταν οι Δ. Βερναρδάκης, Λ.Παπάζογλου, Π. Ματσούκης (Πρόεδρος, Αντιπρόεδρος & Γ. Γραμματέας της ΕΟ.ΦΙΛΠΑ) και ο πολυπρωταθλητής αγώνων αυτοκινήτου Λ. Κύρκος. Τιμητικά έπαθλα δόθηκαν στους Ι. Κατσούρη/Π. Κατσούρη/Alpine A310 για την ευγενή άμιλλα που επέδειξαν, σταματώντας εντός της τελευταίας ειδικής διαδρομής για να βοηθήσουν τους Δ. & Γ. Παπανδρέου και οι Georgescu/Socariciu/Dacia για την “πλέον ηρωική προσπάθεια”, επειδή ήρθαν από τη Ρουμανία να αγωνισθούν και κατάφεραν να τερματίσουν στο “24 Ώρες Ελλάδα”.
Η Οργανωτική Επιτροπή του 20ού 24 Ώρες Ελλάδα ευχαριστεί όλους τους συμμετέχοντες για την ηρωική τους προσπάθεια, τους κριτές, χρονομέτρες & τα στελέχη της οργάνωσης που βοήθησαν στην άρτια διεξαγωγή του αγώνα, όλους τους υποστηρικτές και χορηγούς επικοινωνίας για τη βοήθεια τους, την Ελληνική Λέσχη Ιστορικού Αυτοκινήτου για την οργάνωση της μεγαλειώδους υποδοχής στην Πάτρα και όλες τις λέσχες που συμμετείχαν για την υποστήριξη τους.


Ετοιμαστείτε για το 21ο Ράλλυ “24 Ώρες Ελλάδα”!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Σ.Ο.Α.Α. 2024 ...

 

Ανάβαση Ψάθας - Δοκιμές ...

  Ομαλά κύλησε η διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών στην Ανάβαση Ψάθας που έλαβε χώρα το Σάββατο. Οι οδηγοί πραγματοποίησαν και τα 3 προγραμματισμένα ανεβάσματα και πλέον είναι έτοιμοι να ριχτούν στη μάχη με το χρόνο στη δεύτερη πρωταθληματική Ανάβαση της χρονιάς. Διοργανωτής του αγώνα είναι το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.), με την αμέριστη συμπαράσταση του Δήμου Μάνδρας-Ειδυλλίας. Χορηγός του αγώνα είναι η Seajets και το il Desto Group. Ο Μάριος Ηλιόπουλος χωρίς να πιέσει ιδιαίτερα ήταν ο ταχύτερος στη διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών στη Formula Saloon , οδηγώντας ένα Ford Fiesta και την Κυριακή θα κινηθεί με στόχο να προσφέρει θέαμα στους φίλους του αθλήματος που θα βρεθούν στις στροφές της Ανάβασης Ψάθας. Τον περσινό πρωταθλητή της κατηγορίας ακολούθησαν οι «Κανέλλος» (Peugeot 106) και Θανάσης Κοράκης (Nissan Silvia). Αίτημα για να αγωνιστεί την Κυριακή στον αγώνα έκανε ο Καλαματιανός Νικόλαος Παπαδόπουλος (Ford Escort MKII) που δεν σ

1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου ...

Λιγότερο από ένας μήνας απομένει για το 1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου που θα διοργανωθεί στην περιοχή της επαρχίας Αγιάς. Οι αγώνες ράλλυ επιστρέφουν μετά από χρόνια στο νομό Λάρισας και οι διοργανωτές έχουν ξεκινήσει από την αρχή της χρονιάς τις προετοιμασίες για να προσφέρουν ένα άρτιο αποτέλεσμα. Την ευθύνη έχει αναλάβει η Λέσχη Αυτοκινήτου Μοτοσυκλέτας Καλλιθέας Ελασσόνας (Λ.Α.Μ.Κ.Ε.) με συνδιοργανωτή το Δήμο Αγιάς ενώ τελεί και υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Κέντρο του αγώνα θα είναι η πόλη της Αγιάς. Το Σάββατο 18 Μαΐου θα διεξαχθεί ο τεχνικός έλεγχος και η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της πόλης ενώ στο δημοτικό Parking θα εγκατασταθεί το Service Park. Την Κυριακή 19 Μαΐου τα πληρώματα θα αγωνιστούν στην ειδική διαδρομή των 12.3 χιλιομέτρων η οποία θα επαναληφθεί τρεις φορές, φτάνοντας έτσι συνολικά τα 36.9 χιλιόμετρα. Αντίστοιχα το σύνολο των απλών διαδρομών 61,2 χιλιόμετρα (20,4 Χ 3). Η απονομή των κυπέλλων θα γίνει στην κεντρική πλατεία της Μελιβοίας, ένα πρ