Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Κάθε χρόνο και καλύτερο ...


Το Σάββατο 21 Οκτωβρίου στις 9 το πρωί δόθηκε η εκκίνηση του 20ού Ράλλυ “24 Ώρες Ελλάδα”. 96 αποφασισμένα πληρώματα με τα γυαλισμένα αυτοκίνητα τους ξεκίνησαν από τους πρόποδες της Ακρόπολης για την 24ωρη περιπέτεια τους.
Οι πρώτες ειδικές διαδρομές έκαναν την εμφάνιση τους και μετά το Μελετάκι, την Ψάθα και τα Πίσσια τα αυτοκίνητα έφθασαν στον Ισθμό της Κορίνθου. Ακολούθησαν άλλα 150 απαιτητικά χιλιόμετρα και μέσα από Σουληνάρι, Γαλατά, Ψάρι, Καλλιανούς και Λυκούρια οι αγωνιζόμενοι έφθασαν στη φιλόξενη Κλειτορία για ανασυγκρότηση.
Είχε ήδη αρχίσει να σουρουπώνει όταν δόθηκε η επανεκκίνηση του αγώνα για Άνω Κλειτορία, Καλάβρυτα, Ζαχλωρού και Βιλιβίνια. Εδώ σημειώθηκε και η πρώτη μεγάλη εγκατάλειψη του αγώνα, όταν οι πολυνίκες του θεσμού, Κατσαούνης/Μανσόλας βγήκαν από το δρόμο με την Porsche τους και τραυματίσθηκαν, ευτυχώς ελαφρά, ενώ μέχρι αυτό το σημείο προηγούνταν στη γενική κατάταξη. Λίγο πριν τις 9 το βράδυ άρχισαν να καταφθάνουν τα πρώτα πληρώματα στην Πάτρα που τους επιφύλαξε υποδοχή ηρώων στην Πλατεία Γεωργίου. 9 πληρώματα αποφάσισαν να τερματίσουν το 12ωρο τους στην Πάτρα και να μην υπερβούν τις δυνάμεις τους. Μεταξύ αυτών και οι Κονταράτος/Ιατρίδης/Porsche 911 που κατέκτησαν και το έπαθλο “12 Ώρες Ελλάδα”.
Ακριβώς τα μεσάνυχτα και μετά από τρίωρη ανασυγκρότηση άρχισε το νυχτερινό κομμάτι που είναι και η πεμπτουσία του 24 Ώρες Ελλάδα! Πέρασμα από τη Γέφυρα “Χαρίλαος Τρικούπης” και οι προβολείς άρχισαν να σκίζουν το σκοτάδι μέσα από τις διαδρομές της Ορεινής Ναυπακτίας. Ευπάλιο, Τείχιο, Ποτιδανία, Στίλια και Μηλέα οδήγησαν τους μονομάχους μέχρι τα πιο γνώριμα εδάφη της Αγίας Ευθυμίας και της Ιτέας.
Στην Ιτέα μονόωρη ανασυγκρότηση για λίγη ξεκούραση & καφέ και στις 4 το πρωί ξεκίνησε η επιστροφή. Στείρι, Αρβανίτσα, Αγία Άννα και Σκούρτα έφεραν τα πληρώματα στην είσοδο της Φυλής. Δυστυχώς οι Δ. Παπανδρέου/Γ. Παπανδρέου/Alfa Romeo Giulia είχαν μια άτυχη στιγμή και δεν κατάφεραν να τερματίσουν την τελευταία ειδική διαδρομή, ευτυχώς χωρίς τραυματισμούς.


Η μοναδική αυτή περιπέτεια με το όνομα “20ο Ράλλυ 24 Ώρες Ελλάδα” τελείωσε με το πέρασμα κάτω από την αψίδα του τερματισμού στην Ακρόπολη. Νικητές αναδείχθηκαν οι Τρίκαρδος/Χατζής Porsche 944 ενώ το βάθρο συμπλήρωσαν οι περυσινοί νικητές Μπέντας/Γεωργακάς/Ford Escort, που τερμάτισαν μετά από βλάβες & ηρωική προσπάθεια και οι πάντα υπολογίσιμοι Ριζόπουλος/Αλ. Παπανδρέου/Toyota Starlet.


Τη Δευτέρα 23 Οκτωβρίου το Μουσείο Ελληνικού Αυτοκινήτου υποδέχθηκε τους συμμετέχοντες του 20ού Ράλλυ “24 Ώρες Ελλάδα” για τη λαμπερή δεξίωση απονομής επάθλων. Ο ιδρυτής του Μουσείου και νικητής του 1ου Ράλλυ “24 Ώρες Ελλάδα”, Θ Χαραγκίωνης, μας τίμησε με την παρουσία του, επιδεικνύοντας μάλιστα το βαρύτιμο τρόπαιο του 1998 και απονέμοντας τα κύπελλα των νικητών στους τρεις πρώτους της Γενικής Κατάταξης. Μεταξύ των επισήμων που έκαναν απονομές επάθλων ήταν οι Δ. Βερναρδάκης, Λ.Παπάζογλου, Π. Ματσούκης (Πρόεδρος, Αντιπρόεδρος & Γ. Γραμματέας της ΕΟ.ΦΙΛΠΑ) και ο πολυπρωταθλητής αγώνων αυτοκινήτου Λ. Κύρκος. Τιμητικά έπαθλα δόθηκαν στους Ι. Κατσούρη/Π. Κατσούρη/Alpine A310 για την ευγενή άμιλλα που επέδειξαν, σταματώντας εντός της τελευταίας ειδικής διαδρομής για να βοηθήσουν τους Δ. & Γ. Παπανδρέου και οι Georgescu/Socariciu/Dacia για την “πλέον ηρωική προσπάθεια”, επειδή ήρθαν από τη Ρουμανία να αγωνισθούν και κατάφεραν να τερματίσουν στο “24 Ώρες Ελλάδα”.
Η Οργανωτική Επιτροπή του 20ού 24 Ώρες Ελλάδα ευχαριστεί όλους τους συμμετέχοντες για την ηρωική τους προσπάθεια, τους κριτές, χρονομέτρες & τα στελέχη της οργάνωσης που βοήθησαν στην άρτια διεξαγωγή του αγώνα, όλους τους υποστηρικτές και χορηγούς επικοινωνίας για τη βοήθεια τους, την Ελληνική Λέσχη Ιστορικού Αυτοκινήτου για την οργάνωση της μεγαλειώδους υποδοχής στην Πάτρα και όλες τις λέσχες που συμμετείχαν για την υποστήριξη τους.


Ετοιμαστείτε για το 21ο Ράλλυ “24 Ώρες Ελλάδα”!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Κύπελλα Rally ....

Η ΟΜΑΕ ανακοινώνει το πρόγραμμα των τεσσάρων Κυπέλλων Ράλλυ που έχει προκηρύξει για το 2025. Το Κύπελλο Ράλλυ Χώματος περιλαμβάνει 5 αγώνες, το Κύπελλο Ράλλυ Ασφάλτου Βορείου Ελλάδος και το Κύπελλο Ράλλυ Ασφάλτου Νοτίου Ελλάδος, επίσης 5, ενώ το Κύπελλο Ράλλυ Ασφάλτου Κρήτης απαρτίζεται από 3 συναντήσεις. Παρακάτω παρουσιάζονται αναλυτικά τα προγράμματα για τον κάθε θεσμό. ΚΥΠΕΛΛΟ ΡΑΛΛΥ ΧΩΜΑΤΟΣ Όπως το 2024, έτσι και φέτος, η πρεμιέρα του Κυπέλλου Ράλλυ Χώματος θα πραγματοποιηθεί στη Σπάρτη με τη διεξαγωγή του Ράλλυ Σπριντ Μολών Λαβέ στις 15 και 16 Μαρτίου. Το Ράλλυ Σπριντ Καλαμάτας είναι προγραμματισμένο για τις 3 και 4 Μαΐου, ενώ το Ράλλυ Σπριντ Ναυπλίου, επιστρέφει στο καλεντάρι του θεσμού, έπειτα από 12 χρόνια και θα λάβει χώρα στις 7 και 8 Ιουνίου. Το Ράλλυ Σπριντ Λιβαδειάς θα διεξαχθεί στις 18 και 19 Οκτωβρίου, ενώ η αυλαία του θεσμού θα πέσει στις 15 και 16 Νοεμβρίου στον Πύργο, με τη διεξαγωγή του ομώνυμου Ράλλυ Σπριντ. Συνοπτικά το πρόγραμμα του Κυπέλλου Ράλλυ Χώματος 2025 έχε...

Νέα Μ5 ...

Η νέα BMW Μ5 είναι απλώς εκκωφαντική, ένα αυθεντικό «driver’s car» φτιαγμένο από υλικά που συνηγορούν σε μια αυταπόδεικτη υπεροχή. Ανατρέχοντας στην ιστορία της BMW Μ5 , θα μπορούσε να πει κανείς ότι κάθε νέα γενιά της σμιλεύεται με το κριτήριο της «πρόκλησης» αν και κάθε φορά ερμηνευμένη με διαφορετικό τρόπο και με βάση τα ζητούμενα κάθε εποχής.Η έβδομη κατά σειρά γενιά του μοντέλου με την κωδική ονομασία G90 δεν θα μπορούσε να αποτελεί εξαίρεση από τον παραπάνω άτυπο κανόνα, αν και στην προκειμένη περίπτωση ακριβέστερος όρος θα ήταν μάλλον η λέξη «έκρηξη» καθώς κάθε παράμετρός της δείχνει να έχει σχεδιαστεί προκειμένου να προκαλέσει έκρηξη στις αισθήσεις είτε απλώς κοιτάξει κανείς το επιβλητικό σκαρί της που και σε πλήρη ακινησία μοιάζει με δρομέα λίγο πριν το σύνθημα του αφέτη είτε, αυτονόητα, όταν βρεθεί στην θέση του οδηγού. Διατρέχοντας τα χαρακτηριστικά της εξωτερικά, όπως και στην πιο πρόσφατη M3, οι σχεδιαστές της BMW αποφάσισαν να αφήσουν πίσω τις οποιεσδήποτε αναστολές είχαν...

Πρωτάθλημα Regularity 2025 ...

Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Regularity της φετινής χρονιάς απαρτίζεται από 6 αγώνες. Στις 8 και 9 Μαρτίου θα διεξαχθεί ο πρώτος αγώνας, το Πελοποννησιακό Classic Rally, με τη συνέχεια να περιλαμβάνει το Ράλλυ Μόντε Βοστίτσα στις 10 και 11 Μαΐου. Το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις που θα πραγματοποιηθεί από τις 5 έως τις 7 Σεπτεμβρίου θα αποτελέσει τον τρίτο γύρο του θεσμού, ενώ στις 27 και 28 Σεπτεμβρίου θα λάβει χώρα το Ράλλυ Regularity Κορίνθου. Το Ιστορικό Ράλλυ Κρήτης θα διεξαχθεί στις 25 και 26 Οκτωβρίου, ενώ ο έκτος και τελευταίος αγώνας του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Regularity για το 2025 θα είναι το Νυχτερινό Classic Rally που θα λάβει χώρα το διήμερο 13 και 14 Δεκεμβρίου. Συνοπτικά, το πρόγραμμα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Regularity για το 2025 έχει ως εξής: Πελοποννησιακό Classic Rally (8-9 Μαρτίου) Ράλλυ Μόντε Βοστίτσα (10-11 Μαΐου) Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις (5-7 Σεπτεμβρίου) Ράλλυ Regularity Κορίνθου (27-28 Σεπτεμβρίου) Ιστορικό Ράλλυ Κρήτης (25-26 Οκτωβρίου) Νυχτερινό Classic Ral...