Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Στη Χαλκίδα τα σπουδαία ...


Συμπλήρωσε ένα χρόνο ζωής το Dirt Challenge κάτω απο ιδανικές συνθήκες στην πίστα Moto Cross του δήμου της Χαλκίδας, λίγα χιλιόμετρα από τη φιλόξενη πόλη με έντονο και το τουριστικό στοιχείο.
Οργάνωση απο το πολύπειρο Σωματείο ΑΣΜΑ με την έγκριση της ΟΜΑΕ, με χορηγό της προσπάθειας τη Σουμπαρού Ελλάς. Άλλωστε, μόνο τυχαία δεν συνδυάστηκε το γεγονός με τη νέα επιχειρηματική πρόταση της  εταιρείας Πλειάδες Motor που πλέον αντιπροσωπεύει στη χώρα μας και τα Kartcross της Speedcar. 

Συναγωνισμός με εκπλήξεις ... και θέαμα ! 

Η διαφοροποίηση της διαδρομής στο τελευταίο κομμάτι πριν τον τερματισμό, οι εξαιρετικές συμμετοχές σε όλες τις κατηγορίες, η αρμονική συνύπαρξη των Kartcross με τα συμβατικά αγωνιστικά αυτοκίνητα, σε συνδυασμό με τον πολύ καλό καιρό, ικανοποίησαν τους θεατές. 
Ηταν περισσότεροι σε σχέση με την περσινή χρονιά-πρεμιέρα και ήταν οι αθλητές με τις "μηχανές" τους που τους αποζημίωσαν. Οι οργανωτές μάλιστα, νίκησαν τη σκόνη και προσέφεραν συνθήκες ιδανικές σε θεατές και αθλητές χωρις να υποτιμούμε την προσπάθεια των κριτών σε όλη τη διαδρομή και όχι μόνο.
Σε σχέση με τον αναβαθμισμένο συναγωνισμό που εξασφαλίζει άλλωστε και το ποιοτικό θέαμα που απαιτείται, ήταν πολλά τα ερωτηματικά που απαντήθηκαν στο "δρόμο". Οι αστοχίες αρκετών ξεπεράστηκαν χάρη στον κανονισμό που επιτρέπει σε κάθε συμμετοχή να προσμετράει τις 3/4 προσπάθειες, οπότε ο καθένας δεν προσμετράει το χειρότερό του χρόνο.
"Μάχη" ανάμεσα στα περίπου σύγχρονα Μιτσουμπίσι "EVO" (νικητής ο Αριστοτέλης Μαγιαφης ), όπως και πριν 12 μήνες δεν προέκυψε, με τα Kartcross να έχουν το προβάδισμα σε χρόνους, αλλά να κερδίζουν και σε θέαμα κατά κοινή παραδοχή. 


Την ώρα της αλήθειας .... 

Στην εσωτερική τους μάχη, είναι οι διαφορετικοί κινητήρες σε κυβισμό που καθορίζουν τις κλάσεις, αλλά και τα ντουμπλαρίσματα των οδηγών που αναβαθμίζουν το ενδιαφέρον. 
Σημαντικό οτι τα αποτελέσματα κρίθηκαν στο τελευταίο, στο τέταρτο πέρασμα. Ενδιαφέρον για το θεατή, που έμεινε σε όλο τον αγώνα στις άτυπες, στις φυσικές κερκίδες, αλλά ζεστή, αγωνιστική ατμόσφαιρα και στα πιτς. Είναι οι οδηγοί που συμπεριφέρονται ως πραγματικοί αθλητές, ενώ οι μηχανικοί τους ξεπερνούν τον εαυτό τους αφου το σφικτό πρόγραμμα δεν αφήνει περιθώρια για ανάσες που προκύπτουν πλεον σε πολλές δραστηριότητες του Μοtosport. 
Tο κλίμα είναι εξαιρετικό και το πως λειτουργεί η ομαδα των Dirt Games με τα 15 Kartcross στην αφετηρία θυμίζει άλλες εποχές στο χώρο των Ράλλυ.


Με τη γλώσσα των αριθμών ... 

Στην ελεύθερη κατηγορία, με τον κωδικό "open", o Car Center, ο 30χρονος Νώντας Γ. Καρανικόλας δεν αντιμετώπισε προβλήματα συναγωνισμού και ηταν ο ταχύτερος όλων όπως και στη Σπάρτη, αξιοποιώντας τις δυνατότητες του Autocross 4X4 με κινητήρα των 180 ίππων. Απαιτητικό "πρωτότυπο" και στην επίδοση αντικατοπτρίζεται περίφημα το ταλέντο του οδηγού και οι δυνατότητες του CAR Center στην εξέλιξη της "μηχανής", οίκος που συντονίζει με αστείρευτο κέφι ο πατέρας του Γιώργος. Ο μηχανικός των Πρωταθλητών που εξελίχθηκε και σε πολύ σοβαρό επιχειρηματία του χώρου.


Νταμπλούχος ... 

Ο 37 χρόνος Γιώργος Ζυμαρίδης με το Speedcar Xtrem των 750 κ.εκ., με κινητήρα απο Σουζουκι GSX κέρδισε την κατηγορία του και μετά απο 3 αγώνες προηγείται στη βαθμολογία. Πρόκειται για έναν απο τους τρεις ιδρυτές του Dirt Game, θεσμός άμεσα συνδεδεμένος με τη φιλοσοφία που τον διακρίνει για το Motosport και έχει να κάνει με την ουσία και όχι με κύπελλα και βαθμούς. Η τελειότητα μέσα απο ένα δικό του στιλ με μηδενικό ύφος και την αλληλεγγύη στη μέγιστη τιμή ώστε να καθιερωθεί ένας θεσμός που ταιριάζει γάντι στους Ελληνικούς αγώνες.
Στην κατηγορία με κινητήρες των 650 κ.εκ, ο Γιώργος Ζυμαρίδης ήταν πάλι νικητής αυτή την φορά με το SR Kartcross, αξιοποιώντας και τη στιγμή του Μr. Subaru και Speedcar, 42χρονου Γιάννη Χεκιμιάν. Ο "χορηγός" της εκδήλωσης προσαρμόστηκε άμεσα και αξιοποιώντας την εμπειρία του και τον τρόπο του στο χώμα, συναγωνίστηκε εξαιρετικούς συνδυασμούς. 
Είναι σημαντικό για το θεσμό, αλλά και γενικότερα για τους Ελληνικους αγώνες, οτι ο "Χεκι", οδηγεί, επιχειρεί και επικοινωνεί. Πρώτα τη δραστηριότητά του και στη συνέχεια, τη συμμετοχή του που κοσμεί το χώρο όπου και αν εμπλέκεται. 


Ολοκληρώνοντας, ήταν μια ακόμα σοβαρή οργάνωση του ΑΣΜΑ που συντονίστηκε ιδανικά με τους "3ΧDirt" για το Dirt Games Challenge. Στελέχη όπως ο Δημήτρης Κατής και ο Νίκος Μάκρης ξεπέρασαν τον εαυτό τους κοπιάζοντας εθελοντικά και με το σωστό τρόπο.
Στη διάρκεια του αγώνα, η επικοινωνία με το μικρόφωνο στο χέρι ήταν ευθύνη του εξαιρετικού στο ρόλο του Κωνσταντίνου, Ιαβέρη Jr, Μαρκουίζου, ενω ήταν διπλή η παρουσία του Cosmote TV. O δημοσιογράφος Γιάννης Μάριος Παπαδόπουλος οδήγησε ένα SpeedCar 2 στον αγώνα και ειναι δική του ευθύνη η τηλεοπτική παρουσίαση με εξασφαλισμένο το ποιοτικό αποτέλεσμα.     


Επόμενος αγώνας του θεσμού, το Νοέμβριο στα Μέγαρα. 

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Σ.Ο.Α.Α. 2024 ...

 

Ανάβαση Ψάθας - Δοκιμές ...

  Ομαλά κύλησε η διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών στην Ανάβαση Ψάθας που έλαβε χώρα το Σάββατο. Οι οδηγοί πραγματοποίησαν και τα 3 προγραμματισμένα ανεβάσματα και πλέον είναι έτοιμοι να ριχτούν στη μάχη με το χρόνο στη δεύτερη πρωταθληματική Ανάβαση της χρονιάς. Διοργανωτής του αγώνα είναι το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.), με την αμέριστη συμπαράσταση του Δήμου Μάνδρας-Ειδυλλίας. Χορηγός του αγώνα είναι η Seajets και το il Desto Group. Ο Μάριος Ηλιόπουλος χωρίς να πιέσει ιδιαίτερα ήταν ο ταχύτερος στη διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών στη Formula Saloon , οδηγώντας ένα Ford Fiesta και την Κυριακή θα κινηθεί με στόχο να προσφέρει θέαμα στους φίλους του αθλήματος που θα βρεθούν στις στροφές της Ανάβασης Ψάθας. Τον περσινό πρωταθλητή της κατηγορίας ακολούθησαν οι «Κανέλλος» (Peugeot 106) και Θανάσης Κοράκης (Nissan Silvia). Αίτημα για να αγωνιστεί την Κυριακή στον αγώνα έκανε ο Καλαματιανός Νικόλαος Παπαδόπουλος (Ford Escort MKII) που δεν σ

1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου ...

Λιγότερο από ένας μήνας απομένει για το 1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου που θα διοργανωθεί στην περιοχή της επαρχίας Αγιάς. Οι αγώνες ράλλυ επιστρέφουν μετά από χρόνια στο νομό Λάρισας και οι διοργανωτές έχουν ξεκινήσει από την αρχή της χρονιάς τις προετοιμασίες για να προσφέρουν ένα άρτιο αποτέλεσμα. Την ευθύνη έχει αναλάβει η Λέσχη Αυτοκινήτου Μοτοσυκλέτας Καλλιθέας Ελασσόνας (Λ.Α.Μ.Κ.Ε.) με συνδιοργανωτή το Δήμο Αγιάς ενώ τελεί και υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Κέντρο του αγώνα θα είναι η πόλη της Αγιάς. Το Σάββατο 18 Μαΐου θα διεξαχθεί ο τεχνικός έλεγχος και η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της πόλης ενώ στο δημοτικό Parking θα εγκατασταθεί το Service Park. Την Κυριακή 19 Μαΐου τα πληρώματα θα αγωνιστούν στην ειδική διαδρομή των 12.3 χιλιομέτρων η οποία θα επαναληφθεί τρεις φορές, φτάνοντας έτσι συνολικά τα 36.9 χιλιόμετρα. Αντίστοιχα το σύνολο των απλών διαδρομών 61,2 χιλιόμετρα (20,4 Χ 3). Η απονομή των κυπέλλων θα γίνει στην κεντρική πλατεία της Μελιβοίας, ένα πρ