Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

5ος αγώνας TRC και DGC ...


Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε και ο 5ος αγώνας TRC και DGC στις Καρυές σε έναν φανταστικό χώρο στο Πάρνωνα. Οι 43 αγωνιζόμενοι που ξεκίνησαν τον αγώνα έδωσαν αφενός εξαιρετικό θέαμα αφετέρου ευχαριστήθηκαν από την οργάνωση και την φιλοξενία.
Στην κατηγορία των αυτοκινήτων ο Χρήστος Παλαιολόγος (MITSUBISHI LANCER EVO) επιβεβαίωσε την κυριαρχία του στον θεσμό αυτό, κερδίζοντας άνετα και κάνοντας 3 συνεχόμενες νίκες. Στην 2η θέση της γενικής ο οικοδεσπότης Λάμπρος Λαμπρόπουλος (SUBARU IMPREZA 555) και στην 3η θέση ο πάντα γρήγορος Κώστας Μαχαίρας (CITROEN SAXO VTS) που ήταν και 1ος στην κατηγορία 1600.
Στα 2000 η νίκη πήγε στο Ρήγα Γιώργο (FORD ESCORT RS 2000) , 2ος ο Υφαντής Ανέστης (FORD ESCORT) και τρίτος  ο Νίκος Παπαδόπουλος (BMW 3 E30 FS) . Στα 1600 στην 2η θέση τερμάτισε ο Νίκος Παπαχριστόπουλος (PEUGEOT 106 S 16) και στο 3ο σκαλί της κλάσης ο Θανάσης Κατσάς (TOYOTA COROLLA AE111).


Στην μικρή κατηγορία νικητής ο Παναγιώτης Χαΐδας ( ΤΟΥΟΤΑ ΥARIS) ενώ την τριάδα συμπλήρωσαν οι Κατσής Χρήστος & Κολόκας Σπύρος με TOYOTA COROLLA AE92.
Στην μεγάλη κατηγορία εκτός από τους 2 πρώτους στην γενική που μοιράστηκαν τις πρώτες θέσεις στο 3ο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο Πέτρος Μαγγερίδης, στην πρώτη του επαφή με το νέο του αυτοκίνητο SUBARU IMPREZA WRX STI , πρόκειται για το αγωνιστικό του πρωταθλητή Γρηγόρη Νιώρα .


Στο Dirt Games τις εντυπώσεις, αλλά και τον ταχύτερο συνολικά χρόνο της ημέρας ανάμεσα στις χωμάτινες φόρμουλες, σημείωσε ο Επαμεινώνδας Καρανικόλας με το Custom Kartcross της κατηγορίας Open. Ο νικητής της συγκεκριμένης κατηγορίας και στον πρώτο γύρο του θεσμού στο Σπαθοβούνι, ήταν μόλις ένα δλ. ταχύτερος μετά από τα τέσσερα συνολικά γύρους από τον Γιώργο Ζυμαρίδη με το Xtreme της κατηγορίας των 750 κ.εκ., όντας ταχύς και αποτελεσματικός σε όλη τη διάρκεια του αγώνα, επικρατώντας φυσιολογικά και άνετα στην Open. Μάλιστα, αμφότεροι σημείωσαν τον ταχύτερο γύρο σε κάθε τους πέρασμα στις Open και 750, γεγονός που αποδεικνύει τον εξαιρετικό ρυθμό που είχαν σε όλη η διάρκεια του αγώνα. 
Αντίστοιχα, με διαφορά επικράτησε ο Γιώργος Ζυμαρίδης στην κατηγορία των 750 κ.εκ., την ώρα που πίσω του είχαμε εντυπωσιακή μάχη για τη 2η θέση ανάμεσα στους Μιχάλη Τακιδέλη και Χαράλαμπο Γαζετά, αμφότεροι με Xtreme των 750 κ.εκ. Ο Τακιδέλης πήρε μια μικρή διαφορά της τάξεως των τριών δευτερολέπτων στο δεύτερο πέρασμα του, την οποία και διατήρησε μέχρι το τέλος παρά την αντίδραση και τους χρόνους του Γαζέτα, επικρατώντας στο τέλος μόλις για ένα δευτερόλεπτο και ανεβαίνοντας στο δεύτερο σκαλί του βάθρου.
Παράλληλα, τεράστιο ενδιαφέρον είχε και η μάχη για την κατάκτηση της νίκης στην κατηγορία των 650 κ.εκ., με τον Κωνσταντίνο Χριστόπουλο να σημειώνει την παρθενική του νίκη στο θεσμό! Μετά την 2η θέση που κατέκτησε στον πρώτο γύρο του Dirt Games Challenge στο Σπαθοβούνι, σήμερα έφτασε το πλήρωμα του χρόνου για να βρεθεί στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου. Βέβαια, το έργο του μόνο εύκολο δεν ήταν, αφού ο γνωστός μας από την παρουσία του στο τιμόνι ενός Peugeot 206 στους ελληνικούς αγώνες, “Filon”, διεκδίκησε τη νίκη μέχρι τέλους στο τιμόνι του Semog, με τον Χριστόπουλο εν τέλει επίσης να επικρατεί μόλις για ένα δευτερόλεπτο! Ο τελικός νικητής του αγώνα εκμεταλλεύθηκε τη διαφορά του στο πρώτο πέρασμα, και την διατήρησε μέχρι τέλους. Τρίτος, ακολούθησε ο Βασίλης Παπαφιλλίπου με το Speedcar, στην πρώτη του εμφάνιση με το συγκεκριμένο μονοθέσιο, καταφέρνοντας να συμπληρώσει το βάθρο στην κατηγορία.


Για τα τις χωμάτινες φόρμουλες  το επόμενο  ραντεβού είναι  στις 22 Οκτωβρίου στην πίστα της Χαλκίδας, τελευταία στροφή του Dirt Games Challenge πριν τον μεγάλο τελικό που θα πραγματοποιηθεί στο αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων, ενώ για το TRC o 6oς αγώνας στις 29 Οκτωβρίου στο Διαδρόμιο.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ρυμουλκούμενα - Τρέιλερ ...

Μια τελευταία ρύθμιση στο ζήτημα έκδοσης στοιχείων κυκλοφορίας για χρήση οχημάτων κατηγορίας Ο1 και Ο2 (ρυμουλκούμενα - τρέιλερ), συμπεριλαμβανομένων και των ειδικής χρήσεως ειδικού σκοπού μη μεταφοράς εμπορευμάτων, ενεργοποιεί το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, με σχετική τροπολογία. Με τη νέα νομοθετική διάταξη παρέχεται η δυνατότητα στους ιδιοκτήτες ρυμουλκούμενων – τρέιλερ, που είχαν παλαιότερα τεθεί νόμιμα σε κυκλοφορία με ειδικά σημειώματα ρυμούλκησης (Ε.Σ.Ρ.) και δεν είχαν εκδώσει στοιχεία κυκλοφορίας εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας  που προέβλεπε η υπ’ αρ. 2805/2021 Υπουργική Απόφαση (δηλαδή, μέχρι 29/12/2023), να εκδώσουν στοιχεία κυκλοφορίας (άδεια και πινακίδες), κατόπιν καταβολής παραβόλου, ύψους 200 ευρώ και εντός αποκλειστικής προθεσμίας πέντε μηνών, μετά τη δημοσίευσή της σε ΦΕΚ. Επιπλέον, με σκοπό τη διευκόλυνση της ομαλής και απρόσκοπτης διεκπεραίωσης των εργασιών των πολιτών, παρέχεται η δυνατότητα τουλάχιστον έως τέλος Σεπτεμβρίου 2024, να  τίθενται νομίμως σε κ

Ανάβαση Ψάθας - Δοκιμές ...

  Ομαλά κύλησε η διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών στην Ανάβαση Ψάθας που έλαβε χώρα το Σάββατο. Οι οδηγοί πραγματοποίησαν και τα 3 προγραμματισμένα ανεβάσματα και πλέον είναι έτοιμοι να ριχτούν στη μάχη με το χρόνο στη δεύτερη πρωταθληματική Ανάβαση της χρονιάς. Διοργανωτής του αγώνα είναι το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.), με την αμέριστη συμπαράσταση του Δήμου Μάνδρας-Ειδυλλίας. Χορηγός του αγώνα είναι η Seajets και το il Desto Group. Ο Μάριος Ηλιόπουλος χωρίς να πιέσει ιδιαίτερα ήταν ο ταχύτερος στη διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών στη Formula Saloon , οδηγώντας ένα Ford Fiesta και την Κυριακή θα κινηθεί με στόχο να προσφέρει θέαμα στους φίλους του αθλήματος που θα βρεθούν στις στροφές της Ανάβασης Ψάθας. Τον περσινό πρωταθλητή της κατηγορίας ακολούθησαν οι «Κανέλλος» (Peugeot 106) και Θανάσης Κοράκης (Nissan Silvia). Αίτημα για να αγωνιστεί την Κυριακή στον αγώνα έκανε ο Καλαματιανός Νικόλαος Παπαδόπουλος (Ford Escort MKII) που δεν σ

1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου ...

Λιγότερο από ένας μήνας απομένει για το 1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου που θα διοργανωθεί στην περιοχή της επαρχίας Αγιάς. Οι αγώνες ράλλυ επιστρέφουν μετά από χρόνια στο νομό Λάρισας και οι διοργανωτές έχουν ξεκινήσει από την αρχή της χρονιάς τις προετοιμασίες για να προσφέρουν ένα άρτιο αποτέλεσμα. Την ευθύνη έχει αναλάβει η Λέσχη Αυτοκινήτου Μοτοσυκλέτας Καλλιθέας Ελασσόνας (Λ.Α.Μ.Κ.Ε.) με συνδιοργανωτή το Δήμο Αγιάς ενώ τελεί και υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Κέντρο του αγώνα θα είναι η πόλη της Αγιάς. Το Σάββατο 18 Μαΐου θα διεξαχθεί ο τεχνικός έλεγχος και η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της πόλης ενώ στο δημοτικό Parking θα εγκατασταθεί το Service Park. Την Κυριακή 19 Μαΐου τα πληρώματα θα αγωνιστούν στην ειδική διαδρομή των 12.3 χιλιομέτρων η οποία θα επαναληφθεί τρεις φορές, φτάνοντας έτσι συνολικά τα 36.9 χιλιόμετρα. Αντίστοιχα το σύνολο των απλών διαδρομών 61,2 χιλιόμετρα (20,4 Χ 3). Η απονομή των κυπέλλων θα γίνει στην κεντρική πλατεία της Μελιβοίας, ένα πρ