Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

5ο Φθινοπωρινό Ράλλυ 2017 - Συμμετοχές ...


Με 35 συμμετοχές θα πραγματοποιηθεί στις το διήμερο 30 Σεπτεμβρίου – 1 Οκτωβρίου το 5ο Φθινοπωρινό Ράλλυ, ο πέμπτος γύρος του Πανελληνίου πρωταθλήματος ράλλυ. Την οργάνωση του αγώνα που θα έχει  ως επίκεντρο τα Αθίκια Κορινθίας έχει αναλάβει το Αγωνιστικό Σωματείο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (ΑΣΜΑ). 


Οι θεατές που θα βρεθούν στις δύο ειδικές διαδρομές του αγώνα θα έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν τη μονομαχία μεταξύ των δύο διεκδικητών του πρωταθλήματος. Με το Νο 1 θα αγωνιστούν οι επικεφαλής του θεσμού, Σωκράτης Τσολακίδης-Χάρης Δήμος με το Skoda Fabia R5, όντας «ζεστοί» από την επιτυχία τους στο πρόσφατο Ράλλυ ΔΕΘ. Δεύτεροι στο πρωτάθλημα βρίσκονται οι Γιάννης Μπαντούνας-Κωνσταντίνος Σούκουλης που στο Φθινοπωρινό Ράλλυ θα κάνουν την πρώτη τους απόπειρα στην άσφαλτο με το Mitsubishi Lancer Evo VI και θα κυνηγήσουν τη νίκη. Σπεσιαλίστες στην άσφαλτο, οι Νίκος και Δημήτρης Καρπάνος (Mitsubishi Lancer Evo X) θέλουν να αφήσουν πίσω τα προβλήματα που αντιμετώπισαν στο ΔΕΘ και να πρωταγωνιστήσουν στην Κορινθία, ενώ και οι τετρακίνητοι Διονύσης Σπανός-Σωτήρης Γκότοβος (Subaru Impreza STi N14), «Αμερικάνος»-Παναγιώτης Κουκλιαμπής (Mitsubishi Lancer Evo VIII) και Γιάννης Ζούνης-Νίκος Ιντζόγλου (Subaru Impreza STi N12) θα κινηθούν ταχύτατα. Από εκεί και πέρα, σε ευχάριστες εκπλήξεις μας έχουν συνηθίσει οι Διονύσης Τροβάς-Γιάννης Κόλλιας (BMW M3).
Ωραίες κόντρες θα έχουμε και στην F2, μεταξύ των Δημήτρη Μελένιου-Βασίλη Μπασιούκα (Renault Clio R3) και Γιάννη Μποζιονέλου-Βαγγέλη Παναρίτη (Ford Escort MKII). Ικανοί να πρωταγωνιστήσουν εμφανίζονται οι Γιώργος Κοπανάκης-Χρήστος Φαρμάκης (Opel Corsa S1600) και Παντελής Τζικόπουλος-Παναγιώτης Πανταζόπουλος (Ford Escort MKII).
Στην κατηγορία C5, η οποία συγκέντρωσε 6 συμμετοχές, οι Στέλιος Χαλδαίος-Κωνσταντίνος Σαμαράς (Citroen C2 GT) μας εξέπληξαν ευχάριστα με τις φετινές τους εμφανίσεις και δεν αποκλείεται να κινηθούν ψηλά και στην F2. Υποψήφιοι για τη νίκη τόσο στη C5, όσο και στα δικίνητα είναι οι Πατρινοί Χρήστος Αυγερόπουλος-Στράτος Γιαβάσης (Peugeot 106 S16), Νίκος Χαλιβελάκης-Παναγιώτης Τριανταφυλλίδης (Peugeot 206 Kit Car) και οι Γιάννης Σύλλας-Θανάσης Τσιούκας, στην πρώτη του οδηγού με Citroen C2 R2. Πολυπληθέστερη κατηγορία είναι η C6, με 10 πληρώματα να δηλώνουν συμμετοχή. Να εκμεταλλευτούν την απουσία των πρωτοπόρων της κατηγορίας θέλουν οι Δημήτρης Μαυρουδής-Κίμωνας Κυριλλίδης (Toyota Yaris) που καταλαμβάνουν τη δεύτερη θέση στο πρωτάθλημα, ενώ επίσης για τη νίκη θα παλέψουν οι Κωνσταντίνος Τούσουλης-Κωνσταντίνος Γκουριώτης (Toyota Yaris), Γιώργος Μπάσδελης-Παναγιώτης Δούρδουμας (Nissan Micra K12) και Θανάσης Μπούτσικος-Κωνσταντίνος Παπαδημητρίου (Toyota Yaris).
Ο αγώνας είναι έξυπνα σχεδιασμένος, καθώς περιλαμβάνει 6 ειδικές διαδρομές, συνολικού μήκους 84.54 χιλιομέτρων, ενώ οι απλές διαδρομές δεν ξεπερνούν τα 15 χιλιόμετρα, με αποτέλεσμα το συνολικό μήκος του ράλλυ να είναι κάτω από 100 χιλιόμετρα, κάτι που σπάνια συναντάμε σε πρωταθληματικό αγώνα. Το Σάββατο 30 Σεπτεμβρίου, από τις 16.30 έως τις 18.00, είναι προγραμματισμένος ο τεχνικός έλεγχος των οχημάτων στις εγκαταστάσεις της Μπάσδελης ΙΚΕ (76ο χλμ. ΝΕΟ Αθηνών-Κορίνθου). Στις 20.00, η Πανηγυρική Εκκίνηση του 5ου Φθινοπωρινού Ράλλυ θα διεξαχθεί στις εγκαταστάσεις του Sea & Sand Bar στα Ίσθμια. 
Το πρόγραμμα της Κυριακής 1ης Οκτωβρίου περιλαμβάνει 3 περάσματα από τις 2 ειδικές διαδρομές του αγώνα, τα Αθίκια και τον Άγιο Ιωάννη. Έπειτα, λοιπόν, από 6 ειδικές διαδρομές, τα πληρώματα θα τερματίσουν στις 15.24 στην Πλατεία Αθικίων. 

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Σ.Ο.Α.Α. 2024 ...

 

Ανάβαση Ψάθας - Δοκιμές ...

  Ομαλά κύλησε η διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών στην Ανάβαση Ψάθας που έλαβε χώρα το Σάββατο. Οι οδηγοί πραγματοποίησαν και τα 3 προγραμματισμένα ανεβάσματα και πλέον είναι έτοιμοι να ριχτούν στη μάχη με το χρόνο στη δεύτερη πρωταθληματική Ανάβαση της χρονιάς. Διοργανωτής του αγώνα είναι το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.), με την αμέριστη συμπαράσταση του Δήμου Μάνδρας-Ειδυλλίας. Χορηγός του αγώνα είναι η Seajets και το il Desto Group. Ο Μάριος Ηλιόπουλος χωρίς να πιέσει ιδιαίτερα ήταν ο ταχύτερος στη διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών στη Formula Saloon , οδηγώντας ένα Ford Fiesta και την Κυριακή θα κινηθεί με στόχο να προσφέρει θέαμα στους φίλους του αθλήματος που θα βρεθούν στις στροφές της Ανάβασης Ψάθας. Τον περσινό πρωταθλητή της κατηγορίας ακολούθησαν οι «Κανέλλος» (Peugeot 106) και Θανάσης Κοράκης (Nissan Silvia). Αίτημα για να αγωνιστεί την Κυριακή στον αγώνα έκανε ο Καλαματιανός Νικόλαος Παπαδόπουλος (Ford Escort MKII) που δεν σ

1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου ...

Λιγότερο από ένας μήνας απομένει για το 1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου που θα διοργανωθεί στην περιοχή της επαρχίας Αγιάς. Οι αγώνες ράλλυ επιστρέφουν μετά από χρόνια στο νομό Λάρισας και οι διοργανωτές έχουν ξεκινήσει από την αρχή της χρονιάς τις προετοιμασίες για να προσφέρουν ένα άρτιο αποτέλεσμα. Την ευθύνη έχει αναλάβει η Λέσχη Αυτοκινήτου Μοτοσυκλέτας Καλλιθέας Ελασσόνας (Λ.Α.Μ.Κ.Ε.) με συνδιοργανωτή το Δήμο Αγιάς ενώ τελεί και υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Κέντρο του αγώνα θα είναι η πόλη της Αγιάς. Το Σάββατο 18 Μαΐου θα διεξαχθεί ο τεχνικός έλεγχος και η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της πόλης ενώ στο δημοτικό Parking θα εγκατασταθεί το Service Park. Την Κυριακή 19 Μαΐου τα πληρώματα θα αγωνιστούν στην ειδική διαδρομή των 12.3 χιλιομέτρων η οποία θα επαναληφθεί τρεις φορές, φτάνοντας έτσι συνολικά τα 36.9 χιλιόμετρα. Αντίστοιχα το σύνολο των απλών διαδρομών 61,2 χιλιόμετρα (20,4 Χ 3). Η απονομή των κυπέλλων θα γίνει στην κεντρική πλατεία της Μελιβοίας, ένα πρ