Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Υποχώρησε στο WRC Trophy ο Ιορδάνης Σερδερίδης ...


Στη δεύτερη θέση του WRC Trophy βρίσκεται ο Ιορδάνης Σερδερίδης μετά το Σαββατιάτικο σκέλος του Ράλλυ Γερμανίας. Ο Έλληνας οδηγός που είχε τεθεί πρωτοπόρος το βράδυ της Παρασκευής, έπεσε μια θέση, εξαιτίας προβλημάτων που έκαναν την εμφάνισή τους στη Citroen DS3 WRC που οδηγεί στο 10ο γύρο του Παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλλυ. Καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας επικράτησε ηλιοφάνεια, σε αντίθεση με το πρώτο σκέλος, όπου η βροχόπτωση δυσκόλευε το έργο των πληρωμάτων.
Έχοντας χτίσει μικρή διαφορά από τον αντίπαλό του, ο Ιορδάνης Σερδερίδης στόχευε να παραμείνει στην πρώτη θέση, ωστόσο η Citroen DS3 WRC είχε διαφορετική άποψη: «Σήμερα το οδόστρωμα ήταν στεγνό, οπότε γνωρίζαμε ότι ο αντίπαλός μας θα έκανε αντεπίθεση. Μπήκαμε με σκοπό να υπερασπιστούμε τη θέση μας. Ο ρυθμός μας ήταν πολύ καλός μέχρι να εμφανιστούν και πάλι τα προβλήματα που αντιμετωπίσαμε στην Πολωνία. Είχαμε θέματα με τα υδραυλικά του αυτοκινήτου, με τον επιλογέα ταχυτήτων, ενώ και ο κινητήρας έκανε διακοπές στις αλλαγές ταχυτήτων. Δυστυχώς, παρ’ ότι είχαμε καλό ρυθμό, δεν μπορέσαμε να παλέψουμε όσο θα θέλαμε το Σάββατο.», δήλωσε ο εκπρόσωπός μας στο Παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλλυ. 


Ύστερα από αυτή την εξέλιξη, ο Σερδερίδης έμεινε μακριά από την κορυφή και πλέον ο στόχος στο τρίτο και τελευταίο σκέλος του αγώνα είναι η δεύτερη θέση και η πολύτιμη συγκομιδή βαθμών για τη συνέχεια του επάθλου: «Η διαφορά πλέον έχει ανοίξει και στα 52 χιλιόμετρα που απομένουν είναι δύσκολο να καλυφθεί. Θα κινηθούμε έχοντας κατά νου τον τερματισμό, ώστε να συλλέξουμε τους 18 βαθμούς.», ήταν τα λόγια του Σερδερίδη αναφορικά με το στόχο του την Κυριακή.
Το τρίτο σκέλος του Ράλλυ Γερμανίας περιλαμβάνει 4 ειδικές διαδρομές, με τα πληρώματα να τερματίζουν νωρίς το απόγευμα.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ρυμουλκούμενα - Τρέιλερ ...

Μια τελευταία ρύθμιση στο ζήτημα έκδοσης στοιχείων κυκλοφορίας για χρήση οχημάτων κατηγορίας Ο1 και Ο2 (ρυμουλκούμενα - τρέιλερ), συμπεριλαμβανομένων και των ειδικής χρήσεως ειδικού σκοπού μη μεταφοράς εμπορευμάτων, ενεργοποιεί το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, με σχετική τροπολογία. Με τη νέα νομοθετική διάταξη παρέχεται η δυνατότητα στους ιδιοκτήτες ρυμουλκούμενων – τρέιλερ, που είχαν παλαιότερα τεθεί νόμιμα σε κυκλοφορία με ειδικά σημειώματα ρυμούλκησης (Ε.Σ.Ρ.) και δεν είχαν εκδώσει στοιχεία κυκλοφορίας εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας  που προέβλεπε η υπ’ αρ. 2805/2021 Υπουργική Απόφαση (δηλαδή, μέχρι 29/12/2023), να εκδώσουν στοιχεία κυκλοφορίας (άδεια και πινακίδες), κατόπιν καταβολής παραβόλου, ύψους 200 ευρώ και εντός αποκλειστικής προθεσμίας πέντε μηνών, μετά τη δημοσίευσή της σε ΦΕΚ. Επιπλέον, με σκοπό τη διευκόλυνση της ομαλής και απρόσκοπτης διεκπεραίωσης των εργασιών των πολιτών, παρέχεται η δυνατότητα τουλάχιστον έως τέλος Σεπτεμβρίου 2024, να  τίθενται νομίμως σε κ

Ανάβαση Ψάθας - Δοκιμές ...

  Ομαλά κύλησε η διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών στην Ανάβαση Ψάθας που έλαβε χώρα το Σάββατο. Οι οδηγοί πραγματοποίησαν και τα 3 προγραμματισμένα ανεβάσματα και πλέον είναι έτοιμοι να ριχτούν στη μάχη με το χρόνο στη δεύτερη πρωταθληματική Ανάβαση της χρονιάς. Διοργανωτής του αγώνα είναι το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.), με την αμέριστη συμπαράσταση του Δήμου Μάνδρας-Ειδυλλίας. Χορηγός του αγώνα είναι η Seajets και το il Desto Group. Ο Μάριος Ηλιόπουλος χωρίς να πιέσει ιδιαίτερα ήταν ο ταχύτερος στη διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών στη Formula Saloon , οδηγώντας ένα Ford Fiesta και την Κυριακή θα κινηθεί με στόχο να προσφέρει θέαμα στους φίλους του αθλήματος που θα βρεθούν στις στροφές της Ανάβασης Ψάθας. Τον περσινό πρωταθλητή της κατηγορίας ακολούθησαν οι «Κανέλλος» (Peugeot 106) και Θανάσης Κοράκης (Nissan Silvia). Αίτημα για να αγωνιστεί την Κυριακή στον αγώνα έκανε ο Καλαματιανός Νικόλαος Παπαδόπουλος (Ford Escort MKII) που δεν σ

1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου ...

Λιγότερο από ένας μήνας απομένει για το 1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου που θα διοργανωθεί στην περιοχή της επαρχίας Αγιάς. Οι αγώνες ράλλυ επιστρέφουν μετά από χρόνια στο νομό Λάρισας και οι διοργανωτές έχουν ξεκινήσει από την αρχή της χρονιάς τις προετοιμασίες για να προσφέρουν ένα άρτιο αποτέλεσμα. Την ευθύνη έχει αναλάβει η Λέσχη Αυτοκινήτου Μοτοσυκλέτας Καλλιθέας Ελασσόνας (Λ.Α.Μ.Κ.Ε.) με συνδιοργανωτή το Δήμο Αγιάς ενώ τελεί και υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Κέντρο του αγώνα θα είναι η πόλη της Αγιάς. Το Σάββατο 18 Μαΐου θα διεξαχθεί ο τεχνικός έλεγχος και η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της πόλης ενώ στο δημοτικό Parking θα εγκατασταθεί το Service Park. Την Κυριακή 19 Μαΐου τα πληρώματα θα αγωνιστούν στην ειδική διαδρομή των 12.3 χιλιομέτρων η οποία θα επαναληφθεί τρεις φορές, φτάνοντας έτσι συνολικά τα 36.9 χιλιόμετρα. Αντίστοιχα το σύνολο των απλών διαδρομών 61,2 χιλιόμετρα (20,4 Χ 3). Η απονομή των κυπέλλων θα γίνει στην κεντρική πλατεία της Μελιβοίας, ένα πρ