Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Opel Grandland X ...


Το Grandland X είναι βασικός παίκτης στην προϊοντική επέλαση της Opel “7 το 17”, στο πλαίσιο της οποίας η μάρκα λανσάρει φέτος επτά μοντέλα. Το SUV εναρμονίζεται άριστα με το ενεργό lifestyle της εποχής διαθέτοντας ακαταμάχητη γοητεία εκτός δρόμου, υπερυψωμένη θέση καθισμάτων, καλή σφαιρική ορατότητα, εύκολη πρόσβαση στο εσωτερικό και άφθονο χώρο για αποσκευές. Η στιβαρότητα συνδυάζεται έξυπνα με την κομψότητα, ενώ η σχεδιαστική φιλοσοφία εσωτερικού ‘παντρεύει’ την ευρυχωρία με την πρακτικότητα. Το Grandland X είναι ένας νέος διεκδικητής στην πολύ ανταγωνιστική αγορά συμπαγών SUV και οι σχεδιαστές της Opel έδωσαν το καλύτερο δημιουργικό εαυτό τους, προσφέροντάς του μοναδικά στιλιστικά χαρακτηριστικά που το κάνουν να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό.
«Στόχοι μας για το Grandland X ήταν να δημιουργήσουμε μία στιβαρή και ταυτόχρονα δυναμική σχεδίαση, με τη βέλτιστη αλληλεπίδραση αρμονικών, ανάγλυφων επιφανειών και έντονων γραμμών, καθώς και μία καλή ισορροπία μεταξύ στυλ και λειτουργικότητας» δήλωσε ο Αντιπρόεδρος Σχεδίασης, Mark Adams. «Επίσης επιδιώξαμε μία αίσθηση φινέτσας ανώτερης κατηγορίας με περίτεχνες επιφάνειες και ενώσεις, εμμένοντας παράλληλα στη χρήση υλικών υψηλής ποιότητας παντού.»


Τα χρωμιωμένα πτερύγια πλαισιώνουν το λογότυπο της μάρκας και εκτείνονται προς τους λεπτούς προβολείς LED σε σχήμα διπλού φτερού, που διευρύνουν οπτικά το εμπρός τμήμα και προσδίδουν στο Grandland X μία στιβαρή εμφάνιση. Ο ισχυρός χαρακτήρας υπογραμμίζεται από το ανάγλυφο καπό με τη χαρακτηριστική κεντρική πτυχή και τους μεγάλους τροχούς, διαμέτρου 19 ιντσών.
Πίσω, οι λεπτές κολόνες C, η “αιωρούμενη” οροφή και τα λεπτά πίσω φώτα LED, που εδράζονται σε εσοχές στην κατά τα’ άλλα ‘καθαρή’ επιφάνεια της πίσω πόρτας, χαρίζουν στο Grandland X μία δυναμική, σπορ εμφάνιση που είναι τόσο σημαντική στην κατηγορία SUV.»
Στιβαρότητα SUV αποπνέει και το κάτω τμήμα του αμαξώματος με τις προστατευτικές ποδιές μπροστά, γύρω από τους μυώδεις θόλους των τροχών, στο πλάι και πίσω. Τα χρωμιωμένα ένθετα στον προφυλακτήρα, τοποθετημένα με ακρίβεια ενισχύουν την εντύπωση πλάτους και παραπέμπουν σε μία ανώτερη κατηγορία.
Δουλεύοντας το προφίλ του Grandland X, οι σχεδιαστές δημιούργησαν ένα ιδιαίτερα ισορροπημένο, δυναμικό και λειτουργικό σχήμα. Η οροφή χαμηλώνει απότομα προς τα πίσω, ενώ συνδυάζεται με τις κλασσικές κολόνες C της Opel και μια εντυπωσιακή ‘ακμή’ που διατρέχει όλο το προφίλ του αυτοκινήτου. Η μοναδική ερμηνεία της ‘λεπίδας’ της Opel στο κάτω τμήμα των θυρών συμβάλλει περαιτέρω στη διαμόρφωση ενός αθλητικού στυλ, καθώς ανασηκώνει οπτικά το πάνω τμήμα του αμαξώματος. Οι ράγες οροφής αναδεικνύουν περαιτέρω τον SUV χαρακτήρα.


«Το εσωτερικό του Grandland X χαρακτηρίζεται από μία ελκυστική αρμονία στυλ και λειτουργικότητας» σχολιάζει ο Adams. «Η πρόσβαση είναι εύκολη ακόμα και για ψηλότερους επιβάτες και η καλή ορατότητα από τα υπερυψωμένα καθίσματα είναι η κλασική για μοντέλο SUV. Οδηγός και συνοδηγός μπορούν να απολαμβάνουν την πρόσθετη άνεση των προαιρετικών εργονομικών καθισμάτων AGR.» Η σαφής διάταξη του συστήματος infotainment και ο ελάχιστος αριθμός διακοπτών είναι χαρακτηριστικό της Opel. «Η οθόνη του συστήματος infotainment βρίσκεται ψηλά στον πίνακα οργάνων για βέλτιστη ορατότητα και η γύρω επένδυση προσφέρει μία σταθερή βάση για άριστο εργονομικό έλεγχο μέσω της αφής» εξηγεί ο Adams.
Κάτω από τη οθόνη της κεντρικής κονσόλας, οι διακόπτες για τα συστήματα infotainment, θέρμανσης, εξαερισμού και κλιματισμού (A/C), και τους ελέγχους πλαισίου, όπως ο έλεγχος πρόσφυσης είναι λογικά διατεταγμένοι σε τρεις ζώνες. Η κορυφαία λειτουργικότητα συνεχίζεται με την κεντρική κονσόλα ανάμεσα στα εμπρός καθίσματα που προσφέρει άφθονο χώρο για ποτηροθήκες  και την αποθήκευση μικρότερων αντικειμένων, ενώ ο βαθύς αποθηκευτικός χώρος κάτω από το υποβραχιόνιο περιέχει τον προαιρετικό ασύρματο φορτιστή για smartphones.
«Συνολικά, σχεδιάσαμε για το Grandland X ένα ιδιαίτερα κομψό και εργονομικό cockpit, με τις επιφάνειες του ταμπλό, την κεντρική κονσόλα και τα συμπληρωματικά στοιχεία του διακόσμου από υλικά υψηλής απτικής ποιότητας, που δημιουργούν μία αίσθηση πολυτέλειας και ανώτερης κατηγορίας,» δήλωσε ο Adams.


Με την παγκόσμια πρεμιέρα του στο φετινό Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης (IAA) (14-24 Σεπτεμβρίου), το Opel Grandland X μπαίνει σε μία ανερχόμενη κατηγορία. Σε διάστημα δέκα χρόνων, 2007 - 2017, τα μοντέλα SUV και crossovers θα αυξήσουν το μερίδιό τους από επτά σε 20% επί των συνολικών πωλήσεων νέων οχημάτων στην Ευρώπη. Mark Adams: «Είμαστε σίγουροι ότι το στιβαρό και πρακτικό και ταυτόχρονα δυναμικό και κομψό Grandland X θα μιλήσει στην καρδιά των πελατών μας και θα πρωτοστατήσει στην συνέχιση της ανόδου της κατηγορίας συμπαγών SUV/CUV. »

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Σ.Ο.Α.Α. 2024 ...

 

Ανάβαση Ψάθας - Δοκιμές ...

  Ομαλά κύλησε η διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών στην Ανάβαση Ψάθας που έλαβε χώρα το Σάββατο. Οι οδηγοί πραγματοποίησαν και τα 3 προγραμματισμένα ανεβάσματα και πλέον είναι έτοιμοι να ριχτούν στη μάχη με το χρόνο στη δεύτερη πρωταθληματική Ανάβαση της χρονιάς. Διοργανωτής του αγώνα είναι το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.), με την αμέριστη συμπαράσταση του Δήμου Μάνδρας-Ειδυλλίας. Χορηγός του αγώνα είναι η Seajets και το il Desto Group. Ο Μάριος Ηλιόπουλος χωρίς να πιέσει ιδιαίτερα ήταν ο ταχύτερος στη διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών στη Formula Saloon , οδηγώντας ένα Ford Fiesta και την Κυριακή θα κινηθεί με στόχο να προσφέρει θέαμα στους φίλους του αθλήματος που θα βρεθούν στις στροφές της Ανάβασης Ψάθας. Τον περσινό πρωταθλητή της κατηγορίας ακολούθησαν οι «Κανέλλος» (Peugeot 106) και Θανάσης Κοράκης (Nissan Silvia). Αίτημα για να αγωνιστεί την Κυριακή στον αγώνα έκανε ο Καλαματιανός Νικόλαος Παπαδόπουλος (Ford Escort MKII) που δεν σ

1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου ...

Λιγότερο από ένας μήνας απομένει για το 1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου που θα διοργανωθεί στην περιοχή της επαρχίας Αγιάς. Οι αγώνες ράλλυ επιστρέφουν μετά από χρόνια στο νομό Λάρισας και οι διοργανωτές έχουν ξεκινήσει από την αρχή της χρονιάς τις προετοιμασίες για να προσφέρουν ένα άρτιο αποτέλεσμα. Την ευθύνη έχει αναλάβει η Λέσχη Αυτοκινήτου Μοτοσυκλέτας Καλλιθέας Ελασσόνας (Λ.Α.Μ.Κ.Ε.) με συνδιοργανωτή το Δήμο Αγιάς ενώ τελεί και υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Κέντρο του αγώνα θα είναι η πόλη της Αγιάς. Το Σάββατο 18 Μαΐου θα διεξαχθεί ο τεχνικός έλεγχος και η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της πόλης ενώ στο δημοτικό Parking θα εγκατασταθεί το Service Park. Την Κυριακή 19 Μαΐου τα πληρώματα θα αγωνιστούν στην ειδική διαδρομή των 12.3 χιλιομέτρων η οποία θα επαναληφθεί τρεις φορές, φτάνοντας έτσι συνολικά τα 36.9 χιλιόμετρα. Αντίστοιχα το σύνολο των απλών διαδρομών 61,2 χιλιόμετρα (20,4 Χ 3). Η απονομή των κυπέλλων θα γίνει στην κεντρική πλατεία της Μελιβοίας, ένα πρ