Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Πρωτάθλημα Ιστορικών Οχημάτων 2018 ...


Αναγγελία για το Πρωτάθλημα Ιστορικών Οχημάτων 2018 στο οποίο συμμετέχουν Σωματεία Μέλη της Ελληνικής Ομοσπονδίας Φίλων Παλαιού Αυτοκινήτου & Μοτοσικλέτας – Ε.Ο. ΦΙΛ.Π. Α., απ΄ όλη την Ελλάδα.
Οι εκδηλώσεις του φετινού Πρωταθλήματος ανέρχονται σε επτά (7). Σημειώνονται με έντονο κίτρινο χρώμα στο ημερολόγιο εκδηλώσεων 2018. Προσμετρούν τα ΠΕΝΤΕ (5) καλύτερα αποτελέσματα. 
Η Ε.Ο. ΦΙΛ.Π.Α. έχει καταρτίσει τις γενικές κατευθύνσεις και τη φιλοσοφία των εκδηλώσεων του «Πανελληνίου Πρωταθλήματος Regularity Ε.Ο.ΦΙΛ.Π.Α. 2018» σύμφωνα με τις οποίες τα συμμετέχοντα Σωματεία θα πρέπει να εναρμονίζουν τους δικούς τους Κανονισμούς με βάση τον γενικότερο κανονισμό εκδηλώσεων FIVA http://www.fiva.org/. Επιτρέπεται η χρήση όλων των μηχανικών ή ηλεκτρονικών βοηθημάτων μέτρησης απόστασης και χρόνου, εξαιρουμένης της κατηγορία MASTER TROPHY*.
Προσπάθεια της Ε.Ο.ΦΙΛ.Π.Α. είναι να προσελκύσει νέους συμμετέχοντες στις εκδηλώσεις της από όλη την Ελλάδα, να προσδώσει ενδιαφέρον στον ανταγωνισμό και να επιβραβεύσει τα καλύτερα πληρώματα.
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ REGULARITY Ε.Ο.ΦΙΛ.Π.Α.
Η Ελληνική Ομοσπονδία Φίλων του Παλαιού Αυτοκινήτου και Μοτοσικλέτας – Ε.Ο. ΦΙΛ.Π.Α. αποφάσισε την προκήρυξη του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Regularity Ε.Ο. ΦΙΛ.Π.Α. 2018.

ΒΑΣΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ
1.Το πρωτάθλημα αποτελείται από επτά (7) εκδηλώσεις. Στην βαθμολογία των συμμετεχόντων επιλέγονται και προσμετρούν τα ΠΕΝΤΕ (5) καλύτερα αποτελέσματα.
2.Οι εκδηλώσεις μπορεί να είναι μονοήμερες, διήμερες ή τριήμερες με αντίστοιχους συντελεστές ανά ημέρα και όλες οι χρονομετρήσεις γίνονται στο 1/10 του δευτερολέπτου.
3.Στις μονοήμερες εκδηλώσεις απαιτείται να διανύονται τουλάχιστον 100 χλμ.και να εκτελούνται κατ’ ελάχιστον 12 χρονομετρήσεις συνολικά.
4.Στις διήμερες εκδηλώσεις απαιτείται να διανύονται τουλάχιστον 180 χλμ.και να εκτελούνται κατ’ ελάχιστον 20 χρονομετρήσεις  συνολικά.
5.Στις τριήμερες εκδηλώσεις απαιτείται να διανύονται τουλάχιστον 250 χλμ.και να εκτελούνται κατ΄ ελάχιστον 26  χρονομετρήσεις συνολικά.
6.Σε κάθε εκδήλωση βαθμολογούνται τα δέκα πρώτα πληρώματα της γενικής κατάταξης.

Η βαθμολογία της γενικής κατάταξης είναι :
1ος 15 βαθμούς
2ος 12 βαθμούς
3ος 10 βαθμούς
4ος 8 βαθμούς
5ος 6 βαθμούς 
6ος 5 βαθμούς
7ος 4 βαθμούς
8ος 3 βαθμούς
9ος 2 βαθμούς
10ος 1 βαθμό

Για μονοήμερες εκδηλώσεις η βαθμολογία παραμένει ως έχει, ενώ για διήμερες και τριήμερες πολλαπλασιάζεται με συντελεστή 2 & 3 αντίστοιχα.
7.Πρωταθλητής ανακηρύσσεται ο οδηγός/συνοδηγός με το μεγαλύτερο άθροισμα βαθμών. Κύπελλα απονέμονται στους 6 πρώτους της γενικής κατάταξης οδηγών και συνοδηγών.
8.Επίσης θεσπίζεται κύπελλο κατηγορίας MASTER TROPHY* με τον ίδιο τρόπο βαθμολόγησης (παράγραφος 6α) για τους 6 πρώτους οδηγούς/συνοδηγούς.
9.Σε περίπτωση ισοβαθμίας προηγείται ο οδηγός ή συνοδηγός που έχει το παλαιότερο σε ηλικία αυτοκίνητο και σε περίπτωση νέας ισοβαθμίας προηγείται το μικρότερου κυβισμού αυτοκίνητο.
10.Τα σωματεία μετά το πέρας κάθε εκδήλωσης θα  κοινοποιούν τα αποτελέσματα στην Ε.Ο.ΦΙΛ.Π.Α. εντός 24 ωρών τα οποία και θα τα αναρτά στην ιστοσελίδα της. Τα σωματεία φέρουν αποκλειστικά και την ευθύνη ορθότητας των αποτελεσμάτων.
11.Η απονομή θα γίνεται μετά την λήξη του πρωταθλήματος σε χρόνο και τόπο που θα ανακοινωθούν από την Ε.Ο.ΦΙΛ.Π.Α. 
12.Η Ε.Ο.ΦΙΛ.Π.Α. θα ορίζει σε όλες τις εκδηλώσεις ακριβείας (regularity) Παρατηρητή Ομοσπονδίας.
13.Το road book κάθε πρωταθληματικής εκδήλωσης θα εμπεριέχει υποχρεωτικά φύλλο αξιολόγησης της εκδήλωσης  που θα συμπληρώνεται από το κάθε συμμετέχον πλήρωμα και θα παραδίδεται με το πέρας της εκδήλωσης.
14.Οι βασικοί κανόνες όπως αναφέρονται στο παρόν καταργούν κάθε προηγούμενους και ισχύουν για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Regularity Ε.Ο.ΦΙΛ.Π.Α. έτους 2018.
15.Οι βραβευόμενοι υποχρεωτικά θα πρέπει να παρίστανται κατά την τελετή απονομής του Πρωταθλήματος και σε περίπτωση κωλύματος να ορίσουν εκπρόσωπο τους για την παραλαβή των επάθλων άλλως αυτά δεν θα απονέμονται.

*. Όπου MASTER TROPHY χαρακτηρίζεται η κατηγορία συμμετεχόντων που εκτελούν μειωμένο ή τον ίδιο αριθμό Ε.Δ. κατ΄ επιλογή του διοργανωτή αλλά δεν χρησιμοποιούν κανένα είδος βοηθητικών οργάνων μέτρησης παρά μόνον τα όργανα εποχής του οχήματος τους. Οι συμμετέχοντες στην κατηγορία MASTER TROPHY με την υπογραφή τους στη δήλωση συμμετοχής αποδέχονται «επί λόγω τιμής» ότι καθ΄ όλη τη διάρκεια της εκδήλωσης θα χρησιμοποιούν μόνον απλό χρονόμετρο και τα εργοστασιακά όργανα εποχής που φέρει το αυτοκίνητο τους. 

Επιλεγμένες πρωταθληματικές αγωνιστικές εκδηλώσεις για το 2018 ανά μήνα:
Μάρτιος ‘Classic Rally Of Greece’ ΣΙΣΑ - ΦΙΛΠΑ
Απρίλιος ‘Αθηναϊκό Ράλι’ ΟΡΚΑ
Μάιος ‘Εαρινό Ράλι’ ΑΡΣΟΕ
Σεπτέμβριος αρχές ‘Διεθνές’ ΦΙΛΠΑ
Σεπτέμβριος τέλος ‘Ράλι Δαναών’ AC3
Οκτώβριος ‘Ράλι Ολύμπου’ ΛΕΚΑΜ 
Νοέμβριος ‘Χειμερινό Ράλι’ MICROCARS

Αμοιβό Ράλι σε περίπτωση ακύρωσης ή μη επάρκειας ενός από τα παραπάνω θα είναι το πρώτο σκέλος του 24ωρου του ΣΙΣΑ. 
Οι ακριβείς ημερομηνίες θα ανακοινωθούν τέλος Οκτώβρη κατόπιν συνεννόησης με όλους τους φορείς του χώρου.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...