Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η μάχη του Αχλαδόκαμπου ...


Η 4η πράξη του φετινού Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Αναβάσεων και Ιστορικών Αυτοκινήτων διαδραματίστηκε στις 10-11 Ιουνίου, στον Αχλαδόκαμπο.

Η Ανάβαση Αχλαδόκαμπου 2017, αποτέλεσε τον 4ο γύρο του θεσμού και διοργανώθηκε από κοινού, από τα Αθλητικά Σωματείο "Αυτοκινητιστική Λέσχη Τρίπολης" (Α.Λ.Τ.) και Start Line. Η γνωστή και αγαπημένη διαδρομή μήκους 4,9 χιλιομέτρων, που βρίσκεται στην Παλαιά Εθνική Οδό Άργους-Τριπόλεως, στην περιοχή Κωλοσούρτη, υποδέχθηκε 99 οδηγούς οι οποίοι πρόσφεραν τον καλύτερό τους εαυτό, τόσο στα Χρονομετρημένα Δοκιμαστικά του Σαββάτου 10 Ιουνίου, όσο και στα δύο αγωνιστικά σκέλη της Κυριακής 11 Ιουνίου.
Αποφασιστικό ρόλο στην εξέλιξη του αγώνα διαδραμάτισε ο καιρός, καθώς μεγάλο μέρος του δεύτερου σκέλους διεξήχθη υπό βροχή, επηρεάζοντας τις επιδόσεις πολλών οδηγών και φυσικά, ανεβάζοντας τους χρόνους. 



Με τον καιρό να παίζει λοιπόν το ρόλο του, ο καλύτερος συνολικός χρόνος της ημέρας σημειώθηκε από τον Λεωνίδα Κύρκο (Ford Escort WRC, A8), ο οποίος επέστρεψε μετά από καιρό στο Πρωτάθλημα Αναβάσεων. Επειδή όπως είναι γνωστό, στις Αναβάσεις δεν υφίσταται Γενική Κατάταξη, αλλά μόνο Κατάταξη στις επιμέρους Ομάδες και Κλάσεις, ο Κύρκος ήταν με αυτή την επίδοση, ο νικητής της Ομάδας Α. Στη δεύτερη θέση της εν λόγω κατηγορίας, βρέθηκε ο Μιχάλης Ευθυμίου (Ford Escort WRC, A8) ο οποίος είχε μάχη με τον "Σάκης Λιώρης" (Ford Escort WRC) στο πρώτο σκέλος, με τον περσινό Πρωταθλητή όμως να υποχωρεί στο δεύτερο, αφού δεν πρόλαβε να κάνει το πέρασμά του σε στεγνό οδόστρωμα και έτσι, στην τρίτη θέση της Ομάδας Α πλασαρίστηκε ο Δημήτρης Βέλιος (Seat Ibiza Kit Car, A8). Στην Ομάδα Α έως 2 λίτρα, ο τοπικός Σπύρος Βοργιάς (Peugeot 106 S16, A6) πήρε τη νίκη, με τον Βασίλη Μπάτζανο (Citroen Saxo VTS, A6) να ακολουθεί και τον επίσης τοπικό, Γιώργο Γιαννόπουλο (Citroen Saxo VTS, A6) να ανεβαίνει με τη σειρά του στο βάθρο. Σημειώνεται, πως νικητής της Α7 αναδείχθηκε ο Γιάννης Καλαϊτζιάν (Ford Puma S1600).



Στην Ομάδα Ν, η νίκη πέρασε στον Σταμάτη Κατσίμη (Mitsubishi Lancer EVO IX, N4) ο οποίος επέστρεψε μετά το διάλειμμα της Κύμης, φτάνοντας στην πρώτη του φετινή νίκη. Στη δεύτερη θέση βρέθηκε ο Κώστας Κάκος (Mitsubishi Lancer EVO IX, N4), ενώ τρίτος ολοκλήρωσε την προσπάθειά του ο Βαγγέλης Παναρίτης (Mitsubishi Lancer EVO IX, N4), εμπρός από τον Γιάννη Ποτουρίδη (Subaru Impreza, N4). Στη Ν έως 2 λίτρα, ο Γιάννης Φωτεινέλης (Honda Civic Type-R, N3) επέστρεψε στις νίκες κερδίζοντας και την Ν3, ενώ η κλάση Ν2 πρόσφερε για ακόμη μια φορά μια συναρπαστική μάχη για τη νίκη. Ο Κωνσταντίνος Τασούλας (Peugeot 106 S16, Ν2) ήταν αυτός που την κατέκτησε, μετά από μάχη με τον νικητή της Κύμης Βασίλη Ρέκκα (Citroen Saxo VTS, N2) η οποία έληξε με τελική διαφορά μόλις 0,08 δευτερολέπτων υπέρ του πρώτου. Οι δυο τους, διαμόρφωσαν και το βάθρο της Ομάδας Ν έως 2 λίτρα.



Μάχη για τη νίκη είχαμε και στην Ομάδα Ε, μεταξύ δύο νεαρών και ταλαντούχων οδηγών. Ο Παναγιώτης Ευθυμίου (BMW ME 3 DTM, E12) κατέκτησε τη δεύτερη συνεχόμενη νίκη του στο θεσμό, με τον Πρωταθλητή Γιώργο Κεχαγιά (Ford Sierra RS500, E12) να ολοκληρώνει την προσπάθειά του στη δεύτερη θέση και τον Βασίλη Καρπερό (Toyota Starlet KP60, E10) να τερματίζει τρίτος στην Ε, αλλά να επικρατεί ταυτόχρονα στην Ε έως 2 λίτρα και στην Ε10. Στην συγκεκριμένη κατηγορία, το νικητή ακολούθησαν οι Ηλίας Τσαγγαράς (Opel Astra Kit Car, E11) που κατέκτησε τη νίκη στην Κλάση Ε11 και "Κανέλος" (Peugeot 106 S16, E11) διαμορφώνοντας το βάθρο των νικητών.



Στη Formula Saloon, ο Μάριος Ηλιόπουλος (Ford Fiesta WRC, FST) επέστρεψε στις νίκες, φτάνοντας έτσι στη δεύτερη φετινή στο πρωτάθλημα. Το δεύτερο χρόνο στην Κατηγορία σημείωσε ο Παναγιώτης Παρθένης (Mitsubishi Lancer EVO IX, FST), ενώ τρίτος ήταν ο Αντώνης Σταφυλοπάτης (Opel Astra OPC, FST2) που ήταν και πρώτος στα δικίνητα της κατηγορίας. Μια θέση πιο πίσω βρέθηκε ο Ντίνος Ζυγογιάννης (Audi A3, FST2), ενώ ακολούθησε ο νικητής των ατμοσφαιρικών της Formula Saloon, Συμεών Χατζηπαντελής (Honda Civic EG6). 



Τέλος, στα Ιστορικά νικητής αναδείχθηκε ο Γιώργος Κατσαρός (Ford Escort RS 1600, 2-C3), με τον Απόστολο Μαρασλή (Ford Escort MKI RS2000, 2-C3) να τερματίζει στη 2η θέση και τον Κωνσταντίνο Κοφινά (Alfa Romeo GT Veloce, 2-C3) να ανεβαίνει στο βάθρο των νικητών της κατηγορίας.



Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων και Ιστορικών Αυτοκινήτων θα παραμείνει στην Πελοπόννησο, καθώς ο επόμενος αγώνας του θεσμού είναι η Ανάβαση Πιτίτσας, στις 1-2 Ιουλίου.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευχές Α.Λ.Α.Κ. ...

 

Διαδρομή για δυνατούς λύτες ...

Μέσα από μια διαδρομή σημαντικά διαφοροποιημένη συγκριτικά με εκείνες των προηγούμενων ετών θα εξελιχθεί το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις από τις 5 έως τις 8 Σεπτεμβρίου, ως ο δέκατος γύρος του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ της FIA για το 2024. Απέναντι σε μια νέα πρόκληση θα βρεθούν τα πληρώματα που θα συμμετάσχουν στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024, καθώς η σημαντικά τροποποιημένη χάραξη της διαδρομής του αγώνα συνεπάγεται και νέα προσέγγιση ως προς τη διαχείριση δυνάμεων, υλικών και βέβαια ελαστικών. Στο ωράριο του αγώνα περιλαμβάνονται ειδικές διαδρομές ταυτόσημες με τον σκληρό χαρακτήρα του, όπως οι Ταρζάν, Ρεγκίνι, Άγιοι Θεόδωροι κ.ά., ενώ έχουν επανέλθει ε.δ. που «αγκαλιάστηκαν» από τους θεατές. Άλλες παλιότερα, όπως το Οινοχώρι στη Φωκίδα, μέρος του οποίου στις αρχές του 2000 χρησιμοποιήθηκε ως Shakedown, και άλλες έως και πρόσφατα, όπως η Θήβα. Μεταξύ των αλλαγών σε επίπεδο ε.δ. είναι η προσθήκη της Άνω Παύλιανης, που θα ξεκινάει από το Κουμαρίτσι και θα τερματίζει στην αφετηρία της γνωστής

22η Ανάβαση Κύμης “Γιάννης Ηλιόπουλος” ...

Οι προετοιμασίες για την 22η Ανάβαση Κύμης “Γιάννης Ηλιόπουλος”, η οποία θα διεξαχθεί το Σάββατο 25 και την Κυριακή 26 Μαΐου έχουν ξεκινήσει. Το Αθλητικό Σωματείο Start Line μαζί με τον Δήμο Κύμης - Αλιβερίου, συνεργάζονται και φέτος αρμονικά ώστε να προσφέρουν ένα άρτιο αποτέλεσμα σε αγωνιζόμενους και θεατές. Ο τρίτος γύρος του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Αναβάσεων και Ιστορικών Αυτοκίνητων, επιστρέφει και πάλι στη γνωστή διαδρομή από το Λιμάνι μέχρι την πόλη της Κύμης, η οποία όλα αυτά τα χρόνια έχει αγαπηθεί από τους αγωνιζόμενους και τους θεατές. Τη φετινή χρονιά ωστόσο η Ανάβαση Κύμης πρωτοπορεί καθώς για πρώτη φορά σε αγώνα ανάβασης θα δούμε αγωνιστικά αυτοκίνητα Crosscar να προσπαθούν να σταματήσουν τα χρονόμετρα ταχύτερα από κάθε άλλου είδους αγωνιστικό αυτοκίνητο. Με αυτόν τον τρόπο ο θεσμός του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Crosscar μπαίνει δυνατά και στις αναβάσεις καθώς στον δεύτερο γύρο της χρονιάς θα δούμε τους πρωταγωνιστές του θεσμού να μάχονται αυτή τη φορά σε ασφάλτινο και