Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Με στόχο τον τερματισμό στο Ράλλυ Ακρόπολις ...


Το κορυφαίο γεγονός του μηχανοκίνητου αθλητισμού στη χώρα μας, το Ράλλυ Ακρόπολις θα πραγματοποιηθεί το διήμερο 3 και 4 Ιουνίου, έχοντας ως επίκεντρο την πόλη της Λαμίας. Το παρών για άλλη μια χρονιά δίνει ο Ίαν Παπανικολάου που για την περίσταση θα έχει στο δεξί κάθισμα του Toyota Yaris τον Γιώργο Κυπριανού, με τον οποίο συμμετείχαν στον περσινό αγώνα. Με τη δράση να εκτυλίσσεται στις περιοχές της Φθιώτιδας και της Φωκίδας, κάθε ημέρα προσμετράει ξεχωριστά με συντελεστή 1.5 για το πανελλήνιο πρωτάθλημα ράλλυ.
Οι αναμνήσεις του νεαρού οδηγού από Ράλλυ Ακρόπολις δεν είναι και οι καλύτερες δυνατές. Έχοντας εγκαταλείψει πολύ νωρίς το 2014, στην πρώτη του εμφάνιση στον αγώνα, την επόμενο έτος, το Toyota Yaris αρνήθηκε να ξεκινήσει, αντιμετωπίζοντας προβλήματα με τα ηλεκτρικά λίγο πριν τη μάχη. Το 2016, χρονιά όπου το Ράλλυ Ακρόπολις επέστρεψε στη Στερεά Ελλάδα, το δίδυμο των Παπανικολάου-Κυπριανού, ολοκλήρωσε τον αγώνα, συλλέγοντας πολύτιμη εμπειρία που θα τους βοηθήσει στη φετινή τους προσπάθεια: «Η εμπειρία μου από τον περσινό αγώνα σαφώς και είναι πολύτιμη για φέτος. Η διαδρομή είναι ίδια ακριβώς με ελάχιστη διαφορά στην αρχή της Γραβιάς. Έχοντας εικόνες από το 2016, νιώθω πως έχω πλέον περισσότερα εφόδια για τον αγώνα και θα αντιμετωπίσω πιο μυαλωμένα τυχόν δυσκολίες που θα εμφανιστούν σε αυτό τον απαιτητικό αγώνα.», ήταν τα λόγια του 27χρονου οδηγού. 


Μετά τις απαραίτητες αναγνωρίσεις από τις ειδικές διαδρομές, ο οδηγός φάνηκε προβληματισμένος σχετικά με την κατάσταση των δρόμων το διήμερο του αγώνα: «Η αλήθεια είναι πως τα είδα όλα. Ο καιρός ήταν πολύ άσχημος στο βουνό και οι δρόμοι σε κακή κατάσταση από τις συνεχόμενες βροχές και κατολισθήσεις. Σε πολλά σημεία ήταν ίδια τα κομμάτια με μέτριας δυσκολίας αγώνα 4x4 Rally Raid. Ευελπιστώ πως η οργάνωση έχει κάνει καλά τη δουλειά της και δεν θα αντιμετωπίσουμε δυσκολίες στον αγώνα.», υπογράμμισε.
Όπλο του Ίαν Παπανικολάου θα είναι και φέτος το Toyota Yaris της C6, μιας κατηγορίας η οποία περιλαμβάνει αυτοκίνητα έως 1400 κ.εκ.: «Ο συναγωνισμός και τις δύο ημέρες του αγώνα είναι πολύ ωραίος. Όλοι είναι ικανοί για ένα καλό αποτέλεσμα καθώς είναι μεγάλος αγώνας αντοχής για εμάς με τα "μικρά".», δήλωσε ο οδηγός και πρόσθεσε αναφορικά με το στόχο του: «Πρωταρχικός μας στόχος είναι ο τερματισμός όπως και πέρσι. Από εκεί και πέρα και εφόσον όλα βαίνουν καλώς, να κυνηγήσουμε θέσεις και χρόνους.»
Η πανηγυρική εκκίνηση του Ράλλυ Ακρόπολις θα πραγματοποιηθεί το απόγευμα της Παρασκευής στις 18.30 στην Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας, ενώ η δράση ξεκινάει το πρωί του Σαββάτου στις 10.04. Συνολικά ο αγώνας περιλαμβάνει 12 ειδικές διαδρομές, με 6 από αυτές να εκτυλίσσονται το Σάββατο και 6 την Κυριακή. Ο τερματισμός είναι προγραμματισμένος για το απόγευμα της Κυριακής με τα πληρώματα να καλούνται να διανύσουν 229.74 αγωνιστικά χιλιόμετρα τις δύο ημέρες του αγώνα.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

Σ.Ο.Α.Α. 2024 ...

 

Πρεμιέρα ...

Η πρεμιέρα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας ολοκληρώθηκε στο Στρατιωτικό Αεροδρόμιο της Τρίπολης με τους οδηγούς των κατηγοριών Ν+Α, Ε, Formula Saloon και Ιστορικών να προσφέρουν όμορφο θέαμα στην επανέναρξη του θεσμού έπειτα από αρκετά χρόνια. Το «χορό» άνοιξε ο αγώνας της Ομάδας Ν+Α , με τον Σάκη Ηλιάδη να πανηγυρίζει την πρώτη νίκη της χρονιάς στην κατηγορία. Στην επιστροφή του στο μπάκετ ενός Mitsubishi Lancer Evo IX, ο Ελευσίνιος οδηγός που εκκινούσε από την πρώτη θέση του grid κατάφερε να κρατήσει πίσω του καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα τον κυριότερο αντίπαλό του, Ταξιάρχη Ασημακόπουλο. Ο 27χρονος οδηγός του Mitsubishi Lancer Evo VIII αν και προσπάθησε να κυνηγήσει τον νικητή, εν τέλει ολοκλήρωσε τον αγώνα στην διόλου ευκαταφρόνητη δεύτερη θέση στην Ομάδα Ν+Α. Το βάθρο της κατηγορίας συμπλήρωσε ο Ματθαίος Μπουρλίδης με Mitsubishi Lancer Evo VIII, ο οποίος αν και έπεσε προσωρινά τέταρτος, ανέκτησε τη θέση του. Ο Δημήτρης Μουργελάς με ίδιο αυτοκίνητο τερμάτισε τέταρτος. Πιο