Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

"Το μήλο κάτω από την μηλιά" ...


Ο πρώτος αγώνας του Dirt Games Challenge πέρασε στην ιστορία με το πρόσημο να είναι αναμφίβολα θετικό. Στο φιλόξενο χώρο του Διαδρόμιου στο Σπαθοβούνι, άνθρωποι και μηχανές έδωσαν τον καλύτερο τους εαυτό προσφέροντας πλούσιο θέαμα στους θεατές, την ώρα που οι συμμετέχοντες απόλαυσαν οδήγηση στην εξαιρετική διαδρομή. Αξίζει να σημειώσουμε, ότι η χάραξη της δεν ήταν ίδια με αυτή που έχουμε συνηθίσει στο παρελθόν, αφού οι χωμάτινες φόρμουλες και τα αυτοκίνητα δεν κινούνταν παράλληλα, αλλά με στυλ... ειδικής διαδρομής, εκκινώντας με ένα λεπτό διαφορά μεταξύ τους. Με τις καιρικές συνθήκες να είναι εξαιρετικές, αρκετός κόσμος βρέθηκε στην πίστα, δείχνοντας το ενδιαφέρουν του για το νεοσύστατο θεσμό. Με τα απρόοπτα να λείπουν και τη ροή του αγώνα να κυλάει ιδανικά, τόσο οι οδηγοί, όσο και οι παρευρισκόμενοι απόλαυσαν τη διαδικασία ευχάριστα που παράλληλα αποτέλεσε και τον πρώτο γύρο του TRC.


Όπως στους χωμάτινους αγώνες Ράλλυ, έτσι και εδώ, οι συνθήκες της διαδρομής και του δρόμου έπαιξαν το ρόλο τους, με τους χρόνους να ανεβαίνουν μετά το πρώτο πέρασμα. Σύμφωνα με τους κανονισμούς του Dirt Games, όλοι οι αγωνιζόμενοι πραγματοποίησαν τέσσερα περάσματα με τα τρία καλύτερα να προσμετρούν στον τελικό συνολικό χρόνο.


Στα αυτοκίνητα ταχύτερος όλων αναδείχθηκε ο 18χρονος Παναγιώτης Ρουστέμης (πάντα υπό την "επίβλεψη" του Αλέξανδρου Ρουστέμη)με το Ford Sierra Cosworth 4Χ4, όντας νικητής και στην κατηγορία 2.000 κ.εκ. και άνω. Παράλληλα, ο νεαρός οδηγός σημείωσε και τον ταχύτερο χρόνο σε κατασκευές πλην των χωμάτινων φόρμουλων (1:47.98) κερδίζοντας το σχετικό Flat Out Trophy και μία δωροεπιταγή της Racecraft. Ο Ανέστης Υφαντής με το Ford Escort ξεσήκωσε τον κόσμο με τα περάσματα του, επικρατώντας στην κατηγορία έως 2.000 κ.εκ., ενώ ο ταχύτατος Σάββας Λευκαδίτης με το Peugeot 206 XS κέρδισε στο νήμα τον Θοδωρή Βούλγαρη με το Toyota Starlet στη μάχη της κατηγορίας των 1.600 κ.εκ. Τέλος, στην μικρότερη  κατηγορία των 1.400 κ.εκ. ο Παναγιώτης Χαϊδάς επικράτησε άνετα οδηγώντας το Toyota Yaris.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1ος Γύρος - Επιτυχής ...

Συναρπαστική ήταν η εξέλιξη του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ενός αγώνα που είχε αρκετές ανακατατάξεις καθ’ όλη τη διάρκειά του. Τελικοί νικητές αναδείχθηκαν οι Σωκράτης Τσολακίδης-Γιώργος Πολυζώης, στην επιστροφή του δύο φορές Πρωταθλητή Ελλάδος στη χωμάτινη επιφάνεια. Ο αγώνας διοργανώθηκε από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρείχαν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας ήταν ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησαν τις υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος οι Τσολακίδης-Πολυζώης,. Το πλήρωμα του Skoda Fabia Rally2 Evo είδε από νωρίς να τίθενται εκτός αγώνα οι κύριοι αντίπαλοί του και στη συνέχεια ελέγχοντας τον συναγωνισμό, κέρδισε τις τρεις τελευταίες Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Νωρίτερα, οι «Παναγιώτης Ρουστέμης»-Χρήστος Μπακλώρης, οι οποίοι βρέθηκαν να προηγούνται έπειτα από τις δύο πρώτες

Αναγέννηση ...

Το Στρατιωτικό Αεροδρόμιο Τρίπολης θα υποδεχτεί το Σαββατοκύριακο 20 και 21 Απριλίου, 45 οδηγούς, οι οποίοι θα λάβουν μέρος στον πρώτο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας στις κατηγορίες Ν&Α, Ε, Formula Saloon και Ιστορικών! Διοργανωτές είναι τα Σωματεία “Αγωνιστικός Σύλλογος Ιδιοκτητών Σπορ αυτοκινήτων” (ΑΣΙΣΑ) και “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.). Η κατηγορία Ν&Α συγκέντρωσε 11 οδηγούς, οι οποίοι θα αγωνιστούν με στόχο τη νίκη στην πρεμιέρα του θεσμού. Με τετρακίνητο Lancer της Ομάδας Ν θα αγωνιστεί ο 26χρονος Ταξιάρχης Ασημακόπουλος, ευελπιστώντας η τύχη να είναι με το μέρος του στην Τρίπολη, σε αντίθεση με την πρόσφατη Ανάβαση Ριτσώνας. Γνωστός από τη συμμετοχή του σε αγώνες ταχύτητας παλαιότερα, ο Σάκης Ηλιάδης επιστρέφει στην πίστα με ένα Mitsubishi Lancer Evo IX και θα διεκδικήσει τη νίκη, ενώ για πρώτη φορά θα εκκινήσει σε αγώνα ταχύτητας ο 27χρονος τοπικός, Δημήτρης Μουργελάς με ένα Mitsubishi Lancer Evo VIII. Από τη Ρόδο θα ταξιδέψ

Νέος Κ.Ο.Κ. ...

Προ των πυλών βρίσκεται ο αναμορφωμένος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας με τις ποινές να αφορούν στον οδηγό και όχι στο όχημα. «Ο αναμορφωμένος ΚΟΚ θα έχει νέα πολιτική ποινών, επικεντρωμένη στην οδική ασφάλεια. Δεν μας ενδιαφέρει να τιμωρήσουμε, πρωτίστως, τους παραβάτες, μας ενδιαφέρει να είναι εφαρμόσιμες οι ποινές, να είναι δίκαιες και να αντιστοιχούν στη σοβαρότητα και στην επικινδυνότητα κάθε παράβασης» , τόνισε η υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδια για τις μεταφορές, Χριστίνα Αλεξοπούλου. Για πρώτη φορά, σύμφωνα με τον νέο ΚΟΚ, που αναμένεται να τεθεί σε διαβούλευση το επόμενο διάστημα, κατηγοριοποιούνται οι ποινές και αυστηροποιούνται, ανάλογα με τη σοβαρότητα της παράβασης (πχ. κινητό τηλέφωνο, κράνος, ζώνη κ.α.).   «Ο νέος ΚΟΚ, που θα ανταποκρίνεται στις νέες συνθήκες, βρίσκεται σε τελικό στάδιο επεξεργασίας και πρόκειται συντόμως να τεθεί σε δημόσια διαβούλευση, πριν πάρει τον δρόμο για τη Βουλή» ανέφερε και υποστήριξε ότι ο αναμορφωμένος ΚΟΚ θα έχει νέα πολιτική ποινών,