Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Porsche Panamera Sport Turismo ...


Την πρακτικότερη, μέχρι σήμερα, εκδοχή της Panamera πρόκειται να αποκαλύψει η Porsche στην προσεχή έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης.
H Panamera Spor Turismo, όπως είναι η πλήρης ονομασία της, αξιοποιεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τις διαφοροποιημένες αναλογίες του αμαξώματός της, προσφέροντας μεγαλύτερους χώρους τόσο για τους επιβάτες όσο και για τις αποσκευές.
Όπως η ίδια η γερμανική φίρμα αναφέρει, η διάταξη στο εσωτερικό του αυτοκινήτου θα επιτρέπει την φιλοξενία πέντε επιβατών -αντί των τεσσάρων της συμβατικής έκδοσης- την ίδια στιγμή που το τεράστιο άνοιγμα της πέμπτης πόρτας θα κάνει ακόμα πιο εύκολη την πρόσβαση στο επίσης μεγαλύτερο σε όγκο χώρο αποσκευών (520 λίτρα).


Κατά τ’ άλλα, το μήκους 5,049 μέτρων liftback θα εφοδιάζεται με τα κινητήρια σύνολα της συμβατικής Panamera, τα οποία διαμορφώνουν πέντε διαφορετικές εκδόσεις, απόδοσης από 330 έως και 550 ίππους.
Στη συμβατική Panamera παραπέμπουν και τα στοιχεία του εξοπλισμού, καλύπτοντας και με το παραπάνω τις υψηλές απαιτήσεις του κοινού στο οποίο απευθύνεται μια τέτοια πρόταση.
Η διάθεση της Panamera Sport Turismo θα ξεκινήσει τον Νοέμβριο, με την τιμή της στη γερμανική αγορά να ξεκινά από τα 97.750 ευρώ και να φτάνει τα 158.604 ευρώ.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Στιγμές ΙV ...

 

Ρεγγίνι - Θήβα ...

Οι εκπλήξεις συνεχίζονται! Ο Ott Tanak είχε δύο κλαταρίσματα, με αποτέλεσμα ο Dani Sordo να αναρριχηθεί στην πρώτη θέση της γενικής κατάταξης. Ο Thierry Neuville σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο και μείωσε τη διαφορά του από τον Ισπανό οδηγό σε 7,2 δλ. Μετά τα προβλήματα του Tanak, ο Sebastien Ogier βρίσκεται πλέον στην τρίτη θέση και ο Εσθονός τέταρτος. #11 Thierry NEUVILLE / Martijn WYDAEGHE: «Κάναμε καθαρό πέρασμα, είναι σκληρή ειδική στο μέσον της διαδρομής και πρόσεχα, είναι τελείως διαφορετικές συνθήκες σε σχέση με χθες. Αλλάξαμε το στήσιμο και αισθάνομαι καλύτερα με το αυτοκίνητο». #17 Sébastien OGIER / Vincent LANDAIS: «Είμαστε στη μέση του πουθενά. Προσπαθούμε να οδηγούμε γρήγορα χωρίς ρίσκο. Κρίμα για τον Ott». #8 Ott TÄNAK / Martin JÄRVEOJA: «Είχαμε δύο αλλαγές ελαστικών. Η πρώτη ήταν ξεζαντάρισμα και η δεύτερη επειδή στράβωσε η ζάντα». #33 Elfyn EVANS / Scott MARTIN: «Η διαδρομή θα καθαρίζει με κάθε πέρασμα. Τα ελαστικά δούλεψαν καλά. Έπειτα από ό,τι συνέβη χθες δεν έχουμε το

Οι Έλληνες ...

#36 Georgios VASILAKIS / Thomas KRAWSZIK: «Είναι το σπίτι μου. Και είναι καλό να αγωνίζεσαι εντός έδρας. Ήταν δύσκολο, αλλά είναι το Ακρόπολις. Και αυτό το ράλλυ είναι η σκληρότερη δοκιμασία για τα αυτοκίνητα». #40 Panagiotis ROUSTEMIS / Christos BAKLORIS: «Σίγουρα, ήταν το πιο δύσκολο Ακρόπολις των τελευταίων ετών. Καταφέραμε να τερματίσουμε πρώτοι Έλληνες με μεγάλη διαφορά. Επίσης τερματίσαμε 12οι Γενικής στο πιο δύσκολο Ακρόπολις των τελευταίων ετών, κάτι που δίνει ακόμα μεγαλύτερη σημασία στο τελικό αποτέλεσμα». #48 Nikolaos PAVLIDIS / Allan HARRYMAN: «Οι ειδικές ήταν πολύ σκληρές. Αλλά το Ακρόπολις είναι πάντα έτσι». #51 Epameinondas KARANIKOLAS / Georgios KAKAVAS: «Ήταν ένας δύσκολος αγώνας, πετύχαμε μια πέτρα σε σημείο όπου δε θέλαμε. Είμαι χαρούμενος για τους χρόνους». #52 Paschalis CHATZIMARKOS / Marios TSAOUSOGLOU: «Το Ακρόπολις ήταν πάρα πολύ δύσκολο φέτος. Πολύ δύσκολες οι συνθήκες και υψηλές οι θερμοκρασίες. Οι διαδρομές ήταν σε πολύ κακή κατάσταση. Κάναμε την προσπάθει