Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Έναρξη παραγωγής για το Νέο Opel Insignia ...


Επένδυση άνω των 500 εκατομμυρίων ευρώ στην προετοιμασία παραγωγής 
Ένα λευκό περλέ Insignia Grand Sport πρωταγωνιστεί σε εκδήλωση των εργαζομένων
Ο Dr. Neumann εκθειάζει τις προσπάθειες και τονίζει τη σημασία του Insignia

Μία νέα εποχή ξεκινά σήμερα στο εργοστάσιο της Opel στο Rüsselsheim. Το πρώτο Insignia Grand Sport που κατασκευάστηκε κατά παραγγελία πελάτη, πέρασε επίσημα από τη γραμμή παραγωγής την Τρίτη. «Περιμέναμε με ανυπομονησία  αυτή την ημέρα, εδώ και αρκετό καιρό. Η νέα ναυαρχίδα μας τελικά έφτασε. Είναι μία σημαντική μέρα για την Opel και το Rüsselsheim,» δήλωσε ο CEO της Opel, Dr. Karl-Thomas Neumann σε εκδήλωση που σηματοδότησε την έναρξη παραγωγής της δεύτερης γενιάς Opel Insignia. Επενδύσαμε πάνω από 500 εκατομμύρια ευρώ μόνο στην προετοιμασία για την παραγωγή της νέας ναυαρχίδας μας.» Ένα Insignia Grand Sport σε λευκή περλέ απόχρωση με δίλιτρο diesel κινητήρα 170 hp συγκέντρωσε όλα τα βλέμματα στο τέλος της γραμμής παραγωγής.
Ο Αναπληρωτής Πρόεδρος Συμβουλίου Εργαζομένων, Uwe Baum, δήλωσε: «Η ομάδα του Rüsselsheim έχει αποδείξει για μία φορά ακόμα ότι μπορούμε να υποστηρίξουμε ένα ομαλό ξεκίνημα παραγωγής, για την κατασκευή εξαιρετικών αυτοκινήτων στο εργοστάσιό μας. Το Συμβούλιο Εργαζομένων επιθυμεί σήμερα να εκφράσει την ευγνωμοσύνη του στην ομάδα, επειδή το νέο Insignia είναι ένα σημαντικό κομμάτι του μέλλοντος της Opel, που δεν θα ήταν εφικτό χωρίς τη συμβολή αυτών των συναδέρφων.»
Ο Dr. Karl-Thomas Neumann εκθείασε επίσης το έργο όλης της ομάδας στο εργοστάσιο του Rüsselsheim και πρόσθεσε: «Η νέα ναυαρχίδα της Opel είναι βασικό στοιχείο της προϊοντικής μας επέλασης, που θα κορυφωθεί με επτά νέα μοντέλα μόνο φέτος.» 
Ο Διευθυντής του Εργοστασίου, Michael Lewald ευχαρίστησε τους εργαζόμενους για τις προσπάθειες που κατέβαλαν τους τελευταίους μήνες στα πλαίσια της προετοιμασίας για το ξεκίνημα της παραγωγής. «Η ομάδα μας έκανε εξαιρετική δουλειά και τα κατάφερε θαυμάσια στο περίπλοκο εγχείρημα. Είμαι περήφανος για τη νέα μας ναυαρχίδα και την απόδοση της ομάδας μας στο Rüsselsheim.»


Το σύστημα παραγγελιών για τα νέα Insignia Grand Sport και Sports Tourer άνοιξε στις 16 Φεβρουαρίου. Τα πρώτα τρία αυτοκίνητα παραγωγής προορίζονται για την Πολωνία, τη Δανία και τη Γερμανία. Η νέα ναυαρχίδα της Opel γιόρτασε πρόσφατα την επίσημη παγκόσμια πρεμιέρα της στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης. Το αυτοκίνητο αναμένεται στις εκθέσεις των Διανομέων από φέτος το καλοκαίρι.
Ο Dr. Neumann πιστεύει ότι η νέα έκδοση της ναυαρχίδας της Opel θα συνεχίσει την επιτυχία της προκατόχου της. Έχουν πουληθεί συνολικά 940.000 οχήματα της πρώτης γενιάς Insignia – Ευρωπαϊκού Αυτοκινήτου της Χρονιάς 2009. Πρόκειται για το 4ο σε πωλήσεις μοντέλο της Opel.
Βασισμένο σε μία νέα αρχιτεκτονική, το νέο Insignia είναι έως 200 kg ελαφρύτερο από τον προκάτοχό του, χαμηλότερο και πιο ευρύχωρο εσωτερικά. Η σχεδίασή του συνδυάζει σπορ στυλ και κομψότητα. Αξιοσημείωτη τεχνολογική καινοτομία είναι το ευφυές σύστημα τετρακίνησης με έλεγχο κατανομής ροπής (torque vectoring) σε κάθε τροχό σε χιλιοστά του δευτερολέπτου. Το νέο Insignia διαθέτει επίσης ποικίλα συστήματα υποστήριξης οδηγού που συμβάλλουν στην ασφάλεια και κάνουν την οδήγηση πιο άνετη και ξεκούραστη, όπως η δεύτερη γενιά του συστήματος προβολέων IntelliLux LED® matrix, το Σύστημα Διατήρησης και Προσαρμογής Ταχύτητας (Adaptive Cruise Control - ACC) και το ενεργό Σύστημα Διατήρησης Λωρίδας Κυκλοφορίας (active Lane Keep Assist).

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Mε τον φακό του Photo R Press στην Ριτσώνα ...

Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας με 38 συμμετοχές ...

Η αντίστροφη μέτρηση για την εκκίνηση του 60ού Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Χώματος έχει ήδη ξεκινήσει, με το Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας να ετοιμάζεται να φιλοξενήσει τα 38 πληρώματα, στον πρώτο γύρο του θεσμού. Ο αγώνας που διοργανώνεται για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) θα διεξαχθεί με κέντρο και πάλι την πόλη της Θήβας, στην Κεντρική Πλατεία της οποίας θα λάβει χώρα η Πανηγυρική Εκκίνηση του αγώνα το βράδυ του Σαββάτου. Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρέχουν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός είναι ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Ο πρωταθλητής Ελλάδος του 1999 και του 2020, Ιωάννης Παπαδημητρίου με νέο συνοδηγό φέτος, τον Χρήστο Κουζιώνη, θα αγωνιστεί για πρώτη φορά με ένα Skoda Fabia RS Rally2 και ευελπιστεί να φύγει νικητής από τη Θήβα, στη δεύτερη παρουσία του στον αγώνα. Από τη Θεσσαλονίκη θα ταξιδέψει έως την πόλη της Βοιωτίας ο Σωκράτης Τσολακί

Στο νήμα ...

Στις λεπτομέρειες κρίθηκε η νίκη σε πολλές κατηγορίες στην Ανάβαση Ριτσώνας, γεγονός που κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον των χιλιάδων θεατών μέχρι το τέλος. Η εναρκτήρια ανάβαση της χρονιάς συγκέντρωσε τριψήφιο αριθμό οδηγών, οι οποίοι οδήγησαν στο όριο, έχοντας ως στόχο να ξεκινήσουν με το δεξί τις αγωνιστικές υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων. Όσον αφορά τα αποτελέσματα στις επιμέρους κατηγορίες, ο Μάριος Ηλιόπουλος δεν δυσκολεύτηκε να επικρατήσει στη Formula Saloon . Ο οδηγός του Ford Fiesta ήταν ο πιο γρήγορος και στα δύο περάσματα και έφυγε για άλλη μια χρονιά νικητής από την Ανάβαση Ριτσώνας, κερδίζοντας παράλληλα την κατηγορία FST. Στη δεύτερη θέση, χωρίς να μπορέσει να ακολουθήσει το ρυθμό του νικητή, τερμάτισε ο Βαγγέλης Γεωργούλας (Mitsubishi Lancer Evo VIII), ξεπερνώντας στο τέλος το εμπόδιο του Πιτ Παρθένη, ο οποίος αρκέστηκε στην τρίτη θέση με το Mitsubishi Lancer Evo IX. Στην FSA, ο Γιώργος Κατσαρός (Ford Escort MKI) ανέβηκε στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου