Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Το Ιστορικό Ράλλυ Ελλάδος, ο 6ος και τελευταίος γύρος του διεθνούς «Trophy for Historic Regularity Rallies» της FIA, θα διεξαχθεί από 13-15 Οκτωβρίου με έδρα τη Λάρισα.

Συγκεκριμένα, ο Δήμος Λαρισαίων και η ΟΜΑΕ συμφώνησαν την από κοινού συνεργασία για τη διοργάνωση ενός από τους διασημότερους και πλέον απαιτητικούς αγώνες του είδους σε Πανευρωπαϊκό επίπεδο - μόλις έξι διοργανώσεις Ράλλυ Regularity γίνονται φέτος στην Ευρώπη- το οποίο αντλεί την ιστορία του από το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις. Το τριετούς διάρκειας σύμφωνο συνεργασίας το οποίο υπογράφηκε σήμερα (22/3/2017) από τον Δήμαρχο Λάρισας Απόστολο Καλογιάννη και τον Πρόεδρο της ΟΜΑΕ Δημήτρη Μιχελακάκη, και ανακοινώθηκε σε συνέντευξη Τύπου στο Δημαρχιακό Μέγαρο Λάρισας, αναφέρει ότι το Ιστορικό Ράλλυ Ελλάδος, θα έχει κέντρο του την πόλη της Λάρισας (Τελετές Εκκίνησης - Τερματισμού), ενώ το Service Park και το Αρχηγείο του αγώνα, θα βρίσκονται στο χώρο της Σκεπαστής Αγοράς της Νεάπολης.
Παράλληλα, το ίδιο Σαββατοκύριακο στην ίδια περιοχή εκτός από το Ιστορικό Ράλλυ Ελλάδος, το οποίο φυσικά προσμετρά και στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Regularity Ράλλυ με τον μέγιστο συντελεστή 2, θα πραγματοποιηθούν, ο 6ος Αγώνας του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών Αυτοκινήτων, καθώς και ο 4ος Αγώνας του Κυπέλλου Ράλλυ Ελλάδος.
Στα μέσα Οκτωβρίου λοιπόν η καρδιά του μηχανοκίνητου αθλητισμού στην Ελλάδα και όχι μόνο, θα χτυπά στην πρωτεύουσα της Θεσσαλίας, με μια μοναδική «3 σε 1» διοργάνωση, που αναμένεται να προσελκύσει μεγάλο αριθμό φίλων του μηχανοκίνητου αθλητισμού από την Ελλάδα και το εξωτερικό.
Σημειώστε τέλος, ότι η συνεργασία της Ομοσπονδίας με το Δήμο Λαρισαίων, αλλά και συνολικά με την περιφέρεια Θεσσαλίας θα έχει ευρύτερη βάση, και θα περιλαμβάνει και άλλες από κοινού διοργανώσεις, αγωνιστικές και μη, με στόχο τόσο την ανάπτυξη του μηχανοκίνητου αθλητισμού και της οδικής ασφάλειας, όσο και την ανάδειξη του πολιτισμού, της παράδοσης, της σπάνιας φυσικής ομορφιάς και των τουριστικών υποδομών της ευρύτερης περιοχής.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1ος Γύρος - Επιτυχής ...

Συναρπαστική ήταν η εξέλιξη του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ενός αγώνα που είχε αρκετές ανακατατάξεις καθ’ όλη τη διάρκειά του. Τελικοί νικητές αναδείχθηκαν οι Σωκράτης Τσολακίδης-Γιώργος Πολυζώης, στην επιστροφή του δύο φορές Πρωταθλητή Ελλάδος στη χωμάτινη επιφάνεια. Ο αγώνας διοργανώθηκε από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρείχαν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας ήταν ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησαν τις υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος οι Τσολακίδης-Πολυζώης,. Το πλήρωμα του Skoda Fabia Rally2 Evo είδε από νωρίς να τίθενται εκτός αγώνα οι κύριοι αντίπαλοί του και στη συνέχεια ελέγχοντας τον συναγωνισμό, κέρδισε τις τρεις τελευταίες Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Νωρίτερα, οι «Παναγιώτης Ρουστέμης»-Χρήστος Μπακλώρης, οι οποίοι βρέθηκαν να προηγούνται έπειτα από τις δύο πρώτες

Αναγέννηση ...

Το Στρατιωτικό Αεροδρόμιο Τρίπολης θα υποδεχτεί το Σαββατοκύριακο 20 και 21 Απριλίου, 45 οδηγούς, οι οποίοι θα λάβουν μέρος στον πρώτο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας στις κατηγορίες Ν&Α, Ε, Formula Saloon και Ιστορικών! Διοργανωτές είναι τα Σωματεία “Αγωνιστικός Σύλλογος Ιδιοκτητών Σπορ αυτοκινήτων” (ΑΣΙΣΑ) και “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.). Η κατηγορία Ν&Α συγκέντρωσε 11 οδηγούς, οι οποίοι θα αγωνιστούν με στόχο τη νίκη στην πρεμιέρα του θεσμού. Με τετρακίνητο Lancer της Ομάδας Ν θα αγωνιστεί ο 26χρονος Ταξιάρχης Ασημακόπουλος, ευελπιστώντας η τύχη να είναι με το μέρος του στην Τρίπολη, σε αντίθεση με την πρόσφατη Ανάβαση Ριτσώνας. Γνωστός από τη συμμετοχή του σε αγώνες ταχύτητας παλαιότερα, ο Σάκης Ηλιάδης επιστρέφει στην πίστα με ένα Mitsubishi Lancer Evo IX και θα διεκδικήσει τη νίκη, ενώ για πρώτη φορά θα εκκινήσει σε αγώνα ταχύτητας ο 27χρονος τοπικός, Δημήτρης Μουργελάς με ένα Mitsubishi Lancer Evo VIII. Από τη Ρόδο θα ταξιδέψ

Νέος Κ.Ο.Κ. ...

Προ των πυλών βρίσκεται ο αναμορφωμένος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας με τις ποινές να αφορούν στον οδηγό και όχι στο όχημα. «Ο αναμορφωμένος ΚΟΚ θα έχει νέα πολιτική ποινών, επικεντρωμένη στην οδική ασφάλεια. Δεν μας ενδιαφέρει να τιμωρήσουμε, πρωτίστως, τους παραβάτες, μας ενδιαφέρει να είναι εφαρμόσιμες οι ποινές, να είναι δίκαιες και να αντιστοιχούν στη σοβαρότητα και στην επικινδυνότητα κάθε παράβασης» , τόνισε η υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδια για τις μεταφορές, Χριστίνα Αλεξοπούλου. Για πρώτη φορά, σύμφωνα με τον νέο ΚΟΚ, που αναμένεται να τεθεί σε διαβούλευση το επόμενο διάστημα, κατηγοριοποιούνται οι ποινές και αυστηροποιούνται, ανάλογα με τη σοβαρότητα της παράβασης (πχ. κινητό τηλέφωνο, κράνος, ζώνη κ.α.).   «Ο νέος ΚΟΚ, που θα ανταποκρίνεται στις νέες συνθήκες, βρίσκεται σε τελικό στάδιο επεξεργασίας και πρόκειται συντόμως να τεθεί σε δημόσια διαβούλευση, πριν πάρει τον δρόμο για τη Βουλή» ανέφερε και υποστήριξε ότι ο αναμορφωμένος ΚΟΚ θα έχει νέα πολιτική ποινών,