Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Σεμινάριο Ασφάλειας της ΟΜΑΕ ...


Με μεγάλη επιτυχία, πραγματοποιήθηκε το πρωί της Κυριακής 12 Φεβρουαρίου, στις εγκαταστάσεις της 1ης Ειδικής Μονάδας Αντιμετώπισης Καταστροφών της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας στον Ασπρόπυργο Αττικής, το Σεμινάριο Ασφαλείας Οδηγών –Συνοδηγών αγώνων αυτοκινήτου που διοργάνωσε η Επιτροπή Ασφάλειας της ΕΠΑ/ΟΜΑΕ. Η εκδήλωση, στην ασφυκτικά γεμάτη αίθουσα σεμιναρίων της ΕΜΑΚ –συμμετείχαν πάνω από 90 οδηγοί και στελέχη αγώνων- ξεκίνησε με τoν καθιερωμένο χαιρετισμό από τον Διοικητή της 1ης ΕΜΑΚ Αρχιπύραρχο Στέφανο Κολοκούρη, ο οποίος καλωσόρισε τους συμμετέχοντες, τους ευχαρίστησε για την παρουσία τους,  ανέλυσε την οργανωτική δομή και τη φιλοσοφία της υπηρεσίας και, μεταξύ άλλων, σημείωσε τη διάθεση και στη δέσμευση της μονάδας να συνδράμει λόγω και έργω στην ασφάλεια των συμμετεχόντων στους αγώνες αυτοκινήτου, με το γνωστό σθένος, την αυταπάρνηση και την ευαισθησία που δείχνουν όλα τα στελέχη της υπηρεσίας απέναντι στο σύνολο της κοινωνίας.


Από την πλευρά του ο Πρόεδρος της ΟΜΑΕ Δημήτρης Μιχελακάκης, αφού ευχαρίστησε τα στελέχη της ΕΜΑΚ, τόσο για την φιλοξενία, όσο και για την προθυμία τους και την ενεργό συμμετοχή τους στο Σεμινάριο,  υπερθεμάτισε το θέμα της ασφάλειας των αγώνων, αναδεικνύοντάς το ως μείζων για την Ομοσπονδία και τα Σωματεία της.
Με τον Μανώλη Μακρινό σε ρόλο συντονιστή και τους Νίκο Παπαδόπουλο και Νίκο Πλέσσα, σε ειδικούς ρόλους πίσω από τη σκηνή, το κυρίως μέρος του Σεμιναρίου ξεκίνησε, και οι Απόστολος Πάλλας και Άγγελος Ζήβας, ανέλυσαν τη χρήση και τη σημασία, τόσο του ατομικού εξοπλισμού ασφαλείας, όσο και του αντίστοιχου του αυτοκινήτου, για την ασφάλεια του πληρώματος σε κάθε αγωνιστική εκδήλωση.
Στη συνέχεια, ο Αντιπύραρχος, Αθανάσιος Μπαλάφας της 1ης ΕΜΑΚ, ανέλυσε τη θεωρία των τεχνικών απεγκλωβισμού από αυτοκίνητο, μια «άσκηση» ζωής που έχει γίνει κτήμα των στελεχών της ΕΜΑΚ, οι άνθρωποι της οποίας έχουν σώσει τη ζωή 100δων συνανθρώπων μας που έχουν εμπλακεί σε τροχαία ατυχήματα.


Από την πλευρά της Ιατρικής Επιτροπής και της Επιτροπής Ασφάλειας, ο Ιατρός Νίκος Παππάς χάρη στην πολύχρονη εμπειρία στους αγώνες αυτοκινήτου, μίλησε παραστατικά για τις απαραίτητες ενέργειες που πρέπει να γίνονται σε διάφορες περιπτώσεις ατυχημάτων, δίνοντας παράλληλα και κάποιες πολύτιμες συμβουλές Α’ Βοηθειών.
Η εξαιρετικής σημασίας εκδήλωση ολοκληρώθηκε μια «παράσταση» σε πραγματικές συνθήκες που έδωσε κλιμάκιο της 1ης ΕΜΑΚ, επιδεικνύοντας στην πράξη ολόκληρη την διαδικασία απεγκλωβισμού και διάσωσης οδηγού από αγωνιστικό αυτοκίνητο, σε μια 20λεπτη επίδειξη που έμοιαζε με χορογραφία.
Χαρακτηριστικό της νοοτροπίας των ανθρώπων της ΕΜΑΚ, είναι το γεγονός πως αμέσως μετά την ολοκλήρωση του σεμιναρίου και την αποχώρηση των συμμετεχόντων, όλα τα μέλη της Μονάδας παρέμειναν στην αίθουσα και ενημερώθηκαν από στελέχη της Ομοσπονδίας για τις ιδιαιτερότητες των αγωνιστικών αυτοκινήτων, την στελέχωση και την οργανωτική δομή των αγώνων, τις ευθύνες και το πως αυτές επιμερίζονται, καθώς και για τις εξελίξεις στα συστήματα ασφαλείας που χρησιμοποιούνται στους αγώνες, ενώ εξοικειώθηκαν από κοντά και με αγωνιστικά αυτοκίνητα που προσήλθαν στο χώρο γι’ αυτό ακριβώς το σκοπό.
Συνολικά η απολύτως επιτυχημένη πρώτη προσπάθεια του Σεμιναρίου Ασφαλείας για το 2017, δεσμεύει την Ομοσπονδία για ανάλογη συνέχεια, τόσο στην Αθήνα, όσο και στην επαρχία. 


Αναμείνατε εξελίξεις…

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Σ.Ο.Α.Α. 2024 ...

 

Ανάβαση Ψάθας - Δοκιμές ...

  Ομαλά κύλησε η διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών στην Ανάβαση Ψάθας που έλαβε χώρα το Σάββατο. Οι οδηγοί πραγματοποίησαν και τα 3 προγραμματισμένα ανεβάσματα και πλέον είναι έτοιμοι να ριχτούν στη μάχη με το χρόνο στη δεύτερη πρωταθληματική Ανάβαση της χρονιάς. Διοργανωτής του αγώνα είναι το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.), με την αμέριστη συμπαράσταση του Δήμου Μάνδρας-Ειδυλλίας. Χορηγός του αγώνα είναι η Seajets και το il Desto Group. Ο Μάριος Ηλιόπουλος χωρίς να πιέσει ιδιαίτερα ήταν ο ταχύτερος στη διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών στη Formula Saloon , οδηγώντας ένα Ford Fiesta και την Κυριακή θα κινηθεί με στόχο να προσφέρει θέαμα στους φίλους του αθλήματος που θα βρεθούν στις στροφές της Ανάβασης Ψάθας. Τον περσινό πρωταθλητή της κατηγορίας ακολούθησαν οι «Κανέλλος» (Peugeot 106) και Θανάσης Κοράκης (Nissan Silvia). Αίτημα για να αγωνιστεί την Κυριακή στον αγώνα έκανε ο Καλαματιανός Νικόλαος Παπαδόπουλος (Ford Escort MKII) που δεν σ

1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου ...

Λιγότερο από ένας μήνας απομένει για το 1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου που θα διοργανωθεί στην περιοχή της επαρχίας Αγιάς. Οι αγώνες ράλλυ επιστρέφουν μετά από χρόνια στο νομό Λάρισας και οι διοργανωτές έχουν ξεκινήσει από την αρχή της χρονιάς τις προετοιμασίες για να προσφέρουν ένα άρτιο αποτέλεσμα. Την ευθύνη έχει αναλάβει η Λέσχη Αυτοκινήτου Μοτοσυκλέτας Καλλιθέας Ελασσόνας (Λ.Α.Μ.Κ.Ε.) με συνδιοργανωτή το Δήμο Αγιάς ενώ τελεί και υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Κέντρο του αγώνα θα είναι η πόλη της Αγιάς. Το Σάββατο 18 Μαΐου θα διεξαχθεί ο τεχνικός έλεγχος και η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της πόλης ενώ στο δημοτικό Parking θα εγκατασταθεί το Service Park. Την Κυριακή 19 Μαΐου τα πληρώματα θα αγωνιστούν στην ειδική διαδρομή των 12.3 χιλιομέτρων η οποία θα επαναληφθεί τρεις φορές, φτάνοντας έτσι συνολικά τα 36.9 χιλιόμετρα. Αντίστοιχα το σύνολο των απλών διαδρομών 61,2 χιλιόμετρα (20,4 Χ 3). Η απονομή των κυπέλλων θα γίνει στην κεντρική πλατεία της Μελιβοίας, ένα πρ