Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Τετρακίνηση με Τεχνολογία ‘Torque Vectoring’ για το Νέο Opel Insignia ...


Τα μεσαία μοντέλα που προσφέρουν μία συναρπαστική οδηγική εμπειρία προέρχονται κυρίως από premium μάρκες, αλλά όταν το νέο Opel Insignia Grand Sport κυκλοφορήσει στις αρχές του 2017, οι ενθουσιώδεις οδηγοί θα χρειαστεί να αναθεωρήσουν αυτή την άποψη.
Το νέο Insignia θα διατίθεται με ένα προηγμένο σύστημα τετρακίνησης με τεχνολογία ‘torque vectoring’ που πετυχαίνει τα υψηλότερα επίπεδα δυναμικής συμπεριφοράς, αίσθησης και πρόσφυσης στην αγορά.
«Η νέα γενιά Opel Insignia θέτει νέα πρότυπα για τα μεσαία μοντέλα» δήλωσε ο William F. Bertagni, Αντιπρόεδρος του Ευρωπαϊκού τμήματος Μηχανολογίας Οχημάτων. Η λειτουργία torque vectoring αντιπροσωπεύει την τελευταία λέξη της τεχνολογίας στη μεταφοράς ισχύος στο δρόμο. Το νέο Insignia με τετρακίνηση και Σύστημα Κατανομής Ροπής χωρίς διαφορικό, συνδυάζει τα καλύτερα στη βιομηχανία για την επίτευξη οδηγικής απόλαυσης.»
Ο συνδυασμός τετρακίνησης και Συστήματος Κατανομής Ροπής χωρίς διαφορικό είναι ο καλύτερος τρόπος μεταφοράς της ισχύος στο δρόμο – είτε είναι βρεγμένος, στεγνός, παγωμένος ή καλυμμένος με χιόνι.
Όμως το πρόσθετο βάρος και η περιπλοκότητα των συμβατικών συστημάτων του είδους δεν ικανοποιούσαν τα πρότυπα επιδόσεων και απόδοσης της Opel. Γι’ αυτό, το νέο Opel Insignia χρησιμοποιεί ένα σύστημα Twinster AWD για τον πίσω άξονα με διπλό συμπλέκτη αλλά χωρίς διαφορικό.
Το σύστημα τετρακίνησης του Insignia μπορεί να μεταφέρει τη ροπή σε έναν ή και στους δύο πίσω τροχούς μέσω του torque vectoring, σε όλες τις οδηγικές συνθήκες, με αποτέλεσμα να γίνεται πλήρης εκμετάλλευση των δυνατοτήτων.
Όταν το όχημα στρίβει, πρόσθετη ροπή στέλνεται στον εξωτερικό πίσω τροχό, προκαλώντας περιστροφή γύρω από τον κάθετο άξονα – το Insignia στρίβει με μεγαλύτερη ακρίβεια, απαντώντας πιο αυθόρμητα στις εντολές του οδηγού.


Η λειτουργία torque vectoring συμβάλλει και στην ασφάλεια, με έλεγχο της κατανομής ροπής σύμφωνα με τις αλλαγές στη θέση του γκαζιού, τη γωνία διεύθυνσης και την επιφάνεια του δρόμου, περιορίζοντας την τάση περιστροφής του αμαξώματος. Η ευφυής χρήση της κατανομής ροπής – γνωστής και ως “yaw damping” (απόσβεση κίνησης εμπρός / πίσω) – έχει σαν αποτέλεσμα μία ουδέτερη συμπεριφορά του οχήματος, κάνοντάς το πιο σταθερό και ελεγχόμενο.
Οι οδηγοί του νέου Insignia μπορούν να επιλέξουν το βαθμό παρέμβασης του “yaw damping” που επιθυμούν ανάλογα με το οδηγικό τους στυλ, με το κατάλληλο πρόγραμμα οδήγησης: από υψηλό στο “Tour” μέχρι χαμηλό στο “Sport”, για να απολαμβάνουν πιο σπορ οδηγική συμπεριφορά.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ανάβαση Αχλαδόκαμπου 2024 ...

Η Ανάβαση Αχλαδόκαμπου ετοιμάζεται να υποδεχθεί στις 2-3 Νοεμβρίου, αθλητές ομάδες και θεατές. Το σωματείο Α.Σ.Σ.Ο.Α.Α. προετοιμάζει, στην γνώριμη περιοχή της Αργολίδας και συγκεκριμένα, στην παλιά Ε.Ο. Κορίνθου – Τρίπολης, τον γνωστό "Κολοσούρτη" για την "Ανάβαση Αχλαδόκαμπου 2024". Σκοπός του σωματείου, είναι σε λίγα χρόνια να γίνει ο συγκεκριμένος αγώνας κομμάτι του Πανευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Αναβάσεων της FIA.  Γεγονός πολύ σημαντικό για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό στην χώρα μας.  Η Ανάβαση Αχλαδόκαμπου είναι από τις πιο δημοφιλείς στους Ελληνικούς αγώνες, και βρίσκεται σταθερά στο αγωνιστικό πρόγραμμα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος αναβάσεων της χώρας μας τα τελευταία χρόνια. Μια αξιολάτρευτη διαδρομή τεχνική και απολαυστική, τόσο για τους οδηγούς όσο και για τους θεατές.

Ανάβαση Πιτίτσας - Αποτελέσματα ...

1ο Σκέλος!  2ο Σκέλος! Κατάταξη!

Ανάβαση Κύμης - Συμμετοχές .....

ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ !!!