Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Τετρακίνηση με Τεχνολογία ‘Torque Vectoring’ για το Νέο Opel Insignia ...


Τα μεσαία μοντέλα που προσφέρουν μία συναρπαστική οδηγική εμπειρία προέρχονται κυρίως από premium μάρκες, αλλά όταν το νέο Opel Insignia Grand Sport κυκλοφορήσει στις αρχές του 2017, οι ενθουσιώδεις οδηγοί θα χρειαστεί να αναθεωρήσουν αυτή την άποψη.
Το νέο Insignia θα διατίθεται με ένα προηγμένο σύστημα τετρακίνησης με τεχνολογία ‘torque vectoring’ που πετυχαίνει τα υψηλότερα επίπεδα δυναμικής συμπεριφοράς, αίσθησης και πρόσφυσης στην αγορά.
«Η νέα γενιά Opel Insignia θέτει νέα πρότυπα για τα μεσαία μοντέλα» δήλωσε ο William F. Bertagni, Αντιπρόεδρος του Ευρωπαϊκού τμήματος Μηχανολογίας Οχημάτων. Η λειτουργία torque vectoring αντιπροσωπεύει την τελευταία λέξη της τεχνολογίας στη μεταφοράς ισχύος στο δρόμο. Το νέο Insignia με τετρακίνηση και Σύστημα Κατανομής Ροπής χωρίς διαφορικό, συνδυάζει τα καλύτερα στη βιομηχανία για την επίτευξη οδηγικής απόλαυσης.»
Ο συνδυασμός τετρακίνησης και Συστήματος Κατανομής Ροπής χωρίς διαφορικό είναι ο καλύτερος τρόπος μεταφοράς της ισχύος στο δρόμο – είτε είναι βρεγμένος, στεγνός, παγωμένος ή καλυμμένος με χιόνι.
Όμως το πρόσθετο βάρος και η περιπλοκότητα των συμβατικών συστημάτων του είδους δεν ικανοποιούσαν τα πρότυπα επιδόσεων και απόδοσης της Opel. Γι’ αυτό, το νέο Opel Insignia χρησιμοποιεί ένα σύστημα Twinster AWD για τον πίσω άξονα με διπλό συμπλέκτη αλλά χωρίς διαφορικό.
Το σύστημα τετρακίνησης του Insignia μπορεί να μεταφέρει τη ροπή σε έναν ή και στους δύο πίσω τροχούς μέσω του torque vectoring, σε όλες τις οδηγικές συνθήκες, με αποτέλεσμα να γίνεται πλήρης εκμετάλλευση των δυνατοτήτων.
Όταν το όχημα στρίβει, πρόσθετη ροπή στέλνεται στον εξωτερικό πίσω τροχό, προκαλώντας περιστροφή γύρω από τον κάθετο άξονα – το Insignia στρίβει με μεγαλύτερη ακρίβεια, απαντώντας πιο αυθόρμητα στις εντολές του οδηγού.


Η λειτουργία torque vectoring συμβάλλει και στην ασφάλεια, με έλεγχο της κατανομής ροπής σύμφωνα με τις αλλαγές στη θέση του γκαζιού, τη γωνία διεύθυνσης και την επιφάνεια του δρόμου, περιορίζοντας την τάση περιστροφής του αμαξώματος. Η ευφυής χρήση της κατανομής ροπής – γνωστής και ως “yaw damping” (απόσβεση κίνησης εμπρός / πίσω) – έχει σαν αποτέλεσμα μία ουδέτερη συμπεριφορά του οχήματος, κάνοντάς το πιο σταθερό και ελεγχόμενο.
Οι οδηγοί του νέου Insignia μπορούν να επιλέξουν το βαθμό παρέμβασης του “yaw damping” που επιθυμούν ανάλογα με το οδηγικό τους στυλ, με το κατάλληλο πρόγραμμα οδήγησης: από υψηλό στο “Tour” μέχρι χαμηλό στο “Sport”, για να απολαμβάνουν πιο σπορ οδηγική συμπεριφορά.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ρυμουλκούμενα - Τρέιλερ ...

Μια τελευταία ρύθμιση στο ζήτημα έκδοσης στοιχείων κυκλοφορίας για χρήση οχημάτων κατηγορίας Ο1 και Ο2 (ρυμουλκούμενα - τρέιλερ), συμπεριλαμβανομένων και των ειδικής χρήσεως ειδικού σκοπού μη μεταφοράς εμπορευμάτων, ενεργοποιεί το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, με σχετική τροπολογία. Με τη νέα νομοθετική διάταξη παρέχεται η δυνατότητα στους ιδιοκτήτες ρυμουλκούμενων – τρέιλερ, που είχαν παλαιότερα τεθεί νόμιμα σε κυκλοφορία με ειδικά σημειώματα ρυμούλκησης (Ε.Σ.Ρ.) και δεν είχαν εκδώσει στοιχεία κυκλοφορίας εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας  που προέβλεπε η υπ’ αρ. 2805/2021 Υπουργική Απόφαση (δηλαδή, μέχρι 29/12/2023), να εκδώσουν στοιχεία κυκλοφορίας (άδεια και πινακίδες), κατόπιν καταβολής παραβόλου, ύψους 200 ευρώ και εντός αποκλειστικής προθεσμίας πέντε μηνών, μετά τη δημοσίευσή της σε ΦΕΚ. Επιπλέον, με σκοπό τη διευκόλυνση της ομαλής και απρόσκοπτης διεκπεραίωσης των εργασιών των πολιτών, παρέχεται η δυνατότητα τουλάχιστον έως τέλος Σεπτεμβρίου 2024, να  τίθενται νομίμως σε κ

Ευχές Α.Λ.Α.Κ. ...

 

Τεχνητή Νοημοσύνη ...

Στο μέλλον, τα ψηφιακά προϊόντα που βασίζονται στην Τεχνητή Νοημοσύνη (ΤΝ ή AI) θα διαδραματίσουν καθοριστικό ρόλο για τον Όμιλο Volkswagen. Οι νέες εφαρμογές infotainment και πλοήγησης, η υψηλής απόδοσης αναγνώριση ομιλίας, οι εκτεταμένες λειτουργίες του αυτοκινήτου και η μεγάλη ενσωμάτωση των ψηφιακών συστημάτων σε αυτό θα εξασφαλίζουν σημαντικά οφέλη για τους πελάτες, βελτιώνοντας την εμπειρία από το προϊόν. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η Volkswagen έχει δημιουργήσει ένα εξειδικευμένο «Εργαστήριο Τεχνητής Νοημοσύνης» (AI Lab). Η εταιρεία αυτή θα λειτουργεί ως ένα παγκοσμίως δικτυωμένο κέντρο ικανοτήτων και εκκολαπτήριο ιδεών. Το AI Lab θα εντοπίζει νέες ιδέες προϊόντων για τον Όμιλο Volkswagen και θα τις συντονίζει εντός του Ομίλου. Όσο οι ανάγκες θα αυξάνονται θα υπάρχει συνεργασία με τον τομέα τεχνολογίας στην Ευρώπη, την Κίνα και τη Βόρεια Αμερική. Υιοθετώντας αυτήν την προσέγγιση, ο Όμιλος Volkswagen σκοπεύει να απλοποιήσει τη συνεργασία με τις εταιρείες τεχνολογίας με σκοπ