Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Κινήθηκε προσεκτικά στο Μόντε Κάρλο ο Σερδερίδης ...


Ξεκίνησε το βράδυ της Πέμπτης ο πρώτος γύρος του φετινού Παγκοσμίου πρωταθλήματος Ράλλυ, με τον Ιορδάνη Σερδερίδη να ρίχνεται στη μάχη για τέταρτη συνεχή χρονιά. Η μια από τις δύο προγραμματισμένες νυχτερινές ειδικές ακυρώθηκε, με τον Έλληνα οδηγό να καλείται να αντιμετωπίσει μια δοκιμασία 25 χιλιομέτρων, η οποία διεξήχθη υπό το φως των προβολέων. Οι συνθήκες στη διαδρομή δεν ήταν οι καλύτερες δυνατές, καθώς οι χαμηλές θερμοκρασίες που επικράτησαν, δημιούργησαν πονηρά σημεία με πάγο, κάτι που απαιτούσε προσεκτική οδήγηση από τα πληρώματα. 
Ο Έλληνας οδηγός κινήθηκε επιφυλακτικά, χωρίς ρίσκο και ολοκλήρωσε χωρίς προβλήματα το πρώτο σκέλος του αγώνα: «Το καλό είναι ότι τερματίσαμε τη διαδρομή, χωρίς κάποιο πρόβλημα. Βέβαια, δεν είμαι ευχαριστημένος με την επίδοσή μου, καθώς θα μπορούσαμε να πετύχουμε καλύτερο χρόνο. Χάσαμε το ρυθμό μας από τα μέσα της ειδικής και μετά. Στα τελειώματα της διαδρομής συναντήσαμε πολλές παγίδες, με κρυφά σημεία πάγου και αποφασίσαμε να μην πιέσουμε ώστε να ολοκληρώσουμε χωρίς προβλήματα το σκέλος.», ήταν τα λόγια του Σερδερίδη αναφορικά με την εμπειρία του στη νυχτερινή ειδική του αγώνα.


Σε τέτοιες συνθήκες, η σωστή επιλογή των ελαστικών αποτελεί μείζον πρόβλημα για τα πληρώματα: «Το μεγαλύτερο μέρος της ειδικής ήταν στεγνό, οπότε αποφασίσαμε να χρησιμοποιήσουμε την πολύ μαλακή γόμα. Η επιλογή μας ήταν σωστή.», τόνισε ο Καβαλιώτης οδηγός και πρόσθεσε: «Το σκέλος της Παρασκευής θα έχει χιόνι και πάγο, οπότε εκεί θα τοποθετήσουμε ελαστικά με καρφιά στη Citroen DS3 WRC.»
Η συνέχεια δίνεται την Παρασκευή με τη διεξαγωγή 6 ειδικών διαδρομών, συνολικού μήκους 160.80 αγωνιστικών χιλιομέτρων.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ρυμουλκούμενα - Τρέιλερ ...

Μια τελευταία ρύθμιση στο ζήτημα έκδοσης στοιχείων κυκλοφορίας για χρήση οχημάτων κατηγορίας Ο1 και Ο2 (ρυμουλκούμενα - τρέιλερ), συμπεριλαμβανομένων και των ειδικής χρήσεως ειδικού σκοπού μη μεταφοράς εμπορευμάτων, ενεργοποιεί το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, με σχετική τροπολογία. Με τη νέα νομοθετική διάταξη παρέχεται η δυνατότητα στους ιδιοκτήτες ρυμουλκούμενων – τρέιλερ, που είχαν παλαιότερα τεθεί νόμιμα σε κυκλοφορία με ειδικά σημειώματα ρυμούλκησης (Ε.Σ.Ρ.) και δεν είχαν εκδώσει στοιχεία κυκλοφορίας εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας  που προέβλεπε η υπ’ αρ. 2805/2021 Υπουργική Απόφαση (δηλαδή, μέχρι 29/12/2023), να εκδώσουν στοιχεία κυκλοφορίας (άδεια και πινακίδες), κατόπιν καταβολής παραβόλου, ύψους 200 ευρώ και εντός αποκλειστικής προθεσμίας πέντε μηνών, μετά τη δημοσίευσή της σε ΦΕΚ. Επιπλέον, με σκοπό τη διευκόλυνση της ομαλής και απρόσκοπτης διεκπεραίωσης των εργασιών των πολιτών, παρέχεται η δυνατότητα τουλάχιστον έως τέλος Σεπτεμβρίου 2024, να  τίθενται νομίμως σε κ

Ευχές Α.Λ.Α.Κ. ...

 

Τεχνητή Νοημοσύνη ...

Στο μέλλον, τα ψηφιακά προϊόντα που βασίζονται στην Τεχνητή Νοημοσύνη (ΤΝ ή AI) θα διαδραματίσουν καθοριστικό ρόλο για τον Όμιλο Volkswagen. Οι νέες εφαρμογές infotainment και πλοήγησης, η υψηλής απόδοσης αναγνώριση ομιλίας, οι εκτεταμένες λειτουργίες του αυτοκινήτου και η μεγάλη ενσωμάτωση των ψηφιακών συστημάτων σε αυτό θα εξασφαλίζουν σημαντικά οφέλη για τους πελάτες, βελτιώνοντας την εμπειρία από το προϊόν. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η Volkswagen έχει δημιουργήσει ένα εξειδικευμένο «Εργαστήριο Τεχνητής Νοημοσύνης» (AI Lab). Η εταιρεία αυτή θα λειτουργεί ως ένα παγκοσμίως δικτυωμένο κέντρο ικανοτήτων και εκκολαπτήριο ιδεών. Το AI Lab θα εντοπίζει νέες ιδέες προϊόντων για τον Όμιλο Volkswagen και θα τις συντονίζει εντός του Ομίλου. Όσο οι ανάγκες θα αυξάνονται θα υπάρχει συνεργασία με τον τομέα τεχνολογίας στην Ευρώπη, την Κίνα και τη Βόρεια Αμερική. Υιοθετώντας αυτήν την προσέγγιση, ο Όμιλος Volkswagen σκοπεύει να απλοποιήσει τη συνεργασία με τις εταιρείες τεχνολογίας με σκοπ