Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Κινήθηκε προσεκτικά στο Μόντε Κάρλο ο Σερδερίδης ...


Ξεκίνησε το βράδυ της Πέμπτης ο πρώτος γύρος του φετινού Παγκοσμίου πρωταθλήματος Ράλλυ, με τον Ιορδάνη Σερδερίδη να ρίχνεται στη μάχη για τέταρτη συνεχή χρονιά. Η μια από τις δύο προγραμματισμένες νυχτερινές ειδικές ακυρώθηκε, με τον Έλληνα οδηγό να καλείται να αντιμετωπίσει μια δοκιμασία 25 χιλιομέτρων, η οποία διεξήχθη υπό το φως των προβολέων. Οι συνθήκες στη διαδρομή δεν ήταν οι καλύτερες δυνατές, καθώς οι χαμηλές θερμοκρασίες που επικράτησαν, δημιούργησαν πονηρά σημεία με πάγο, κάτι που απαιτούσε προσεκτική οδήγηση από τα πληρώματα. 
Ο Έλληνας οδηγός κινήθηκε επιφυλακτικά, χωρίς ρίσκο και ολοκλήρωσε χωρίς προβλήματα το πρώτο σκέλος του αγώνα: «Το καλό είναι ότι τερματίσαμε τη διαδρομή, χωρίς κάποιο πρόβλημα. Βέβαια, δεν είμαι ευχαριστημένος με την επίδοσή μου, καθώς θα μπορούσαμε να πετύχουμε καλύτερο χρόνο. Χάσαμε το ρυθμό μας από τα μέσα της ειδικής και μετά. Στα τελειώματα της διαδρομής συναντήσαμε πολλές παγίδες, με κρυφά σημεία πάγου και αποφασίσαμε να μην πιέσουμε ώστε να ολοκληρώσουμε χωρίς προβλήματα το σκέλος.», ήταν τα λόγια του Σερδερίδη αναφορικά με την εμπειρία του στη νυχτερινή ειδική του αγώνα.


Σε τέτοιες συνθήκες, η σωστή επιλογή των ελαστικών αποτελεί μείζον πρόβλημα για τα πληρώματα: «Το μεγαλύτερο μέρος της ειδικής ήταν στεγνό, οπότε αποφασίσαμε να χρησιμοποιήσουμε την πολύ μαλακή γόμα. Η επιλογή μας ήταν σωστή.», τόνισε ο Καβαλιώτης οδηγός και πρόσθεσε: «Το σκέλος της Παρασκευής θα έχει χιόνι και πάγο, οπότε εκεί θα τοποθετήσουμε ελαστικά με καρφιά στη Citroen DS3 WRC.»
Η συνέχεια δίνεται την Παρασκευή με τη διεξαγωγή 6 ειδικών διαδρομών, συνολικού μήκους 160.80 αγωνιστικών χιλιομέτρων.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...