Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Mercedes-Benz E-Class Coupe ...


Η γερμανική φίρμα αποκάλυψε την τρίτη και κομψότερη έκδοση αμαξώματος της E-Class πριν την επίσημη πρεμιέρα της που θα πραγματοποιηθεί στην έκθεση του Detroit στις 8 Ιανουαρίου.
Μια ματιά στην αισθητική του δυναμικού coupe αρκεί για να διαπιστώσει κανείς ότι η γερμανική φίρμα ακολούθησε την ίδια σχεδιαστική γραμμή με τις C και S-Class Coupe, για την «μετατροπή» της E-Class σε coupe διατηρώντας ωστόσο τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της νεότερης E-Class όπως μαρτυρά το μπροστινό τμήμα καθώς και η λεπτομέρεια της σταθερής γυάλινης τριγωνικής επιφάνειας πριν την τρίτη κολώνα. 
Ανεξαρτήτως αισθητικής, το γεγονός είναι ότι η νέα γενιά της E-Class Coupe συνεπικουρούμενης της σημαντικής αύξησης των διαστάσεών της που συνοψίζονται σε 4,82 μ. μήκος, 1,86 μ. πλάτος και σε 1,43 μ. ύψος σε συνδυασμό και με την αύξηση του μεταξονίου κατά 11 εκ. στα 2,87 μέτρα εξασφαλίζει πολύ περισσότερους χώρους και άνεση στους επιβαίνοντες. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτού αποτελεί ότι σύμφωνα με τις συστάσεις, ο χώρος για τα κάτω άκρα των επιβατών του πίσω καθίσματος έχει αυξηθεί κατά 7,4 εκατοστά. 


Εκτός από την επιπλέον ευρυχωρία, το εσωτερικό υπακούει στην ίδια αισθητική και τεχνολογική γραμμή της E-Class διαθέτοντας στοιχεία όπως η «διπλή» ενιαία οθόνη των 12,3 ιντσών που φιλοξενεί τις ενδείξεις του πίνακα οργάνων και του συστήματος ψυχαγωγίας και ενημέρωσης. Φυσικά την εικόνα συμπληρώνουν οι δερμάτινες επενδύσεις και όλα τα στοιχεία πολυτέλειας όπως και τεχνολογίας που συναντάμε και στην τετράθυρη έκδοση από το Apple CarPlay και το Android Auto ως το Comand Online και τη δυνατότητα σύνδεσης στο Internet. Από το είδος δεν θα μπορούσαν να λείπουν οι συνήθεις πινελιές πολυτέλειας προαιρετικές ή μη όπως για παράδειγμα το σύστημα ατμοσφαιρικού εσωτερικού φωτισμού τον οποίο εγγυώνται 64 LED. 
Σε ο,τι αφορά τους κινητήρες –και- η E-Class Coupe θα είναι αρχικά διαθέσιμη με μια σειρά τετρακύλινδρων κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου 2,0 λίτρων ενώ την προσωρινή κορυφαία -μέχρι την άφιξη των AMG- έκδοση θα εξοπλίζει V6 3,0 λίτρων ισχύος 333 ίππων σε συνδυασμό με το σύστημα τετρακίνησης 4MATIC. Στον αντίποδα θα τοποθετηθεί ο ισχύος 194 ίππων αποδοτικός diesel κινητήρας των 1950 κ.εκ. ο οποίος θα εξοπλίζει την E 220d και περιορίζει την κατανάλωση καυσίμου σε 4,0 λίτρα /100 χλμ. Τις άλλες δύο εκδόσεις κινητήρα Ε 200 και Ε 300 θα εξοπλίσει ο τετρακύλινδρος βενζίνης των 2,0 λίτρων σε εκδοχές ισχύος 184 και 245 ίππων. 
Αξίζει να σημειωθεί ότι όλες οι εκδόσεις εξοπλίζονται ως standard με το αυτόματο εννέα σχέσεων, κιβώτιο της γερμανικής φίρμας. 


Επίσης εκτός από τον προφανή επιπλέον δυναμισμό τον οποίο εξασφαλίζουν οι coupe αναλογίες της, η συγκεκριμένη έκδοση διαθέτει μεγαλύτερα μετατρόχια (6,7 εκ. μπροστά και 6,8 εκ. πίσω) προς όφελος των δυναμικών οδικών της χαρακτηριστικών ενώ διαθέτει μια ανασχεδιασμένη και κατά 1,5 εκατοστό χαμηλότερη ανάρτηση. Παράλληλα στην περίπτωση επιλογής του προαιρετικού συστήματος ρυθμιζόμενων αναρτήσεων Dynamic Body Control η απόσταση από το έδαφος μειώνεται περαιτέρω, ενώ διαθέσιμη επίσης είναι και η αερανάρτηση. 

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...