Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Και το Όνομα Αυτού Opel Crossland X ...


Το νέο Opel Crossland X έρχεται να πλαισιώσει το επιτυχημένο Opel MOKKA X 
Δύο μοντέλα με αυτό το κάτι “X-tra”. Με το MOKKA X, η Opel ήδη προσφέρει ένα συμπαγές SUV με 600.000 και πλέον πωλήσεις σε όλη την Ευρώπη. Στις αρχές του 2017, η Opel θα λανσάρει ένα νέο crossover μοντέλο (CUV) δίπλα στο δημοφιλές MOKKA X – το Opel Crossland X. Το νέο CUV συνεχίζει την τάση για σπορ και ευρύχωρα μοντέλα crossover. Η ονομασία του - νέα, διαφορετική και συναρπαστική - ‘δένει’ άριστα με το χαρακτήρα του.
«Οι πελάτες θέλουν επίσης πιο συναισθηματικά αυτοκίνητα στην κατηγορία Β,» σχολιάζει η  CMO της Opel, Tina Müller. Ικανοποιούμε αυτές τις προσδοκίες με το Crossland X, και προσφέρουμε ένα αυτοκίνητο με συναρπαστική σχεδίαση και τα πλεονεκτήματα ενός SUV για τη ζωή στην πόλη – αστική ευελιξία, αυτοπεποίθηση σε μεγάλες διαδρομές. Είναι ιδανικό για όσους θέλουν να ζουν τη ζωή της εξοχής στην πόλη, που καλλιεργούν τομάτες και βότανα στις ζαρντινιέρες τους και χρειάζονται άφθονο χώρο για τα παιδιά τους και τα ψώνια από το σούπερ-μάρκετ.»


Από το 2010, οι πωλήσεις SUV και CUV έχουν πενταπλασιαστεί. Το Opel Crossland X θα μπει δυνατά σε αυτή την κατηγορία, προσφέροντας περαιτέρω ευκαιρίες ανάπτυξης για την Opel. Με το νέο CUV, η Opel θα ξεκινήσει μία ‘επέλαση’ crossover το 2017, προσθέτοντας μία ακόμα κατηγορία στην υπάρχουσα προϊοντική γκάμα της που εκτείνεται από το ADAM μέχρι το Zafira.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Στιγμές ΙV ...

 

Ρεγγίνι - Θήβα ...

Οι εκπλήξεις συνεχίζονται! Ο Ott Tanak είχε δύο κλαταρίσματα, με αποτέλεσμα ο Dani Sordo να αναρριχηθεί στην πρώτη θέση της γενικής κατάταξης. Ο Thierry Neuville σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο και μείωσε τη διαφορά του από τον Ισπανό οδηγό σε 7,2 δλ. Μετά τα προβλήματα του Tanak, ο Sebastien Ogier βρίσκεται πλέον στην τρίτη θέση και ο Εσθονός τέταρτος. #11 Thierry NEUVILLE / Martijn WYDAEGHE: «Κάναμε καθαρό πέρασμα, είναι σκληρή ειδική στο μέσον της διαδρομής και πρόσεχα, είναι τελείως διαφορετικές συνθήκες σε σχέση με χθες. Αλλάξαμε το στήσιμο και αισθάνομαι καλύτερα με το αυτοκίνητο». #17 Sébastien OGIER / Vincent LANDAIS: «Είμαστε στη μέση του πουθενά. Προσπαθούμε να οδηγούμε γρήγορα χωρίς ρίσκο. Κρίμα για τον Ott». #8 Ott TÄNAK / Martin JÄRVEOJA: «Είχαμε δύο αλλαγές ελαστικών. Η πρώτη ήταν ξεζαντάρισμα και η δεύτερη επειδή στράβωσε η ζάντα». #33 Elfyn EVANS / Scott MARTIN: «Η διαδρομή θα καθαρίζει με κάθε πέρασμα. Τα ελαστικά δούλεψαν καλά. Έπειτα από ό,τι συνέβη χθες δεν έχουμε το

Οι Έλληνες ...

#36 Georgios VASILAKIS / Thomas KRAWSZIK: «Είναι το σπίτι μου. Και είναι καλό να αγωνίζεσαι εντός έδρας. Ήταν δύσκολο, αλλά είναι το Ακρόπολις. Και αυτό το ράλλυ είναι η σκληρότερη δοκιμασία για τα αυτοκίνητα». #40 Panagiotis ROUSTEMIS / Christos BAKLORIS: «Σίγουρα, ήταν το πιο δύσκολο Ακρόπολις των τελευταίων ετών. Καταφέραμε να τερματίσουμε πρώτοι Έλληνες με μεγάλη διαφορά. Επίσης τερματίσαμε 12οι Γενικής στο πιο δύσκολο Ακρόπολις των τελευταίων ετών, κάτι που δίνει ακόμα μεγαλύτερη σημασία στο τελικό αποτέλεσμα». #48 Nikolaos PAVLIDIS / Allan HARRYMAN: «Οι ειδικές ήταν πολύ σκληρές. Αλλά το Ακρόπολις είναι πάντα έτσι». #51 Epameinondas KARANIKOLAS / Georgios KAKAVAS: «Ήταν ένας δύσκολος αγώνας, πετύχαμε μια πέτρα σε σημείο όπου δε θέλαμε. Είμαι χαρούμενος για τους χρόνους». #52 Paschalis CHATZIMARKOS / Marios TSAOUSOGLOU: «Το Ακρόπολις ήταν πάρα πολύ δύσκολο φέτος. Πολύ δύσκολες οι συνθήκες και υψηλές οι θερμοκρασίες. Οι διαδρομές ήταν σε πολύ κακή κατάσταση. Κάναμε την προσπάθει