Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Honda Clarity Fuel Cell ...


Τα πρώτα μοντέλα του Clarity Fuel Cell, του πιο προηγμένου οχήματος μηδενικών ρύπων της Honda, έφτασαν στην Ευρώπη αυτή την εβδομάδα. Τα πρώτα έξι οχήματα θα δοκιμαστούν με πελάτες σε Λονδίνο και Κοπεγχάγη στο πλαίσιο του project Hydrogen for Innovative Vehicles (HyFIVE), που είναι μερικώς χρηματοδοτούμενο από την κοινοπραξία Fuel Cell & Hydrogen Joint Undertaking (FCHJU).
Το νέο Clarity Fuel Cell ενσωματώνει τις τελευταίες τεχνολογικές εξελίξεις της Honda στον τομέα αυτό. Είναι το πρώτο sedan κυψελών καυσίμου που φέρει ολόκληρη τη συστοιχία της μπαταρίας κάτω από το καπό,  απελευθερώνοντας άφθονο χώρο στην καμπίνα τη μεταφορά πέντε επιβατών. Μία πρόσφατη δοκιμή της Αμερικανικής Υπηρεσίας Προστασίας του Περιβάλλοντος - US Environment Protection Agency (EPA) μέτρησε ωφέλιμη αυτονομία 589km, τη μεγαλύτερη από οποιουδήποτε άλλου οχήματος παραγωγής μηδενικών ρύπων.
Ο Thomas Brachmann, Επικεφαλής Μηχανικός του Project, τμήμα R&D της Honda και υπεύθυνος προγράμματος Clarity Fuel Cell της Honda στην Ευρώπη δήλωσε, «Η Honda ήταν ανέκαθεν από τους πρωτοπόρους στην τεχνολογία κυψελών καυσίμου υδρογόνου, με περισσότερα από 30 χρόνια ιστορία στην έρευνα & εξέλιξη. Η άφιξη αυτών των οχημάτων στην Ευρώπη και η συμμετοχή της Honda στο HyFIVE είναι το επόμενο βήμα στο όραμά της για πλήρη εμπορευματοποίηση αυτής της τεχνολογίας.»
Το HyFIVE project στόχο έχει την προώθηση της διάδοσης και χρήσης της τεχνολογίας οχημάτων κυψελών καυσίμου και της σχετικής υποδομής σε όλη την Ευρώπη. Αφού ολοκληρωθεί η δοκιμή, 185 Οχήματα Κυψελών Καυσίμου από πέντε κατασκευαστές αυτοκινήτων θα δοθούν σε ιδιώτες και εταιρικούς πελάτες σε Αυστρία, Δανία, Γερμανία, Ιταλία, Σουηδία και Βρετανία.
Το Clarity Fuel Cell είναι η πεμπτουσία της τεχνολογίας ηλεκτρικών οχημάτων Honda και υπογραμμίζει τη δέσμευση που πρόσφατα ανακοίνωσε ο πρόεδρος της εταιρείας Takahiro Hachigo, ότι τα δύο τρία του παγκόσμιου στόλου της θα περιλαμβάνουν ηλεκτρικά οχήματα μέχρι το 2030.


HyFIVE project
Το HyFIVE είναι ένα project χρηματοδοτούμενο από το FCHJU (http://www.fch.europa.eu/) που παρέχει οχήματα και σταθμούς σε τρεις Ευρωπαϊκές περιοχές. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το HyFIVE, παρακαλούμε ακολουθήστε το: http://www.hyfive.eu/

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...