Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Επανεκκίνηση ...



Με έναν αγώνα που προσέλκυσε την παρουσία του κόσμου και προσέφερε όμορφο θέαμα, συνδυάστηκε η επιστροφή των Αγώνων Ταχύτητας στο προσκήνιο!



Οι Αγώνες Ταχύτητας αποτελούν μια από τις πιο δημοφιλείς μορφές του Μηχανοκίνητου Αθλητισμού παγκοσμίως και σε αυτό το πλαίσιο, η διεξαγωγή τους στη χώρα μας έχει μεγάλη σημασία. Αυτός ήταν και ο σκοπός των ανθρώπων του Αθλητικού Σωματείου "Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής" (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.), όταν ανέλαβαν την πρωτοβουλία διοργάνωσης Αγώνα Ταχύτητας, κάτι που είχε πολύ καιρό να συμβεί. Έτσι έγινε λοιπόν, με τους Αγώνες Ταχύτητες να εκκινούν εκ νέου κατά τη διάρκεια του διημέρου 19-20 Νοεμβρίου, σε μια γνώριμη και αγαπημένη τοποθεσία, το Στρατιωτικό Αεροδρόμιο της Τρίπολης.
Ο Αγώνας Ταχύτητας συνδυάστηκε με τη διεξαγωγή Αγώνα Ατομικής Χρονομέτρησης, στο πλαίσιο του Επάθλου Hellenic Time Trial Challenge (HTTC) και προσέλκυσε συνολικά τη συμμετοχή 81 οδηγών, οι 43 από τους οποίους εντάχθηκαν στον Αγώνα Ταχύτητας και οι 38 στον Αγώνα Ατομικής Χρονομέτρησης. Το διήμερο ξεκίνησε το Σάββατο 19 Νοεμβρίου με τις Δοκιμές, όμως η δράση κορυφώθηκε την Κυριακή 20 Νοεμβρίου, με τη διεξαγωγή των αγώνων της κάθε Κατηγορίας.
Η πυκνή πρωινή ομίχλη, δυσκόλεψε αρχικά το έργο της Οργάνωσης, όμως στη συνέχεια ο καιρός βελτιώθηκε, επιτρέποντας στους θεατές, που ήταν πολλοί και αυτό ήταν ιδιαίτερα ενθαρρυντικό, αλλά και στους οδηγούς να ευχαριστηθούν τον αγώνα. Οι συμμετέχοντες του Αγώνα Ταχύτητας χωρίστηκαν σε 4 Κατηγορίες (Sport, Touring, Ιστορικά, Formula Saloon) ανάλογα με τις τεχνικές προδιαγραφές ή την χρονολογία κατασκευής του οχήματός τους. Η Κατηγορία Sport άνοιξε το χορό, σημαίνοντας και τυπικά την επανέναρξη του θεσμού των Αγώνων Ταχύτητας, με 2 σκέλη διάρκειας 12 γύρων το καθένα, που  είχαν αρκετές διακοπές και διαρκείς ανακατατάξεις.  Τελικός νικητής αναδείχθηκε ο 23χρονος Γιώργος Γιαννόπουλος (Citroen Saxo VTS, A/6) στην πρώτη του συμμετοχή σε σιρκουί και παρά το γεγονός ότι στις Δοκιμές του Σαββάτου, αντιμετώπισε πρόβλημα με το κιβώτιο ταχυτήτων και δεν συμμετείχε. Παρόλα αυτά, αν και ξεκίνησε το πρώτο σκέλος από την τελευταία θέση, αναρριχήθηκε στην κατάταξη τερματίζοντας στη δεύτερη θέση του πρωινού αγώνα, για να φτάσει στη νίκη κατά τη διάρκεια του Β' Σκέλους. Στη δεύτερη θέση τερμάτισε ο Λεωνίδας Λεοντόπουλος (Peugeot 106 S16, A/6) που βελτίωνε διαρκώς τις επιδόσεις του, ενώ στο βάθρο ανέβηκε και ο "Κανέλλος" (Peugeot 106 S16, A/6) ο οποίος έχασε τη δεύτερη θέση λίγο πριν το τέλος, όταν και αντιμετώπισε πρόβλημα με τον κινητήρα του αυτοκινήτου του, με αποτέλεσμα να τερματίσει ρετάροντας. Μια θέση πιο πίσω, ολοκλήρωσε την προσπάθειά του ο Χαράλαμπος Μίλλης (Peugeot 106 S16, N/2) ο οποίος κατέκτησε τη νίκη της επιμέρους κλάσης Ν/2. Στην κατάταξη τόσο της Γενικής όσο και της Ν/2, ακολούθησαν οι Βασίλης Ρέκκας (Citroen Saxo VTS) και Χαρίλαος Γιαννούλης (Peugeot 106 S16) οι οποίοι διαμόρφωσαν την τριάδα της κλάσης. Να σημειωθεί πως ο Σπύρος Βοργιάς (Peugeot 106 S16, A/6) που ξεκίνησε από την Pole Position και κέρδισε το Α' Σκέλος, εγκατέλειψε με πρόβλημα στον κινητήρα.



Από δύο σκέλη διάρκειας 12 γύρων αποτελούνταν και η Κατηγορία Τουρισμού, όπου νικητής αναδείχθηκε ο Γιώργος Κεχαγιάς (Ford Sierra RS 500) ο οποίος κυριάρχησε σε όλο το διήμερο, εκμεταλλευόμενος τις δυνατότητες του αυτοκινήτου και κερδίζοντας ταυτόχρονα την επιμέρους κλάση Αυτοκινήτων Μεγάλου Τουρισμού. Στη δεύτερη θέση τερμάτισε ο Χριστόφορος Αλεξόπουλος (Opel Ascona) που ήταν ο ταχύτερος ανάμεσα στα Αυτοκίνητα Τουρισμού T2, ενώ στο βάθρο ανέβηκε επίσης ο Δημήτρης Λούκος (Citroen Saxo VTS). Στις εγκαταλείψεις της Κατηγορίας, συγκαταλέγονται αυτές των Τρύφωνα Χασάπη (Citroen AX) από μηχανικό πρόβλημα, αφού μάλιστα εκκίνησε από τα Pits και Θανάση Κουρνιάτη (Ford Escort) από έξοδο, με αμφότερους να τίθενται εκτός στο Α' Σκέλος και να μη συμμετέχουν στο Β' Σκέλος.



Η μάχη της ημέρας, έγινε στην Κατηγορία των Ιστορικών, που περιλάμβανε έναν Αγώνα 15 γύρων. Οι Γιάννης Εδιπίδης (Lotus Elan) και Ανδρέας Καροτσιέρης (Porsche 911) είχαν εξαιρετική μάχη σε όλη τη διάρκεια του αγώνα, σε αθλητικά πάντα πλαίσια, η οποία έληξε τελικά υπέρ του πρώτου. Ο Καροτσιέρης μπορεί να ξεκίνησε από την Pole Position, όμως όσο περνούσαν οι γύροι τα ελαστικά του αυτοκινήτου του φθείρονταν, κοστίζοντας σε χρόνο. Ο Εδιπίδης από την πλευρά του, ακολουθούσε κατά πόδας όντας ιδιαίτερα ανταγωνιστικός, στοιχείο που είχε φανεί από τις Δοκιμές του Σαββάτου. Έτσι, με το πέρασμα των γύρων ο οδηγός της Lotus Elan πλησίαζε ολοένα και περισσότερο, προσπερνώντας τον οδηγό της Porsche, αρχικά προσωρινά καθώς ο Καροτσιέρης επανέκαμψε και έπειτα οριστικά, επωφελούμενος από μικρή επαφή που είχαν στην αρχή της ευθείας Εκκίνησης-Τερματισμού. Στην 3η θέση τερμάτισε ο Μάριος Σταφυλοπάτης (Ford Sierra Cosworth) με το αυτοκίνητο που είχε οδηγήσει ο Γάλλος Francois Delecour, ως εργοστασιακός οδηγός της Ford, στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ του 1992. Ο Γιάννης Καλαϊτζιάν (Fiat Ritmo 130 TC), που ξεκίνησε από την τέταρτη θέση και ήταν στη μάχη για μια θέση στο βάθρο, εγκατέλειψε με πρόβλημα στο συμπλέκτη.
Ενδιαφέρον παρουσίασε και ο μοναδικός, διάρκειας 15 γύρων, αγώνας της Κατηγορίας Formula Saloon. Ο Απόστολος Εδίρνελης (Honda Civic) έφτασε με άνεση στη νίκη, επωφελούμενος από την εγκατάλειψη του Νίκου Παπαδόπουλου (Ford Escort), που ξεκίνησε από την πρώτη θέση, με πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων. Στη δεύτερη  θέση ολοκλήρωσε την προσπάθειά του ο "Bakonick" (Toyota AE 86) ενώ το highlight του αγώνα ήταν η μάχη για το τρίτο σκαλί του βάθρου, μεταξύ των Παναγιώτη Σολδάτου (Alfa Romeo GTAM) και Αλέξη Καμπέρου (Citroen Saxo) που έληξε οριακά υπέρ του πρώτου, πάνω στη γραμμή του τερματισμού για μόλις 2 εκατοστά του δευτερολέπτου.



Στον Αγώνα Ατομικής Χρονομέτρησης, που συγκέντρωσε 38 οδηγούς, οι οποίο χωρίστηκαν επίσης σε 4 Κατηγορίες (Sport, Stock, Extreme Saloon) και πρόσφεραν με τη σειρά τους, θεαματικά περάσματα στους θεατές που βρέθηκαν στο Στρατιωτικό Αεροδρόμιο της Τρίπολης, προσμέτρησε τελικά μόνο το Α' Σκέλος, καθώς το Β' Σκέλος δεν πραγματοποιήθηκε για λόγους ασφαλείας, λόγω της νύχτας. Στην Κατηγορία Stock νικητής αναδείχθηκε ο Γιώργος Γιατράκος (Honda S2000), με τους Βασίλη Σιαφαρή (VW Golf)  και Νίκο Καλογερά (Subaru Impreza) να συμπληρώνουν την τριάδα. Στην Κατηγορία Sport επικράτησε ο Αθανάσιος Φάσσας, ενώ τον ακολούθησαν οι Παναγιώτης Δημούλης και Ρένος Παπαδάτος, όλοι τους με Peugeot 106 Rallye. Στην Κατηγορία Extreme ταχύτερος ήταν ο Νικηφόρος Πιτταράς (Honda S2000) με δεύτερο το Γιώργο Θανάση (Renault Clio Cup X85) και τρίτο τον Στέφανο Τσέκα (Mitsubishi Lancer EVO IX). Τέλος, στην Formula Saloon νικητής ήταν ο Θανάσης Ασίκης (Honda Civic Type-R), ενώ στο βάθρο τον συνόδευσαν οι Δημήτρης Περήφανος (Honda S2000 Ιδιοκατασκευή) και Παναγιώτης Σολδάτος (Alfa Romeo GTAM). 



Η Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής ευχαριστεί θερμά το Γενικό Επιτελείο Αεροπορίας (Γ.Ε.Α.) και τον Δήμο Τρίπολης, που στήριξαν με όλες τους τις δυνάμεις το γεγονός. Επιπλέον, ευχαριστεί τους Χορηγούς του αγώνα, δίχως τη βοήθεια των οποίων η προσπάθεια διοργάνωσης θα ήταν ακόμη πιο δύσκολη, καθώς και τους Χορηγούς Επικοινωνίας, για τη συμβολή τους στην προβολή του αγώνα. 

Δηλώσεις Πρωταγωνιστών




Γιώργος Γιαννόπουλος (Νικητής Κατηγορίας Sport)
"Ήταν η 1η φορά που συμμετείχα σε αγώνα Ταχύτητας και όλα ήταν πάρα πολύ ωραία. Μπορεί να αντιμετωπίσαμε πρόβλημα χθες με το κιβώτιο ταχυτήτων και να μην κάναμε Δοκιμές, όμως δεν πειράζει. Όλα πήγαν καλά σήμερα και είμαι ευχαριστημένος. Θέλω να ευχαριστήσω τον πατέρα μου και όσους με στηρίζουν."


Γιώργος Κεχαγιάς (Νικητής Κατηγορίας Τουρισμού)
"Δυστυχώς πολλά αυτοκίνητα αντιμετώπισαν προβλήματα και για αυτό δεν υπήρξε ο συναγωνισμός που επιθυμούσαμε. Αν ήταν όλα τα αυτοκίνητα μέσα στην Κατηγορία, ο συναγωνισμός θα ήταν καλύτερος. Σήμερα ο αγώνας είχε πολύ κόσμο και θέλαμε να τον ευχαριστήσουμε. Ευχαριστώ πολύ την ομάδα μου Karras Service Intersport, την οικογένειά μου και όλους τους θεατές που βρέθηκαν στην πίστα να μας παρακολουθήσουν. Συγχαρητήρια στην Οργάνωση που πέτυχε τη διεξαγωγή Αγώνα Ταχύτητας μετά από καιρό."



Γιάννης Εδιπίδης (Νικητής Κατηγορίας Ιστορικών)
"Ο αγώνας είχε τρομερό ενδιαφέρον. Είχαμε συζητήσει με την ομάδα μου, ότι κάποια στιγμή τα ελαστικά της Porsche του Ανδρέα Καροτσιέρη θα βράσουν και θα μπορούμε να επωφεληθούμε από αυτό. Αλλαγή στα αρχικά μας πλάνα προκάλεσε η εξαιρετική εκκίνηση του Μάριου Σταφυλοπάτη με το Ford Sierra. Στη συνέχεια, πίεσα τον Καροτσιέρη και όντως στην πορεία του αγώνα το αυτοκίνητό του άρχισε να γλιστράει. Όμως όταν έφτασα το προσπέρασμα ήταν δύσκολο αλλά τελικά επετεύχθη. Ήταν μια τρομερή νίκη!"



Απόστολος Εδίρνελης (Νικητής Κατηγορίας Formula Saloon)
"Επιστροφή στους αγώνες ταχύτητας μετά από καιρό. Αν και δεν ήμουν ανενεργός, καθώς είχα λάβει μέρος σε δύο αγώνες στην Ίμολα της Ιταλίας, η επιστροφή στην Τρίπολη προσφέρει άλλη χαρά, καθώς έχω συμμετάσχει σε πολλούς αγώνες εδώ. Είναι μια πίστα που μου αρέσει ιδιαίτερα καθώς ευνοεί τα πιο αδύναμα αυτοκίνητα, αν και έτυχε αυτή τη φορά να έχω δυνατό αυτοκίνητο και αυτό βοήθησε. Ευχαριστώ πολύ την οικογένειά μου και την ομάδα μου PB Motorsport, που παρά το γεγονός ότι είχε πολλά αυτοκίνητα εδώ, έκανε υπεράνθρωπες προσπάθειες ώστε όλα να είναι έτοιμα και μάλιστα να πρωταγωνιστούν."



Αναλυτικά Αποτελέσματα του Αγώνα Ταχύτητας, μπορείτε να βρείτε στη σελίδα του Επίσημου Χρονομέτρη του αγώνα, της Sportstiming (http://www.sportstiming.gr/).

Website: www.ellada-racingclub.gr

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Are you SEIRIOS ? ...

Ο εμβληματικός Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών ΣΕΙΡΙΟΣ θα αποτελέσει τον τόπο συνάντησης θεατών και αγωνιζομένων του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στις 7 Σεπτεμβρίου, με μια υπερειδική διαδρομή πρωτόγνωρη για τα παγκόσμια δεδομένα. Πλατεία Συντάγματος, ΟΑΚΑ, Πλατεία Νερού. Τρία εμβληματικά σημεία της Ελλάδας που χαρακτήρισαν τα πρόσφατα ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έρχονται να δώσουν τη σκυτάλη σε ακόμα μία πρωτοποριακή όσο και απρόσμενη τοποθεσία για την υπερειδική διαδρομή του 2024. Την αποκάλυψη του σημείου της EKO Super Special Stage έκανε μέσα από την πασίγνωστη γέφυρα του ΣΕΑ Σείριος ο Αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού. Ο κ. Γιάννης Βρούτσης, καλωσορίζοντας τους παρευρισκομένους, επεσήμανε: «Σε μια χρονιά που ο Αθλητισμός αναβαθμίστηκε από τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, τοποθετώντας το Υπουργείο Αθλητισμού στη φιλόξενη “οικογένεια” της Παιδείας, δεν εφησυχάσαμε». Αξίζει να αναφερθεί ότι εγχείρημα ανάλογο της φετινής EKO Super Special Stage δεν έχει επιχειρηθεί από καμία διοργανώτρια χώρα σε α

Ανανέωση στόλου ...

Το αμαξοστάσιο των Τρόλεϊ στην Νέα Φιλαδέλφεια (Κόκκινος Μύλος) επισκέφτηκε, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές, Βασίλης Οικονόμου, προκειμένου να εξετάσει μία σειρά ζητημάτων, που αφορούν την βελτίωση των συνθηκών εργασίας των εργαζομένων και του παρεχόμενου συγκοινωνιακού έργου των Τρόλεϊ προς τους πολίτες. Ο αρμόδιος Υφυπουργός, άκουσε και κατέγραψε όλα τα αιτήματα των εργαζομένων, σχετικά με την υπογραφή της συλλογικής σύμβασης εργασίας, την ποιότητα εργασίας των οδηγών, αλλά και την προστασία τους στο πλαίσιο της δύσκολης καθημερινότητάς τους. Στην συνέχεια ο κ. Οικονόμου συναντήθηκε με τους εργαζόμενους και με τον Διευθύνοντα Συμβούλο της Ο.ΣΥ, Στέφανο Αγιάσογλου, τον Γενικό Διευθυντή Παραγωγής της Ο.ΣΥ., Γιώργο Δρόση. Ο Πρόεδρος του Συνδικάτου Εργαζομένων στα Τρόλεϊ (πρώην ΗΛΠΑΠ), Στέλιος Ινεπέκογλου, έθεσε τα θέματα που απασχολούν τους εργαζόμενους. Ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών στάθηκε στον εκσυγχρονισμό του στόλου των Τρόλεϊ με τα 200 νέα οχ

13ο GRAND PRIX - ΟΥΓΓΑΡΙΑ ...

Το 13Ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1, πραγματοποιήθηκε στην πίστα «Ουγγαρόρινγκ» της Ουγγαρίας και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 21 Ιουλίου, από τον ΑΝΤ1 και το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ). Την παρθενική του νίκη έκανε ο Όσκαρ Πιάστρι,  ο οποίος πήρε την 1η νίκη της καριέρας του, με 2ο τον ομόσταβλό του στη McLaren, Λάντο Νόρις, ενώ την 3η θέση πήρε ο Λιούις Χάμιλτον με τη Mercedes. Η χθεσινή αναμέτρηση των μονοθέσιων κέρδισε το ενδιαφέρον των φίλων της Formula 1 στην Ελλάδα, καθώς ήταν πρώτη στη ζώνη προβολής της με 15,3% στο δυναμικό κοινό 18-54 και διαφορά 4,4 μονάδες από τον ανταγωνισμό. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τις μάχες των οδηγών της Formula 1 το έδειξαν οι άνδρες με ποσοστό που έφτασε μέχρι και 25,1%. Και οι γυναίκες, όμως, παρακολούθησαν Formula 1 καταγράφοντας ποσοστό μέχρι και 24,8%.  Οι απεσταλμένοι της εκπομπής «FORMULA 1 SHOW» του ΑΝΤ1 και ANT1+, Μαρία Θωμά και Γιώργος Ανανίδας, μετέφεραν το κλίμα από το καυτό Ουγγαρόρι