Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

TOYOTA GAZOO Racing ...


Η "TOYOTA GAZOO Racing" ενσαρκώνει τη δέσμευση της Toyota να υπερβαίνει τα όρια ώστε να δημιουργεί όλο και καλύτερα αυτοκίνητα μέσα από την εμπλοκή της σε δραστηριότητες του μηχανοκίνητου αθλητισμού. «Αυτό που μαθαίνουμε από τις επιδόσεις των οχημάτων σε οριακές συνθήκες προσπαθούμε να το μετατρέψουμε σε πλεονεκτήματα στην καθημερινή οδήγηση.»
ΣΕ ΟΛΗ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ
Η Toyota έχει συμμετάσχει σε πολλά διαφορετικά είδη του μηχανοκίνητου αθλητισμού, όπως Formula One, Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής - World Endurance Championship (WEC), αγώνας αντοχής Nürburgring 24 Hours. Οι δραστηριότητες αυτές διεξάγονταν από ανεξάρτητες ομάδες της εταιρίας, όπως οι “Toyota Racing”, “Lexus Racing” και “GAZOO Racing”. 
Από αυτές, η “GAZOO Racing” συμμετείχε πρώτη στον αγώνα Nürburgring 24 Hours το 2007 με δύο μεταχειρισμένα Altezza, υποστηριζόμενη από μία ομάδα μηχανικών στελεχωμένη από εργαζόμενους επιλεγμένους από διάφορα τμήματα της Toyota, σύμφωνα με την άποψη ότι  “οι  δρόμοι φτιάχνουν τους ανθρώπους και οι άνθρωποι φτιάχνουν τα αυτοκίνητα”.
Αυτό δεν απείχε από την άποψη του ιδρυτή της Toyota, Kiichiro Toyoda, ο οποίος είχε ήδη πει το 1952:  «Ο Μηχανοκίνητος Αθλητισμός είναι κάτι παραπάνω από ψυχαγωγία. Είναι ζωτικής σημασίας για την εξέλιξη της βιομηχανίας αυτοκινήτου. Όπως οι αθλητές δοκιμάζουν τις ικανότητές τους, δίνοντας τον καλύτερό τους εαυτό στους Ολυμπιακούς αγώνες, έτσι και οι αυτοκινητοβιομηχανίες χρησιμοποιούν τους αγώνες σαν μία ευκαιρία να πιέσουν ένα όχημα στα όρια των επιδόσεών του επιδιώκοντας μία νίκη. Μέσα από αυτή τη διαδικασία μπορούν να ανακαλύπτουν νέους τρόπους εξέλιξης της τεχνολογίας αυτοκινήτου.» 
Με γνώμονα αυτό, τον Απρίλιο του 2015, η Toyota επέστρεψε στις ρίζες της και ένωσε τις αγωνιστικές της δραστηριότητες στο σχήμα “TOYOTA GAZOO Racing”, ορίζοντας το μηχανοκίνητο αθλητισμό ως βάση της δέσμευσής της να δημιουργεί όλο και καλύτερα αυτοκίνητα.
Η τεχνολογία της Toyota έχει βελτιωθεί μέσα από τη συμμετοχή σε αγώνες, κάτι που ωφέλησε στη συνέχεια τα αυτοκίνητα δρόμου. Από τον πρώτο της αγώνα στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής της FIA - World Endurance Championship (WEC) το 2012 μέχρι την κατάκτηση του πρωταθλήματος το 2014, η εμπειρία που απέκτησε από το πανίσχυρο σύστημα κίνησης των αγωνιστικών οχημάτων TS030 και TS040 HYBRID LMP1 συνέβαλε σημαντικά στην εξέλιξη της υβριδικής τεχνολογίας κίνησης για τα μοντέλα δρόμου της σε τομείς όπως το downsizing και η ψύξη του μοτέρ.
Με τη συμμετοχή της σε αγωνιστικές δραστηριότητες, η Toyota έχει διευρύνει τις γνώσεις της βγαίνοντας εκτός της λεγόμενης ‘ζώνης άνεσης’. Οι εμπειρίες αυτές της άνοιξαν νέους ορίζοντες, με αποτέλεσμα να είναι σε θέση να αξιοποιήσει καλύτερα το ανθρώπινο δυναμικό της.  
Τελευταίο αλλά σημαντικό, μέσω του μηχανοκίνητου αθλητισμού, η Toyota μεταφέρει τον ενθουσιασμό της οδήγησης στους πελάτες και τους οπαδούς της και μοιράζεται το πάθος της μαζί τους.
Με την επιστροφή της Toyota στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι (WRC) το 2017, η “TOYOTA GAZOO Racing” επέλεξε μια ακόμα πολύ απαιτητική αγωνιστική κατηγορία για να πιέσει τα αυτοκίνητά της στο όριο, επιδιώκοντας το ‘Όλο και Καλύτερα Αυτοκίνητα’. 



ΟΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΗΣ TOYOTA GAZOO RACING ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ

FIA World Endurance Championship (WEC) – Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής
Το FIA World Endurance Championship περιλαμβάνει αγώνες αντοχής διάρκειας έξι ωρών ή περισσότερο σε διάφορες περιοχές ανά την Ευρώπη, Αμερική και Ασία. Πιο διάσημος είναι ο αγώνας 24 Hours of Le Mans, ένα σκέλος του Triple Crown του Μηχανοκίνητου Αθλητισμού και η πιο περίοπτη διοργάνωση των αγώνων αντοχής.
Η TOYOTA έχει λάβει μέρος στο Le Mans δεκαοκτώ φορές από το 1985 που συμμετείχε για πρώτη φορά και έφτασε πολύ κοντά στη νίκη στον αγώνα του 2016. Ένα από τα αγωνιστικά αυτοκίνητα TS050 HYBRID LMP1 ήταν πρώτο μέχρι τα τελευταία λεπτά του 24ωρου αγώνα πριν αναγκαστεί να εγκαταλείψει, σε απόσταση αναπνοής από τη νίκη. Το άλλο αυτοκίνητο της ομάδας τερμάτισε δεύτερο, απαλύνοντας κάπως την απογοήτευση από μία χαμένη νίκη. 
Η συμμετοχή στο Le Mans απαιτεί εξαιρετική ταχύτητα και ευελιξία, και η TOYOTA GAZOO Racing εξακολουθεί να αντιμετωπίζει αυτή την πρόκληση βελτιώνοντας το υβριδικό της σύστημα με όλο και πιο προηγμένες τεχνολογίες. Το εν λόγω υβριδικό σύστημα εξελίχθηκε στους κόλπους της Toyota, με μέλη της ομάδας εξέλιξης να συμμετέχουν και στον αγώνα. Η σύνθεση της ομάδας είναι ποικίλη – άτομα διαφορετικών ηλικιών και με διαφορετικά επίπεδα εμπειρίας – αλλά όλοι στο ίδιο μήκος κύματος με ένα κοινό σκοπό ‘τη δημιουργία όλο και καλύτερων αυτοκινήτων’. 

Nürburgring 24 Hours Race
Κάθε χρόνο εργοστασιακές και ομάδες ιδιωτών από όλο τον κόσμο συμμετέχουν στο σκληρότερο αγώνα παγκοσμίως, στην πίστα του Nürburgring. Η φετινή χρονιά σηματοδότησε τη δέκατη συμμετοχή της TOYOTA GAZOO Racing στο αγώνα καθώς η ομάδα κατέβασε ένα Lexus RC, ένα Lexus RC F και το Toyota C-HR Racing. 
Από τις 158 συνολικές αγωνιστικές συμμετοχές, το Toyota C-HR Racing κατέλαβε τη 84η θέση της γενικής κατάταξης, ενώ τερμάτισε τρίτο στην κατηγορία του. Επιπλέον, το Lexus RC εγκατέλειψε λόγω προβλημάτων του συστήματος μετάδοσης, ενώ το Lexus RC F ήταν 24ο στη γενική κατάταξη και πρώτο στην κατηγορία του.
Ο αγώνας Nürburgring 24 Hours είναι σημαντικός για την Toyota στην εκπαίδευση προσωπικού της λόγω της ενεργούς εμπλοκής των μηχανικών, τεχνικών και οδηγών δοκιμών από τα τμήματα αυτοκινήτων δρόμου της εταιρίας.
Στόχος της Toyota παραμένει ακριβώς ο ίδιος, όπως πριν από μία δεκαετία: η συμμετοχή σε απαιτητικές αγωνιστικές διοργανώσεις και η ενσωμάτωση των γνώσεων που αποκομίζει στην προσπάθειά της για ‘δημιουργία όλο και καλύτερων αυτοκινήτων’.

FIA World Rally Championship (WRC) – Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι
Από τις ασφάλτινες μέχρι τις κακοτράχαλες και χωμάτινες διαδρομές, το WRC είναι ένα ανελέητο πρωτάθλημα υψηλών ταχυτήτων που διεξάγεται σε κάθε είδους δημόσιο δρόμο σε όλο τον κόσμο. Οι οδηγοί πρέπει να αξιολογούν άμεσα τις οδικές συνθήκες κάθε χώρας σε αυτή την πρόκληση με τέρμα γκάζι. 
Αλλά η δημιουργία παγκόσμιων αυτοκινήτων ράλι δεν είναι μόνο θεωρία. Πρόκειται για αυτοκίνητα που θα πρέπει να οδηγούνται στα όρια των δυνατοτήτων τους σε όλα τα είδη δρόμων, βασισμένα σε εμπειρία και γνώσεις από πρώτο χέρι. Με γνώμονα αυτό, η TOYOTA GAZOO Racing αποφάσισε να τρέξει στο WRC το 2017. 
Με τον Tommi Mäkinen στο τιμόνι του project, το Yaris WRC κοντεύει να ολοκληρωθεί. Η ομάδα αποτελείται από αφοσιωμένους ειδικούς οι οποίοι έχουν πάθος για τους αγώνες ράλι. «Το σημαντικότερο συστατικό στη δημιουργία ενός αυτοκινήτου που μπορεί να φτάσει στη νίκη είναι να έχεις μία ομάδα ανθρώπων με τον ίδιο σκοπό, που όλοι βρίσκουν χαρά σε αυτό που κάνουν,» δήλωσε ο Mäkinen. «Θέλουμε να παρουσιάσουμε στον κόσμο μία ομάδα που την ενώνει το πνεύμα της Toyota ‘Αγαπώ τα αυτοκίνητα!’ καθώς δουλεύουμε επιμελώς για την επίτευξη των στόχων μας.» 

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

Στην πρίζα ...

Οι οδηγοί ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα είναι ευκολότερο να φορτίζουν τα οχήματά τους στο σπίτι και στην εργασία τους τα επόμενα χρόνια, μετά την αναθεώρηση της οδηγίας για την ενεργειακή απόδοση των κτιρίων (EPBD) από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Η οδηγία στοχεύει να βάλει την Ευρώπη στο δρόμο της πλήρους απανθρακοποίησης έως το 2050. Προσδιορίστηκαν χαρακτηριστικά που πρέπει να διαθέτουν όλες οι νέες κατασκευές, αλλά και αυτές που υπόκεινται σε ανακαινίσεις. Έτσι όλα τα νέα κτίρια, καθώς και τα υπάρχοντα που υπόκεινται σε ριζική ανακαίνιση, πρέπει τώρα να εγκαταστήσουν προ-καλωδίωση για τα σημεία φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Τι προβλέπει η νέα οδηγία Αυτό καλύπτει όλα τα απαραίτητα βήματα για να καταστεί δυνατή η εγκατάσταση σημείων φόρτισης. Επιπλέον, όλα τα νέα και ανακαινισμένα κτίρια με περισσότερες από πέντε θέσεις στάθμευσης αυτοκινήτων πρέπει να έχουν τουλάχιστον ένα σημείο φόρτισης για κάθε πέντε θέσεις και προκαλωδίωση για τους τουλάχιστον μισούς χώρους. Τα γραφεία που διαθέτουν

5ο Grand Prix - Κίνα ...

Το 5ο Grand Prix του φετινού Παγκόσμιου Πρωταθλήματος, επιστρέφει μετά από τέσσερα χρόνια απουσίας λόγω των μέτρων που ίσχυαν για τον κορονοϊό στην Κίνα, στην πίστα της Σαγκάης, και θα μεταδοθεί την Κυριακή, 21 Απριλίου, στις 10:00, ζωντανά, αποκλειστικά στο ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ) και ετεροχρονισμένα στις 16:30 στον ΑΝΤ1. Οι λάτρεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού, την  Παρασκευή 19 Απριλίου και το Σάββατο 20 Απριλίου, θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν αποκλειστικά στο ΑΝΤ1+, τις ελεύθερες και τις κατατακτήριες δοκιμές των μονοθέσιων, που θα προετοιμάσουν το έδαφος για την τελική σειρά εκκίνησης, καθορίζοντας τη θέση κάθε οδηγού στο grid. Στο τελευταίο Grand Prix, που πραγματοποιήθηκε στην Κίνα το 2019, είχε κερδίσει ο Λιούις Χάμιλτον για λογαριασμό της Mercedes, με 2ο τον Βάλτερι Μπότας και 3ο τον Σεμπάστιαν Φέτελ, που οδηγούσε τότε για την Ferrari. Από τότε, δεν έχει μείνει τίποτα ίδιο. Αρχικά, έχουμε νέα μονοθέσια με διαφορετική δυναμική. Δευτερευόντως, έχουμε νέα