Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

TOYOTA GAZOO Racing WRC ...


Υπό τη Διεύθυνση του τέσσερις φορές Παγκοσμίου Πρωταθλητή Tommi Mäkinen, η TOYOTA GAZOO Racing WRC εργάζεται πυρετωδώς μέρα-νύχτα γράφοντας χιλιόμετρα με το Yaris WRC από την αρχή της χρονιάς. Λόγω της εμπλοκής του στο εντατικό πρόγραμμα εξέλιξης ως επίσημος οδηγός δοκιμών, ο Juho Hänninen έχει κατανοήσει άριστα το στόχο της TOYOTA GAZOO Racing -να δημιουργεί ακόμα καλύτερα αυτοκίνητα- και ήταν εύλογη επιλογή οδηγού για την πρώτη σεζόν της Ιαπωνικής μάρκας στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι (WRC). 
Υπέγραψε μονοετές συμβόλαιο με δυνατότητα επέκτασης πέραν του 2017.
Αφού κέρδισε το Intercontinental Rally Challenge το 2010, ο Juho συνέχισε τις επιτυχίες του διεκδικώντας τον τίτλο του S-WRC (FIA) το 2011, ενώ ένα χρόνο αργότερα πήρε το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλι. Έλαβε μέρος στην κορυφαία κατηγορία του πρωταθλήματος δύο φορές το 2013 και 2014, εντυπωσιάζοντας με τις επιδόσεις του σε διοργανώσεις όπως τα Ράλι Σουηδίας, Πολωνίας και Φινλανδίας. 
Θα ακολουθήσει σε ένα πλήρες αγωνιστικό πρόγραμμα με τη TOYOTA GAZOO Racing WRC team το 2017, με συνοδηγό τον Kaj Lindström.
«Μοιάζει με όνειρο που γίνεται πραγματικότητα!»  σχολίασε ο Φιλανδός οδηγός. «Το να βρεθώ πλαισιωμένος από μία εργοστασιακή ομάδα με τέτοιες δυνατότητες για μία πλήρη σεζόν είναι πραγματική ευκαιρία για μένα.  Δουλεύουμε μαζί από την πρώτη ‘βόλτα’ του αυτοκινήτου, και αυτό κάνει το όλο εγχείρημα πιο συναρπαστικό και γεμάτο πρόκληση. 
Το  Yaris WRC είναι απίστευτο. 
Ανυπομονώ να ξεκινήσει το Ράλι Μόντε-Κάρλο!»


Juho Hänninen και Tommi Mäkinen

Ο Tommi Mäkinen, Επικεφαλής της TOYOTA GAZOO Racing WRC Team δήλωσε ικανοποιημένος με την επιλογή του Juho, επαναλαμβάνοντας ότι η σεζόν του 2017 θα είναι πρωτίστως μία εμπειρία εκπαιδευτικού χαρακτήρα για όλη την ομάδα. 
«Όταν προσχώρησε στην ομάδα, ο Juho είχε απίστευτο ενθουσιασμό και διάθεση για δουλειά,» δήλωσε ο Mäkinen. «Επίσης συνειδητοποίησε ότι δεν θέλαμε να βιάσουμε τα πράγματα και ότι η σεζόν του 2017 θα ήταν αφιερωμένη στην απόκτηση εμπειρίας και την ανάλυση του πρωταθλήματος.  Διαθέτει μεγάλη εμπειρία από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι και είμαι σίγουρος ότι έχοντας λάβει μέρος στην εξέλιξη του Yaris WRC από την αρχή, γνωρίζει άριστα το αυτοκίνητο. Επομένως, φαίνεται να είναι ο τέλειος συνδυασμός για μένα.  Ξέρω ότι όλοι στην ομάδα θα δώσουν το καλύτερό τους εαυτό προκειμένου να διασφαλίσουν ότι όλη η ενέργεια και η σκληρή δουλειά που έχουν αφιερωθεί σε αυτό το project τους τελευταίους μήνες θα μας φέρει την επιτυχία.»
Ο Koei Saga, Διευθύνων Σύμβουλος και Τεχνικός Διευθυντής του TOYOTA GAZOO Racing Factory, και Αντιπρόεδρος της TOYOTA GAZOO Racing WRC Team έκανε το ακόλουθο σχόλιο: «Χαίρομαι που ο Juho θα είναι μέλος της ομάδας τη σεζόν του 2017. Ο Juho έχει εμπλακεί στην εξέλιξη του Yaris WRC από την αρχή του project.  Ανυπομονούμε να συνεργαστούμε μαζί του καθώς στοχεύουμε σε μία θέση στο βάθρο με πρώτη ευκαιρία, ενώ θα συνεχίσουμε να αγωνιζόμαστε για τη δημιουργία ακόμα καλύτερων αυτοκινήτων.» 


Juho Hänninen
• Ημ/νία γέννησης: 25 Ιουλίου 1981 (35 ετών)
• Εθνικότητα: Φιλανδός
• Οι Καλύτερες Στιγμές στην Καριέρα του:
2001:Πρώτο ράλι, SM Valvoline Rally (Φινλανδία)
2006: Πρώτο ράλι WRC, Ράλι Σουηδίας
2008: Πρώτη νίκη, Ράλι Ρωσίας (Intercontinental Rally Challenge με Peugeot 207 S2000)
2010: Πρωταθλητής IRC (με Skoda Fabia S2000)
2011: Πρωταθλητής FIA SWRC (with με Fabia S2000)
2012: Πρωταθλητής FIA ERC (με Skoda Fabia S2000)
• Στατιστικά WRC
-Εκκινήσεις WRC: 43
-Βαθμολογία: 54
-Νίκες σε ειδικές: 3

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...