Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Σοκολάτα, Μύδια … και Mustang ...


Οι Γερμανοί οδηγοί αγοράζουν τις περισσότερες στην Ευρώπη και από κοντά πάνε οι Βρετανοί. Ωστόσο, οι Βέλγοι είναι τελικά οι πιο ένθερμοι οπαδοί της Mustang σε όλη την Ευρώπη. Αναλογικά με τον πληθυσμό του, το Βέλγιο έχει τους περισσότερους κατόχους Ford Mustang από οποιαδήποτε άλλη Ευρωπαϊκή χώρα – κάτι που επιβεβαιώνουν οι πωλήσεις των 1.600 και πλέον νέων Ford Mustang. Το θρυλικό σπορ αυτοκίνητο άρχισε να πωλείται πέρσι σε όλη την Ευρώπη για πρώτη φορά από τότε που λανσαρίστηκε στις ΗΠΑ, δηλαδή μετά από 51 ολόκληρα χρόνια. Και ήδη έχουν πουληθεί πάνω από 21.000 νέες Mustang. Ίσως δεν είναι η πρώτη χώρα που μας έρχεται στο μυαλό όταν μιλάμε για σπορ αυτοκίνητα, ωστόσο οι Βέλγοι οδηγοί φαίνεται να έχουν ερωτευθεί τη νέα Ford Mustang για τα καλά.
Από τις 21.000 και πλέον νέες Mustang που η Ford έχει πουλήσει σε όλη την Ευρώπη, οι 1.600 ανήκουν σε Βέλγους οδηγούς. Η αναλογία είναι ένας στους 4.693 από τους 7.659.000 οδηγούς αυτής της χώρας – μακράν η υψηλότερη συγκριτικά με οποιαδήποτε άλλη Ευρωπαϊκή χώρα.
Από αυτές, η Γερμανία και η Βρετανία είναι οι χώρες όπου πουλήθηκαν πάνω από τις μισές νέες Mustang από πέρσι που το μοντέλο κυκλοφόρησε στην Ευρώπη, για πρώτη φορά από το 1964 που λανσαρίστηκε στις ΗΠΑ. Οι Γερμανοί οδηγοί αγόρασαν 7.281 Mustang (1 στους 7.700) και οι Βρετανοί αντίστοιχα 4.761 Mustang (1 στους 7.743).
Η Γαλλία βρίσκεται στην τρίτη θέση με 2.126 πωλήσεις και το Βέλγιο στην τέταρτη, μία από τις πολλές χώρες με μικρότερους πληθυσμούς, όπως Σουηδία, Ελβετία και Τσεχία, όπου σημειώνεται τεράστια ζήτηση για το παγκοσμίως δημοφιλέστερο σπορ coupe της περσινής χρονιάς. 
«Η Mustang είναι ένα αυτοκίνητο με πλήθος παθιασμένων οπαδών σε όλη την Ευρώπη που έχουν δικές τους λέσχες και διοργανώνουν πολυάριθμες συναντήσεις φίλων της Mustang» σχολιάζει ο Laurent Charpentier, Διευθύνων Σύμβουλος της Ford Βελγίου. «Είναι ένα σπορ αυτοκίνητο μοναδικό στο είδος του, και το οποίο ορισμένοι οπαδοί του κυριολεκτικά το περίμεναν μια ολόκληρη ζωή.» 


Το Βέλγιο έχει γράψει ιστορία στο χώρο των γρήγορων αυτοκινήτων. Το διάσημο Circuit de Spa Francorchamps ήταν από τις πρώτες πίστες που φιλοξένησαν αγώνα της Formula 1, ενώ ο Jacky Ickx κέρδισε τις 24 Ώρες του Le Mans έξι φορές, μία φορά με Ford GT-40, έχοντας στο ενεργητικό του 25 τερματισμούς στο βάθρο στη F1, ενώ είναι και νικητής του Rally Dakar.
Ανάμεσα στους μεγαλύτερους οπαδούς του νέου αυτοκινήτου είναι ο Adelbert Engler, ο οποίος έχει δημιουργήσει μια συλλογή με 5.500 μοντέλα Mustang υπό κλίμακα στο σπίτι του στο Heusden Zolder, αλλά και αρκετά κλασικά μοντέλα κανονικών διαστάσεων.  
«Από συνεντεύξεις, ταινίες και μουσικά βίντεο μέχρι άρθρα, επετείους και εκθέσεις, η Mustang έχει γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής μου» δήλωσε ο Engler, ο οποίος περιμένει με ανυπομονησία να παραλάβει μία Κίτρινη fastback Mustang με κινητήρα 2.3L EcoBoost.
Οι Ευρωπαίοι αγοραστές της Mustang μπορούν να επιλέξουν από κινητήρες 5.0L V8 και 2.3L EcoBoost, και αμαξώματα fastback και convertible. Κόκκινο, γκρι και μαύρο είναι τα δημοφιλέστερα χρώματα μέχρι στιγμής, με το 72% των αγοραστών να επιλέγει την fastback, και το 64% τον κινητήρα V8. Τα μοντέλα EcoBoost είναι πιο δημοφιλή στη Νότια Ευρώπη. 
Από την αρχή της χρονιάς, συγκριτικά με πέρσι, οι πωλήσεις αυτοκινήτων Ford performance στην Ευρώπη έχουν διπλασιαστεί, με μοντέλα όπως η Mustang, αλλά και τα Focus RS, Focus ST και Fiesta ST.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1ος Γύρος - Επιτυχής ...

Συναρπαστική ήταν η εξέλιξη του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ενός αγώνα που είχε αρκετές ανακατατάξεις καθ’ όλη τη διάρκειά του. Τελικοί νικητές αναδείχθηκαν οι Σωκράτης Τσολακίδης-Γιώργος Πολυζώης, στην επιστροφή του δύο φορές Πρωταθλητή Ελλάδος στη χωμάτινη επιφάνεια. Ο αγώνας διοργανώθηκε από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρείχαν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας ήταν ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησαν τις υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος οι Τσολακίδης-Πολυζώης,. Το πλήρωμα του Skoda Fabia Rally2 Evo είδε από νωρίς να τίθενται εκτός αγώνα οι κύριοι αντίπαλοί του και στη συνέχεια ελέγχοντας τον συναγωνισμό, κέρδισε τις τρεις τελευταίες Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Νωρίτερα, οι «Παναγιώτης Ρουστέμης»-Χρήστος Μπακλώρης, οι οποίοι βρέθηκαν να προηγούνται έπειτα από τις δύο πρώτες

Αναγέννηση ...

Το Στρατιωτικό Αεροδρόμιο Τρίπολης θα υποδεχτεί το Σαββατοκύριακο 20 και 21 Απριλίου, 45 οδηγούς, οι οποίοι θα λάβουν μέρος στον πρώτο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας στις κατηγορίες Ν&Α, Ε, Formula Saloon και Ιστορικών! Διοργανωτές είναι τα Σωματεία “Αγωνιστικός Σύλλογος Ιδιοκτητών Σπορ αυτοκινήτων” (ΑΣΙΣΑ) και “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.). Η κατηγορία Ν&Α συγκέντρωσε 11 οδηγούς, οι οποίοι θα αγωνιστούν με στόχο τη νίκη στην πρεμιέρα του θεσμού. Με τετρακίνητο Lancer της Ομάδας Ν θα αγωνιστεί ο 26χρονος Ταξιάρχης Ασημακόπουλος, ευελπιστώντας η τύχη να είναι με το μέρος του στην Τρίπολη, σε αντίθεση με την πρόσφατη Ανάβαση Ριτσώνας. Γνωστός από τη συμμετοχή του σε αγώνες ταχύτητας παλαιότερα, ο Σάκης Ηλιάδης επιστρέφει στην πίστα με ένα Mitsubishi Lancer Evo IX και θα διεκδικήσει τη νίκη, ενώ για πρώτη φορά θα εκκινήσει σε αγώνα ταχύτητας ο 27χρονος τοπικός, Δημήτρης Μουργελάς με ένα Mitsubishi Lancer Evo VIII. Από τη Ρόδο θα ταξιδέψ

Νέος Κ.Ο.Κ. ...

Προ των πυλών βρίσκεται ο αναμορφωμένος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας με τις ποινές να αφορούν στον οδηγό και όχι στο όχημα. «Ο αναμορφωμένος ΚΟΚ θα έχει νέα πολιτική ποινών, επικεντρωμένη στην οδική ασφάλεια. Δεν μας ενδιαφέρει να τιμωρήσουμε, πρωτίστως, τους παραβάτες, μας ενδιαφέρει να είναι εφαρμόσιμες οι ποινές, να είναι δίκαιες και να αντιστοιχούν στη σοβαρότητα και στην επικινδυνότητα κάθε παράβασης» , τόνισε η υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδια για τις μεταφορές, Χριστίνα Αλεξοπούλου. Για πρώτη φορά, σύμφωνα με τον νέο ΚΟΚ, που αναμένεται να τεθεί σε διαβούλευση το επόμενο διάστημα, κατηγοριοποιούνται οι ποινές και αυστηροποιούνται, ανάλογα με τη σοβαρότητα της παράβασης (πχ. κινητό τηλέφωνο, κράνος, ζώνη κ.α.).   «Ο νέος ΚΟΚ, που θα ανταποκρίνεται στις νέες συνθήκες, βρίσκεται σε τελικό στάδιο επεξεργασίας και πρόκειται συντόμως να τεθεί σε δημόσια διαβούλευση, πριν πάρει τον δρόμο για τη Βουλή» ανέφερε και υποστήριξε ότι ο αναμορφωμένος ΚΟΚ θα έχει νέα πολιτική ποινών,