Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η Hyundai Motor όλο και πιό ψηλά ...


Η Hyundai Motor είναι 35η ισχυρότερη μάρκα στον κόσμο, σύμφωνα με τις τελευταίες βαθμολογίες που δημοσιεύτηκαν από τους ειδικούς της Interbrand σε παγκόσμιο επίπεδο, ξεπερνώντας κατά το περασμένο έτος τέσσερα παγκοσμίου φήμης εμπορικά σήματα.
Διανύοντας μια ακόμη δύσκολη χρονιά για την αυτοκινητοβιομηχανία, η συνολική αξία της μάρκας Hyundai Motor αυξήθηκε κατά 11,1% για να φτάσει στα $ 12.55bn, εξασφαλίζοντας τη θέση της ανάμεσα στις ισχυρότερες μάρκες στον πλανήτη. Η κορεατική εταιρεία μετακινήθηκε μια θέση, φθάνοντας στην 6η θέση της παγκόσμιας κατάταξης των Top10 μαρκών της αυτοκινητοβιομηχανίας, ξεπερνώντας τις Audi, Volkswagen, Nissan και Porsche και αποτελεί επίσης την 4η πιο πολύτιμη υψηλού όγκου μάρκα αυτοκινήτων.
Η Hyundai Motor πραγματοποίησε πέντε εκατομμύρια πωλήσεις σε παγκόσμιο επίπεδο, με την πολύτιμη βοήθεια των επιτυχημένων λανσαρισμάτων των μοντέλων της Tucson, Creta και Sonata, ενισχύοντας παράλληλα τη φιλοσοφία της μάρκας Modern Premium μέσω της αύξησης της διαφοροποίησης στις ταυτότητες μεταξύ των μαρκών Hyundai και Genesis. Η μάρκα Hyundai Motor έχει ως στόχο της να σημειώσει ακόμη μεγαλύτερη επιτυχία με τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα IONIQ, τα υψηλής απόδοσης Hyundai Ν αυτοκίνητα και το μέλλον της αυτοκίνησης που επικεντρώνεται στο Project IONIQ μεταφέροντας τη μάρκα σε νέους ορίζοντες της αυτοκινητοβιομηχανίας.
Ο κ. Wonhong Cho, Executive Vice President της Hyundai Motor Company, δήλωσε: «Το συνηθισμένο μοντέλο ιδιοκτησίας του αυτοκινήτου μπορεί να καταστεί άνευ αντικειμένου μέσα στα επόμενα χρόνια, ως εκ τούτου, δεν μπορούμε να περιορίσουμε το όραμά μας απλά στα φιλικά προς το περιβάλλον οχήματα. Για να διατηρήσουμε ως μια παγκόσμια μάρκα το ρυθμό ανάπτυξής μας, θα πρέπει να επανεξετάσουμε το παραδοσιακό επιχειρηματικό μοντέλο και να μην βλέπουμε τους εαυτούς μας μόνο ως μια εταιρεία προϊόντων μεταφοράς, αλλά και ενός παρόχου υπηρεσιών αυτοκίνησης. Με το Project IONIQ θα δρομολογήσουμε αυτό το νέο πρότυπο και θα ενισχύσουμε περαιτέρω τη θέση της Hyundai Motor ανάμεσα στις πολυτιμότερες μάρκες στον κόσμο. "
Αναγνωρίζοντας το επίτευγμα, ο κ. Mike Rocha, Global Director of Brand Valuation της Interbrand, δήλωσε: «Κατά το παρελθόν έτος, η Hyundai επαναπροσδιόρισε και τα όριά της με (α) την εισαγωγή του IONIQ έχοντας ως στόχο να αποκτήσει ηγετική θέση στο μέλλον της αυτοκίνησης (β) την αναβάθμιση του εμπορικού σήματος Genesis ώστε να ενισχύσει με σαφήνεια την ταυτότητα της κάθε μάρκας και (γ) την παροχή καινοτόμων εμπειρειών, όπως το Hyundai Motorstudio Digital. Προσβλέπουμε σε μια ακόμη χρονιά ανάπτυξης για τη Hyundai ως έναν από τους προδρόμους της μελλοντικής αυτοκίνησης."
Επεκτείνοντας περαιτέρω την εμβέλεια της μάρκας, η sub-brand «Ν» που υπογράφει τις υψηλές επιδόσεις της Hyundai Motor ξεκίνησε το Σεπτέμβριο του 2015, με στόχο να προσφέρει σε ένα ευρύ φάσμα πελατών οχήματα διαισθητικά, υψηλής απόδοσης και απολαυστικά στην οδήγηση. Τα πρωτότυπα RM16, Hyundai Ν 2025 Vision Gran Turismo και RN30 που αποκαλύφθηκαν μέσα στο 2016 εμπνέονται από το πάθος της μάρκας για τις υψηλές αποδόσεις και θα βοηθήσουν στην εξέλιξη του  πρώτου εμπορικού μοντέλου Hyundai Ν.

Το Top 10  των αυτοκινητοβιομηχανιών για το 2016

1 Toyota 53.6
2 Mercedes-Benz 43.5
3 BMW 41.5

4 Honda 22.1
5 Ford 12.9
6 Hyundai 12.5
7 Audi 11.8
8 VW 11.4
9 Nissan 11.0
10 Porsche 9.5

Οι βαθμολογίες της Interbrand υπολογίζονται βάση των ισολογισμών των εταιρειών σε συνδυασμό με δραστηριότητες μάρκετινγκ, ενώ αντανακλούν επίσης τη δυνατότητα κέρδους της κάθε μάρκας.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Are you SEIRIOS ? ...

Ο εμβληματικός Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών ΣΕΙΡΙΟΣ θα αποτελέσει τον τόπο συνάντησης θεατών και αγωνιζομένων του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στις 7 Σεπτεμβρίου, με μια υπερειδική διαδρομή πρωτόγνωρη για τα παγκόσμια δεδομένα. Πλατεία Συντάγματος, ΟΑΚΑ, Πλατεία Νερού. Τρία εμβληματικά σημεία της Ελλάδας που χαρακτήρισαν τα πρόσφατα ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έρχονται να δώσουν τη σκυτάλη σε ακόμα μία πρωτοποριακή όσο και απρόσμενη τοποθεσία για την υπερειδική διαδρομή του 2024. Την αποκάλυψη του σημείου της EKO Super Special Stage έκανε μέσα από την πασίγνωστη γέφυρα του ΣΕΑ Σείριος ο Αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού. Ο κ. Γιάννης Βρούτσης, καλωσορίζοντας τους παρευρισκομένους, επεσήμανε: «Σε μια χρονιά που ο Αθλητισμός αναβαθμίστηκε από τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, τοποθετώντας το Υπουργείο Αθλητισμού στη φιλόξενη “οικογένεια” της Παιδείας, δεν εφησυχάσαμε». Αξίζει να αναφερθεί ότι εγχείρημα ανάλογο της φετινής EKO Super Special Stage δεν έχει επιχειρηθεί από καμία διοργανώτρια χώρα σε α

Ανανέωση στόλου ...

Το αμαξοστάσιο των Τρόλεϊ στην Νέα Φιλαδέλφεια (Κόκκινος Μύλος) επισκέφτηκε, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές, Βασίλης Οικονόμου, προκειμένου να εξετάσει μία σειρά ζητημάτων, που αφορούν την βελτίωση των συνθηκών εργασίας των εργαζομένων και του παρεχόμενου συγκοινωνιακού έργου των Τρόλεϊ προς τους πολίτες. Ο αρμόδιος Υφυπουργός, άκουσε και κατέγραψε όλα τα αιτήματα των εργαζομένων, σχετικά με την υπογραφή της συλλογικής σύμβασης εργασίας, την ποιότητα εργασίας των οδηγών, αλλά και την προστασία τους στο πλαίσιο της δύσκολης καθημερινότητάς τους. Στην συνέχεια ο κ. Οικονόμου συναντήθηκε με τους εργαζόμενους και με τον Διευθύνοντα Συμβούλο της Ο.ΣΥ, Στέφανο Αγιάσογλου, τον Γενικό Διευθυντή Παραγωγής της Ο.ΣΥ., Γιώργο Δρόση. Ο Πρόεδρος του Συνδικάτου Εργαζομένων στα Τρόλεϊ (πρώην ΗΛΠΑΠ), Στέλιος Ινεπέκογλου, έθεσε τα θέματα που απασχολούν τους εργαζόμενους. Ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών στάθηκε στον εκσυγχρονισμό του στόλου των Τρόλεϊ με τα 200 νέα οχ

13ο GRAND PRIX - ΟΥΓΓΑΡΙΑ ...

Το 13Ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1, πραγματοποιήθηκε στην πίστα «Ουγγαρόρινγκ» της Ουγγαρίας και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 21 Ιουλίου, από τον ΑΝΤ1 και το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ). Την παρθενική του νίκη έκανε ο Όσκαρ Πιάστρι,  ο οποίος πήρε την 1η νίκη της καριέρας του, με 2ο τον ομόσταβλό του στη McLaren, Λάντο Νόρις, ενώ την 3η θέση πήρε ο Λιούις Χάμιλτον με τη Mercedes. Η χθεσινή αναμέτρηση των μονοθέσιων κέρδισε το ενδιαφέρον των φίλων της Formula 1 στην Ελλάδα, καθώς ήταν πρώτη στη ζώνη προβολής της με 15,3% στο δυναμικό κοινό 18-54 και διαφορά 4,4 μονάδες από τον ανταγωνισμό. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τις μάχες των οδηγών της Formula 1 το έδειξαν οι άνδρες με ποσοστό που έφτασε μέχρι και 25,1%. Και οι γυναίκες, όμως, παρακολούθησαν Formula 1 καταγράφοντας ποσοστό μέχρι και 24,8%.  Οι απεσταλμένοι της εκπομπής «FORMULA 1 SHOW» του ΑΝΤ1 και ANT1+, Μαρία Θωμά και Γιώργος Ανανίδας, μετέφεραν το κλίμα από το καυτό Ουγγαρόρι