Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Άξια εκπροσώπηση της Ελλάδας στο FIA Hill Climb Masters ...


Με τον καλύτερο δυνατό τρόπο εκπροσωπήθηκε η Ελλάδα στο FIA Hill Climb Masters, με την ελληνική αποστολή να κεντρίζει τόσο με τις επιδόσεις των οδηγών, όσο και με την εν γένει παρουσία της ομάδας στην Τσεχία.
Το FIA Hill Climb Masters πραγματοποιήθηκε στο Sternberk της Τσεχίας στις 8-9 Οκτωβρίου. Ο αγώνας τελέστηκε υπό την αιγίδα της Διεθνούς Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου (FIA) που έχει καθιερώσει τη συγκεκριμένη εκδήλωση ανά διετία. Αυτή ήταν η 2η φορά που διεξήχθη το FIA Hill Climb Masters, ένας αγώνας-γιορτή των αναβάσεων, μιας μορφής που είναι ιδιαίτερα δημοφιλής καθώς συνδυάζει θέαμα με χαμηλό κόστος για τους συμμετέχοντες. Η ατμόσφαιρα στο Sternberk ήταν γιορτινή, ενώ το FIA Hill Climb Masters είχε άρωμα Ολυμπιακών Αγώνων, αφού μεταξύ άλλων υπήρχαν Τελετή Έναρξης και Λήξης, παρέλαση όλων των ομάδων στην πόλη του Sternberk, ενώ πέραν της κατάταξης των επιμέρους Κατηγοριών, υπήρχε και κατάταξη Εθνικών Ομάδων. Οι νικητές βραβεύτηκαν με μετάλλια, όπως δηλαδή συμβαίνει και στους Ολυμπιακούς Αγώνες. 
Η Ελλάδα ήταν παρούσα στη γιορτή των αναβάσεων, με 5 οδηγούς να είναι παρόντες στην Τσεχία, έχοντας την Χορηγία της Seajets και την αμέριστη συμπαράσταση της Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος (ΟΜΑΕ). Οι Γιώργος Αργυρίου (Mitsubishi Lancer EVO IX), Σπύρος Βοργιάς (Peugeot 106), Γιώργος Κεχαγιάς (Ford Sierra RS 500), Παναγιώτης Λιώρης (Ford Escort WRC) και Γιάννης Πλάγος (Honda Civic Type-R) ήταν οι εκπρόσωποι της χώρας μας, ενώ Αρχηγός της ελληνικής αποστολής ήταν ο καταξιωμένος, στην Ελλάδα και το εξωτερικό, οδηγός Αναβάσεων, Μάριος Ξανθάκος.  Το ενδιαφέρον της FIA για την ελληνική αποστολή ήταν μεγάλο, με την παρουσία της ομάδας να λαμβάνει σημαντικό μερίδιο προβολής, τόσο από τη FIA όσο και από τα ΜΜΕ που κάλυψαν τον αγώνα.  
Στο αγωνιστικό κομμάτι, η Ελλάδα συμμετείχε  στο Κύπελλο Εθνών, στο πλαίσιο του οποίου κάθε χώρα μπορούσε να δηλώσει 4 οδηγούς. Έτσι και έγινε, με τους Σπύρο Βοργιά, Γιώργο Κεχαγιά, Παναγιώτη Λιώρη και Γιάννη Πλάγο να εκπροσωπούν την Ελλάδα και να καταλαμβάνουν μια άκρως τιμητική 4η θέση στην κατάταξη, ανάμεσα σε 14 χώρες. 
Όσον αφορά στις επιμέρους Κατηγορίες, συμμετείχαν οδηγοί που διαπρέπουν σε κορυφαία Πρωταθλήματα του εξωτερικού, οπότε είναι λογικό πως ο πήχης είχε ανέβει πολύ. Παρόλα αυτά, οι Έλληνες οδηγοί ήταν ανταγωνιστικοί και σίγουρα απέκτησαν πολύ χρήσιμες εμπειρίες για τη συνέχεια της πορείας τους, ενώ έγιναν ταυτόχρονα κοινωνοί τεχνογνωσίας που θα μεταφέρουν και στη χώρα μας για τη βελτίωση του επιπέδου του μηχανοκίνητου αθλητισμού συνολικά. Το FIA Hill Climb Masters συγκέντρωσε συνολικά 139 συμμετέχοντες από 17 διαφορετικές χώρες, ενώ μεταδόθηκε ζωντανά μέσω Live Streaming, μέσω του καναλιού που διαθέτει στο Youtube η Τσεχική Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού.
Σε επίπεδο αποτελεσμάτων, ο Γιώργος Αργυρίου (Mitsubishi Lancer EVO IX) ολοκλήρωσε την προσπάθειά του στην 8η θέση της Κατηγορίας Ν, βελτιώνοντας μετά αισθητά τις επιδόσεις του μετά από κάθε πέρασμα, ενώ ο Γιάννης Πλάγος (Honda Civic Type-R) βρέθηκε στην 6η θέση της Κατηγορίας Α, δείχνοντας έμπρακτα την ποιότητά του ως οδηγός.  Οι Γιώργος Κεχαγιάς (Ford Sierra RS 500), Σπύρος Βοργιάς (Peugeot 106) και Παναγιώτης Λιώρης (Ford Escort WRC) συμμετείχαν στο πλαίσιο της ιδιαίτερα ανταγωνιστικής E1 (κλάση Ε1-6500) και τερμάτισαν την προσπάθειά τους στην 11η, 17η και 19η θέση της κατάταξης. Στην άτυπη γενική κατάταξη, που περιέχει αναμεμειγμένους τους χρόνους όλων των κατηγοριών, ο Κεχαγιάς ήταν ο πρώτος Έλληνας καταλαμβάνοντας την 65η θέση, ενώ οι Βοργιάς, Λιώρης, Πλάγος και Αργυρίου κατέλαβαν την 83η, 85η, 89η και 91η θέση αντίστοιχα. 
Η Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος συγχαίρει τους Έλληνες αθλητές και τον Αρχηγό τους Μάριο Ξανθάκο για την άξια, σε κάθε επίπεδο, εκπροσώπηση του ελληνικού μηχανοκίνητου αθλητισμού και ευχαριστεί τη Seajets, που συντρόφευσε το σπορ σε ακόμη ένα σημαντικό του ταξίδι. 

Και εις ανώτερα!

Δηλώσεις πρωταγωνιστών:



Γιώργος Αργυρίου:
"Αρχικά θέλω να ευχαριστήσω πολύ, τον Πρόεδρο και τα στελέχη της ΟΜΑΕ για την πρωτοβουλία, καθώς μας δόθηκε η δυνατότητα να δούμε ενδιαφέροντα πράγματα στο εξωτερικό. Ήταν μια πρωτόγνωρη, για τα ελληνικά δεδομένα, εμπειρία και μας έδωσε πολύ καλά πρότυπα για την εξέλιξη των ελληνικών αγώνων, αφού πλέον έχουμε εικόνα και δεδομένα σχετικά με τη σωστή οργάνωση, καθώς και πώς λειτουργεί συνολικά ο τομέας "αγώνες" στο εξωτερικό."



Σπύρος Βοργιάς:
"Γυρίσαμε στην πατρίδα μας και αισθανόμαστε υπέροχα. Αρχικά είχαμε άγνοια σχετικά με την κατάσταση που θα συναντούσαμε στην Τσεχία. Εντέλει γνωρίσαμε καινούργια πράγματα, γρήγορους οδηγούς, δυνατά αυτοκίνητα και πρωτότυπα. Ουσιαστικά σε αυτόν τον αγώνα προσπαθήσαμε να προσαρμοστούμε στα νέα δεδομένα. Την επόμενη φορά θα είμαστε πιο δυνατοί. Όλα καλά και θέλω να δώσω συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά."



Γιώργος Κεχαγιάς:
"Ευχαριστούμε πολύ την Ομοσπονδία που φρόντισε ώστε να βρεθούμε σε αυτή τη διοργάνωση. Για εμάς όλα ήταν καταπληκτικά και πρωτόγνωρα, σαφώς διαφορετικά από ότι έχουμε συνηθίσει. Η οργάνωση ήταν άψογη, ενώ ο κόσμος μας έδειξε πολλή αγάπη. Όλα ήταν καταπληκτικά, περάσαμε φανταστικά και ήταν μια μεγάλη εμπειρία. Ευχαριστούμε για τα καλά λόγια όλων."



Παναγιώτης Λιώρης:
"Ήταν μια τρομερή εμπειρία για εμάς, μάθαμε πολλά τα οποία θα μπορούμε να μεταλαμπαδεύσουμε στους ελληνικούς αγώνες. Έχω την εντύπωση πως αν ορισμένα από αυτά που βιώσαμε γίνουν στην Ελλάδα, θα φτάσουμε και εμείς στο επίπεδο των αγώνων του εξωτερικού. Θέλω να δώσω συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά, καθώς συνεργαστήκαμε άψογα και σαν Εθνική Ελλάδος για το αποτέλεσμα της 4ης θέσης, παρόλο που δεν ήμασταν κατάλληλα προετοιμασμένοι από πλευράς ελαστικών, αφού στο εξωτερικό δεν χρησιμοποιούνται κουβέρτες. Όμως τελικά, καταφέραμε να πετύχουμε αυτό το αποτέλεσμα με βρόχινα ελαστικά. Ο Έλληνας είναι πανέξυπνος και πάντοτε τα καταφέρνει!"



Γιάννης Πλάγος:
"Ήταν μια πρωτόγνωρη εμπειρία για εμένα, καθώς δεν είχα τρέξει καθόλου σε τέτοιους αγώνες, ενώ βίωσα και έναν διαφορετικό τρόπο αποδοχής του κόσμου συνολικά προς τους αγώνες ανάβασης. Στην Τσεχία ήταν φανταστικά, φαντασμαγορικά και όλοι εκεί μας δέχθηκαν σαν δικούς τους. Ήταν μια φιέστα σε οικογενειακό κλίμα, που όμοιά της δεν έχω ξαναζήσει. Εμείς από την πλευρά μας προσπαθήσαμε σαν ομάδα αλλά και ο καθένας ξεχωριστά για το καλύτερο. Ήταν τιμή μας που αποτελέσαμε μέλη της Εθνικής Ελλάδος. Προσωπικά ήταν τιμή μου που εκπροσώπησα την Εθνική Ελλάδος και την Ελληνική Αστυνομία. Τέλος, θα ήθελα να πω ένα μεγάλο "ευχαριστώ" στον Μάριο Ξανθάκο και την Ομοσπονδία για όλο αυτό. Ο Μάριος έδειξε στην πράξη πως ήταν ο ιδανικός ώστε να μας δέσει σαν παρέα, να μας σμίξει και να μας κρατήσει σαν μια ομάδα."



Μάριος Ξανθάκος (Αρχηγός Ελληνικής Αποστολής):
"Είχα μεγάλο άγχος για αυτή την αποστολή, καθώς ήταν δύσκολη και απαιτητική, αφού έπρεπε να συνδυαστούν πολλά πράγματα. Τα παιδιά ήταν εκπληκτικά τόσο αγωνιστικά όσο και σε επίπεδο συμπεριφοράς, ενώ είναι σημαντικό πως σύντομα γίναμε ομάδα. Αποκτήσαμε πολλές εμπειρίες που θα χρησιμοποιήσουμε στο μέλλον."  



Συναντήστε τα μέλη της Ελληνικής Εθνικής Ομάδας του Hill Climb Masters 2016 σε μια ξεχωριστή εκδήλωση, ανοικτή στα ΜΜΕ και το κοινό, την προσεχή Τετάρτη 12 Οκτωβρίου 2016 στις 18:00, στην Αίθουσα VIP του Ποδηλατοδρομίου στο ΟΑΚΑ.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Καλή Αρχή ...

Το 60ό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος βρίσκεται μια ανάσα από την πρεμιέρα του, αφού το Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ο πρώτος γύρος του θεσμού, έχει τυπικά ξεκινήσει με την τέλεση της Πανηγυρικής Εκκίνησης στην Κεντρική Πλατεία της Θήβας, το βράδυ του Σαββάτου. Οι θεατές, φίλοι του μηχανοκίνητου αθλητισμού και κάτοικοι της περιοχής, κατέκλυσαν την πλατεία, γνωρίζοντας από κοντά τα 36 πληρώματα που θα συμμετάσχουν την Κυριακή στον αγώνα. Στην εκδήλωση έδωσαν το παρών, μεταξύ άλλων, ο Δήμαρχος Θηβαίων κ. Γιώργος Αναστασίου, η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού, κ. Φανή Παπαθωμά, ο Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Βοιωτίας, κ. Γιώργος Ντασιώτης καθώς και πλήθος Αντιδημάρχων και Δημοτικών Συμβούλων της περιοχής. Νωρίτερα, στις εγκαταστάσεις του επίσημου διανομέα των λιπαντικών Texaco, Tsellos στη Θήβα είχε λάβει χώρα ο Διοικητικός και Τεχνικός Έλεγχος του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, με τα πληρώματα να είναι ευδιάθετα και να είναι έτοιμα να δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό στις 5 Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Το α

1ος Γύρος - Επιτυχής ...

Συναρπαστική ήταν η εξέλιξη του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ενός αγώνα που είχε αρκετές ανακατατάξεις καθ’ όλη τη διάρκειά του. Τελικοί νικητές αναδείχθηκαν οι Σωκράτης Τσολακίδης-Γιώργος Πολυζώης, στην επιστροφή του δύο φορές Πρωταθλητή Ελλάδος στη χωμάτινη επιφάνεια. Ο αγώνας διοργανώθηκε από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρείχαν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας ήταν ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησαν τις υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος οι Τσολακίδης-Πολυζώης,. Το πλήρωμα του Skoda Fabia Rally2 Evo είδε από νωρίς να τίθενται εκτός αγώνα οι κύριοι αντίπαλοί του και στη συνέχεια ελέγχοντας τον συναγωνισμό, κέρδισε τις τρεις τελευταίες Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Νωρίτερα, οι «Παναγιώτης Ρουστέμης»-Χρήστος Μπακλώρης, οι οποίοι βρέθηκαν να προηγούνται έπειτα από τις δύο πρώτες

1η Δεξιοτεχνία Νεμέας ...

Στις 14 Απριλίου θα διεξαχθεί η Δεξιοτεχνία Νεμέας στο χώρο του Οινοποιητικού Συνεταιρισμού Νεμέας. Ο αγώνας θα εκκινήσει στις 09:00. Σύμφωνα με την νέα εγκύκλιο της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού για τις Δεξιοτεχνίες προκειμένου να δηλώσει κάποιος συμμετοχή απαιτούνται τα ακόλουθα: • Άδεια Οδήγησης σε ισχύ (επιπλέον να μην παρακρατείτε από καμία δημόσια αρχή) • Άδεια Κυκλοφορίας ή Αγωνιστική Άδεια Κυκλοφορίας σε ισχύ (δεν δύναται να συμμετάσχουν οχήματα με πινακίδες ΔΟΚ, με Μ ή σε προσωρινή ακινησία) *σε περίπτωση διαφορετικού κατόχου-αγωνιζομένου απαιτείται Υ.Δ. παραχώρησης • Δελτίο Αθλητή τύπου Δ (κόστος ημερήσιου 20€ και ετήσιου 60€) • Ιατρική βεβαίωση σύμφωνα με τον αθλητικό νόμο (επισυνάπτεται αρχείο παρακάτω) Τέλος οι δηλώσεις συμμετοχών θα πραγματοποιούνται αποκλειστικά μέσω ΣΔΔΑ μέχρι και την Παρασκευή 12/4/2024. Η ασφάλεια του αγώνα καθορίζεται από την ΟΜΑΕ στα 20€ και καταβάλλεται με την δήλωση συμμετοχής στο ΣΔΔΑ ενώ η συμμετοχή της λέσχης είναι 50€ και καταβάλλεται • είτε