Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ιδανικός επίλογος ...


Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Karting ολοκληρώθηκε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και αγώνες που χαρακτηρίστηκαν από έντονο συναγωνισμό και μάχες σε αθλητικά πλαίσια εντός της πίστας.
Ο 4ος και Τελικός γύρος του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Karting, φιλοξενήθηκε την Κυριακή 9 Οκτωβρίου στην πίστα καρτ Αφιδνών "Kartodromo". Τη διοργάνωση ανέλαβε για ακόμη μια φορά το Αθλητικό Σωματείο ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α. (Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής), με 52 αθλητές να είναι παρόντες στο τελευταίο ραντεβού της φετινής χρονιάς.
Όπως συνηθίζεται στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Karting, οι αθλητές χωρίστηκαν σε 6 κατηγορίες (60 Mini A, 60 Mini B, Junior, Senior, KZ2 και Club), ανάλογα με την ηλικία τους ή τις προδιαγραφές των καρτ που οδηγούσαν.  Στην Κατηγορία 60 Mini, ο συναγωνισμός ήταν για ακόμη μια φορά έντονος τόσο σε επίπεδο Γενικής, όσο και στις κλάσεις 60 Mini A και 60 Mini B, όπου χωρίζονται οι μικροί αθλητές ανάλογα με τον τύπο κινητήρα του καρτ που οδηγούν. 
Στον Α' Τελικό, τη γραμμή του τερματισμού πέρασε πρώτος ο Στυλιανός Πετρίσης (Chatzis Racing Team, FA-TM) που όμως δέχθηκε ποινή 10 δευτερολέπτων λόγω λανθασμένης εκκίνησης, με αποτέλεσμα να πέσει στην 7η θέση. Έτσι, νικητής αναδείχθηκε ο Μάριος Αγγελόπουλος (Speed Force, PCR-TM) που επικράτησε και στην 60 Mini A. Στη δεύτερη θέση του Α' Τελικού τερμάτισε ο Ανδρέας Δεβετζόγλου (Abloy F.S. Kart Racing, EVO Kart-Lenzo) που κατέκτησε τη νίκη στην 60 Mini B, με τον Ανδρέα Σπανό (Praga Zahos Karting, Praga-LKE) να τερματίζει τρίτος, όντας ταυτόχρονα στη 2η θέση της 60 Mini B. Η τριάδα της 60 Mini Β συμπληρώθηκε από τον Γιάννη Καρδαμάκη (Athens Kart Shop, Tecno-Lenzo), ενώ τον νικητή της 60 Mini A ακολούθησαν οι Γιώργος Θεοδωρακόπουλος (AP Digital, DR-Lenzo) και Ιωάννης-Θεολόγος Ντάφος (Chatzis Racing Team, FA-TM). 
Στον Β' Τελικό, οι Αγγελόπουλος και Δεβετζόγλου παρέμειναν στις δύο πρώτες θέσεις, κερδίζοντας τις κλάσεις 60 Mini A Και 60 Mini B αντίστοιχα, ενώ την τρίτη θέση της γενικής κατέλαβε ο Γιάννης Λάντζης (Chatzis Racing Team, FA-Lenzo), όντας και δεύτερος στην 60 Mini B. Ακολούθησε ο Στυλιανός Πετρίσης που ήταν δεύτερος στην 60 Mini A, ενώ την τριάδα των 60 Mini B και 60 Mini A διαμόρφωσαν οι Ανδρέας Σπανός και Νίκος Μπαλοδήμος (Speed Force, Exprit-TM), αντίστοιχα. 
Στην Κατηγορία Junior, οι δύο Τελικοί χαρακτηρίστηκαν από την επικράτηση του Θάνου Χούρλια (PRT Motorsport, Tony Kart-Rotax), ο οποίος επέστρεψε στις νίκες μετά τον αγώνα της Καλαμάτας. Στη δεύτερη θέση και των δύο αγώνων βρέθηκε ο Σωτήρης Αθανασόπουλος (Chatzis Racing Team, FA-Rotax), που ειδικά στον Β' Τελικό πίεσε τον Χούρλια. Η τρίτη θέση άλλαξε χέρια κατά τη διάρκεια των δύο Τελικών, με τον Διονύση Λιβέρη  (Ray Motorsport, Tony Kart-Rotax) να υπερτερεί του Αλέξανδρου Ντάρσυ (Athens Kart Shop, Tecno Iame) και να ανεβαίνει στο βάθρο του Α' Τελικού, ενώ οι ρόλοι αντιστράφηκαν στη συνέχεια, με τον Ντάρσυ (Athens Kart Shop, Tecno Iame) να έχει μάχη με τον Διονύση Λιβέρη (Ray Motorsport, Tony Kart-Rotax).
Όσον αφορά στη Senior, στον Α' Τελικό νικητής αναδείχθηκε ο Γιώργος Καρακούλας (Kartworks, Gillard-Rotax), που επέστρεψε δυναμικά στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Karting, αν και ξεκίνησε από τη δεύτερη θέση. Όμως στην πορεία ανέβασε το ρυθμό του, ξεπέρασε τον Κωνσταντίνο Ρουμελιώτη (Speed Force, Exprit-Iame) και διατηρήθηκε στην κορυφή, παρά την επίθεση του Χρήστου Σαγανά (Saganas Team, FA-Iame) στο τέλος. Ο Σαγανάς, είχε τη στιγμή του στην αρχή και έπεσε τελευταίος, όμως με συνεχή προσπεράσματα έφτασε ως τη δεύτερη θέση της κατάταξης, με τον Ρουμελιώτη να τερματίζει τρίτος. Στον Β' Τελικό, ο Σαγανάς έφυγε μπροστά και έφτασε στη νίκη, με τον Ρουμελιώτη να ακολουθεί και τον Καρακούλα να συμπληρώνει το βάθρο, σε μια κατηγορία που χάρισε όμορφους αγώνες και πλούσιο θέαμα.
Η κορύφωση ήρθε με την Κατηγορία KZ2 και τα 6τάχυτα καρτ, που σε κάθε αγώνα φέτος προσέφεραν πολύ θέαμα και ανταγωνιστικούς αγώνες. Η ημέρα ανήκε στον Φώτη Σωτηρόπουλο (Abloy F.S. Kart Racing, EVO Kart-TM), ο οποίος κατέκτησε και τις δύο νίκες της ημέρας. Φυσικά το έργο του δεν ήταν εύκολο, καθώς οι μάχες ήταν μεγάλες, με τους θεατές να βρίσκονται διαρκώς στις μύτες των ποδιών. Τη δεύτερη θέση και στους δύο αγώνες κατέλαβε ο Δημήτρης Βασιλέρης (PRT Motorsport, Tony Kart-Vortex) που ειδικά στον Β' Τελικό πίεσε πολύ για τη νίκη. Την τριάδα και στους δύο αγώνες έκλεισε ο Παύλος Ξυνός (Athens Kart Shop, Tecno-Iame) που ήταν ιδιαίτερα ανταγωνιστικός, κάτι που φάνηκε τόσο από το γυρολόγιο, καθώς πέτυχε τον ταχύτερο γύρο, όσο και από τις μάχες που έδωσε εντός πίστας. 
Στην Κατηγορία Club, ταχύτερος όλων ήταν ο Γιώργος Βασιλείου (CRG Maxter, CRG Rotax), που επικράτησε τόσο στα δύο Time Attacks, όσο και στον αγώνα. Στη δεύτερη θέση του αγώνα τερμάτισε ο Γιάννης Τανής (PRT Motorsport, CRG-Rotax), που σημείωσε την δεύτερη και τρίτη καλύτερη επίδοση στα δύο Time Attacks και είχε μάχη σε όλη τη διάρκεια της ημέρας με τον Αλέξανδρο Ζερβό (Kartworks, Tony Kart-Rotax), ο οποίος τερμάτισε στην 3η θέση του αγώνα, σημειώνοντας επίσης μια δεύτερη και μια τρίτη θέση στα Time Attacks. Σημειώνεται, πως στην αγωνιστική ημέρα της Club προστέθηκε ένας επιπλέον αγώνας, που είχε καθαρά φιλικό χαρακτήρα και δεν προσμετρούσε στο Πρωτάθλημα, αλλά διεξήχθη καθαρά για την ευχαρίστηση των οδηγών που συμμετείχαν. 
Στον Τελικό γύρο του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Karting, έκανε την πρώτη της εμφάνιση και η νεοσύστατη Club Shifter, κατηγορία που διέπεται από τους ίδιους κανονισμούς με την Club, με μοναδική διαφορά το γεγονός πως τα καρτ διαθέτουν κιβώτιο ταχυτήτων. Στην Club Shifter, που πραγματοποιήθηκε πιλοτικά με σκοπό την είσοδό της στο Πρωτάθλημα το 2017, επικράτησε ο Χρήστος Μητσάκος (Maitos Kosmic Kart, Kosmic-TM), με τους Βασίλη Κανδρή (Zanardi Hellas, Tony Kart-Vortex) και Θανάση Μυλωνά (Zanardi Hellas, Zanardi-Rotax) να ακολουθούν. 
Όπως συνέβη σε όλους τους αγώνες του φετινού θεσμού, η αγωνιστική ημέρα ολοκληρώθηκε με την απονομή των κυπέλλων στους νικητές και την κλήρωση των σετ ελαστικών που προσφέρονται σε κάθε αγώνα, από τους παρόχους ελαστικών κάθε κατηγορίας. Ο επίλογος για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Karting γράφτηκε με πολλά χαμόγελα και όλοι ευελπιστούν, η ανοδική πορεία του θεσμού να συνεχιστεί το 2017!


ΟΙ ΝΙΚΗΤΕΣ ΔΗΛΩΣΑΝ

Μάριος Αγγελόπουλος (Speed Force, PCR-TM) - Νικητής 60 Mini A (Α και Β Τελικός)
"Ο Α' Τελικός ήταν πάρα πολύ δύσκολος αγώνας. Υπήρχε αρκετός συναγωνισμός. Ο αντίπαλός μου δέχθηκε ποινή, οπότε κέρδισα ενώ τερμάτισα δεύτερος.  Στον Β' τελικό έδωσα ξανά τον καλύτερό μου εαυτό. Αισθάνομαι υπέροχα. Προσπαθούσαμε όλη τη χρονιά. Φυσικά, υπήρχαν μικρές ατυχίες μέσα στο Πρωτάθλημα, όμως σε αυτόν τον αγώνα πήγαμε πολύ καλά και είμαι πολύ χαρούμενος."

Ανδρέας Δεβετζόγλου (Abloy F.S. Kart Racing, EVO Kart-Lenzo) - Νικητής 60 Mini B (Α και Β Τελικός)
"Αισθάνομαι πολύ ωραία, γιατί νίκησα σε ακόμη έναν αγώνα. Ευτυχώς δεν υπήρξε κάποιο απρόοπτο, όπως να χτυπήσει κάποιο παιδί. Θα ήθελα να ευχαριστήσω το μηχανικό μου για τη βοήθεια."

Θάνος Χούρλιας (PRT Motorsport, Tony Kart-Rotax) - Νικητής Junior (Α και Β Τελικός)
"Ο Β' Τελικός ήταν πιο δύσκολος από τον Α' Τελικό, καθώς δέχθηκα περισσότερη πίεση. Είχαμε και μια επίθεση από τον Σωτήρη Αθανασόπουλο στον πρώτο γύρο. Με πέρασε στην εκκίνηση, αλλά έκανε ένα λάθος στα φρένα και τον πέρασα από την εσωτερική και από εκεί και πέρα ο αγώνας σφραγίστηκε για εμάς. Ευχαριστώ πολύ το μηχανικό μου κ. Στέφανο Καλέση και την PRT Motorsport."

Γιώργος Καρακούλας (Kartworks, Gillard-Rotax) - Νικητής Α' Τελικού Senior
"Στον Α' Τελικό κάναμε αργοπορημένη εκκίνηση. Στη συνέχεια κάναμε αυτό που ήταν να κάνουμε, τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο. Κοιτούσαμε την πρώτη θέση, προσέξαμε στην εκκίνηση, έπειτα πέρασα τον Ρουμελιώτη σχετικά εύκολα και στη συνέχεια κράτησα έναν σταθερό ρυθμό."

Χρήστος Σαγανάς (Saganas Team, FA-Iame) - Νικητής Β' Τελικού Senior
"Ο αγώνας ήταν αρκετά απαιτητικός. Ξεκίνησα δεύτερος και κατάφερα στην Κ2 να περάσω πρώτος. Από εκεί και μετά έκανα έναν πολύ σταθερό, γρήγορο αγώνα, προσπάθησα όσο μπορούσα και ανταμείφθηκα."

Φώτης Σωτηρόπουλος (Abloy F.S. Kart Racing, EVO Kart-TM) - Νικητής KZ2 (A και Β Τελικός)
"Όλα κύλησαν όμορφα. Έχω δουλέψει πολύ φέτος και είμαι πολύ καλά προετοιμασμένος από την αρχή της χρονιάς. Θέλω να ευχαριστήσω την ομάδα μου."

Γιώργος Βασιλείου (CRG Maxter, CRG Rotax) - Νικητής Club
"Όλα πήγαν καλά σήμερα. Στα Time Attacks βρήκα το κατάλληλο setup και κατάφερα να κάνω τον πρώτο χρόνο στα δύο σκέλη. Στον αγώνα αγχώθηκα και έκανα κάποια λάθη. Όμως στο τέλος συγκεντρώθηκα, οδήγησα και έφτασα στη νίκη."

Αναλυτικά αποτελέσματα: ΕΔΩ!




Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Κύπελλα Rally ....

Η ΟΜΑΕ ανακοινώνει το πρόγραμμα των τεσσάρων Κυπέλλων Ράλλυ που έχει προκηρύξει για το 2025. Το Κύπελλο Ράλλυ Χώματος περιλαμβάνει 5 αγώνες, το Κύπελλο Ράλλυ Ασφάλτου Βορείου Ελλάδος και το Κύπελλο Ράλλυ Ασφάλτου Νοτίου Ελλάδος, επίσης 5, ενώ το Κύπελλο Ράλλυ Ασφάλτου Κρήτης απαρτίζεται από 3 συναντήσεις. Παρακάτω παρουσιάζονται αναλυτικά τα προγράμματα για τον κάθε θεσμό. ΚΥΠΕΛΛΟ ΡΑΛΛΥ ΧΩΜΑΤΟΣ Όπως το 2024, έτσι και φέτος, η πρεμιέρα του Κυπέλλου Ράλλυ Χώματος θα πραγματοποιηθεί στη Σπάρτη με τη διεξαγωγή του Ράλλυ Σπριντ Μολών Λαβέ στις 15 και 16 Μαρτίου. Το Ράλλυ Σπριντ Καλαμάτας είναι προγραμματισμένο για τις 3 και 4 Μαΐου, ενώ το Ράλλυ Σπριντ Ναυπλίου, επιστρέφει στο καλεντάρι του θεσμού, έπειτα από 12 χρόνια και θα λάβει χώρα στις 7 και 8 Ιουνίου. Το Ράλλυ Σπριντ Λιβαδειάς θα διεξαχθεί στις 18 και 19 Οκτωβρίου, ενώ η αυλαία του θεσμού θα πέσει στις 15 και 16 Νοεμβρίου στον Πύργο, με τη διεξαγωγή του ομώνυμου Ράλλυ Σπριντ. Συνοπτικά το πρόγραμμα του Κυπέλλου Ράλλυ Χώματος 2025 έχε...

Νέα Μ5 ...

Η νέα BMW Μ5 είναι απλώς εκκωφαντική, ένα αυθεντικό «driver’s car» φτιαγμένο από υλικά που συνηγορούν σε μια αυταπόδεικτη υπεροχή. Ανατρέχοντας στην ιστορία της BMW Μ5 , θα μπορούσε να πει κανείς ότι κάθε νέα γενιά της σμιλεύεται με το κριτήριο της «πρόκλησης» αν και κάθε φορά ερμηνευμένη με διαφορετικό τρόπο και με βάση τα ζητούμενα κάθε εποχής.Η έβδομη κατά σειρά γενιά του μοντέλου με την κωδική ονομασία G90 δεν θα μπορούσε να αποτελεί εξαίρεση από τον παραπάνω άτυπο κανόνα, αν και στην προκειμένη περίπτωση ακριβέστερος όρος θα ήταν μάλλον η λέξη «έκρηξη» καθώς κάθε παράμετρός της δείχνει να έχει σχεδιαστεί προκειμένου να προκαλέσει έκρηξη στις αισθήσεις είτε απλώς κοιτάξει κανείς το επιβλητικό σκαρί της που και σε πλήρη ακινησία μοιάζει με δρομέα λίγο πριν το σύνθημα του αφέτη είτε, αυτονόητα, όταν βρεθεί στην θέση του οδηγού. Διατρέχοντας τα χαρακτηριστικά της εξωτερικά, όπως και στην πιο πρόσφατη M3, οι σχεδιαστές της BMW αποφάσισαν να αφήσουν πίσω τις οποιεσδήποτε αναστολές είχαν...

Πρωτάθλημα Regularity 2025 ...

Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Regularity της φετινής χρονιάς απαρτίζεται από 6 αγώνες. Στις 8 και 9 Μαρτίου θα διεξαχθεί ο πρώτος αγώνας, το Πελοποννησιακό Classic Rally, με τη συνέχεια να περιλαμβάνει το Ράλλυ Μόντε Βοστίτσα στις 10 και 11 Μαΐου. Το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις που θα πραγματοποιηθεί από τις 5 έως τις 7 Σεπτεμβρίου θα αποτελέσει τον τρίτο γύρο του θεσμού, ενώ στις 27 και 28 Σεπτεμβρίου θα λάβει χώρα το Ράλλυ Regularity Κορίνθου. Το Ιστορικό Ράλλυ Κρήτης θα διεξαχθεί στις 25 και 26 Οκτωβρίου, ενώ ο έκτος και τελευταίος αγώνας του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Regularity για το 2025 θα είναι το Νυχτερινό Classic Rally που θα λάβει χώρα το διήμερο 13 και 14 Δεκεμβρίου. Συνοπτικά, το πρόγραμμα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Regularity για το 2025 έχει ως εξής: Πελοποννησιακό Classic Rally (8-9 Μαρτίου) Ράλλυ Μόντε Βοστίτσα (10-11 Μαΐου) Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις (5-7 Σεπτεμβρίου) Ράλλυ Regularity Κορίνθου (27-28 Σεπτεμβρίου) Ιστορικό Ράλλυ Κρήτης (25-26 Οκτωβρίου) Νυχτερινό Classic Ral...