Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

"Εν ριπή" ...


Δανειζόμαστε τον τίτλο της στήλης του Στρατισίνο, κατά κόσμον Στράτη Χατζηπαναγιώτου, στο περιοδικό 4ΤΡΟΧΟΙ διερωτώμενοι πώς είναι η περιστασιακή μετάβαση σε αγώνες Regularity έπειτα από μια ζωή αφιερωμένη ολοκληρωτικά στα Rally. Δίπλα του ο Μαθιός Μανσόλας, με τον οποίο τους δένει πολυετής φιλία, ένας από τους πλέον έμπειρους συνοδηγούς του χώρου, ο οποίος θα "πλοηγήσει"  από σήμερα και μέχρι την Κυριακή την κόκκινη δίλιτρη Porsche 911, που ευγενικά τους παραχώρησε ο Γιάννης Κατσαούνης.

Υπάρχει σχέση μεταξύ Rally και Regularity;

Σ.Χ.: Η μόνη σχέση είναι ότι έχεις πλήρωμα και στις δύο περιπτώσεις. Από εκεί και πέρα, το Sporting είναι αγώνες με αυτοκίνητα και το Regularity είναι μία διαδικασία δοκιμασίας, όπου ο άνθρωπος έχει το πάνω χέρι και κλειδί σ' αυτήν τη δοκιμασία είναι ο συνοδηγός.
Μ.Μ.: Υπάρχει διαδρομή, υπάρχει road book, υπάρχουν control. Πέραν αυτών, όμως, στο μεν Sporting μετράει η ταχύτητα, πάει δηλαδή μπροστά ο ταχύτερος, ενώ στο Regularity μετράει η ακρίβεια και μπροστά είναι αυτός που πλησιάζει κατά το δυνατόν το ιδανικό. Άρα, η μόνη σχέση εντοπίζεται στα δευτερεύοντα. 

Σας συγκινεί κάτι στους αγώνες Regularity;

Σ.Χ.: Ο Μαθιός...

Θεωρείτε ότι θα μπορούσατε να ανταπεξέλθετε σε καθήκοντα συνοδηγού Rally;

Μ.Μ.: Βέβαια, το έχω κάνει έτσι κι αλλιώς. Είναι πολύ πιο εύκολη η δουλειά του συνοδηγού στα Rally, πάρα πολύ πιο εύκολη.

Οδηγός - συνοδηγός: πού γέρνει η ζυγαριά σε αγώνα Rally και πού σε Regularity;

Σ.Χ.: Από τη μικρή μου εμπειρία στα Regularity θεωρώ ότι το βάρος είναι 90/10 υπέρ του συνοδηγού. Στα Rally πιστεύω ότι είναι 50/50.
Μ.Μ.: Πιστεύω ότι στα Regularity είναι 70/30 υπέρ του συνοδηγού και στα Rally το ίδιο, αλλά υπέρ του οδηγού. 

Πόσο "βόλτα" είναι τελικά οι αγώνες Regularity;

Σ.Χ.: Αν πας για να διακριθείς δεν έχουν καμία σχέση με βόλτα. Είναι μεγάλο "παλούκι" και θέλει σοβαρή διαδικασία. Αν πας να ταξιδέψεις και απλώς έχεις το άγχος να μη χαθείς, θεωρώ ότι είναι μία πολύ ωραία βόλτα. Έχεις ωραίους ανθρώπους γύρω σου, χωρίς άγχος για την απόλυτη διάκριση. Ελάχιστα πληρώματα έχουν αυτό το άγχος. Οι περισσότεροι πιο πολύ το διασκεδάζουν και είναι και μια πολύ καλή ευκαιρία να συνυπάρξεις με το φίλο σου ή το σύντροφό σου. Είναι μια πολύ ωραία αφορμή για ένα γεμάτο Σαββατοκύριακο, χωρίς να είναι ο ένας δεξιά και ο άλλος αριστερά. Μπορείς να πας ακόμα και με το παιδί σου. Αυτό για 'μένα είναι συναρπαστικό.  
Τώρα, αν θέλεις να κερδίσεις, είναι μια άλλη διαδικασία, δύσκολη, που απαιτεί  πολλά πράγματα. Μόνο τα όργανα που έχουν τα αυτοκίνητα να δει κανείς... Εκεί το θέμα είναι να έχεις τον σωστό συνοδηγό. 
Μ.Μ.: Θα συμπληρώσω μόνο, ότι ακόμα στα Regularity δεν υπάρχει το στοιχείο του έντονου ανταγωνισμού. Πρώτα απ' όλα είμαστε μια μεγάλη, καλή παρέα και μετά έρχονται τα υπόλοιπα.  Από εκεί και πέρα, αν θέλεις να διακριθείς, δεν είναι καθόλου "βόλτα".

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Are you SEIRIOS ? ...

Ο εμβληματικός Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών ΣΕΙΡΙΟΣ θα αποτελέσει τον τόπο συνάντησης θεατών και αγωνιζομένων του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στις 7 Σεπτεμβρίου, με μια υπερειδική διαδρομή πρωτόγνωρη για τα παγκόσμια δεδομένα. Πλατεία Συντάγματος, ΟΑΚΑ, Πλατεία Νερού. Τρία εμβληματικά σημεία της Ελλάδας που χαρακτήρισαν τα πρόσφατα ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έρχονται να δώσουν τη σκυτάλη σε ακόμα μία πρωτοποριακή όσο και απρόσμενη τοποθεσία για την υπερειδική διαδρομή του 2024. Την αποκάλυψη του σημείου της EKO Super Special Stage έκανε μέσα από την πασίγνωστη γέφυρα του ΣΕΑ Σείριος ο Αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού. Ο κ. Γιάννης Βρούτσης, καλωσορίζοντας τους παρευρισκομένους, επεσήμανε: «Σε μια χρονιά που ο Αθλητισμός αναβαθμίστηκε από τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, τοποθετώντας το Υπουργείο Αθλητισμού στη φιλόξενη “οικογένεια” της Παιδείας, δεν εφησυχάσαμε». Αξίζει να αναφερθεί ότι εγχείρημα ανάλογο της φετινής EKO Super Special Stage δεν έχει επιχειρηθεί από καμία διοργανώτρια χώρα σε α

Ανανέωση στόλου ...

Το αμαξοστάσιο των Τρόλεϊ στην Νέα Φιλαδέλφεια (Κόκκινος Μύλος) επισκέφτηκε, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές, Βασίλης Οικονόμου, προκειμένου να εξετάσει μία σειρά ζητημάτων, που αφορούν την βελτίωση των συνθηκών εργασίας των εργαζομένων και του παρεχόμενου συγκοινωνιακού έργου των Τρόλεϊ προς τους πολίτες. Ο αρμόδιος Υφυπουργός, άκουσε και κατέγραψε όλα τα αιτήματα των εργαζομένων, σχετικά με την υπογραφή της συλλογικής σύμβασης εργασίας, την ποιότητα εργασίας των οδηγών, αλλά και την προστασία τους στο πλαίσιο της δύσκολης καθημερινότητάς τους. Στην συνέχεια ο κ. Οικονόμου συναντήθηκε με τους εργαζόμενους και με τον Διευθύνοντα Συμβούλο της Ο.ΣΥ, Στέφανο Αγιάσογλου, τον Γενικό Διευθυντή Παραγωγής της Ο.ΣΥ., Γιώργο Δρόση. Ο Πρόεδρος του Συνδικάτου Εργαζομένων στα Τρόλεϊ (πρώην ΗΛΠΑΠ), Στέλιος Ινεπέκογλου, έθεσε τα θέματα που απασχολούν τους εργαζόμενους. Ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών στάθηκε στον εκσυγχρονισμό του στόλου των Τρόλεϊ με τα 200 νέα οχ

13ο GRAND PRIX - ΟΥΓΓΑΡΙΑ ...

Το 13Ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1, πραγματοποιήθηκε στην πίστα «Ουγγαρόρινγκ» της Ουγγαρίας και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 21 Ιουλίου, από τον ΑΝΤ1 και το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ). Την παρθενική του νίκη έκανε ο Όσκαρ Πιάστρι,  ο οποίος πήρε την 1η νίκη της καριέρας του, με 2ο τον ομόσταβλό του στη McLaren, Λάντο Νόρις, ενώ την 3η θέση πήρε ο Λιούις Χάμιλτον με τη Mercedes. Η χθεσινή αναμέτρηση των μονοθέσιων κέρδισε το ενδιαφέρον των φίλων της Formula 1 στην Ελλάδα, καθώς ήταν πρώτη στη ζώνη προβολής της με 15,3% στο δυναμικό κοινό 18-54 και διαφορά 4,4 μονάδες από τον ανταγωνισμό. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τις μάχες των οδηγών της Formula 1 το έδειξαν οι άνδρες με ποσοστό που έφτασε μέχρι και 25,1%. Και οι γυναίκες, όμως, παρακολούθησαν Formula 1 καταγράφοντας ποσοστό μέχρι και 24,8%.  Οι απεσταλμένοι της εκπομπής «FORMULA 1 SHOW» του ΑΝΤ1 και ANT1+, Μαρία Θωμά και Γιώργος Ανανίδας, μετέφεραν το κλίμα από το καυτό Ουγγαρόρι