Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

"Εν ριπή" ...


Δανειζόμαστε τον τίτλο της στήλης του Στρατισίνο, κατά κόσμον Στράτη Χατζηπαναγιώτου, στο περιοδικό 4ΤΡΟΧΟΙ διερωτώμενοι πώς είναι η περιστασιακή μετάβαση σε αγώνες Regularity έπειτα από μια ζωή αφιερωμένη ολοκληρωτικά στα Rally. Δίπλα του ο Μαθιός Μανσόλας, με τον οποίο τους δένει πολυετής φιλία, ένας από τους πλέον έμπειρους συνοδηγούς του χώρου, ο οποίος θα "πλοηγήσει"  από σήμερα και μέχρι την Κυριακή την κόκκινη δίλιτρη Porsche 911, που ευγενικά τους παραχώρησε ο Γιάννης Κατσαούνης.

Υπάρχει σχέση μεταξύ Rally και Regularity;

Σ.Χ.: Η μόνη σχέση είναι ότι έχεις πλήρωμα και στις δύο περιπτώσεις. Από εκεί και πέρα, το Sporting είναι αγώνες με αυτοκίνητα και το Regularity είναι μία διαδικασία δοκιμασίας, όπου ο άνθρωπος έχει το πάνω χέρι και κλειδί σ' αυτήν τη δοκιμασία είναι ο συνοδηγός.
Μ.Μ.: Υπάρχει διαδρομή, υπάρχει road book, υπάρχουν control. Πέραν αυτών, όμως, στο μεν Sporting μετράει η ταχύτητα, πάει δηλαδή μπροστά ο ταχύτερος, ενώ στο Regularity μετράει η ακρίβεια και μπροστά είναι αυτός που πλησιάζει κατά το δυνατόν το ιδανικό. Άρα, η μόνη σχέση εντοπίζεται στα δευτερεύοντα. 

Σας συγκινεί κάτι στους αγώνες Regularity;

Σ.Χ.: Ο Μαθιός...

Θεωρείτε ότι θα μπορούσατε να ανταπεξέλθετε σε καθήκοντα συνοδηγού Rally;

Μ.Μ.: Βέβαια, το έχω κάνει έτσι κι αλλιώς. Είναι πολύ πιο εύκολη η δουλειά του συνοδηγού στα Rally, πάρα πολύ πιο εύκολη.

Οδηγός - συνοδηγός: πού γέρνει η ζυγαριά σε αγώνα Rally και πού σε Regularity;

Σ.Χ.: Από τη μικρή μου εμπειρία στα Regularity θεωρώ ότι το βάρος είναι 90/10 υπέρ του συνοδηγού. Στα Rally πιστεύω ότι είναι 50/50.
Μ.Μ.: Πιστεύω ότι στα Regularity είναι 70/30 υπέρ του συνοδηγού και στα Rally το ίδιο, αλλά υπέρ του οδηγού. 

Πόσο "βόλτα" είναι τελικά οι αγώνες Regularity;

Σ.Χ.: Αν πας για να διακριθείς δεν έχουν καμία σχέση με βόλτα. Είναι μεγάλο "παλούκι" και θέλει σοβαρή διαδικασία. Αν πας να ταξιδέψεις και απλώς έχεις το άγχος να μη χαθείς, θεωρώ ότι είναι μία πολύ ωραία βόλτα. Έχεις ωραίους ανθρώπους γύρω σου, χωρίς άγχος για την απόλυτη διάκριση. Ελάχιστα πληρώματα έχουν αυτό το άγχος. Οι περισσότεροι πιο πολύ το διασκεδάζουν και είναι και μια πολύ καλή ευκαιρία να συνυπάρξεις με το φίλο σου ή το σύντροφό σου. Είναι μια πολύ ωραία αφορμή για ένα γεμάτο Σαββατοκύριακο, χωρίς να είναι ο ένας δεξιά και ο άλλος αριστερά. Μπορείς να πας ακόμα και με το παιδί σου. Αυτό για 'μένα είναι συναρπαστικό.  
Τώρα, αν θέλεις να κερδίσεις, είναι μια άλλη διαδικασία, δύσκολη, που απαιτεί  πολλά πράγματα. Μόνο τα όργανα που έχουν τα αυτοκίνητα να δει κανείς... Εκεί το θέμα είναι να έχεις τον σωστό συνοδηγό. 
Μ.Μ.: Θα συμπληρώσω μόνο, ότι ακόμα στα Regularity δεν υπάρχει το στοιχείο του έντονου ανταγωνισμού. Πρώτα απ' όλα είμαστε μια μεγάλη, καλή παρέα και μετά έρχονται τα υπόλοιπα.  Από εκεί και πέρα, αν θέλεις να διακριθείς, δεν είναι καθόλου "βόλτα".

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

2ος Αγώνας Drift Λουτράκι ...

Το Αθλητικό Σωματείο Start Line διοργανώνει στις 13 και 14 Απριλίου τον 2ο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Drift για το 2024, στη φιλόξενη Σχολή Μηχανικού Λουτρακίου. Ο αγώνας που συγκέντρωσε 62 συμμετοχές, διοργανώνεται υπό την αιγίδα του Δήμου Λουτρακίου-Περαχώρας-Αγίων Θεοδώρων. Σε μια εντυπωσιακή διαδρομή, οι θεαματικότεροι οδηγοί της χώρας θα προσφέρουν εντυπωσιακά περάσματα με τις ατελείωτες πλαγιολισθήσεις τους, τόσο το Σάββατο όσο και την Κυριακή, με στόχο να εντυπωσιάσουν τους φίλους του αθλήματος με τις προσπάθειές τους. Οι συμμετοχές: ΕΔΩ!

Καλή Αρχή ...

Το 60ό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος βρίσκεται μια ανάσα από την πρεμιέρα του, αφού το Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ο πρώτος γύρος του θεσμού, έχει τυπικά ξεκινήσει με την τέλεση της Πανηγυρικής Εκκίνησης στην Κεντρική Πλατεία της Θήβας, το βράδυ του Σαββάτου. Οι θεατές, φίλοι του μηχανοκίνητου αθλητισμού και κάτοικοι της περιοχής, κατέκλυσαν την πλατεία, γνωρίζοντας από κοντά τα 36 πληρώματα που θα συμμετάσχουν την Κυριακή στον αγώνα. Στην εκδήλωση έδωσαν το παρών, μεταξύ άλλων, ο Δήμαρχος Θηβαίων κ. Γιώργος Αναστασίου, η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού, κ. Φανή Παπαθωμά, ο Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Βοιωτίας, κ. Γιώργος Ντασιώτης καθώς και πλήθος Αντιδημάρχων και Δημοτικών Συμβούλων της περιοχής. Νωρίτερα, στις εγκαταστάσεις του επίσημου διανομέα των λιπαντικών Texaco, Tsellos στη Θήβα είχε λάβει χώρα ο Διοικητικός και Τεχνικός Έλεγχος του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, με τα πληρώματα να είναι ευδιάθετα και να είναι έτοιμα να δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό στις 5 Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Το α

1η Δεξιοτεχνία Νεμέας ...

Στις 14 Απριλίου θα διεξαχθεί η Δεξιοτεχνία Νεμέας στο χώρο του Οινοποιητικού Συνεταιρισμού Νεμέας. Ο αγώνας θα εκκινήσει στις 09:00. Σύμφωνα με την νέα εγκύκλιο της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού για τις Δεξιοτεχνίες προκειμένου να δηλώσει κάποιος συμμετοχή απαιτούνται τα ακόλουθα: • Άδεια Οδήγησης σε ισχύ (επιπλέον να μην παρακρατείτε από καμία δημόσια αρχή) • Άδεια Κυκλοφορίας ή Αγωνιστική Άδεια Κυκλοφορίας σε ισχύ (δεν δύναται να συμμετάσχουν οχήματα με πινακίδες ΔΟΚ, με Μ ή σε προσωρινή ακινησία) *σε περίπτωση διαφορετικού κατόχου-αγωνιζομένου απαιτείται Υ.Δ. παραχώρησης • Δελτίο Αθλητή τύπου Δ (κόστος ημερήσιου 20€ και ετήσιου 60€) • Ιατρική βεβαίωση σύμφωνα με τον αθλητικό νόμο (επισυνάπτεται αρχείο παρακάτω) Τέλος οι δηλώσεις συμμετοχών θα πραγματοποιούνται αποκλειστικά μέσω ΣΔΔΑ μέχρι και την Παρασκευή 12/4/2024. Η ασφάλεια του αγώνα καθορίζεται από την ΟΜΑΕ στα 20€ και καταβάλλεται με την δήλωση συμμετοχής στο ΣΔΔΑ ενώ η συμμετοχή της λέσχης είναι 50€ και καταβάλλεται • είτε