Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αγώνας Ταχύτητας Τρίπολης ...



Μια από τις πιο δημοφιλείς μορφές αγώνων επιστρέφει στο προσκήνιο με το σιρκουί που διοργανώνεται στην Τρίπολη το διήμερο 19-20 Νοεμβρίου.


Οι Αγώνες Ταχύτητας αποτελούσαν ανέκαθεν μια από τις αγαπημένες μορφές αγώνων του μηχανοκίνητου αθλητισμού, καθώς ο άμεσος συναγωνισμός προσφέρει μεγάλες δόσεις αδρεναλίνης στους συμμετέχοντες και πολύ θέαμα για τους θεατές. Παρά τα προβλήματα των τελευταίων ετών, η Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής ανέλαβε την πρωτοβουλία, ώστε να κάνει το πρώτο βήμα για την αναβίωση του πολύ σημαντικού θεσμού και σε αυτό το πλαίσιο, θα διοργανώσει ένα αγωνιστικό διήμερο στο Στρατιωτικό Αεροδρόμιο Τρίπολης, στις 19-20 Νοεμβρίου. Εκτός από τον Αγώνα Ταχύτητας, το διήμερο θα περιλαμβάνει ακόμη Αγώνα Ατομικής Χρονομέτρησης στο πλαίσιο του Hellenic Time Trial Challenge (HTTC). 
Νιώθοντας την ανάγκη επανεκκίνησης ενός πολύ σημαντικού θεσμού όπως οι Αγώνες Ταχύτητας, το Διοικητικό Συμβούλιο του Αθλητικού Σωματείου "Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής" (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) αποφάσισε, έπειτα από σειρά συζητήσεων με μεγάλο αριθμό αθλητών, να αιτηθεί από την Επιτροπή Αγώνων (ΕΠ.Α.) της Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος (Ο.Μ.Α.Ε.), την έγκριση διεξαγωγής Αγώνα Ταχύτητας και Ατομικής Χρονομέτρησης, στο πάντοτε φιλόξενο Στρατιωτικό Αεροδρόμιο της Τρίπολης. Η αίτηση έγινε δεκτή οπότε η Οργάνωση του συγκεκριμένου αγώνα, που φιλοδοξεί να συμβάλλει στην επαναφορά του τραίνου των αγώνων ταχύτητας στις ράγες, έχει ξεκινήσει και προχωράει με γοργούς ρυθμούς. 
Αφού εξεταστούν τα δεδομένα που θα προκύψουν από τον αγώνα του διημέρου 19-20 Νοεμβρίου, η Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής δεσμεύτηκε, εφόσον υπάρχει η απαιτούμενη δυναμική, για τη διοργάνωση ενός ακόμη, διπλού αυτή τη φορά, αγώνα στις 10-11 Δεκεμβρίου. Σε περίπτωση που κάτι τέτοιο συμβεί, η Επιτροπή Αγώνων έχει δεσμευθεί για την τροποποίηση της Προκήρυξης του Πρωταθλήματος Ταχύτητας και για την μετατροπή του σε Κύπελλο, το οποίο θα αποτελείται από 3 αγώνες που, μετά από πολλά χρόνια, θα συνθέσουν έναν πλήρη και ολοκληρωμένο θεσμό Αγώνων Ταχύτητας στη χώρα μας.
Οι Αγώνες Ταχύτητας αποτελούν ζωτικό κομμάτι της αγωνιστικής δραστηριότητας τόσο στην Ελλάδα όσο και διεθνώς, οπότε η επιτυχία του εγχειρήματος για το οποίο η Οργανωτική Επιτροπή του αγώνα εργάζεται εντατικά, μπορεί να αποφέρει πολλαπλά οφέλη για τον Ελληνικό Μηχανοκίνητο Αθλητισμό συνολικά, αφού άλλωστε τα σιρκουί αποτελούν και τη λογική συνέχεια των αγώνων karting, στη διοργάνωση των οποίων έχει εμπλακεί ενεργά το Σωματείο ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.

Περισσότερες πληροφορίες για τον Αγώνα Ταχύτητας και Ατομικής Χρονομέτρησης στην Τρίπολη, θα ανακοινωθούν προσεχώς.

Πληροφορίες: Γραφεία Σωματείου ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α., Κύπρου 76, Περιστέρι
Τηλέφωνα: 210 5780157, 6944531231, 6973018485
Website: www.ellada-racingclub.gr
Facebook: Ελλάδα - Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1ος Γύρος - Επιτυχής ...

Συναρπαστική ήταν η εξέλιξη του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ενός αγώνα που είχε αρκετές ανακατατάξεις καθ’ όλη τη διάρκειά του. Τελικοί νικητές αναδείχθηκαν οι Σωκράτης Τσολακίδης-Γιώργος Πολυζώης, στην επιστροφή του δύο φορές Πρωταθλητή Ελλάδος στη χωμάτινη επιφάνεια. Ο αγώνας διοργανώθηκε από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρείχαν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας ήταν ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησαν τις υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος οι Τσολακίδης-Πολυζώης,. Το πλήρωμα του Skoda Fabia Rally2 Evo είδε από νωρίς να τίθενται εκτός αγώνα οι κύριοι αντίπαλοί του και στη συνέχεια ελέγχοντας τον συναγωνισμό, κέρδισε τις τρεις τελευταίες Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Νωρίτερα, οι «Παναγιώτης Ρουστέμης»-Χρήστος Μπακλώρης, οι οποίοι βρέθηκαν να προηγούνται έπειτα από τις δύο πρώτες

Αναγέννηση ...

Το Στρατιωτικό Αεροδρόμιο Τρίπολης θα υποδεχτεί το Σαββατοκύριακο 20 και 21 Απριλίου, 45 οδηγούς, οι οποίοι θα λάβουν μέρος στον πρώτο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας στις κατηγορίες Ν&Α, Ε, Formula Saloon και Ιστορικών! Διοργανωτές είναι τα Σωματεία “Αγωνιστικός Σύλλογος Ιδιοκτητών Σπορ αυτοκινήτων” (ΑΣΙΣΑ) και “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.). Η κατηγορία Ν&Α συγκέντρωσε 11 οδηγούς, οι οποίοι θα αγωνιστούν με στόχο τη νίκη στην πρεμιέρα του θεσμού. Με τετρακίνητο Lancer της Ομάδας Ν θα αγωνιστεί ο 26χρονος Ταξιάρχης Ασημακόπουλος, ευελπιστώντας η τύχη να είναι με το μέρος του στην Τρίπολη, σε αντίθεση με την πρόσφατη Ανάβαση Ριτσώνας. Γνωστός από τη συμμετοχή του σε αγώνες ταχύτητας παλαιότερα, ο Σάκης Ηλιάδης επιστρέφει στην πίστα με ένα Mitsubishi Lancer Evo IX και θα διεκδικήσει τη νίκη, ενώ για πρώτη φορά θα εκκινήσει σε αγώνα ταχύτητας ο 27χρονος τοπικός, Δημήτρης Μουργελάς με ένα Mitsubishi Lancer Evo VIII. Από τη Ρόδο θα ταξιδέψ

Νέος Κ.Ο.Κ. ...

Προ των πυλών βρίσκεται ο αναμορφωμένος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας με τις ποινές να αφορούν στον οδηγό και όχι στο όχημα. «Ο αναμορφωμένος ΚΟΚ θα έχει νέα πολιτική ποινών, επικεντρωμένη στην οδική ασφάλεια. Δεν μας ενδιαφέρει να τιμωρήσουμε, πρωτίστως, τους παραβάτες, μας ενδιαφέρει να είναι εφαρμόσιμες οι ποινές, να είναι δίκαιες και να αντιστοιχούν στη σοβαρότητα και στην επικινδυνότητα κάθε παράβασης» , τόνισε η υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδια για τις μεταφορές, Χριστίνα Αλεξοπούλου. Για πρώτη φορά, σύμφωνα με τον νέο ΚΟΚ, που αναμένεται να τεθεί σε διαβούλευση το επόμενο διάστημα, κατηγοριοποιούνται οι ποινές και αυστηροποιούνται, ανάλογα με τη σοβαρότητα της παράβασης (πχ. κινητό τηλέφωνο, κράνος, ζώνη κ.α.).   «Ο νέος ΚΟΚ, που θα ανταποκρίνεται στις νέες συνθήκες, βρίσκεται σε τελικό στάδιο επεξεργασίας και πρόκειται συντόμως να τεθεί σε δημόσια διαβούλευση, πριν πάρει τον δρόμο για τη Βουλή» ανέφερε και υποστήριξε ότι ο αναμορφωμένος ΚΟΚ θα έχει νέα πολιτική ποινών,